Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

BAM Groep Koninklijke NL0000337319

Laatste koers (eur)

3,390
  • Verschill

    -0,028 -0,82%
  • Volume

    2.640.209
  • Bied

    3,372  
  • Laat

    3,398  
+ Toevoegen aan watchlist

BAM Februari 2024

1.092 Posts
Pagina: «« 1 ... 40 41 42 43 44 ... 55 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Marinus-86 21 februari 2024 13:12
    quote:

    Jeanette schreef op 21 februari 2024 12:56:

    Natuurlijk zijn ze hier voor verzekerd.
    Nu goed moment om bij te kopen.
    Te triest voor woorden..
  2. forum rang 5 bartbas 21 februari 2024 13:14
    Dagomzet springt omhoog. Nu al meer dan 1,6 miljoen stukken. Veel beleggers lijken zich toch ongerust te maken en gebruiken de verkoopknop.
    Bb
  3. forum rang 4 Tartessos 21 februari 2024 13:16
    Het is verschrikkelijk triest voor de slachtoffers en familie.
    Ik wens betrokkenen- maar ook BAM medewerkers - veel sterkte komende tijd.

    Het takelbedrijf Gerritsen group is ingehuurd door BAM. BAM is hoofdaannemer en eindverantwoordelijk. Dat geldt voor deze tragische gebeurtenis maar bijv ook voor de kraanmachinist van BAM infra die vorig jaar is overleden tijdens treinongeval bij Voorschoten. Volgens ingewijden was dit te wijten aan de BAM chauffeur. Daarnaast nog Fiod en Ziekenhuis.

    Nee, ik wil zeker niet vooruit lopen op wat er komen gaat. Ook niet beïnvloeden ( ik ben ook nog steeds aandeelhouder). Maar mijn algemene gevoel hierover is niet goed.
  4. Jochie1962 21 februari 2024 13:17
    quote:

    Tartessos schreef op 21 februari 2024 13:16:

    Het is verschrikkelijk triest voor de slachtoffers en familie.
    Ik wens betrokkenen- maar ook BAM medewerkers - veel sterkte komende tijd.

    Het takelbedrijf Gerritsen group is ingehuurd door BAM. BAM is hoofdaannemer en eindverantwoordelijk. Dat geldt voor deze tragische gebeurtenis maar bijv ook voor de kraanmachinist van BAM infra die vorig jaar is overleden tijdens treinongeval bij Voorschoten. Volgens ingewijden was dit te wijten aan de BAM chauffeur. Daarnaast nog Fiod en Ziekenhuis.

    Nee, ik wil zeker niet vooruit lopen op wat er komen gaat. Ook niet beïnvloeden ( ik ben ook nog steeds aandeelhouder). Maar mijn algemene gevoel hierover is niet goed.
    Ach, zo kennen we BAM toch vanuit het verleden?

    Altijd wel tegenvallers die je niet verwacht ... naast de tegenvallers die je wél verwacht.
  5. RRPP 21 februari 2024 13:22
    quote:

    CYFER schreef op 21 februari 2024 12:49:

    Waarom SMELT de koers terug naar 2.98 .
    JE ZIT HIER OP HET FORUM EN LEEST DE ELLENDE, dus waarom zo'n domme vraag?
  6. RRPP 21 februari 2024 13:37
    quote:

    OnoMatopee schreef op 21 februari 2024 13:34:

    waarom zo schreeuwen?
    omdat ie alleen maar bezorgd is over de koers van zijn aandeeltjes

    maar als je oren er niet tegen kunnen, scroll je lekker verder
  7. forum rang 6 OnoMatopee 21 februari 2024 13:58
    quote:

    RRPP schreef op 21 februari 2024 13:37:

    [...]

    omdat ie alleen maar bezorgd is over de koers van zijn aandeeltjes

    maar als je oren er niet tegen kunnen, scroll je lekker verder
    ah, en daarom moet je schreeuwen.
  8. forum rang 5 IQ 21 februari 2024 14:02
    quote:

    RRPP schreef op 21 februari 2024 13:22:

    [...]

    JE ZIT HIER OP HET FORUM EN LEEST DE ELLENDE, dus waarom zo'n domme vraag?
    Niet z.n slimme posting.
  9. Fred107 21 februari 2024 14:13
    Helaas is de bouw een plek waar met zwaar materieel gewerkt wordt en soms hefitige ongelukken gebeuren, het is afschuwelijk nieuws dit voor de betrokkenen en nabestaanden.laten we dat in vredesnaam voorop zetten. Vaders of moeders die niet thuiskomen.
    Realiseer je dat! Aandeel nu is wat dat aangaat volkomen irrelevant. Niemand heeft hier schuld aan. Shit happens! Erg genoeg.
  10. forum rang 8 HenkdeV 21 februari 2024 14:23
    quote:

    Fred107 schreef op 21 februari 2024 14:13:

    Helaas is de bouw een plek waar met zwaar materieel gewerkt wordt en soms hefitige ongelukken gebeuren, het is afschuwelijk nieuws dit voor de betrokkenen en nabestaanden.laten we dat in vredesnaam voorop zetten. Vaders of moeders die niet thuiskomen.
    Realiseer je dat! Aandeel nu is wat dat aangaat volkomen irrelevant. Niemand heeft hier schuld aan. Shit happens! Erg genoeg.
    Helemaal mee eens Fred.
  11. forum rang 6 boldie 21 februari 2024 14:40
    quote:

    Fred107 schreef op 21 februari 2024 14:13:

    Helaas is de bouw een plek waar met zwaar materieel gewerkt wordt en soms hefitige ongelukken gebeuren, het is afschuwelijk nieuws dit voor de betrokkenen en nabestaanden.laten we dat in vredesnaam voorop zetten. Vaders of moeders die niet thuiskomen.
    Realiseer je dat! Aandeel nu is wat dat aangaat volkomen irrelevant. Niemand heeft hier schuld aan. Shit happens! Erg genoeg.
    precies.
  12. forum rang 4 amice 21 februari 2024 14:41
    quote:

    HenkdeV schreef op 20 februari 2024 17:37:

    [...]

    Stel je voor dat je al dertig/veertig jaar in hetzelfde huis woont, heb je alleen maar papieren winst;-)).

    De fiscus denkt er anders over.

    Toch weer mooi ruim 2 cent per aandeel verdiend vandaag op BAM.
    2ct winst is meegenomen. Bij mij staan aandelen op de balans voor de aankoopwaarde of voor de beurswaarde als deze lager is dan de aankoopwaarde.. De waarde van mijn woning wordt niet belast. De woz waarde wordt aangepast ivm de heffingen door de gemeente
    Die woz waarde vecht ik ieder jaar met succes aan.
  13. forum rang 4 amice 21 februari 2024 14:44
    quote:

    hvasd2 schreef op 21 februari 2024 12:47:

    Je zou de koers kunnen vergelijken met een brug maar nu even niet. Zag kort geleden nog een programma dat ging over een ophaalbrug ergens in Nederland die in de steigers hing van twee kranen staande op drijvers. 1 kraan knapte en het hele zooitje kwam terecht op een huis op de wal. Gelukkig geen slachtoffers destijds.
  14. forum rang 4 amice 21 februari 2024 14:53
    Neen, in Alphen ad Rijn werd indertijd een brugdeel gehesen door 2 kranen staande op een drijvende ponton.
    Door het hijsen werd de ponton aan een zijde zwaarder belast, de ponton ging scheef liggen, de kranen rolde naar de lage kant van het ponton
    De helling werd steeds groter met als gevolg dat het hele zaakje kantelde en op woningen viel. Daardoor knapte de kraanarm.
1.092 Posts
Pagina: «« 1 ... 40 41 42 43 44 ... 55 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 06 mei

    1. China inkoopmanagersindex diensten april
    2. PostNL Q1-cijfers
    3. Siemens Healthineers Q1-cijfers
    4. TKH Q1-cijfers
    5. Dui inkoopmanagersindex diensten april (def)
    6. EU inkoopmanagersindex diensten april (def) 52,9
    7. VK inkoopmanagersindex diensten april (def)
    8. EU producentenprijzen maart
    9. Tyson Foods Q1-cijfers
  2. 07 mei

    1. Japan inkoopmanagersindex diensten april
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht