Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel

Dockwise Terug naar discussie overzicht

Halfjaarcijfers 2010

22 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Frensje 23 juli 2010 09:02

    vr 23 jul 2010, 08:08

    Dockwise verkoopt schip

    BREDA (AFN) - Maritiem dienstverlener Dockwise verkoopt het schip MV Enterprise voor 2 miljoen dollar aan een anonieme koper. Dat maakte het bedrijf vrijdag bekend.

    De kosten om het schip, dat er dertig dienstjaren op heeft zitten, in bedrijf te houden zijn volgens Dockwise te hoog. Daarbij past het zogeheten type IV-schip niet langer in de strategie van het bedrijf, dat zich vooral wil richten op hoogwaardige projecten. Daar zijn andere type schepen voor nodig.

    De opbrengst van de verkoop wordt gebruikt om de schuldenlast van het bedrijf te verlagen. Het bedrijf schrijft 6 miljoen dollar af op het schip. Dat bedrag komt ten laste van de resultaten over het tweede kwartaal, die op 12 augustus worden gepresenteerd.

    =======================
    Hopelijk komen er niet nog meer van dit soort verrassingen.
  2. Frensje 27 juli 2010 14:52
    Cijfers komen overigens op 12 augustus. Kan wel eens vuurwerk geven als de daghandelaren de koers niet langer manipuleren.
  3. [verwijderd] 28 juli 2010 12:13
    zouden er wel daghandelaren zijn? heel dun volume de laatste tijd, vandaag slechts 1400 stuks verhandeld tot op heden.

    het wordt juist tijd dat wat fondsen / daghandelaren in gaan stappen :)
  4. Frensje 2 augustus 2010 11:15
    Ik heb zelf liever een koers die recht doet aan de waarde van het bedrijf, de winst per aandeel en de toekomstige winstverwachting. Maar ja, bij bedrijven met een lage free float is dat vaak een ijdele hoop.
  5. Outperformers 7 augustus 2010 20:13
    quote:

    sgt d schreef:

    zouden er wel daghandelaren zijn? heel dun volume de laatste tijd, vandaag slechts 1400 stuks verhandeld tot op heden.

    het wordt juist tijd dat wat fondsen / daghandelaren in gaan stappen :)
    Met name afgelopen donderdag en in mindere mate vrijdag ben je wat dat betreft op je wenken bediend (do: 45k; vr: 10k)

    Wellicht dat de halfjaarcijfers extra interesse (liefst kopers) weten te triggeren.
  6. forum rang 10 voda 11 augustus 2010 16:03
    PREVIEW: Dockwise nettowinst KW2 $13,5 mln - SNS


    AMSTERDAM (Dow Jones)--Dockwise Ltd zal donderdag over het tweede kwartaal van 2010 een nettowinst rapporteren van $13,5 miljoen ten opzichte van $17,1 miljoen een jaar eerder en een verlies van $3,4 miljoen in het eerste kwartaal, zo verwacht SNS-analist Edwin de Jong. Na het zwakke eerste kwartaal, onder meer door de naar voren geschoven onderhoudsprogramma's, verwacht de analist in het tweede kwartaal een aantrekkende activiteit dankzij de toename van orders. De Jong gaat uit van een omzet van $108 miljoen en een EBITDA van $45 miljoen. In het eerste kwartaal van 2010 bedroeg de omzet $95,2 miljoen en de EBITDA $31,4 miljoen terwijl in het tweede kwartaal van 2009 een omzet werd geboekt van $119 miljoen en een EBITDA van $58 miljoen. De Jong, die een buy-advies hanteert, verwacht wat positievere uitspraken van het bedrijf over de marktomstandigheden, ook in het licht van de toegenomen activiteit naar aanleiding van het olielek in de Golf van Mexico. Omstreeks 11.50 uur noteert het aandeel 0,5% lager op EUR19,16. (MAN)



    Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com

  7. [verwijderd] 12 augustus 2010 08:20
    ir.dockwise.com/phoenix.zhtml?c=20865...

    webcast vanmiddag om 14:00 meen ik. dit zijn in het kort de cijfers:

    Q2 2010: steady progress as market conditions stabilize
    Breda, The Netherlands, 12 August 2010, DOCKWISE Ltd., today publishes
    unaudited results for the three month and half year period ended 30 June 2010.
    Financial highlights Q2 2010
    • Revenues of USD 112 million (Q1 2010: USD 95 million);
    • EBITDA of USD 48 million (Q1 2010: USD 31 million);
    • Operating margin of 43% (Q1 2010: 33%);
    • Net profit of USD 4.9 million (Q1 2010 net loss of USD 3.4 million);
    • Accelerated depreciation (USD 6 million) of MV Enterprise ahead of disposal;
    • Operating cashflow of USD 30 million (Q1 2010: USD 33 million).

    eerste ding dat opvalt: nettowinst is lager dan bovengenoemde analist had voorspeld, omzet en ebitda zijn hoger. --> versnelde afschrijving van mv enterprise. stel dit was niet gebeurd: nettowinst van $10,9 miljoen. dit is alsnog 5,5% lager dan verwacht.

    verder: schuld afgebouwd (werkkapitaal verlaagd?) en bezettingsgraad stijgt.

    onderliggend kan je zeggen dat het aantrekt, en dat is ook de bedoeling :)
  8. sip 12 augustus 2010 11:46
    quote:

    sgt d schreef:

    ir.dockwise.com/phoenix.zhtml?c=20865...

    webcast vanmiddag om 14:00 meen ik. dit zijn in het kort de cijfers:

    Q2 2010: steady progress as market conditions stabilize
    Breda, The Netherlands, 12 August 2010, DOCKWISE Ltd., today publishes
    unaudited results for the three month and half year period ended 30 June 2010.
    Financial highlights Q2 2010
    • Revenues of USD 112 million (Q1 2010: USD 95 million);
    • EBITDA of USD 48 million (Q1 2010: USD 31 million);
    • Operating margin of 43% (Q1 2010: 33%);
    • Net profit of USD 4.9 million (Q1 2010 net loss of USD 3.4 million);
    • Accelerated depreciation (USD 6 million) of MV Enterprise ahead of disposal;
    • Operating cashflow of USD 30 million (Q1 2010: USD 33 million).

    eerste ding dat opvalt: nettowinst is lager dan bovengenoemde analist had voorspeld, omzet en ebitda zijn hoger. --> versnelde afschrijving van mv enterprise. stel dit was niet gebeurd: nettowinst van $10,9 miljoen. dit is alsnog 5,5% lager dan verwacht. ...
    Cijfers zijn niet geweldig en de bezetting van de
    vloot bedraagt schamele 75%. In het 1e kw was dit 71%
    vanwege naar voren gehaald onderhoud.Dus niet veel
    verbetering.Extra afschrijving van 6 mln op te verkopen
    schip drukt resultaat flink.Maar ook de aangepastte
    winst 2e kw 2010 flink lager dan 2ekw 2009.
    Vooral het zware zeetransport laat het afweten.
    1e hlfjr 2010 daling 33,7%. Het order boek is weer
    gegroeid maar opvallend is dat er flink deel in zit voor
    na 2011.( nl 137 mln.) Er zit nog flink gat in 2011
    waar nog werk moet voorkomen.De situatie voor volgend
    jaar is 62 mln slechter dan die van vorig jaar(188-126).
    Men ziet de toekomst in zeer grote schepen en er is dan
    ook een haalbaarheids studie begonnen voor investering
    van Type 0 groter dan de Blue Marlin. Voor de financie-
    ring hiervan denkt men aan emissie (USD 50-100mln).
    Ondanks lagere omzet in 1e hljr 2010 dan 2009(-16%) zijn
    de direkte kosten fors gestegen (+ 16,9%).
    Dit kan komen door scheepsbewegingen naar gebieden waar
    meer korte termijn kontrakten worden verwacht of
    het komt door annuleringen van orders.Dit is waarschijn-lijk de oorzaak.Kort gezegd "werk waar geen opbrengst
    tegen over staat.Ruim 10 mln euro.
    Verder zijn er forse verliezen geleden op de cash flow
    hedges( voornamelijk intrest rente swaps)dit is afgeboekt
    middels eigen vermogen. 1e hlfjr 2010 14,519 mln.
    van dit al wordt je niet vrolijk. De balans oogt
    sterk (solvabiliteit 51,2%).Wel prijkt nog bedrag van
    goodwill op de balans 540 mln t.o.v. eigen vermogen
    van 848 mln.(gevaar van impairments vooral gezien de
    niet zo geweldige resultaten op moment.Vooral op lange
    termijn is Dockwise positief maar het herstel op moment
    is traag. Men denkt geen last te krijgen van de ramp
    in de golf van Mexico (BP).Het blijft de vraag hoe snel
    hersteld resultaat in 2010 en 2011. De ontwikkelingen
    zijn nog onzeker en de verwachtingen op lange termijn
    moeten ook nog uitkomen gezien de ontwikkelingen in de
    economie en de golf van Mexico. Het jaar 2010 is moeilijk
    jaar en ook voor 2011 is er nog flink wat werk nodig.
    Al met al is voorzichtigheid geboden.
  9. [verwijderd] 12 augustus 2010 14:47
    +1 voor sip. bedankt voor de informatie.

    korte aanvulling:
    * ebit/omzet levert een mooie marge op van 15%
    omloopsnelheid van totale activa is echter erg laag. dit heeft natuurlijk te maken met de hoge kapitaalintensiteit van de productieprocessen van dockwise, en ook met het herpositioneren van de vloot richting klussen (geen opbrengst maar al wel kosten).
    * cashflowgenererend vermogen is erg matig.
    * solvabiliteit is goed, en de balans kan dus een groeistoot (financiering van een nieuw schip?) hebben.

    veel onzekerheid m.b.t. het orderboek; dockwise zal waarschijnlijk eerst flink gaan investeren in een schip, anticiperend op komende orders (waar wij als beleggers nog geen weet van hebben).

    als ik de huidige koers x 1,30 afzet tegen de wpa van dit kwartaal x 4 (hele grove aanname) kom ik op een k/w verhouding van 11,4 dus dockwise is nu ook niet echt 'goedkoop' te noemen. weinig opwaarts potentieel totdat er meer bekend is over nieuw orders. we wachten af!

    verder:
    was het niet ook zo dat een nederlandse microcap onderneming (weet de naam niet meer) een mooie opdracht voor de neus van dockwise heeft weggekaapt? (wie weet het nog, was recentelijk). hoe zat dat ook alweer...
  10. forum rang 10 voda 12 augustus 2010 16:07
    UPDATE: Dockwise boekt weer winst in KW2, zinspeelt op emissie


    (Update van eerder gepubliceerd bericht 'Dockwise boekt weer winst in KW2 dankzij stabilisering markten' om meer informatie, commentaar management, analistenreacties en koersreactie toe te voegen).



    Door Maaike Noordhuis

    Van DOW JONES NIEUWSDIENST



    AMSTERDAM (Dow Jones)--Dockwise Ltd heeft over het tweede kwartaal van 2010 weer een nettowinst geboekt, na een verlies in het eerste kwartaal, nu het bedrijf een stabilisering van de marktomstandigheden ziet.

    In het persbericht naar aanleiding van de cijfers bereidde de specialist zwaar zeetransport beleggers bovendien voor op een aandelenemissie van $50 tot 100 miljoen, voor de financiering van een nieuw schip.

    De nettowinst kwam in het tweede kwartaal uit op $4,9 miljoen ten opzichte van een verlies van $3,4 miljoen in het eerste kwartaal en een winst van $17 miljoen in het tweede kwartaal van 2009.

    De aangepaste nettowinst, exclusief het verlies op de desinvestering van de M/V Enterprise en andere buitengewone posten, bedroeg $11,1 miljoen ten opzichte van een verlies van $4,0 miljoen in het eerste kwartaal. In het tweede kwartaal van 2009 bedroeg de aangepaste nettowinst $18,1 miljoen.

    De omzet steeg op kwartaalbasis naar $112 miljoen van $95 miljoen, terwijl het bedrijfsresultaat voor afschrijvingen en goodwill-amortisatie (EBITDA) $48 miljoen bedroeg tegen $31,4 miljoen in het eerste kwartaal.

    De orderportefeuille bedroeg aan het eind van het afgelopen kwartaal $389 miljoen tegen $109 miljoen aan het eind van het eerste kwartaal.

    "We zien toch een wat meer regelmatige stroom van vraag uit de markt en over het geheel genomen is er sprake van een stabilisering", aldus chief executive Andre Goedee tegenover Dow Jones Nieuwsdienst, waarbij hij overigens geen concrete verwachting voor het komende kwartaal wilde uitspreken.

    Dockwise Heavy Lift boekte in het afgelopen kwartaal een omzet van $98,6 miljoen ten opzichte van $87,6 miljoen in het eerste kwartaal, dankzij een omzettoename van 139,7% bij de Offshore/Onshore-projecten. Bij Heavy Marine Transport daalde omzet op kwartaalbasis evenwel met 15% tot $61,2 miljoen. "Bij wat verbeterende economische activiteiten zal de vraag daar ook weer wat aantrekken", aldus Goedee.

    Analisten zijn te spreken over de resultaten van het bedrijf. Mark Hesselink van RBS noemt de cijfers goed en hij stelt dat de outlook van het bedrijf bemoedigend is, met stabiliserende prijzen en een hogere bezettingsgraad. Hesselink heeft een buy-advies op het aandeel.

    Het bedrijf, dat sinds december vorig jaar een notering aan Euronext Amsterdam heeft, zal naar verwachting later dit jaar aandelen uitgeven om $50 miljoen tot $100 miljoen op te halen voor de financiering van de bouw van een nieuw schip.

    Het gaat daarbij om de bouw van een half-afzinkbaar schip, dat groter moet worden dan de Blue Marlin van 73.000 ton. Dockwise wil daarmee inspelen op de vraag naar vervoer van volledig geintegreerde boorplatformen, zo zei Goedee.

    Volgens Hesselink zou de aankondiging van de emissie wel eens op de koers kunnen wegen. Rond het middaguur noteert Dockwise 2% lager op EUR18,60.



    Door Maaike Noordhuis; Dow Jones Nieuwsdienst; +31-20-5715201; maaike.noordhuis@dowjones.com

  11. forum rang 10 voda 12 augustus 2010 16:08
    Dockwise cijfers KW2 goed - RBS


    AMSTERDAM (Dow Jones)--Dockwise heeft over het tweede kwartaal goede resultaten gepresenteerd, zo stelt analist Marc Hesselink van Royal Bank of Scotland in een reactie. De outlook van het bedrijf noemt hij bemoedigend, met stabiliserende prijzen en een hogere bezettingsgraad. Wel stelt hij dat de mogelijke aandelenemissie op de koers van het aandeel kan wegen. Het advies luidt buy en het koersdoel EUR26,00. Donderdag omstreeks 11.00 uur noteert het aandeel 0,9% lager op EUR18,80. (MAN)



    Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com



  12. forum rang 10 voda 12 augustus 2010 16:08
    Dockwise CEO: emissie voor financiering bouw nieuwe vessel


    Door Maaike Noordhuis

    Van DOW JONES NIEUWSDIENST



    AMSTERDAM (Dow Jones)--Dockwise Ltd. zal in de tweede helft van dit jaar een besluit nemen over de bouw van een nieuwe semi submersible vessel en verwacht ter financiering daarvan een beroep te moeten doen op de kapitaalmarkt.

    Het gaat daarbij om de bouw van een half-afzinkbaar schip die groter moet worden dan de Blue Marlin van 73.000 ton. Dockwise wil daarmee inspelen op de vraag naar vervoer van volledig geintegreerde boorplatformen, zo zei chief executive Andre Goedee in gesprek met Dow Jones Nieuwsdienst.

    "Er zijn veel ontwikkelingen gaande en we kijken naar mogelijkheden om daar op in te spelen. Er wordt geboord in dieper water en we zien de platformen steeds groter worden. Zo wordt nu gekeken naar mogelijkheden om platformen geintegreerd te bouwen in het Verre Oosten", aldus Goedee, "en dat moet ook als geheel vervoerd worden".

    Nu wordt, bijvoorbeeld als het om de Golf van Mexico gaat, de onderkant van een platform in het Verre Oosten gemaakt, terwijl de bovenkant in de VS wordt geproduceerd.

    Om de bouw van het nieuwe schip te financieren, zal het bedrijf "naar verwachting" nieuwe aandelen uitgeven, waarbij $50 miljoen tot $100 miljoen zal moeten worden opgehaald.

    Goedee stelde overigens dat het bedrijf momenteel geen plannen heeft om nog schepen uit zijn vloot, die de onderkant van de markt bedienen, te verkopen. Dit jaar verkocht het bedrijf de MV Enterprise in het kader van zijn focus op het premiumsegment, het vervoer van offshore constructies van meer dan 50.000 ton.



    Door Maaike Noordhuis; Dow Jones Nieuwsdienst; +31-20-5715201; maaike.noordhuis@dowjones.com



  13. forum rang 10 voda 12 augustus 2010 16:14
    Dockwise stabilisering prijzen positief - SNS


    AMSTERDAM (Dow Jones)--Dockwise heeft tweedekwartaalcijfers gerapporteerd die conform verwachtingen waren van analist Edwin de Jong van SNS Securities. Hij noemt de stabilisering van de prijzen positief. De Jong heeft een buy-advies en koersdoel van EUR26,00 op Dockwise. Omstreeks 09.15 uur noteert het aandeel 2,6% hoger op EUR19,48. (MAN)



    Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com

  14. [verwijderd] 13 augustus 2010 08:30
    voda bedankt voor je speurwerk.

    2 vragen die mij bezig houden:
    * hoeveel kost zo'n extra schip?

    * hoe zal dat schip gefinancierd worden? - dockwise's solvabiliteit is okee. er kan eventueel meer vreemd vermogen worden aangetrokken. in dat geval kan 'return on equity' flink hoger worden, mits de markt aantrekt en ze niet door de convenanten heenzakken. als je zo redeneert kan het gunstig uitpakken.
    als er een emissie komt zal dit de wpa in eerste instantie verlagen. dit is uiteraard minder voor ons als eigen vermogen verschaffers.
    maar goed, beide effecten werken tegen elkaar in.

  15. sip 13 augustus 2010 09:45
    quote:

    sgt d schreef:

    voda bedankt voor je speurwerk.

    2 vragen die mij bezig houden:
    * hoeveel kost zo'n extra schip?

    * hoe zal dat schip gefinancierd worden? - dockwise's solvabiliteit is okee. er kan eventueel meer vreemd vermogen worden aangetrokken. in dat geval kan 'return on equity' flink hoger worden, mits de markt aantrekt en ze niet door de convenanten heenzakken. als je zo redeneert kan het gunstig uitpakken.
    als er een emissie komt zal dit de wpa in eerste instantie verlagen. dit is uiteraard minder voor ons als eigen vermogen verschaffers.
    maar goed, beide effecten werken tegen elkaar in.

    Ik denk dat het schip al gauw 130 mln zal kosten
    gezien de investeringen van schepen in 2007.
    In jaarverslag staan bij de specificatie van vloot
    geen bedragen.
    De financiering hangt sterk af van de cashflow welke
    2010 en 2011 wordt behaald. Ik bedoel hiermee de cashflow
    voor de mutaties in werkkapitaal en na betaling rente en
    belasting.
    Deze bedroeg in 2009 en 2008 circa 130 mln per jaar.
    Ik denk dat 2010 ook op zoiets komt.In een vergelijkbaar
    jaar als 2009 wordt de cashflow duidelijk hoger daar
    er veel minder rente wordt betaald vanwege de emissie.
    ook moet gedacht worden aan aflossing schulden.
    Daar is tot 2015 niet veel voor nodig.
    Dus waarom emissie nodig is zie ik op dit moment niet zo.
    Mochten er meer schepen gekocht worden, is het ander
    verhaal. Maar 1 schip moet uit de cashflow gefinancierd
    kunnen worden van 2010 en 2011.
  16. forum rang 10 voda 13 augustus 2010 16:32
    quote:

    sgt d schreef:

    voda bedankt voor je speurwerk.

    2 vragen die mij bezig houden:
    * hoeveel kost zo'n extra schip?
    ...
    Ik kan je vraag niet beantwoorden, maar hier nog een mooi stukje over Dockwise.
    Gelieve het artikel niet te quoten...

    (mag het eigenlijk niet plaatsen)

    Dockwise wil grens in zeevervoer opnieuw verleggen met gigantische nieuwe boot
    13 augustus 2010 | Het Financieele Dagblad
    Door: Schiffers, M.

    Mathijs Schiffers

    Amsterdam

    Dockwise wil een nieuwe boot laten bouwen die met afstand de grootste in de vloot van de Bredase zeetransporteur moet worden.

    Lees verder:

    www.fd.nl/artikel/19732779/dockwise-w...

    [Modbreak IEX]: Mail naar Voda betreft posten FD-artikelen.]
  17. gerrit 69 17 augustus 2010 18:14

    Dockwise boekt weer winst in KW 2 en zinspeelt op een emissie.

    De winst is maar magertjes en geeft de koers niet de nodige vleugels.

    Dat het bedrijf zinspeelt op een emissie is ook al geen opsteker voor een hogere koers.
    Dat betekent in de toekomst weer een verdere verwatering.

    Dockwise is een bedrijf met toekomst, maar ze zijn nou niet bepaalt aandeelhouders vriendelijk, als ze met emissie gedachtes spelen.
    Voorlopig ook een dividend-loos aandeel.
    Al met al heb ik nog geen reden om het aandeel op te rapen.

    Mvrgr. van Gerrit
  18. gerrit 69 17 augustus 2010 18:28

    De investeringen in nieuwe schepen zijn gigantisch.
    Om daarvoor nieuw kapitaal aan te trekken vind ik een aandelen-emissie per saldo geen goed idee.

    Dockwise zou kunnen overwegen om converteerbare obligaties uit te geven.
    Buiten het rendement kunnen obligatie houders hun stukken eventueel omruilen in aandelen, als de koers een bepaald punt passeert en vind verwatering pas in de verre toekomst plaats.

    Groet van Gerrit
  19. Outperformers 17 augustus 2010 19:39
    Ik ben een week of 3 geleden ook in Dockwise gestapt. Had (net als velen) hogere verwachtingen van de halfjaarcijfers. Verder doet de mogelijke emissie ook mijn wenkbrauwen fronsen.

    Ik begrijp niet zo goed dat diverse analisten vasthouden aan koopadviezen en koersdoelen van EUR 26. Anderzijds houd ik me daar momenteel maar aan vast; zoals Gerrit al aangaf hoeft de aandeelhouder van het bedrijf zelf voorlopig niet al te veel te verwachten. Vooralsnog laat ik de moet niet zakken en hoop/verwacht dat op middellange termijn alsnog een beter resultaat geboekt (tenzij er nog meer onverwachte afschrijvingen uit de kast komen).
22 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 465 6.945
AB InBev 2 5.405
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.581 50.076
ABO-Group 1 21
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.132
Accentis 2 262
Accsys Technologies 22 9.941
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 175
ADMA Biologics 1 34
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 13 17.503
Aedifica 3 890
Aegon 3.257 321.868
AFC Ajax 537 7.065
Affimed NV 2 6.124
ageas 5.843 109.856
Agfa-Gevaert 13 1.971
Ahold 3.536 74.218
Air France - KLM 1.024 34.779
AIRBUS 1 11
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 466 12.952
Alfen 15 23.073
Allfunds Group 3 1.398
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.250
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 384
Altice 106 51.198
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.485 114.800
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.826 241.473
AMG 967 131.520
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 303 6.644
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 430
Antonov 22.632 153.605
Aperam 91 14.647
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 359
Arcadis 251 8.683
Arcelor Mittal 2.030 320.038
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 286
arGEN-X 15 9.932
Aroundtown SA 1 215
Arrowhead Research 5 9.569
Ascencio 1 25
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.107 38.778
ASML 1.764 96.039
ASR Nederland 19 4.417
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 390
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 31 12.877
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 62
Azerion 7 2.976

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 11 november

    1. B&S Group Q3-cijfers
    2. Aperam ex €0,50 dividend
    3. ArcelorMittal ex $0,50 dividend
  2. 12 november

    1. Inflatie oktober def. (NL)
    2. Kendrion Q3-cijfers
    3. OCI Q3-cijfers
    4. TKH Q3-cijfers
    5. Bayer Q3-cijfers
    6. Infineon Q4-cijfers
    7. Renewi Q3-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht