Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Air France-KLM FR001400J770

Laatste koers (eur)

9,638
  • Verschill

    -0,432 -4,29%
  • Volume

    2.302.272 Gem. (3M) 1,8M
  • Bied

    9,590  
  • Laat

    9,650  
+ Toevoegen aan watchlist

Air France-KLM 2021

3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 132 133 134 135 136 ... 159 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 21 oktober 2021 08:48
    Bedrijfsleningen aflossen met belastinggeld is natuurlijk de natte droom van elke CEO, maar de onderliggende wens is dat er dan weer meer en duurder geleased kan worden.
    De BV Nederland kan nog >100 miljard euro meer leningen aangaan om nog gewoon in de pas te lopen met andere EU chapters, de KLM kan zodoende meeliften.

    Wat ik niet verwacht had: covida trekt weer aan, landen gaan weer op oranje/rood(Marokko sinds vannacht weer closed), de bezettingsgraad gaat weer dalen, Transavia deed het de laatste weken juist weer zeer behoorlijk met al die vakantie bestemmingen.

    Het vliegveld Schiphol zelf: logistieke opstoppingen binnen en buiten de hal, hogere afhandelingskosten(landingsrechten), goedkopere aanbieders(Quatar voorop) die verdubbeling in slots krijgen.

    Parijs als thuisbasis voor de KLM? zet deze kaart in bij de gesprekken met de haag, AF zou dat biensur verwelkomen.

    Andere optie: KLM in ITA (ex Allitalia)scenario zetten en marktconform maken.
  2. forum rang 6 gbakl 21 oktober 2021 10:22
    KLM losweken van AF ???...naief om daar zo gemakkelijk over te denken.
    niemand hier beseft precies wat de mogelijkheden en gevolgen daarvan zijn, geneuzel dus.

    KLM en/of de overheid kan ermee dreigen, net zoals dreigen Polen uit de EU te schoppen.

    het gebeurt niet.
  3. forum rang 6 gbakl 21 oktober 2021 10:58
    wat wel gebeurt is dat het een lekker jojo-aandeel blijft al is het verschil tussen
    day-high en day-low maar 10cent voorlopig en dat is ruwweg 2% op het aandeel en al snel
    8% op short producten (als je het veilig speelt) en daar kan ik wel wat mee.
  4. forum rang 6 gbakl 22 oktober 2021 10:34
    luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/...
    .
    dit protest heeft niet veel om het lijf...

    vele jaren lang (sinds 2002) zware verliesjaren voor Alitalia en via de vakbonden alle maatregelen zoals salaris en
    personeelsbeperkingen met stakingsdreiging beantwoord (want Alitalia was too big to fail)...is het nu einde
    oefening en voelen deze aardige dames zich uitgekleed en benadeeld en zijn ze geen hoogvliegers meer.

    het is wat het is.
  5. forum rang 6 gbakl 22 oktober 2021 14:17
    ''BOEING VOORSPELT GROTE BEHOEFTE AAN VLIEGTUIGEN IN AFRIKA''
    .
    misschien daarom hebben ze hun laatste creatie ''dreamliner'' genoemd...
  6. AToon 22 oktober 2021 18:40
    Ook weer een positieve en interessant artikel

    nos.nl/liveblog/2402633-stijging-aant...

    Ik begrijp dat de kas wel leeg is, maar dit soort berichten geven naar mijn mening wel aan dat het allemaal wel goed komt met AF-KLM.
    Dat jo-jo gedoe, leuk en aardig maar ergens gaat tie stijgen...
  7. [verwijderd] 23 oktober 2021 21:52
    Tot zover de mooie berichten en de natte dromen van enkele piloten

    De realiteit ligt waarschijnlijk dicht bij de consensus van 16 door AF-KLM geraadpleegde analisten (afgelopen anderhalve week)
    Gemiddeld komen die analisten tot een schatting van een netto verlies Q3 van 318 miljoen Euro.
    Het directe gevolg van te lage kostenbesparingen en het vliegen met te lage bezettingsgraad

    De koers zakt niet voor niets al dagen weg.
  8. forum rang 6 gbakl 24 oktober 2021 09:49
    quote:

    AToon schreef op 23 oktober 2021 15:45:

    Hmmmm....niet slecht van AF-KLM

    EUROPESE LUCHTVAART STABILISEERT: PRIJSVECHTERS, KLM EN TURKISH BLIJVEN AAN KOP

    www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/catego...

    Mooi bericht...
    Ready for take off
    .
    weet je wel zeker dat je inmiddels ELK relevant forum hebt bestookt met dezelfde berichten
    en dat je niks vergeten bent ?
  9. forum rang 4 Erg chebbi 24 oktober 2021 10:28
    Ik vrees voor een omslag in het sentiment als gevolg van reisbeperkingen deze winter. Aankoop staat onder de 3.5
  10. [verwijderd] 24 oktober 2021 10:37
    quote:

    Erg chebbi schreef op 24 oktober 2021 10:28:

    Ik vrees voor een omslag in het sentiment als gevolg van reisbeperkingen deze winter. Aankoop staat onder de 3.5
    Tegen die tijd is er al veel geld nodig; aankondiging emissie is iha niet het juiste moment om long te gaan, dus wees voorzichtig ook bij dalende koers!
  11. @iPlof 24 oktober 2021 12:33
    quote:

    AToon schreef op 23 oktober 2021 15:45:

    Hmmmm....niet slecht van AF-KLM

    EUROPESE LUCHTVAART STABILISEERT: PRIJSVECHTERS, KLM EN TURKISH BLIJVEN AAN KOP

    www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/catego...

    Mooi bericht...
    Ready for take off
    Prijsvechters zijn flexibel, concurrerend en richten zich op deze vechtmarkt.

    AF-KLM dumpt tickets om ook toeristen maar beetje mee te laten vliegen en zo de verliezen te beperken.
    De zakelijke en business class reiziger (denk aan duizenden ambtenaren ook) waar men zo'n beetje alles op in heeft gezet laat het volledig afweten.

    Omdat Smith en Elbers te koppig waren om strategie te veranderen en mes in de organisatie te zetten is dit een gebed zonder end.
    Men kan niet anders dan bedelen bij overheden, die steeds minder zin hebben en ondanks aantrekken aantal vluchten worden de problemen dus niet kleiner maar juist groter.
  12. AToon 24 oktober 2021 17:16
    quote:

    gbakl schreef op 24 oktober 2021 09:49:

    [...]
    .
    weet je wel zeker dat je inmiddels ELK relevant forum hebt bestookt met dezelfde berichten
    en dat je niks vergeten bent ?
    Bestoken is wat anders dan se forumleden informeren...

    Welterusten
  13. Cacla 25 oktober 2021 09:44
    quote:

    AToon schreef op 24 oktober 2021 17:16:

    [...]

    Bestoken is wat anders dan se forumleden informeren...

    Welterusten
    AToon, maar lees jij de berichten wel waaraan je refereert? KLM doet het dus minder slecht maar Air France zit wel bij de slechter presterende maatschappijen. Ik heb Luchtvaarnieuws.nl overigens nog nooit kunnen betrappen op een kritisch of negatief verhaal over KLM. Denk daar maar eens over na. Belangen???
  14. @iPlof 25 oktober 2021 09:46
    quote:

    Caspcla schreef op 25 oktober 2021 09:44:

    [...]

    AToon, maar lees jij de berichten wel waaraan je refereert? KLM doet het dus minder slecht maar Air France zit wel bij de slechter presterende maatschappijen. Ik heb Luchtvaarnieuws.nl overigens nog nooit kunnen betrappen op een kritisch of negatief verhaal over KLM. Denk daar maar eens over na. Belangen???
    Het aantal vluchten zegt weinig. In Q2 had KLM weer dik de laagste bezettingsgraad, wat voegt het dan toe om relatief veel vluchten te maken..
  15. [verwijderd] 25 oktober 2021 09:52
    quote:

    Knife Catcher schreef op 23 oktober 2021 21:52:

    Tot zover de mooie berichten en de natte dromen van enkele piloten

    De realiteit ligt waarschijnlijk dicht bij de consensus van 16 door AF-KLM geraadpleegde analisten (afgelopen anderhalve week)
    Gemiddeld komen die analisten tot een schatting van een netto verlies Q3 van 318 miljoen Euro.
    Het directe gevolg van te lage kostenbesparingen en het vliegen met te lage bezettingsgraad

    De koers zakt niet voor niets al dagen weg.
    Nog iemand iets toe te voegen over de consensus voor de cijfers?
    (Staan op de website van AF-KLM, maar krijg de link niet gekopieerd)
    Veel fondsen verzamelen gegevens van analisten over de verwachtingen, AF-KLM geeft wel een heel summier beeld van die verwachtingen (zit ook niets leuks tussen)
  16. Cacla 25 oktober 2021 09:59
    Huh? Dus AFKLM plaatst zelf prognoses op hun website van cijfers die ze later deze week bekend gaan maken? Vreemd. Of doen ze dat zodat ze later deze week de prognoses kunnen overtreffen?
  17. @iPlof 25 oktober 2021 10:03
    quote:

    Caspcla schreef op 25 oktober 2021 09:59:

    Huh? Dus AFKLM plaatst zelf prognoses op hun website van cijfers die ze later deze week bekend gaan maken? Vreemd. Of doen ze dat zodat ze later deze week de prognoses kunnen overtreffen?
    Of vast beetje voorbereiden voor het monsterverlies..
3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 132 133 134 135 136 ... 159 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 30 april

    1. China inkoopmanagersindex industrie en diensten april volitaliteit verwacht
    2. Samsung Q1-cijfers
    3. NL producentenprijzen maart
    4. Arcadis Q1-cijfers
    5. Adidas Q1-cijfers
    6. Volkswagen Q1-cijfers
    7. Air France-KLM Q1-cijfers
    8. Dui detailhandelsverkopen maart
    9. PB Holding jaarcijfers
    10. Acomo €0,75 ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht