Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

BAM Groep Koninklijke NL0000337319

Laatste koers (eur)

3,834
  • Verschill

    -0,084 -2,14%
  • Volume

    1.085.177 Gem. (3M) 1,4M
  • Bied

    3,820  
  • Laat

    3,870  
+ Toevoegen aan watchlist

BAM mei 2023

1.186 Posts
Pagina: «« 1 ... 40 41 42 43 44 ... 60 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Rob 17 mei 2023 14:41
    quote:

    boldie schreef op 17 mei 2023 13:02:

    Enig niet begrijp is als je wilt afbouwen je dat wel voor mooie prijs wilt doen waarom dan koers terugzetten ipv langzaam op laten lopen en verkopen.
    As je bedoelt geleende aandelen teruggeven dan wil je die zo goedkoop mogelijk inkopen. Je bouwt dan percentueel je belang af.

    Of begrijp ik het verkeerd?
  2. forum rang 7 boldie 17 mei 2023 16:12
    quote:

    Rob schreef op 17 mei 2023 14:41:

    [...]

    As je bedoelt geleende aandelen teruggeven dan wil je die zo goedkoop mogelijk inkopen. Je bouwt dan percentueel je belang af.

    Of begrijp ik het verkeerd?
    weet niet vind gewoon apart. Goed afwachten wanneer de big boys het genoeg vinden en dan ga ik vanuit heel hard kan gaan. Nu duidelijk handrem. Tja snap alleen niet zomaar kan maar goed AFM houd de boel goed in de gaten laten we maar zeggen.
  3. lohere fou 17 mei 2023 16:20
    Wat is er mis met de afsluitdijk? Wees blij dat de dijk ooit is gebouwd.

    Heeft Nederland uiteindelijk wereldfaam opgeleverd en heel veel positief economisch voordeel.

    Denk aan de huidige bestaande steden Almere, Lelystad, enz...en in de diverse polders, bijkomende recreatie, natuurgebied, landbouwgebied,en nog veel meer, teveel om allemaal op te noemen en te specificeren.

    De dijk opzichzelf moet natuurlijk toch worden onderhouden en gemoderniseerd om aan de huidige eisen, die eraan worden gesteld te voldoen, en dat levert voor degenen die het uitvoeren geld op.

    Ben het met innicksname eens dat dit planbare werkzaamheden zijn, en het van de uitvoerder zelf afhangt of een dergelijke overeenkomst hem past. Zo niet, niet doen, er is nog wel meer werk in de wereld, wat dan misschien beter past.

    Niet alles voor prestige en zeker niet als er onderaan de streep niets overblijft of nog erger, al is dit natuurlijk wel een representatief stuk werk.
  4. forum rang 6 OnoMatopee 17 mei 2023 16:35
    Stelling: de stikstofcrisis is geen milieu-, maar een juridische kwestie
    Gepubliceerd op 17-05-2023
    Aanleg van nieuw spoor en zelfs uitbreiding van spoorlijnen of stations: hoe lang kan het nog? Of zoals in Noord-Brabant: wanneer kan het weer?PvL/Flickr
    Weten hoe het stikstofdebat verloopt tussen Mark Bakker, directeur van Dura Vermeer, Riet Schroven, directeur projecten van ProRail, topjuriste en specialist op het stikstofdossier Annelies Freriks en milieudeskundige van de BoerBurgerBeweging Henny Verhoeven? Zorg dan dat je erbij bent aanstaande dinsdag 23 mei. Dan verzamelen bouwers en beheerders van de Nederlandse infrastructuur zich in Rotterdam voor de Dag van de Infra, een congres voor de gehele spoor- en infrasector.

    Sprekers geven vanuit hun praktijkervaring lezingen over de stikstofproblematiek, duurzaam en circulair werken, het personeelstekort en meer. Tijdens de lunch, koffiepauzes en netwerkborrel komen opdrachtgevers en opdrachtnemers bijeen en is er uitgebreid de gelegenheid om kennis te maken of bij te kletsen. ProRail, Rijkswaterstaat, Deltares, BAM, Boskalis, Heijmans, Sweco en tientallen anderen zijn van de partij.

    De Dag van de Infra vindt plaats in De Doelen, een evenementenlocatie op een steenworp afstand van station Rotterdam Centraal. De dag is onderverdeeld in lezingen, debatten, inspiratiesessies en netwerkmomenten. De meest actuele en elementaire onderwerpen komen aan bod: oplossingen voor de stikstofproblematiek, manieren om duurzamer te bouwen en onderhouden, efficiënter aanbesteden, beter samenwerken en meer. Koffiepauzes, een lunch en een netwerkborrel maken het mogelijk om belangrijke vertegenwoordigers van opdrachtgevers, aannemers en ingenieursbureaus te ontmoeten. Alle disciplines binnen de spoor- en infrasector zijn ruim vertegenwoordigd onder de ongeveer 200 aanwezigen.

    Alle relevante, actuele onderwerpen op de agenda
    Over het programma kunnen we kort zijn: dat is interessant, leerzaam, inspirerend, spannend en in alle opzichten relevant. De Dag van de Infra kent twee plenaire delen, over stikstof en personeel, alsmede een scala aan boeiende break-outs. De sprekerslijst is vrijwel compleet. ProRail-directielid Riet Schroven komt debatteren over het stikstofbeleid. Heijmans Infra-directeur Sander Dekker geeft een lezing over emissieloze wegenbouw en de directeur duurzaamheid van ProRail Reinout Wissenburg vertelt hoe de spoorbeheerder rekening houdt met de natuur tijdens spoorbouw- en onderhoud. Zijn collega Katja Nelissen zal uitweiden over de de wensen en mogelijkheden tot circulair werken in het spoor. Sweco-chef Alex Hekman legt uit hoe we waterkeringen voorbereiden op zeespiegelstijging. Techniek Nederland-voorzitter Doekle Terpstra spart met experts uit de sector over oplossingen voor het personeelstekort.

    Andere voorbeelden zijn business manager Aad Onderwater van Strukton Rail die komt vertellen over de in dienst genomen batterijlocomotief; Eduard Coomans van BAM Infra Nederland die uitlegt hoe hij te werk gaat bij een aanbesteding in relatie tot de inzet van elektrisch materieel op de bouwplaats; producenten van houten, betonnen en kunststof dwarsliggers die een spannende paneldiscussie met elkaar aangaan, Thijs Hagedoorn van Boskalis, met een lezing over een nieuwe manier om veiliger te werken aan de weg; Rijkswaterstaat, met de bekendmaking van een nieuwe aanpak van samenwerken met aannemers en Peter Kreukniet van Insert, die zijn licht werpt op hoe gemeenten bouwmaterialen hergebruiken.

    Bestel jouw ticket NU!
    Werk je op welke manier dan ook aan spoor, grond, weg of water, dan valt er op 23 mei wat te halen in Rotterdam. Dat kan een nieuw contact zijn, een nieuw idee of een frisse blik op een uitdaging in jouw dagelijkse praktijk. Er zijn nog plaatsen beschikbaar, maar het gaat hard. De Dag van de Infra bijwonen is aan te raden, dus bestel snel jouw ticket.

    We organiseren het congres samen met onze collega’s van Infrasite.nl. Dit is de eerste editie van de Dag van de Infra ooit en het lijkt nu al een schot in de roos. Samen maken we ons namelijk sterk voor de Nederlandse infrastructuur en dus is het prettig om ervaringen te delen en van elkaar te leren. Tot 23 mei in De Doelen!
  5. forum rang 4 Marinus-86 17 mei 2023 17:09
    quote:

    boldie schreef op 17 mei 2023 16:12:

    [...]weet niet vind gewoon apart. Goed afwachten wanneer de big boys het genoeg vinden en dan ga ik vanuit heel hard kan gaan. Nu duidelijk handrem. Tja snap alleen niet zomaar kan maar goed AFM houd de boel goed in de gaten laten we maar zeggen.
    Beetje vreemd verhaal over BAM je zou bijna zeggen dat de mafia hier achter zit, ik zou bijna zeggen ga lekker vissen,
  6. forum rang 4 amice 17 mei 2023 17:40
    quote:

    lohere fou schreef op 17 mei 2023 16:20:

    Wat is er mis met de afsluitdijk? Wees blij dat de dijk ooit is gebouwd.

    Heeft Nederland uiteindelijk wereldfaam opgeleverd en heel veel positief economisch voordeel.

    Denk aan de huidige bestaande steden Almere, Lelystad, enz...en in de diverse polders, bijkomende recreatie, natuurgebied, landbouwgebied,en nog veel meer, teveel om allemaal op te noemen en te specificeren.

    De dijk opzichzelf moet natuurlijk toch worden onderhouden en gemoderniseerd om aan de huidige eisen, die eraan worden gesteld te voldoen, en dat levert voor degenen die het uitvoeren geld op.

    Ben het met innicksname eens dat dit planbare werkzaamheden zijn, en het van de uitvoerder zelf afhangt of een dergelijke overeenkomst hem past. Zo niet, niet doen, er is nog wel meer werk in de wereld, wat dan misschien beter past.

    Niet alles voor prestige en zeker niet als er onderaan de streep niets overblijft of nog erger, al is dit natuurlijk wel een representatief stuk werk.
    Er is niets mis met de Afsluitdijk maar wel met de aanneemsom, waarvan Joosten zegt: de Afsluitdijk is zo.n project waarvan je de volgende keer zou zeggen: liever niet.
  7. forum rang 4 Marinus-86 17 mei 2023 17:50
    quote:

    amice schreef op 17 mei 2023 17:40:

    [...]
    Er is niets mis met de Afsluitdijk maar wel met de aanneemsom, waarvan Joosten zegt: de Afsluitdijk is zo.n project waarvan je de volgende keer zou zeggen: liever niet.
    Helemaal eens amice.
  8. forum rang 8 HenkdeV 17 mei 2023 17:52
    Prima dag vandaag, met als topdrie: Brunel, AF/KLM en Aegon. Alle drie in portefeuille. Zelf BAM hoger. Mij hoor je niet klagen, helpt toch niet-:).
  9. forum rang 8 HenkdeV 17 mei 2023 18:00
    quote:

    amice schreef op 17 mei 2023 17:40:

    [...]
    Er is niets mis met de Afsluitdijk maar wel met de aanneemsom, waarvan Joosten zegt: de Afsluitdijk is zo.n project waarvan je de volgende keer zou zeggen: liever niet.
    Staat mij bij dat er heronderhandelingen zijn geweest en dat Rijkswatersraat 238 miljoen extra op tafel heeft gelegd. Maar Popie weet daar vast wel meer van.
  10. Vreopaar 17 mei 2023 18:01
    quote:

    HenkdeV schreef op 17 mei 2023 17:52:

    Prima dag vandaag, met als topdrie: Brunel, AF/KLM en Aegon. Alle drie in portefeuille. Zelf BAM hoger. Mij hoor je niet klagen, helpt toch niet-:).
    Persoonlijk mis ik Johanna. Ondanks haar geklaag geen geblaaskaak...
  11. email2uwf 17 mei 2023 18:02
    quote:

    HenkdeV schreef op 17 mei 2023 17:52:

    Prima dag vandaag, met als topdrie: Brunel, AF/KLM en Aegon. Alle drie in portefeuille. Zelf BAM hoger. Mij hoor je niet klagen, helpt toch niet-:).
    Als het zo door gaat bezit je een 2e Woning in Aduarderzijl of in Haren. :-)
  12. forum rang 4 Marinus-86 17 mei 2023 18:18
    quote:

    HenkdeV schreef op 17 mei 2023 18:00:

    [...]

    Staat mij bij dat er heronderhandelingen zijn geweest en dat Rijkswatersraat 238 miljoen extra op tafel heeft gelegd. Maar Popie weet daar vast wel meer van.
    Klopt ik noem het maar die goede ouwe tijd ,maar mensen vergeten snel, zou onze oude forumlid utrech hebben gezegd, kan je hem nog Henk?
  13. forum rang 6 Zwijnash 17 mei 2023 18:37
    quote:

    Vreopaar schreef op 17 mei 2023 18:01:

    [...]

    Persoonlijk mis ik Johanna. Ondanks haar geklaag geen geblaaskaak...
    Sommige mensen houden van ellende
  14. forum rang 8 HenkdeV 17 mei 2023 18:43
    quote:

    Vreopaar schreef op 17 mei 2023 18:01:

    [...]

    Persoonlijk mis ik Johanna. Ondanks haar geklaag geen geblaaskaak...
    Ik ben van het gespreid beleggen en ik neem koopadviezen meestal wel serieus. En dan is het ook wel eens goed om te laten zien dat zoiets werkt. Alles is trouwens controleerbaar op het forum.

    En ik mis Johanna (voorheen BAMPOST en ene heer Schipper en weet ik wie allemaal nog meer)totaal niet. Over geblaaskaak gesproken.
  15. forum rang 8 HenkdeV 17 mei 2023 18:49
    quote:

    email2uwf schreef op 17 mei 2023 18:02:

    [...]
    Als het zo door gaat bezit je een 2e Woning in Aduarderzijl of in Haren. :-)
    Ik heb totaal geen behoefte aan een tweede huis, zelfs geen zomerhuis. Ben tevreden met mijn/ons eerste huis.
    En gelukkig staat dat huis niet in Haren, alhoewel dat financieel wel aantrekkelijk zou zijn.
  16. forum rang 8 HenkdeV 17 mei 2023 18:53
    quote:

    popie schreef op 17 mei 2023 18:18:

    [...]
    Klopt ik noem het maar die goede ouwe tijd ,maar mensen vergeten snel, zou onze oude forumlid utrech hebben gezegd, kan je hem nog Henk?
    Die heronderhandelingen zijn redelijk recent geweest.
    En Utreg1960 herinner ik mij zeker nog.
1.186 Posts
Pagina: «« 1 ... 40 41 42 43 44 ... 60 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 30 april

    1. China inkoopmanagersindex industrie en diensten april volitaliteit verwacht
    2. Samsung Q1-cijfers
    3. NL producentenprijzen maart
    4. Arcadis Q1-cijfers
    5. Adidas Q1-cijfers
    6. Volkswagen Q1-cijfers
    7. Air France-KLM Q1-cijfers
    8. Dui detailhandelsverkopen maart
    9. PB Holding jaarcijfers
    10. Acomo €0,75 ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht