Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Air France-KLM FR001400J770

Laatste koers (eur)

9,826
  • Verschill

    +0,188 +1,95%
  • Volume

    491.144 Gem. (3M) 1,9M
  • Bied

    9,826  
  • Laat

    9,832  
+ Toevoegen aan watchlist

Air France-KLM 2021

3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 120 121 122 123 124 ... 159 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. @iPlof 20 september 2021 14:27
    American Airlines Group Inc. (AAL)

    19.12 -0.61 (-3.09%)
    Pre-Market: 08:26AM EDT
  2. forum rang 6 gbakl 20 september 2021 14:47
    Deutsche Lufthansa AG
    € 8,262 -0,08 (-1,03%)
    .
    gewetensvraag...
    .
    als dit voorlopig ongeveer de koersimpact is op een claimemissie zoals bij LH en zoals we eerder al zagen
    bij AF/KLM op 4.84 euro

    dan kunnen we wel wat geleidelijke koersdaling verwachten maar zeker geen afstort...

    toch ?
  3. Cacla 20 september 2021 15:37
    Alles donkerrood en dus gaat AFKLM omhoog! Wat zijn dit voor beleggers?
  4. forum rang 6 gbakl 20 september 2021 15:38
    beetje geweld had ik verwacht, maar dit is overdreven ;O)
    .
    zoals ik zei elke koers kan gemaakt worden lijkt wel...
    er is flink aan de boom geschud
  5. [verwijderd] 20 september 2021 15:53
    quote:

    gbakl schreef op 20 september 2021 14:47:

    Deutsche Lufthansa AG
    € 8,262 -0,08 (-1,03%)
    .
    gewetensvraag...
    .
    als dit voorlopig ongeveer de koersimpact is op een claimemissie zoals bij LH en zoals we eerder al zagen
    bij AF/KLM op 4.84 euro

    dan kunnen we wel wat geleidelijke koersdaling verwachten maar zeker geen afstort...

    toch ?
    de koers Lufthansa gaat omlaag zodra de claim eruit is denk ik

    AF-KLM gaat nu nog mee omhoog op USA; zojuist de airlines allemaal groen tot donkergroen.
    ik teken even uit waar ik weer puts AF-KLM ga kopen
  6. forum rang 5 NLvalue 20 september 2021 15:59
    Moedige poging om er nog chocola van de te maken. Sinds vanochtend staat de UK rente boven die van Griekenland - ik stuur mijn rationele hersenhelft maar even op vakantie naar Zakynthos en vertrouw op de andere helft..
  7. forum rang 6 gbakl 20 september 2021 16:01
    LONDON, Sept 20 (Reuters Breakingviews) - International Consolidated Airlines (IAG)’s decision not to pass another hat round its shareholders looks like the right one – just [nL4N2QL03P]. Unlike Germany’s Deutsche Lufthansa [nL1N2QL0CV], which unveiled a 2.1 billion euro rights issue on Sunday, the British Airways owner never had to accept state support that needs to be paid back. With 10 billion euros of liquidity, there’s also no immediate risk of a crunch. The big risk is that a sluggish recovery throws Chief Executive Luis Gallego’s deleveraging plans off course.

    The carrier’s net debt, which stood at 12.1 billion euros in June, is scary given ongoing restrictions and slashed business travel budgets. However, analysts polled by Refinitiv predict the company will generate EBITDA of 3.5 billion euros next year. That suggests leverage of 3.5 times, just below the 3.6 times IAG had back in 2012, after the financial crisis. Two years later, the ratio was below 2. Gallego will be hoping for a repeat performance. But aviation optimists have recently had a habit of being wrong. (By Ed Cropley)
  8. pakket 21 september 2021 08:49
    Was toch een vrij logisch gevolg na de berichten dat de wereld weer open ging voor reizen. Je kon der op wachten..
    Alle schorters moeten nu als de weerlicht hun posities glad strijken . En dat zijn er nogal wat. Net als een elastiek die los word gelaten... 20 euro plus koers in de maak. Veel jongetjes met puts zijn de klos... Geld is op om calls te kopen en megaverlies komt tevoorschijn als de puts verkocht worden. Als sneeuw voor de zon..Onbeperkt verlies: Wanneer u long zit kan u namelijk enkel uw inleg verliezen (indien niet gekocht op marge). De prijs kan immers niet lager zakken dan € 0. Terwijl bij een shortpositie uw verlies theoretisch gezien oneindig is. Een aandeel kan in theorie immers ongelimiteerd blijven stijgen.
  9. pakket 21 september 2021 08:56
    Die Yteke de Jong is mede schuldig aan de constante stromen van negatief nieuws over AF. Ze kon wel een 2e agenda hebben bij een "short-firma" Ze heeft het elastiek alleen maar verder opgerekt. Dom of stom, of allebei..
  10. Cacla 21 september 2021 09:05
    quote:

    pakket schreef op 21 september 2021 08:49:

    Was toch een vrij logisch gevolg na de berichten dat de wereld weer open ging voor reizen. Je kon der op wachten..
    Alle schorters moeten nu als de weerlicht hun posities glad strijken . En dat zijn er nogal wat. Net als een elastiek die los word gelaten... 20 euro plus koers in de maak. Veel jongetjes met puts zijn de klos... Geld is op om calls te kopen en megaverlies komt tevoorschijn als de puts verkocht worden. Als sneeuw voor de zon..Onbeperkt verlies: Wanneer u long zit kan u namelijk enkel uw inleg verliezen (indien niet gekocht op marge). De prijs kan immers niet lager zakken dan € 0. Terwijl bij een shortpositie uw verlies theoretisch gezien oneindig is. Een aandeel kan in theorie immers ongelimiteerd blijven stijgen.

    Ik denk niet dat jij het snapt. Ook bij het kopen van put opties kun je alleen je inleg verliezen...
  11. forum rang 6 gbakl 21 september 2021 09:22
    pretpakket heeft geen idee wat turbo's of opties doen maar wil erover meepraten uit leedvermaak of
    andere typische argumenten en suggereert ook nog even dat iedereen die wel eens short gaat nu in de goot ligt.

    weet hij veel...
  12. forum rang 6 gbakl 21 september 2021 09:39
    nieuwe target:
    .
    Air France - KLM BAR 4.25 LEV 18.7340780753118 STR 4.25 P 1 2021-12-17 SG Turbos à maturité Put
  13. forum rang 6 gbakl 21 september 2021 12:10
    nog wel wat groeistuipjes te verwachten bij (groene) opening USA
    .
    Air France-KLM
    € 4,19 +0,10 (+2,47%)
  14. @iPlof 21 september 2021 16:17
    Internationaal is het luchtvaartfeestje over.. (Lufthansa, Delta AAL, UAL etc in de min)
    Alleen AF-KLm nog in de plus.
  15. forum rang 6 gbakl 22 september 2021 09:13
    koers lufthansa ?
    .
    Deutsche Lufthansa AG (LHA.DE)
    XETRA - XETRA Delayed Price. Currency in EUR
    ++++++++
    6.20-2.18 (-26.05%)
    As of 9:05AM CEST. Market open.
  16. [verwijderd] 22 september 2021 09:36
    quote:

    gbakl schreef op 22 september 2021 09:13:

    koers lufthansa ?
    .
    Deutsche Lufthansa AG (LHA.DE)
    XETRA - XETRA Delayed Price. Currency in EUR
    ++++++++
    6.20-2.18 (-26.05%)
    As of 9:05AM CEST. Market open.
    De claim staat apart genoteerd nu
    Met de claim kun je voor 4 euro een aandeel aanschaffen
    koers 6.20 (4 euro + 2.20)
    Dus koers -2.20 Euro Logisch toch?
3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 120 121 122 123 124 ... 159 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 02 mei

    1. Chinese beurzen gesloten ivm Labor Day
    2. ArcelorMittal Q1-cijfers
    3. DSM Firmenich Q1-cijfers
    4. ING Q1-cijfers
    5. BAM Q1-cijfers
    6. ForFarmers Q1-cijfers
    7. Aedifica Q1-cijfers
    8. HelloFresh Q1-cijfers
    9. Shell Q1-cijfers
    10. RELX 41,8 pence ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht