Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Air France-KLM FR001400J770

Laatste koers (eur)

10,475
  • Verschill

    +0,225 +2,20%
  • Volume

    1.479.000 Gem. (3M) 1,8M
  • Bied

    10,210  
  • Laat

    10,500  
+ Toevoegen aan watchlist

Air France-KLM 2021

3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 27 28 29 30 31 ... 159 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 5 februari 2021 09:25
    quote:

    @iPlof schreef op 4 februari 2021 18:44:

    SCHIPHOL - Het van een vrachtvliegtuig gevallen rompdeel is van een KLM-Boeing 747. Dat bevestigt een woordvoerder van KLM aan mediapartner NH Nieuws. Op 16 januari viel het onderdeel tijdens het opstijgen vanaf Schiphol ergens neer in Nederland. Van het rompdeel ontbreekt nog ieder spoor.
    www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/catego...
    Toch KLM dus!

    Hobby-isten hebben het uitgezocht.

    Ik schat in dat die freighter gewoon zonder windkap vertrokken is, wat maakt het ook allemaal uit, het hele bedrijf zal gestript worden, onder druk wordt alles vloeibaar.
  2. forum rang 6 gbakl 5 februari 2021 09:55
    ''onder druk wordt alles vloeibaar.''
    .
    nou, ik vind dit aandeel tamelijk koersvast

    misschien de druk wat opvoeren
  3. FairValue 5 februari 2021 10:09
    Waar blijven die aankopers vandaan komen? Waar blijft die 1 euro? Er zijn bedrijven die perspectief hebben om flink te groeien en die groeien nauwelijks en dit aandeel noteert minimaal 10 keer te hoog! Wordt men pas wakker bij de cijfers? Of als de emissie er is?
  4. FairValue 5 februari 2021 10:14
    Lage omzet dat wel. Alleen traders via de luchtvaart fonds voor handel zorgen en een paar gekke Fransen. Maar de AFM mag toch wel eens kijken of deze niet kunstmatig hooggehouden wordt of dat de banken weer lekker manipuleren.
  5. Blub 5 februari 2021 10:20
    Wat mij opviel de laatste tijd is dat er in het weekend ook vaak nieuws over KLM kwam.
    We gaan het meemaken, Er hangt iets in de lucht
  6. Blub 5 februari 2021 10:23
    Daghandelaren?
    240641 10:19:58 5.088 27,618 st
    161025 09:51:31 5.072 28,448 st

  7. Blub 5 februari 2021 10:32
    Omzet gaat nu ineens erg hard... Ben zeer benieuwd naar vanmiddag en toch ook naar het weekend.
    Gaan de Fransen iets bekend maken, of is er iets nieuws over vaccinatiepaspoorten te melden..
  8. FairValue 5 februari 2021 10:38
    Vaccinatiepaspoorten of niet, dat maakt weinig uit. Er moet een hoop geld bij. Het gaat erom hoeveel de verwatering gaat zijn of dat het nationalisatie wordt waarbij jij al je centen kwijt bent.
  9. forum rang 6 gbakl 5 februari 2021 10:44
    € 5,084 +0,06 (+1,31%)
    .
    enige voordeel van dit koersgeneuzel is het wel heel goedkoop
    binnenhengelen van put opties

    AFA P4.00 19MAR21 € 0,10

    tenminste, als de koers binnen een aantal weken wel wil dalen.
  10. Blub 5 februari 2021 11:11
    Pit opties? Nee joh, Vanaf Maart gaat er weer gevlogen worden. De landen worden gevaccineerd en je mag straks weer vliegen tenzij je bent gevaccineerd.
    Ik zou eerder zeggen Call , maar goed. Ieder zijn deugd.
    Succes in ieder geval
  11. Blub 5 februari 2021 11:12
    Ik denk niet dat het genationaliseerd gaat worden. Er komt eerst steun van onze Franse vrienden.
  12. FairValue 5 februari 2021 11:28
    quote:

    Blub schreef op 5 februari 2021 11:11:

    Pit opties? Nee joh, Vanaf Maart gaat er weer gevlogen worden. De landen worden gevaccineerd en je mag straks weer vliegen tenzij je bent gevaccineerd.
    Ik zou eerder zeggen Call , maar goed. Ieder zijn deugd.
    Succes in ieder geval
    Ik zou je eens verdiepen in de financiën voordat je investeert. EIgen vermogen per aandeel is meer dan 10 euro negatief. Dan kan er weer gevlogen gaan worden maar daarmee is het bedrijf nog niet gered.
  13. [verwijderd] 5 februari 2021 12:11
    Je kunt positief zijn en negatief, maakt niet uit op een forum. Voor mij is de onderbouwing belangrijk.
    AF-KLM gaat eigen vermogen nodig hebben en dat gaat ten kosten van de huidige aandeelhouders; alle mensen die dat ontkennen zijn bezig met een trollen-campagne. Laat het maar zo zijn; trollen zijn niet meer weg te denken uit de huidige samenleving.
    Opvallend ook dat er regelmatig een duimpje gegeven wordt aan de niet-onderbouwde berichten; er zijn dus altijd minimaal twee trollen aanwezig.

    Fijne dag verder

    ps
    Ik bedenk me trouwens dat er weinig aliassen zijn die veel duimpjes geven. Ik doe het overigens ook extreem weinig. Ik leid hier uit af dat er duimpjestrollen zijn; aliassen die nooit iets posten, maar alleen duimpjes geven bij trolgedrag.
    Zou graag eens in de keuken kijken bij IEX hoeveel leden er zijn die (vrijwel) alleen duimpjes geven....
  14. FairValue 5 februari 2021 12:29
    Of het is net zo iemand als die GroenLinks pipo uit Zeist. Die ging onder een pseudoniem met zichzelf in discussie op internet. Blub geeft zichzelf duimpjes op niet onderbouwde berichten. Maar wellicht ook dat er nog wat verdwaalde piloten zijn kost wat kost hun pensioenvoorziening veilig proberen te stellen door een duimpje...
  15. Enono 5 februari 2021 13:26
    Het aandeel blijft netjes rond de € 5,00 al sinds november. Hierdoor vervallen steeds zowel de out-of-the-money calls als de o.t.m. puts. Het lijkt mij een gevaarlijk aandeel om in de o.t.m. calls en puts te beleggen. Grote kans dat de inleg waardeloos verloopt. Alleen bij nieuws zoals publicatie jaarcijfers of aankondiging emissie is er kans dat het aandeel daalt. Of stijgt bij aankondiging redding door de overheid middels steun of meer leningen.
  16. forum rang 6 gbakl 5 februari 2021 14:36
    Of stijgt bij aankondiging redding door de overheid middels steun of meer leningen...

    nog meer redding, steun en leningen ?
    is dat dan nodig denk je ?

    :o)
  17. Enono 5 februari 2021 15:28
    Ik las ergens dat er op dit moment bij AF dagelijks € 10 miljoen cash in rook opgaat, Laat dat bij KLM ongeveer de helft zijn, dan gaat er maandelijks € 500 miljoen aan cash uit. Volgens mij hadden ze eind september 2020 rond de € 6 miljard aan cash. Dan hebben ze ergens tegen de zomer wel weer vers geld nodig om te kunnen vliegen, schat ik.
  18. [verwijderd] 5 februari 2021 15:31
    quote:

    Blub schreef op 5 februari 2021 11:11:

    Pit opties? Nee joh, Vanaf Maart gaat er weer gevlogen worden. De landen worden gevaccineerd en je mag straks weer vliegen tenzij je bent gevaccineerd.
    Ik zou eerder zeggen Call , maar goed. Ieder zijn deugd.
    Succes in ieder geval
    Blub, kun je me ook een ONDERBOUWDE reden geven waarom ik calls zou moeten kopen?

    Omschrijf mij eens de ROI bij KLM.
    Want ik zie niet hoe de KLM nou ineens geld gaat verdienen, en al helemaal niet hoe ze die MILJARDEN gaan terug betalen.

    Hoe kan het dan zijn dat de koers omhoog zou gaan?
    Om welke reden?
    Op welk fundament?
  19. forum rang 6 gbakl 5 februari 2021 16:05
    2.127.896 bedroevend laag volume en het kost dan ook
    geen enkele moeite om dit koersniveau te handhaven.

    toch heb ik maar 1 dipje nodig.
    even tussendoor 4:40 ofzo ?
  20. Enono 5 februari 2021 16:14
    Ik ga ervan uit dat de jaarcijfers als ze gepubliceerd worden wel iets gaan doen in de koers, maar ik durf niet te voorspellen of dat naar boven of naar beneden is. Als dit een echt bedrijf zou zijn, zonder de bemoeienis van de politiek, weet ik wel welke beweging de koers zou maken. (down, down, down). Maar ja, er zitten politici aan de stuurknuppel.....
3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 27 28 29 30 31 ... 159 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium Premium

Air France-KLM heeft een serieus kostenprobleem, en dat is niet voor het eerst

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 02 juni

    1. Vergadering OPEC+
  2. 03 juni

    1. Inkoopmanagersindex industrie mei, def. (Jap)
    2. Inkoopmanagersindex industrie Caixin mei (Chi)
    3. Omzet detailhandel april (NL)
    4. DSM-Firmenich Beleggersdag
    5. Inkoopmanagersindex industrie mei, def. (Jap)
    6. Inkoopmanagersindex industrie mei def. (Dld)
    7. Inkoopmanagersindex industrie mei def. (VK)
    8. Inkoopmanagersindex industrie mei def. (eur)
    9. Inkoopmanagersindex industrie (S&P) mei def. (VS)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht