Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel

Koffiekamer Terug naar discussie overzicht

Van Binck naar Saxo?

7.893 Posts
Pagina: «« 1 ... 149 150 151 152 153 ... 395 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Baksteen 26 oktober 2021 12:32
    quote:

    Antoon12 schreef op 26 oktober 2021 12:17:

    Letop bij Saxo. Net voordat ik de rekening had op gezegd. Werd er ineens ruim 10 euro debetrente in rekening gebracht. Niet veel dat weet ik. Maar heb nog nooit bij Binck laat staan bij Saxo een euro tekort gehad. Of is dit Chineese gewoonte..
  2. forum rang 5 Baksteen 26 oktober 2021 12:34
    quote:

    Baksteen schreef op 26 oktober 2021 12:32:

    [...]
    Ik had gewoon mijn rekening leeg gehaald, maar kan ook de fee zijn
  3. gant 26 oktober 2021 12:40
    Allemaal waar,maar bij aandelen is dit 5 en vlgs screen Saxo was de hefboom 4,9.
    Dit had dus wel uitgevoerd kunnen worden.
  4. WM77 26 oktober 2021 13:00
    quote:

    Jantje__belegger schreef op 26 oktober 2021 10:53:

    [...]

    Ok. Zal wel weer een bug zijn dan.

    Ze zijn ook nog maar recent begonnen met bankje spelen he?!
    Of misschien een "verbetering" vanuit SAXO.
  5. forum rang 5 Baksteen 26 oktober 2021 13:30
    quote:

    gant schreef op 26 oktober 2021 12:40:

    Allemaal waar,maar bij aandelen is dit 5 en vlgs screen Saxo was de hefboom 4,9.
    Dit had dus wel uitgevoerd kunnen worden.
    heb jij realtime koersen?
  6. gant 26 oktober 2021 13:35
    jazeker.
    Inmiddels wel kunnen draaien.Ook toen stond de hefboom op 4,9.

    Afronding achter de komma?
  7. forum rang 5 Baksteen 26 oktober 2021 13:42
    quote:

    gant schreef op 26 oktober 2021 13:35:

    jazeker.
    Inmiddels wel kunnen draaien.Ook toen stond de hefboom op 4,9.

    Afronding achter de komma?
    Oke, het kan zijn dat in de tussen tijd de koers nogal wat beweegt, ik ga meest 0,5 eronder zitten, want aantal maakt niets uit, ben wel meer geld kwijt
  8. forum rang 5 Baksteen 26 oktober 2021 13:46
    quote:

    gant schreef op 26 oktober 2021 11:36:

    Ik wilde switchen van turboxl van een 4,6 hefboom naar 4,9.
    Ik weet dat nu 5 de maximale hefboom is.
    Tot 2 x toe op veschillende dagen werd dit geweigerd omdt hefboom te hoog was.
    Kent iemand dit probleem?
    Bvd

    waarom wil je eigenlijk switchen?
  9. gant 26 oktober 2021 13:47
    Noteert geen halfjes! Ga dus maar verkopen voor de draai bij 4,8.Dan weet ik zeker dat ik de koop ook inderdaad kan doen.
    In ieder geval dank voor reacties!
  10. gant 26 oktober 2021 15:24
    Waarom ik switch.
    Nu je maar tot hefboom 5 kunt kopen ,is het aantal turbos wat je van je in turbo te steken bedrag kunt kopen beperkt.
    Teneinde een groter aantal turbos te accumuleren is dit de methode om dat te doen.
  11. [verwijderd] 26 oktober 2021 19:55
    Meer mensen met probleem ABN dividend betaling ?
    Het zou gisteren worden bijgeschreven. Vanmiddag gechat (anderhalf uur met wisselende medewerkers !!)> Zou in de loop van de middag worden. Ik had de keuze eerder op cash gezet. Nu zojuist een melding dat ik tot 28 oktober de keuze nog kan wijzigen ?? Echt teleurstelling na teleurstelling door de slechte klantenservice alsmede de wijze waarop je met een kluitje het riet wordt ingestuurd. Aangemaakte tickets worden niet behandeld. Het advies om met de "brokerslijn, keuze 2" te bellen opgevolgd en na 1 uur wachten de verbinding verbroken. Ik weet niet hoe lang ik dit nog vol ga houden, maar vooralsnog ga ik geen nieuwe posities meer aan voordat men daar de zaakjes wat beter op orde heeft.
  12. [verwijderd] 26 oktober 2021 20:00
    quote:

    Thom@s schreef op 26 oktober 2021 19:55:

    Meer mensen met probleem ABN dividend betaling ?
    Het zou gisteren worden bijgeschreven. Vanmiddag gechat (anderhalf uur met wisselende medewerkers !!)> Zou in de loop van de middag worden. Ik had de keuze eerder op cash gezet. Nu zojuist een melding dat ik tot 28 oktober de keuze nog kan wijzigen ?? Echt teleurstelling na teleurstelling door de slechte klantenservice alsmede de wijze waarop je met een kluitje het riet wordt ingestuurd. Aangemaakte tickets worden niet behandeld. Het advies om met de "brokerslijn, keuze 2" te bellen opgevolgd en na 1 uur wachten de verbinding verbroken. Ik weet niet hoe lang ik dit nog vol ga houden, maar vooralsnog ga ik geen nieuwe posities meer aan voordat men daar de zaakjes wat beter op orde heeft.
    Bij ons hetzelfde. Het is te gek voor woorden. Nog een fenomeen, als 1000 € dividend wordt bijgeschreven, kan ik maar 750 opnemen.
  13. [verwijderd] 26 oktober 2021 21:26
    quote:

    Ron Kerstens schreef op 26 oktober 2021 20:52:

    @Tom 1,5 uur chatten met Saxo vanwege een vertraagde dividendbijschrijving ? Waar heb je het dan allemaal over ?
    Ron, het gaat erom dat:

    1e) de informatie die je ontvangt juist moet zijn
    2e) dat als daar onverhoopt iets in wijzigt, je als klant fatsoenlijk wordt ingelicht en dat je niet zelf overal achteraan moet gaan
    3e) dat als Saxo hun zaken op orde zou hebben , de klantenservice niet overbelast zou zijn
    4e) dat ik nu bijna een maand over ben naar Saxo en dat nog altijd bepaalde schriftelijke toezeggingen niet zijn nagekomen.
    5e) dat ik in 2020 bij Binck aan de € 4000 transactiekosten zat en dat bij gelijke handelsactiviteit dat ca. 10000 gaat worden, terwijl was toegezegd (schriftelijk) dat het zeker niet duurder ging worden.

    Ik hoop dat je de irritatie kunt begrijpen wanneer je dan voor simpele zaken, uren kwijt bent en alsnog met een kluitje het riet wordt ingestuurd. Ook in een eerdere chat (opgeslagen) werd ik gewoon belatafeld door de servicemedewerkster (naam bekend).

    En tot slot: alle moeite zonder enig resultaat !
  14. forum rang 7 A3aan 26 oktober 2021 22:42
    quote:

    Thom@s schreef op 26 oktober 2021 21:26:

    [...]

    Ron, het gaat erom dat:

    1e) de informatie die je ontvangt juist moet zijn
    2e) dat als daar onverhoopt iets in wijzigt, je als klant fatsoenlijk wordt ingelicht en dat je niet zelf overal achteraan moet gaan
    3e) dat als Saxo hun zaken op orde zou hebben , de klantenservice niet overbelast zou zijn
    4e) dat ik nu bijna een maand over ben naar Saxo en dat nog altijd bepaalde schriftelijke toezeggingen niet zijn nagekomen.
    5e) dat ik in 2020 bij Binck aan de € 4000 transactiekosten zat en dat bij gelijke handelsactiviteit dat ca. 10000 gaat worden, terwijl was toegezegd (schriftelijk) dat het zeker niet duurder ging worden.

    Ik hoop dat je de irritatie kunt begrijpen wanneer je dan voor simpele zaken, uren kwijt bent en alsnog met een kluitje het riet wordt ingestuurd. Ook in een eerdere chat (opgeslagen) werd ik gewoon belatafeld door de servicemedewerkster (naam bekend).

    En tot slot: alle moeite zonder enig resultaat !
    Ook mijn ervaring wat betreft die tarieven. Ook zwart op wit dat geen noemenswaardige verhogingen zouden plaats vinden. Zelfs enkele maanden eerder al gevraagd en steeds bevestigd. Heb het zwart op wit en ineens vlak voor overgang in een algemene e-mail onderaan dat speciale afspraken vervallen. Heb de directrice een e-mail gestuurd dat het niet zo maar kan. Krijg je als antwoord dat ze geen tijd had omdat ze met vakantie was. En van één of andere doedel krijg je dan als reactie dat wanneer het niet bevalt je vrij ben om op te hoepelen. En mijn jaarlijkse transactiekosten waren nog een stuk hoger dan bij u.
  15. robutrecht 27 oktober 2021 07:58
    quote:

    Thom@s schreef op 26 oktober 2021 19:55:

    Meer mensen met probleem ABN dividend betaling ?
    Het zou gisteren worden bijgeschreven. Vanmiddag gechat (anderhalf uur met wisselende medewerkers !!)> Zou in de loop van de middag worden. Ik had de keuze eerder op cash gezet. Nu zojuist een melding dat ik tot 28 oktober de keuze nog kan wijzigen ?? Echt teleurstelling na teleurstelling door de slechte klantenservice alsmede de wijze waarop je met een kluitje het riet wordt ingestuurd. Aangemaakte tickets worden niet behandeld. Het advies om met de "brokerslijn, keuze 2" te bellen opgevolgd en na 1 uur wachten de verbinding verbroken. Ik weet niet hoe lang ik dit nog vol ga houden, maar vooralsnog ga ik geen nieuwe posities meer aan voordat men daar de zaakjes wat beter op orde heeft.
    Ik heb toevallig abn aandelen bij de giro en nu dus ook saxo. Bij saxo wordt het een dag later dan degiro bijgeschreven.
    De volgende dag staat het bij de overzichten van het dividendrapport en in de rekeningafschriften.
  16. forum rang 7 Ron Kerstens 27 oktober 2021 10:37
    quote:

    Cosy schreef op 27 oktober 2021 10:32:

    Bij mij ABN dividend bijgeschreven. Vanochtend.
    LOL; Twee dagen vertraging dus, hier gaan sommige "beleggers" tegenwoordig helemaal van over de rooie.
  17. WM77 27 oktober 2021 11:05
    quote:

    Thom@s schreef op 26 oktober 2021 21:26:

    [...]

    Ron, het gaat erom dat:

    1e) de informatie die je ontvangt juist moet zijn
    2e) dat als daar onverhoopt iets in wijzigt, je als klant fatsoenlijk wordt ingelicht en dat je niet zelf overal achteraan moet gaan
    3e) dat als Saxo hun zaken op orde zou hebben , de klantenservice niet overbelast zou zijn
    4e) dat ik nu bijna een maand over ben naar Saxo en dat nog altijd bepaalde schriftelijke toezeggingen niet zijn nagekomen.
    5e) dat ik in 2020 bij Binck aan de € 4000 transactiekosten zat en dat bij gelijke handelsactiviteit dat ca. 10000 gaat worden, terwijl was toegezegd (schriftelijk) dat het zeker niet duurder ging worden.

    Ik hoop dat je de irritatie kunt begrijpen wanneer je dan voor simpele zaken, uren kwijt bent en alsnog met een kluitje het riet wordt ingestuurd. Ook in een eerdere chat (opgeslagen) werd ik gewoon belatafeld door de servicemedewerkster (naam bekend).

    En tot slot: alle moeite zonder enig resultaat !
    Ik denk dat je vooral blij mag zijn dat je voorheen zoveel korting hebt gehad.
7.893 Posts
Pagina: «« 1 ... 149 150 151 152 153 ... 395 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 465 6.840
AB InBev 2 5.285
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.580 46.388
ABO-Group 1 19
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.129
Accentis 2 253
Accsys Technologies 22 8.907
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 160
ADMA Biologics 1 31
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 13 16.393
Aedifica 2 829
Aegon 3.257 320.067
AFC Ajax 537 7.018
Affimed NV 2 5.760
ageas 5.843 109.778
Agfa-Gevaert 13 1.860
Ahold 3.536 73.983
Air France - KLM 1.024 34.337
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 466 12.771
Alfen 12 16.406
Allfunds Group 3 1.209
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.247
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 336
Altice 106 51.196
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.485 114.765
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.820 240.289
AMG 965 125.748
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 303 6.521
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 382
Antonov 22.632 153.605
Aperam 91 14.130
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 313
Arcadis 251 8.622
Arcelor Mittal 2.023 318.614
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 266
arGEN-X 15 9.107
Aroundtown SA 1 176
Arrowhead Research 5 9.278
Ascencio 1 20
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.107 37.692
ASML 1.762 76.974
ASR Nederland 18 4.122
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 333
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 29 10.652
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 49
Azerion 7 2.675

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 01 mei

    1. Japan inkoopmanagersindex diensten april (def)
    2. China inkoopmanagersindex industrie (Caixin) april
    3. NL omzet detailhandel maart
    4. Wolters Kluwer Q1-cijfers
    5. Beurzen Euronext gesloten vanwege Dag van de Arbeid
    6. Chinese beurzen gesloten
    7. VK inkoopmanagersindex diensten april (def)
    8. GlaxoSmithKline Q1-cijfers
    9. VS hypotheekaanvragen - wekelijks
    10. Kraft Heinz Q1-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht