Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

JUST EAT TAKEAWAY NL0012015705

Laatste koers (eur)

14,290
  • Verschill

    +0,315 +2,25%
  • Volume

    1.149.093 Gem. (3M) 2,4M
  • Bied

    14,280  
  • Laat

    14,290  
+ Toevoegen aan watchlist

Just Eat Takeaway 2023

58.668 Posts
Pagina: «« 1 ... 1931 1932 1933 1934 1935 ... 2934 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 inbetween 2 augustus 2023 09:06
    Die 14,70 komt er rap aan. Onder de 14 gaat weer de eerste pluk gekocht worden , eerder niet (eigenlijk pas onder de 13). Straks , want het gaat hard, even kijken hoe de AEX er dan voor staat.
  2. forum rang 6 SAHR-0310 2 augustus 2023 09:06
    In een weekje tijd short men het gewoon 2 euro lager. De partij die Grubhub wil heeft veel vriendjes met diepe zakken....
  3. Brugge4ever 2 augustus 2023 09:11
    quote:

    kassa! schreef op 2 augustus 2023 08:38:

    [...]

    Je fesstje gaat verder vandaag onder de 15 zou zo maar kunnen.
    Shorts heb ik sinds gisteren niet meer.
  4. forum rang 5 Goedekans 2 augustus 2023 09:12
    quote:

    SAHR-0310 schreef op 2 augustus 2023 09:06:

    In een weekje tijd short men het gewoon 2 euro lager. De partij die Grubhub wil heeft veel vriendjes met diepe zakken....
    Ja , het mag wat kosten.
    Zijn wij nu zo naief of zijn de Amerikanen zo verrot?
  5. forum rang 4 OJ84 2 augustus 2023 09:16
    Kijkend naar de rest van de beurzen valt de opening nog erg mee. Zal zo wel wat herstel komen.
  6. klebel 2 augustus 2023 09:16
    quote:

    inbetween schreef op 2 augustus 2023 09:06:

    Die 14,70 komt er rap aan. Onder de 14 gaat weer de eerste pluk gekocht worden , eerder niet (eigenlijk pas onder de 13). Straks , want het gaat hard, even kijken hoe de AEX er dan voor staat.
    Gaat idd hard, ik wacht even en kijk naar vrijdag wat de beurs doet. Algehele sentiment is negatief dus kan nog wel paar dagen aanhouden maar wacht mijn kans nog even af om bij te kopen. Met Jet gaat het de goede kant op, daarom eerder ingestapt en verwacht begin volgend jaar nog betere cijfers.
  7. forum rang 4 COUPEJET 2 augustus 2023 09:29
    2,5% eraf met 100.000 aandeeltjes. Het moet niet gekker worden. Elke lichte stijging wordt direct weer de kop ingedrukt.
  8. [verwijderd] 2 augustus 2023 09:35
    quote:

    Coupejet schreef op 2 augustus 2023 09:29:

    2,5% eraf met 100.000 aandeeltjes. Het moet niet gekker worden. Elke lichte stijging wordt direct weer de kop ingedrukt.
    Elke stijging? Het aandeel gaat toch echt maar 1 kant op!
  9. forum rang 7 wiegveld 2 augustus 2023 09:35
    Is het sentiment.
    Wachten tot vanavond 22.00 uur dan wordt t morgen make ie break.
    Ik heb vergelijkingsmateriaal nodig om te zien of JET goed of slechter presteert dan peers en Dash is grote partij
  10. forum rang 7 DeLa(s)Vega(s) 2 augustus 2023 09:36
    Long rit net gedraaid naar short. Het algemene sentiment wordt me te grimmig. Brugge zat goed met zijn advies "verkoop boven 17". Compliment. Nu nog leren iets minder hoog van de toren te blazen. Hoogmoed kan zeer gevaarlijk zijn. In de markten, in het leven.

    Succes ieder.
  11. [verwijderd] 2 augustus 2023 09:40
    Wow wat een feestje, shorts zijn donker groen...ik laat ze toch dieper zakken dan verwacht.

    Aanleiding waren de cijfers en groei van Uber.

    Heerluk dagje.

    Trossen LOS.
  12. forum rang 4 COUPEJET 2 augustus 2023 09:41
    quote:

    Baksteen schreef op 2 augustus 2023 09:35:

    [...]

    Elke stijging? Het aandeel gaat toch echt maar 1 kant op!
    Zie dagkoers fluctuatie.
  13. Juargo 2 augustus 2023 09:44
    Nu draaien naar short durf ik toch niet meer. Maar het sentiment zit inderdaad niet echt mee. Mijn stoploss is nog een heel eind weg, dus blijf toch maar lekker zitten. Ik heb de tijd.
  14. forum rang 5 Mr Trade 2 augustus 2023 09:45
    quote:

    SAHR-0310 schreef op 2 augustus 2023 09:06:

    In een weekje tijd short men het gewoon 2 euro lager. De partij die Grubhub wil heeft veel vriendjes met diepe zakken....
    Laat ze dan gewoon een decent bod doen.....
    Misschien ligt het bod er al maar heeft JET nee bedankt gezegd (met alle gevolgen van dien).
    Je weet nooit wat er in een achterkamertje besproken word.
  15. forum rang 7 DeLa(s)Vega(s) 2 augustus 2023 09:46
    quote:

    wiegveld schreef op 2 augustus 2023 09:35:

    Is het sentiment.
    Wachten tot vanavond 22.00 uur dan wordt t morgen make ie break.
    Ik heb vergelijkingsmateriaal nodig om te zien of JET goed of slechter presteert dan peers en Dash is grote partij
    Stel Dash doet het veel beter dan TKWY; interpretatie: TKWY is een ballentent. Of: TKWY kan ook die kant op groeien. Zeg het maar.

    Stel Dash publiceert tegenvallende cijfers: interpretatie: als Dash al geen serieus geld kan verdienen, hoe zal TKWY dat dan ooit wel kunnen?. Of: TKWY doet het dan relatief best goed t.o.v. Dash.

    Ik neig, mede door het sterk gedraaide sentiment / momentum in TKWY sinds de intraday top op de dag van de cijfers, naar "hoe goed of slecht de cijfers van Dash dan ook mogen zijn, de markt zal het voor TKWY negatief interpreteren",

    Helaas, zeg ik erbij. Ik had groot vertrouwen in een lange trend omhoog. Maar de trend is gebroken (althans, in mijn analyse). Jammer.
  16. forum rang 7 DeWalt 2 augustus 2023 09:48
    Gisteren de Q2 cijfers van UBER Delivery tak eens beter bekeken.

    - Kwartaal op kwartaal daalde de omzet met 1% en steeg de GTV met 4% (inflatie)
    - Ze rapporteren geen orderaantallen meer (dat is al een aanwijzing, lijkt gedaald obv revenue decline)
    - Net als bij TKWY werd vermeld dat ze de marketingkosten hadden verlaagd wat de winst ten goede kwam
    - Geen regio split bij UBER dus gissen waar het beter/slechter gaat

    Mijn afdronk is dat UBER Delivery geen enorm groeiverhaal meer is. Sterker nog ze lijken het afgelopen kwartaal redelijk op TKWY.
  17. forum rang 7 wiegveld 2 augustus 2023 09:52
    [quote alias=DeWalt id=14931193 date=202308020948]
    Gisteren de Q2 cijfers van UBER delivery tak eens beter bekeken.

    - Ze rapporteren geen orderaantallen meer (dat is al een aanwijzing, lijkt gedaald obv revenue decline)
    - Kwartaal op kwartaal daalde de omzet met 1% en steeg de GTV met 4% (inflatie)
    - Net als bij TKWY werd vermeld dat ze de marketingkosten hadden verlaagd wat de winst ten goede kwam
    - Geen regio split bij UBER dus gissen waar het beter/slechter gaat

    Mijn afdronk is dat UBER geen enorm groeiverhaal meer is. Sterker nog ze lijken het afgelopen kwartaal redelijk op TKWY.
    [/quote

    Eens, viel mij ook op. Ze zetten in op geld besparen net als Jet. Economie en rente dwingen ze ertoe. Maar über zie ik vooral als taxibedrijf.
58.668 Posts
Pagina: «« 1 ... 1931 1932 1933 1934 1935 ... 2934 »» | Laatste |Omhoog ↑

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 29 april

    1. NL producentenvertrouwen april
    2. Philips Q1-cijfers
    3. Fra BBP eerste kwartaal (voorlopig)
    4. AkzoNobel €1,54-ex-dividend
    5. Besi €2,15 ex-dividend
    6. Fugro €0,40 ex-dividend
    7. Heineken €1,04 ex-dividend
    8. Vastned €1,28 ex-dividend
    9. CTP €0,275 ex=dividend
    10. EU consumentenvertrouwen april (definitief)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht