Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Air France-KLM FR001400J770

Laatste koers (eur)

9,638
  • Verschill

    -0,432 -4,29%
  • Volume

    2.302.272 Gem. (3M) 1,9M
  • Bied

    9,590  
  • Laat

    9,650  
+ Toevoegen aan watchlist

Air France-KLM 2022

1.580 Posts
Pagina: «« 1 ... 58 59 60 61 62 ... 79 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 GakGak 2 juli 2022 10:27
    luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/...

    We noemen het aflossing en geen boetebetaling en het is zeker geen schuldbekentenis.
    Intussen is het wel een dure grap en kregen de Amerikaanse troepen over de hele wereld achteraf via enorme
    boetes aan de airlines, ook Delta en United, misschien wel wat te laat maar ook heel goedkoop de luchtpost
    toegestuurd.

    Corruptie van een machtige klant ?

    Welnee, slimmigheidjes van een machtige natie die goed is in sancties.
  2. forum rang 8 GakGak 2 juli 2022 10:29
    quote:

    De Kromme schreef op 30 juni 2022 23:25:

    mijn pennystock voorspelling komt sneller dan verwacht.....
    De voorspelling wel.
    Nu nog de uitkomst.
  3. forum rang 8 GakGak 5 juli 2022 10:45
    SAS AB
    DKK 0,3893 -0,06 (-14,06%)

    Dit gebeurt met een op zich niet zo´n slechte airline die onvoldoende staatssteun krijgt om het te kunnen
    bolwerken tegenover al die overgesubsidieerde concurrenten eromheen.
    Wordt compleet uitgehold.
  4. @iPlof 5 juli 2022 15:48
    KLM BEPERKT VRACHTVERVOER OP VEEL VLUCHTEN WEGENS GEBREK AAN PERSONEEL
    SCHIPHOL - KLM laat vanaf donderdag 7 juli op Schiphol het laden van een deel van de vracht in widebody-toestellen en de narrowbodies van Cityhopper achterwege, vanwege “de kritieke situatie” zo staat in een intern memo, dat door Luchtvaartnieuws is ingezien.
  5. knutselsmurf 7 juli 2022 07:10
    Ik ben wel heel benieuwd naar de kwartaalcijfers. Op de website van schiphol kan je de verkeers en vervoercijfers per maand in excel downloaden t.o.v. van dezelfde maand het jaar ervoor. Zo zijn er in mei 371% meer passagiers vervoerd tov van de maand mei 2021. In april 463 % meer passagiers . Vliegbewegingen zijn maar 143% toegenomen, oftewel de vliegtuigen zitten veel voller. Dit moet zich toch vertalen in een betere winstgevendheid?
  6. marietje 8 juli 2022 07:31
    quote:

    knutselsmurf schreef op 7 juli 2022 07:10:

    Ik ben wel heel benieuwd naar de kwartaalcijfers. Op de website van schiphol kan je de verkeers en vervoercijfers per maand in excel downloaden t.o.v. van dezelfde maand het jaar ervoor. Zo zijn er in mei 371% meer passagiers vervoerd tov van de maand mei 2021. In april 463 % meer passagiers . Vliegbewegingen zijn maar 143% toegenomen, oftewel de vliegtuigen zitten veel voller. Dit moet zich toch vertalen in een betere winstgevendheid?
    Daar ga ik ook van uit, ben afgelopen week voor het eerste in m'n beleggingsleven in KLM gestapt, is nu wel genoeg gedaald naar mijn mening.
    Voor de lange termijn ( minimaal 5 jaar ) denk ik een mooie belegging
  7. @iPlof 8 juli 2022 14:33
    SCHIPHOL - KLM schrapt tot eind augustus tien tot twintig retourvluchten door de drukte op Schiphol. Ook blijft er een rem op de verkoop van tickets op Europese routes. Zoals Luchtvaartnieuws eerder al meldde wordt daarnaast ook het vrachtvervoer beperkt.
    luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/...
  8. forum rang 8 GakGak 8 juli 2022 15:59
    quote:

    knutselsmurf schreef op 7 juli 2022 07:10:

    Ik ben wel heel benieuwd naar de kwartaalcijfers. Op de website van schiphol kan je de verkeers en vervoercijfers per maand in excel downloaden t.o.v. van dezelfde maand het jaar ervoor. Zo zijn er in mei 371% meer passagiers vervoerd tov van de maand mei 2021. In april 463 % meer passagiers . Vliegbewegingen zijn maar 143% toegenomen, oftewel de vliegtuigen zitten veel voller. Dit moet zich toch vertalen in een betere winstgevendheid?
    Geen idee hoe KLM (plus AF) winstgevendheid in elkaar smurft door alleen maar van heel slechte cijfers in de maanden
    in 2021 naar minder slechte cijfers in 2022 te gaan.
    Als er nou geen onuitwisbare schuldenberg was ontstaan en de randvoorwaarden voor een gezonde luchtvaart verbeterden
    dan viel erover te discussieren.
    Met wat megalomaan opportunisme over groeipotentieel wat er niet is zou je kunnen stellen dat de toekomst er heel wat beter voorstaat dan recent maar winstgevendheid roeptoeteren met daarbij flink herstellende koersen, ik zou ermee oppassen.

    De koers kan best wel even herstellen, meer technisch dan structueel.

    (en sinds wanneer reageert de koers sterk op kwartaalcijfers?).
  9. Jetje1 11 juli 2022 14:38
    Wordt vandaag tenopzichte van andere aandelen aardig in elkaar getrapt
    Nederlandse regering en de Franse zitten er voor meer dan 36% in dus neem niet aan dat deze toko faliet gaat
  10. HenkJoh 11 juli 2022 14:56
    quote:

    Jetje1 schreef op 11 juli 2022 14:38:

    Wordt vandaag tenopzichte van andere aandelen aardig in elkaar getrapt
    Nederlandse regering en de Franse zitten er voor meer dan 36% in dus neem niet aan dat deze toko faliet gaat
    Ja, dat is ook een manier om naar een bedrijf te kijken. Als er maar een rijke sugardaddy bij is om te stutten als het bedrijf het niet zelfstandig redt vanuit operationele kasmidddelen. Je zou ook kunnen kijken wat er voor jou als aandeelhouder in het verschiet is met betrekking van toekomstig dividend.
  11. forum rang 4 tmaster 11 juli 2022 16:19
    quote:

    Jetje1 schreef op 11 juli 2022 14:38:

    Wordt vandaag tenopzichte van andere aandelen aardig in elkaar getrapt
    Nederlandse regering en de Franse zitten er voor meer dan 36% in dus neem niet aan dat deze toko faliet gaat
    Remember SNS Reaal? Werd gewoon na de Kredietcrisis door de Nederlandse Overheid genationaliseerd en alle aandeelhouders werden onteigend van de aandelen tegen 0 euro.
    (https://www.rekenkamer.nl/onderwerpen/kredietcrisis/lopende-interventies/nationalisatie-sns-reaal)
    Op basis van de interventiewet kan men gewoon het hele bedrijf uit de handel nemen en opkopen voor 0 euro.

    Ik zeg niet dat dit gaat gebeuren, maar het kan wel.
  12. HenkJoh 11 juli 2022 16:42
    quote:

    Jetje1 schreef op 11 juli 2022 15:19:

    Divident is voor mij bijzaak, dat zie ik voorlopig niet terug komen
    Zie hier uw verklaring. Als dividend een bijzaak is, kan je op normale gronden geen waarde toekennen aan het aandeel. In goede tijden kom je nog wel weg. Maar in slechte tijden, overgeleverd aan de grillen.
  13. FantasieHeb 13 juli 2022 08:40
    Verwacht dat Air France KLM fors hoger gaat vandaag! Alle airlnes in Amerika (Delta, AA etc ))waren gisteren 6 -10 procent hogerr . Technisch verwacht ik ook een herstel!
1.580 Posts
Pagina: «« 1 ... 58 59 60 61 62 ... 79 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 01 mei

    1. Japan inkoopmanagersindex diensten april (def)
    2. China inkoopmanagersindex industrie (Caixin) april
    3. NL omzet detailhandel maart
    4. Wolters Kluwer Q1-cijfers
    5. Beurzen Euronext gesloten vanwege Dag van de Arbeid
    6. Chinese beurzen gesloten
    7. VK inkoopmanagersindex diensten april (def)
    8. GlaxoSmithKline Q1-cijfers
    9. VS hypotheekaanvragen - wekelijks
    10. Kraft Heinz Q1-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht