Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

EBUSCO HOLDING NL0015000CZ2

Laatste koers (eur)

2,982
  • Verschill

    -0,034 -1,13%
  • Volume

    49.639 Gem. (3M) 354,4K
  • Bied

    2,982  
  • Laat

    2,998  
+ Toevoegen aan watchlist

Ebusco 2022

1.700 Posts
Pagina: «« 1 ... 59 60 61 62 63 ... 85 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 anders 11 oktober 2022 07:55
    Mooie woorden en toekomst gericht. Maar ja. Achter de streep wel een verlies van een aanzienlijk bedrag.
  2. forum rang 5 maarten030 11 oktober 2022 08:05
    quote:

    anders schreef op 11 oktober 2022 07:55:

    Mooie woorden en toekomst gericht. Maar ja. Achter de streep wel een verlies van een aanzienlijk bedrag.
    Volgend jaar winstgevend. Verlies dit jaar was wel ingecalculeerd. Outlook is waar het om gaat.
  3. forum rang 4 SpecuKlaas 11 oktober 2022 09:28
    @charl... Voorkennis???

    Maar mooie resultaten van een 'houden' bedrijf... zeker bij deze koers. Van der Valt ING en Teslin zitten er ook niet voor niks in.
  4. forum rang 9 objectief 11 oktober 2022 09:47
    quote:

    Fender bass schreef op 11 oktober 2022 09:37:

    Ik heb gisteren ook bijgekocht. Had ik dan voorkennis of gewoon vertrouwen in de toekomst?
    Lijkt me niet; de omzetstijging zat er dik in.
    Overigens zou ik de aandelen geen dag vasthouden, want meer omzet betekent enkel meer verlies.
  5. forum rang 6 Tordan 11 oktober 2022 09:51
    Hoog aantal aanbestedingen en het bedrijf heeft al gezegd dat veel daarvan in orders wordt omgezet. Ik heb zelf (nog) geen positie.
  6. Sir Cryptalot 11 oktober 2022 10:10
    Ze zitten nog in een groeiproces, nieuwe faciliteiten kosten geld en risico maar de lange termijn visie staat. Houden tot 2030 is mijn instelling, dagkoers boeit me niet.
  7. Jan Willem 11 oktober 2022 10:44
    Hebben we eigenlijk wel door dat de Ebusco 2.2 inmiddels al in licentie geproduceerd word in Australie . Uit het eerdere nieuwsbericht : De samenwerking tussen Ebusco en Australian Bus Corporation zal leiden tot de productie van de Ebusco 2.2 en de baanbrekende Ebusco 3.0 gemaakt van composiet, in een high-tech productiefaciliteit in Australie. Mocht het anders zijn dan graag uw reacties met eventuele verbeteringen over mijn bericht.
  8. forum rang 4 G20 Xdrive 11 oktober 2022 10:56
    quote:

    objectief schreef op 11 oktober 2022 09:47:

    [...]

    Lijkt me niet; de omzetstijging zat er dik in.
    Overigens zou ik de aandelen geen dag vasthouden, want meer omzet betekent enkel meer verlies.
    Goedemorgen Objectief,

    Elk sterk groeiend bedrijf met toekomst moet investeren maar dan heb je ook wat !!
    Vergeet niet dat Ebusco op €23 naar de beurs is gegaan en naar ruim €30
    Dus deze lage waardering mag dit jaar retour naar 20+
  9. forum rang 5 Bart Meerdink 11 oktober 2022 11:09
    quote:

    Jan Willem schreef op 11 oktober 2022 10:44:

    Hebben we eigenlijk wel door dat de Ebusco 2.2 inmiddels al in licentie geproduceerd word in Australie . Uit het eerdere nieuwsbericht : De samenwerking tussen Ebusco en Australian Bus Corporation zal leiden tot de productie van de Ebusco 2.2 en de baanbrekende Ebusco 3.0 gemaakt van composiet, in een high-tech productiefaciliteit in Australie. Mocht het anders zijn dan graag uw reacties met eventuele verbeteringen over mijn bericht.
    Is daar recent nieuws over?

    Ik vind: www.ebusco.com/au/bustech-precision-b...

    Maar BusTech Group (Bustech, Precision Buses) vermeldt niet Ebusco als partner: bustechgroup.com.au/partners/

    Ik zag wel nog (5 okt'22) www.ebusco.com/au/ebusco-australia-an...
  10. Jan Willem 11 oktober 2022 12:06
    quote:

    Bart Meerdink schreef op 11 oktober 2022 11:09:

    [...]
    Is daar recent nieuws over?

    Ik vind: www.ebusco.com/au/bustech-precision-b...

    Maar BusTech Group (Bustech, Precision Buses) vermeldt niet Ebusco als partner: bustechgroup.com.au/partners/

    Ik zag wel nog (5 okt'22) www.ebusco.com/au/ebusco-australia-an...
    Recent nieuws kan ik er niet over vinden en vroeg ik me al langer af of deze Bussen geproduceerd worden in China of dat ze in licentie / of samenbouw van geleverde delen vanuit China, gebouwd zouden worden bij de samenwerkingspartner tot ik het nieuwsbericht van Ebusco van 3 Juni 2020 er op nakeek. Hoe dan ook vind ik dat de waarde ervan (bij waarheid) dusdanig groot is dat wij op dit forum er voor moeten gaan en bepaalt zoveel meer dan alleen maar weer de zoveelste order, tenslotte komt er met de verkoop in Australië en misschien ook Nieuw Zeeland duidelijk een aantal leveringen bij terwijl het bedrijf hier er geen of weinig kosten van heeft en waarschijnlijk alleen de vruchten kan gaan plukken, dan nog de waarde van de eigen licenties en het economische eigendom wat beiden alleen bij een echt succes een waardevolle onderbouwing van onze aandelen is.
  11. peebee 11 oktober 2022 12:08
    quote:

    objectief schreef op 11 oktober 2022 09:47:

    [...]

    Lijkt me niet; de omzetstijging zat er dik in.
    Overigens zou ik de aandelen geen dag vasthouden, want meer omzet betekent enkel meer verlies.
    Dat is niet waar.

    Er wordt winst gemaakt op de produktie.
    Echter: er is zoveel personeel aangenomen (voor de orders in 2023 e.v.) dat dat de winst teniet doet.

    Dit jaar komt er een verlies uit, volgend jaar moet de ommekeer worden.
  12. forum rang 4 ischav2 11 oktober 2022 12:14
    Bij ondernemen gaan de kosten voor de baat uit, en zeker in het geval van Ebusco. Zodra de productiecapaciteit op order is zullen de kosten verhoudingsgewijs afnemen. De berichtgeving van Ebusco geeft vertrouwen dat men on track is. Long Ebusco.
  13. forum rang 10 DeZwarteRidder 11 oktober 2022 13:17
    quote:

    ischav2 schreef op 11 oktober 2022 12:14:

    Bij ondernemen gaan de kosten voor de baat uit, en zeker in het geval van Ebusco. Zodra de productiecapaciteit op order is zullen de kosten verhoudingsgewijs afnemen. De berichtgeving van Ebusco geeft vertrouwen dat men on track is. Long Ebusco.
    Ondertussen maakt iedere busfabriek elektrische bussen en binnenkort concurreren ze elkaar dood.
  14. forum rang 10 DeZwarteRidder 11 oktober 2022 13:19
    quote:

    peebee schreef op 11 oktober 2022 12:08:

    [...]Dat is niet waar.
    Er wordt winst gemaakt op de produktie.
    Echter: er is zoveel personeel aangenomen (voor de orders in 2023 e.v.) dat dat de winst teniet doet.
    Dit jaar komt er een verlies uit, volgend jaar moet de ommekeer worden.
    En dit mooie verhaal wordt ieder jaar herhaald................
  15. fleurie 11 oktober 2022 13:31
    het gaat erom hoe hou ik de concurrentie van me af
    en met deze bus lengte voor zal dit geen probleem zijn
1.700 Posts
Pagina: «« 1 ... 59 60 61 62 63 ... 85 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 09 mei

    1. China handelsbalans april
    2. Argenx Q1-cijfers
    3. Hemelvaartsdag, Euronext Amsterdam regulier open
    4. Philips €0,85 ex-dividend
    5. DSM-Firmenich €2,50 ex-dividend
    6. Allfunds €0,0935 ex-dividend
    7. Coca-Cola EP €0,74 ex-dividend
    8. TKH €1,70 ex-dividend
    9. Bank of England - rentebesluit Onveranderd (5,25%)
    10. VS steunaanvragen - wekelijks
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht