Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

KPN Koninklijke NL0000009082

Laatste koers (eur)

3,356
  • Verschill

    -0,017 -0,50%
  • Volume

    12.119.120 Gem. (3M) 12,1M
  • Bied

    3,350  
  • Laat

    3,366  
+ Toevoegen aan watchlist

KPN weekdraadje 10 t/m 14 juni 2013

2.552 Posts
Pagina: «« 1 ... 123 124 125 126 127 128 | Laatste | Omlaag ↓
  1. KaPeeN63 15 juni 2013 16:47
    quote:

    Espanjolles schreef op 15 juni 2013 16:35:

    Het is juist goed om verschillende merken te hebben onder KPN. Ook verschillende "merk" winkels, telfort, hi, KPN is bedrijfstechnisch goed. Het creëert valse concurrentie.
    Laatst las ik hier nog een Post van een of andere pipo die niet eens wist dat telfort van KPN was! (ja op een beleggersforum van KPN)
    Daarnaast, dat winkel hi niet druk is op zaterdag kan simpelweg komen omdat hi een jongeren merk is. Wat doen jongeren op zaterdag? Juist, werken bij hun bijbaantje en dus weinig tijd om te shoppen op zaterdag. Zo ging dat bij mij vroeger...
    KPN en budgetmerk telfort heeft meer "oudere" klanten die allemaal juist vrij zijn op de zaterdag. Vandaar dat het daar op zaterdag ook veel drukker is dan de hi winkel.
    Laatst nog gelezen dat "hi" zo'n succesvol merk was dat KPN het wilde stoppen of reïntegreren bij KPN.
    Overigens zijn jongeren, dus de hi-doelgroep, eerder geneigd om dingen aan te schaffen op het internet. Ook een reden dus voor een lege winkel
    Meer merken aanhouden is prima, maar ga geen 3 winkel aanhouden alleen maar om "onderscheid" te houden; je kan ook 3 merken integreren in 1 (grotere) zaak.
    Maar ook door de week als jongeren studeren of ook hun bijbaantjes hebben is het muisstil in een Hi-winkel en bij KPN winkel altijd volk, bij Telfort wel "wat" mensen.
    Ik ben het met je eens INTERNET transacties worden door de jongeren gedaan; voor KPN een push om dat middel verder uit te breiden c.q. te verstevigen; daarnaast kan je SERVICE punten opzeten voor Hi, en of Telfort, voor de "problemen".
  2. KaPeeN63 15 juni 2013 16:50
    quote:

    paulta schreef op 15 juni 2013 16:44:

    Is "Sim-only" ook van KPN?
    Over ca. 1-6 maanden is S(l)im-only ook van KPN
  3. KaPeeN63 15 juni 2013 17:17
    quote:

    Espanjolles schreef op 15 juni 2013 16:35:

    Het is juist goed om verschillende merken te hebben onder KPN. Ook verschillende "merk" winkels, telfort, hi, KPN is bedrijfstechnisch goed. Het creëert valse concurrentie.
    Laatst las ik hier nog een Post van een of andere pipo die niet eens wist dat telfort van KPN was! (ja op een beleggersforum van KPN)
    Daarnaast, dat winkel hi niet druk is op zaterdag kan simpelweg komen omdat hi een jongeren merk is. Wat doen jongeren op zaterdag? Juist, werken bij hun bijbaantje en dus weinig tijd om te shoppen op zaterdag. Zo ging dat bij mij vroeger...
    KPN en budgetmerk telfort heeft meer "oudere" klanten die allemaal juist vrij zijn op de zaterdag. Vandaar dat het daar op zaterdag ook veel drukker is dan de hi winkel.
    Laatst nog gelezen dat "hi" zo'n succesvol merk was dat KPN het wilde stoppen of reïntegreren bij KPN.
    Overigens zijn jongeren, dus de hi-doelgroep, eerder geneigd om dingen aan te schaffen op het internet. Ook een reden dus voor een lege winkel
    Je bent nog een netwerkaanbieder vergeten die gebruik maakt van KPN netwerk en dat is YOUFONE.
  4. [verwijderd] 15 juni 2013 17:57
    [quote alias=KaPeeN63 id=6957721 date=201306151600]
    [...]

    Hi-shop in Hoorn een minishopje;

    Klopt, deze is altijd leeg en M.i. Totaal niet rendabel, ben benieuwd of men hier ook mee aan de slag gaat. Lijkt mij een unieke kansen om de kosten terg te dringen.

    Greetzzz

  5. seveneleven 15 juni 2013 18:10
    quote:

    boldie schreef op 15 juni 2013 16:38:

    hahaha alles is klote bij kpn maar men heeft wel aandelen hahaha
    Daar heeft het niets mee te maken.
    Een doorgedreven kosten/baten analyse aangaande de verkooppunten is enkel in het voordeel van KPN.
    Enige nadeel, de mensen die daardoor hun job verliezen.
  6. forum rang 4 @monkeytail 16 juni 2013 09:59
    Telfort moet rebranden, dat moeten ze al jaren. Nieuw gezicht creëren en service via internet uitbreiden want dat loopt hopeloos achter. KPN-winkels opheffen en alles Telfort maken. XS4All is een prima bedrijf, goed gepositioneerd bovendien. Veel meer moeite doen om marktaandeel te verwerven! KPN marketing kan alleen werken als ook de service, uitstraling en technologie top is en de prijs concurrerend. KPN als merk heeft afgedaan omdat het als ouderwets wordt gezien.
  7. KaPeeN63 16 juni 2013 11:06
    quote:

    @monkeytail schreef op 16 juni 2013 09:59:

    Telfort moet rebranden, dat moeten ze al jaren. Nieuw gezicht creëren en service via internet uitbreiden want dat loopt hopeloos achter. KPN-winkels opheffen en alles Telfort maken. XS4All is een prima bedrijf, goed gepositioneerd bovendien. Veel meer moeite doen om marktaandeel te verwerven! KPN marketing kan alleen werken als ook de service, uitstraling en technologie top is en de prijs concurrerend. KPN als merk heeft afgedaan omdat het als ouderwets wordt gezien.
    Al met al er is nog veel te doen door management om KPN efficienter te laten functioneren.
    Misschien nemen ze wat ideeen van ons over en krijgen wij een "bonus"
    ha, ha.
2.552 Posts
Pagina: «« 1 ... 123 124 125 126 127 128 | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 06 mei

    1. China inkoopmanagersindex diensten april
    2. PostNL Q1-cijfers
    3. Siemens Healthineers Q1-cijfers
    4. TKH Q1-cijfers
    5. Dui inkoopmanagersindex diensten april (def)
    6. EU inkoopmanagersindex diensten april (def) 52,9
    7. VK inkoopmanagersindex diensten april (def)
    8. EU producentenprijzen maart
    9. Tyson Foods Q1-cijfers
  2. 07 mei

    1. Japan inkoopmanagersindex diensten april
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht