Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Air France-KLM FR001400J770

Laatste koers (eur)

10,475
  • Verschill

    +0,225 +2,20%
  • Volume

    1.479.000 Gem. (3M) 1,8M
  • Bied

    10,210  
  • Laat

    10,500  
+ Toevoegen aan watchlist

Air France-KLM 2021

3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 29 30 31 32 33 ... 159 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 8 februari 2021 16:42
    quote:

    Enono schreef op 8 februari 2021 16:22:

    Koersdoel is € 5,00, niet hoger, niet lager :-)
    lijkt er sterk op. maar ja, bewijs het maar eens.......
  2. Blub 8 februari 2021 20:19
    Shell sluit geen deal met een failliete luchtmaatschappij.
    Komt vast goed met KLM
  3. Blub 8 februari 2021 20:47
    eindveiling was trouwens goed. 2.4 ct hoger met een paar goede stevige orders
  4. FairValue 8 februari 2021 21:21
    Ze zijn ook niet failliet, ze staan op omvallen. Het geld heeft shell al binnen. De stijging heeft niets te maken met AFKLM zelf. Beleggers zijn gewoon nog niet helemaal wakker.
  5. @iPlof 8 februari 2021 21:41
    quote:

    Blub schreef op 8 februari 2021 20:19:

    Shell sluit geen deal met een failliete luchtmaatschappij.
    Komt vast goed met KLM
    Banken sluiten ook geen deal met een failliete luchtmaatschappij.

    Alleen als de overheid minstens 90% borg staat.
  6. Enono 8 februari 2021 23:04
    Ik snap ook niet waarom ze zo moeilijk doen, gewoon wat aandelen bijdrukken, claimemissie en daarna weer vrolijk verder. Dan hoeven er ook geen landingsrechten te worden ingeleverd of moeilijke deals te worden gesloten met de mededingingsautoriteit. AF/KLM moet zich gewoon gedragen als een bedrijf, in plaats van als overheidsinstantie. Het zijn toch geen ambtenaren? :-)
  7. [verwijderd] 9 februari 2021 09:10
    quote:

    Enono schreef op 8 februari 2021 23:04:

    ......... AF/KLM moet zich gewoon gedragen als een bedrijf, in plaats van als overheidsinstantie. Het zijn toch geen ambtenaren? :-)
    Tja, ze zijn bedrijf als het goed uitkomt (als er bonussen te verdelen zijn) , ze zijn overheidsbedrijf als er problemen zijn (overheid moet bijlappen). Nadeel van zo'n hybride structuur met blauw sentiment eromheen.
  8. [verwijderd] 9 februari 2021 10:40
    UBS herhaald het advies " houden"

    Heel slim, die mensen bij de banken; je bent er van overtuigd dat de koers naar 4,15 gaat en je adviseert je klanten om niet op 5 euro te verkopen.
    Wat zullen die klanten een (dividend-) rendement www.guruwatch.nl/advies/138367/Air-Fr...

    blubblub, zinkend schip
  9. forum rang 6 gbakl 9 februari 2021 12:01
    www.guruwatch.nl/advies/138367/Air-Fr...
    .
    koers mocht zowaar weer even onder 5 euro zakken.
    gemiddeld sentiment is al lange tijd zwaar negatief

    Air France-KLM Sentiment
    Gemiddeld koersdoel 4,72 -5,48%
    Totaal aantal adviezen 23

    maar we zijn geen Reddit WallStreetBets hier en hebben geen invloed al kopen we nog
    zoveel put opties of short turbo's.

    www.iex.nl/Aandeel-Koers/360114884/Ai...

    de tijd zal leren wie aan het langste end trekt.
  10. forum rang 6 gbakl 9 februari 2021 12:28
    volume 683.440 nog veel lager dan we op zwakke dagen gewend zijn.

    niemand bezig om van zichzelf te kopen en de koers op te jagen ?
  11. FairValue 9 februari 2021 13:37
    Ja en nog steeds 13 euro schuld per aandeel, verliezen, weinig concurrerend, etc etc en daar betaal jij dan €5 voor. Je moet het maar durven of zo een bord voor je kop hebben...
  12. [verwijderd] 9 februari 2021 14:17
    quote:

    FairValue schreef op 9 februari 2021 13:37:

    Ja en nog steeds 13 euro schuld per aandeel, verliezen, weinig concurrerend, etc etc en daar betaal jij dan €5 voor. Je moet het maar durven of zo een bord voor je kop hebben...
    13 euro schuld per aandeel is wel een goede weergave, ipv de grote abstracte miljarden schulden en het negatieve eigen vermogen van 5 mld.

  13. Chippie 9 februari 2021 15:45
    Ik zie andere getallen. Eind sept 2020 Euro 16,2 miljard schulden en Euro 6,9 miljard liquide middelen. Per saldo is dat een netto schuldpositie van Euro 9,3 miljard. Per aandeel is dat Euro 37,80 - Euro 16,10 = Euro 21,70. Als gevolg van terugbetalen van vouchers en verliezen loopt dit naar mijn idee op met ongeveer Euro 2,- per maand. Ik schat de schulden positie eind 2020 op Euro 26,- per aandeel en op dit moment op ongeveer Euro 28 per aandeel.

    Los van de schulden. Het eigen vermogen is eind september 2020 Euro 10,92 negatief. Voor Eind 2021 schat ik deze op Euro 13,- negatief. En op dit moment op Euro 14 per aandeel negatief. Bij de berekening van de Euro 13,- hou ik nog niet eens rekenen met evt impairments op (im)materiele vaste activa.
  14. FairValue 9 februari 2021 16:09
    Ik bedoel ook netto schuld of negatief eigen vermogen. Je betaald gewoon 5 euro voor 13 euro schuld en dat met amper winstgevendvermogen over de afgelopen 10 jaar.
  15. [verwijderd] 9 februari 2021 16:12
    EELDE - Het is deze week opnieuw een komen en gaan van KLM-vliegtuigen op Groningen Airport Eelde. De luchtvaartmaatschappij haalt diverse gestalde Boeing 737’s terug naar Schiphol, en brengt in ruil daarvoor ook een flink aantal toestellen naar de noordelijke luchthaven.

    Groningen Airport Eelde fungeert door de coronacrisis als parkeerplaats voor KLM-vliegtuigen, die vanwege de coronacrisis tijdelijk niet nodig zijn. De Boeing 737’s worden doorgaans ingezet op vluchten binnen Europa, maar die korte routes worden nu vooral door dochtermaatschappij KLM Cityhopper bediend.
    Om de vliegtuigen binnen de vloot te rouleren vloog KLM dinsdag vier Boeing 737’s naar Eelde en haalde er zes terug. Dinsdag vertrekken er drie toestellen naar het noorden en komen er zeven terug.

  16. Chippie 9 februari 2021 16:19
    @Fairvalue. Ah, sorry. Maar wel weer een mooie aanleiding voor mij om de cijfers van AFKLM erbij te pakken. Samenvatting blijft toch wel dat dit niks meer met beleggen te maken heeft. Het is een gok dat de overheden AFKLM redden zonder dat de huidige aandeelhouders worden geraakt.
3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 29 30 31 32 33 ... 159 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium Premium

Air France-KLM heeft een serieus kostenprobleem, en dat is niet voor het eerst

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 02 juni

    1. Vergadering OPEC+
  2. 03 juni

    1. Inkoopmanagersindex industrie mei, def. (Jap)
    2. Inkoopmanagersindex industrie Caixin mei (Chi)
    3. Omzet detailhandel april (NL)
    4. DSM-Firmenich Beleggersdag
    5. Inkoopmanagersindex industrie mei, def. (Jap)
    6. Inkoopmanagersindex industrie mei def. (Dld)
    7. Inkoopmanagersindex industrie mei def. (VK)
    8. Inkoopmanagersindex industrie mei def. (eur)
    9. Inkoopmanagersindex industrie (S&P) mei def. (VS)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht