Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TITAN NL0010389508

Laatste koers (eur)

1,440
  • Verschill

    +0,010 +0,70%
  • Volume

    225 Gem. (3M) 2,8K
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ Toevoegen aan watchlist

PERSBERICHTEN

1.709 Posts
Pagina: «« 1 ... 11 12 13 14 15 ... 86 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 aextracker 10 juni 2013 08:42
    De kernpunten;

    - Hold-advies (volgens de eerder uitgesproken verwachting geen buy-advies).
    - Classificatie van "nichespeler" met "een solide positie" (een goede basis derhalve voor uitbouw).
    - Bescheiden positie in CSP & E-Commerce (waar de toekomstige groei vandaan moet komen).
    - Kasstroom BI aanwenden voor de "draai van TIE".

    Opmerkelijk;
    - Een eerste advies hetwelk royaal onder de "oude nominale waardering (euro 10,-) van het aandeel TIE" ligt.
    Vraag;
    Is dit wellicht ook een verklaring voor de verlaging van de nominale waarde van het aandeel van Euro 10 naar Euro 7 ?
    Antwoord;
    Ingegeven door de LP dat er sprake moet zijn van een "reeele waardering op basis van financiele ratio's en kernpunten.
    Het koersadvies zal eerst dan wijzigen , wanneer de draai naar CSP\E-Commerce voldoende zichtbaar wordt in de omzetgroei. De verwachting van "bescheiden omzetgroei" vind ik licht teleurstellend. Temeer daar in het laatste IR event erkend werd, dat omzetgroei boven winstgroei gaat.
    Met de draai naar CSP\E-Commerce lijkt een toekomstige acquisitie richting mij evident (snellere marktgroei, schaalbare markt qua omzetgroei en margerijkere omzetgroei).
    Het gebrek aan kapitaal om snelle groei te financieren verraad de tweede reden voor de verlaging van de nominale waarde. Boven Euro 7,- kan TIE aandelen emitteren om groei te bewerkstelligen.
    Lijkt me prettig dit eerst dan te ervaren, nadat de laatste 2 acquisities hun nett contribution effects bewijzen in de omzetgroei en richting van TIE KINETIX.

    Met dit advies op zak , kunnen de bakens definitief verzet worden qua korte termijn verwachtingen.

    Succes TIE met het waarmaken van jullie verwachtingen !

    Tracker
  2. forum rang 4 Kwiirk 10 juni 2013 12:16
    Lijkt mij een makkelijk en voorzichtig advies waar niemand zijn vingers aan kan branden. Door beëindiging van de overeenkomst met de distributeur C-net is de situatie van TIE tijdelijk nieuwe orders binnen halen ter compensatie van het wegvallen van de contracten die via C-net liepen, bijelkaar 700K per jaar, 300K in 2013 en 400K in 2014. Na zeven kwartalen doorlopende groei in de omzet nu dus tijdelijk geen omzetgroei. Stijgende verkopen zijn wel nodig om het verlies aan doorlopende contracten van C-net te compenseren. Blijkt dat TIE daar toe in staat is, dan herstelt de groei in de omzet zich en heeft TIE nu zonder C-net bewezen dat het voor omzetgroei kan zorgen. De analist kan dan veilig overstappen van hold naar buy met als koersdoel € 14,70. Bottomline is het advies van de analist "TIE wees voorspelbaar in je omzetgroei en het advies gaat naar buy".
  3. forum rang 4 marcello106 10 juni 2013 18:09
    Op het eerste gezicht, weinig positieve berichtgeving. Ik kan mij zo voorstellen dat dit voor TIE niet de uitkomst is waar men op had gehoopt. Met dit rapport in de hand moeten immers investeerders gezocht worden.

    Ik beschik niet over het rapport, maar de titel "A niche player with promise" doet vermoeden dat de analist wel degelijk de mogelijkheden ziet die dit bedrijf heeft. Er zou "zelfs" een potentieel zijn van Euro 14,70. Dat lijkt nu ver weg, maar vergeet niet dat momenteel bedrijfjes die op omvallen staan worden opgekocht voor een hogere prijs. TIE moet daarvoor blijkbaar eerst de omzet en marge verhogen of zo blijkt elders financieel niet meer verder kunnen om een dergelijke waardering te bereiken.............

    Voor mij is nu opvallend dat SNS voor 2014 een winst ziet van 68 cent per aandeel terwijl de omzet ten opzichte van 2013 niet stijgt.

    Ben verder benieuwd in hoeverre SNS nader geinformeerd is m.b.t. tot de meest recente ontwikkelingen.
  4. forum rang 8 aextracker 11 juni 2013 22:41
    Marcello,

    Kweenie niet zo goed wat ik van het SNS vertrekpunt en advies moet vinden.

    De ultieme top in waardering licht blijkbaar volgens MdD < euro 15, zou wel interessant zijn , dan te weten welke KPI's TIE dan moet realiseren.

    Tracker
  5. forum rang 4 marcello106 12 juni 2013 17:53
    quote:

    aextracker schreef op 11 juni 2013 22:41:

    Marcello,

    Kweenie niet zo goed wat ik van het SNS vertrekpunt en advies moet vinden.

    De ultieme top in waardering licht blijkbaar volgens MdD < euro 15, zou wel interessant zijn , dan te weten welke KPI's TIE dan moet realiseren.

    Tracker

    +6% omzet
    Ebitda 15%

  6. forum rang 8 aextracker 13 juni 2013 02:13
    Tjs,................
    Het rapport wordt gereleased kort voor de vakantie. Geen analist\pensioenfonds die er de komende 3 maanden serieus mee aan de slag gaat en besluiten neemt ; na augustus\zomereces.

    Beurs bijna op "zomereces", net als de scribent van het rapport.
    Misschien gaat afd. sales SNS wat later kamperen, kan er nog iets met rapport gedaan worden.
    Er is qua IR beleid en afspraken in elk geval geleverd "according to the promise". Daar houden investeerders van => geeft vertrouwen.

    Mijn conclusie; Dit boekjaar van TIE zag er initieel uit als een "uitslaande brand" (forse groei met winst), maar gaat als een nachtkaarsje uit !(toepasselijk gezien het tijdstip dat ik dit schrijf).
    Het CSP vlammetje flakkerde even, maar dooft vanwege te weinig zuurstof voor een flinke groei (what's going on in Mambo ?).
    CNET helpt de trend qua omzetgroei in USA om zeep en in Europa moet Ascention hard werken om de BI premie in DACH om te bouwen naar KINETIX-sales value.
    Light klantportefeuille is ovewrgedragen (webcheck en verder niets vernomen over Light c.q. klantvertical afstoting).

    Samar is eindelijk failliet maar de broers R zijn niet enkel het lijk , maar tevens de nagels aan de kist van TIE. Tijd voor een Knijptang aanpak ! Laten roesten duurt nl. veel te lang en dat vinden investeerders ook niet lekker ruiken.
    Ik begrijp dat de Samar case aanpak nu in professionele handen is gegeven en de counterpart de curator is.
    De omzetgroei die je quote lijkt me alleszins haalbaar , zo niet , dan weinig kans op nieuwe investeerders. De Ebitda zie ik o.b.v. Q3 wel op ons afkomen. Denk dat het "alles uit de kast halen" wordt voor TIE om de verwachtingen te realiseren.

    Het merk TIE KINETIX heeft behoefte aan zichtbaarheid en duidelijk onderscheidend vermogen in de markt. Dat is SNS ook opgevallen getuige het rapport en de quotes op koersalarm.nl.

    Benieuwd wat dat doet met beleidskeuzes en focus op de 2013 prio's.

    Tracker
  7. forum rang 4 marcello106 14 juni 2013 13:17
    De halve wereld spreekt erover, bij TIE schreeuwen ze het van de daken en toch is het laatste persbericht al anderhalve dag op geen enkele wijze hier onderwerp van discussie......
  8. forum rang 6 ff_relativeren 14 juni 2013 14:19
    quote:

    marcello106 schreef op 14 juni 2013 13:17:

    De halve wereld spreekt erover, bij TIE schreeuwen ze het van de daken en toch is het laatste persbericht al anderhalve dag op geen enkele wijze hier onderwerp van discussie......
    De nieuwe module bedoel je ? Misschien wacht iedereen met meer belangstelling op een teken van kostenbeheersing, of zelfs kostenreductie.
  9. forum rang 4 marcello106 14 juni 2013 14:41
    quote:

    ff_relativeren schreef op 14 juni 2013 14:19:

    [...]

    De nieuwe module bedoel je ? Misschien wacht iedereen met meer belangstelling op een teken van kostenbeheersing, of zelfs kostenreductie.
    Dat zou kunnen, maar groei is momenteel het enige dat telt en dus wordt iedere verdiende euro besteed om verder te groeien.
  10. forum rang 4 marcello106 14 juni 2013 14:45
    TIE Kinetix Launches Self-Service Content Syndication Solution
    Submitted by Investor Relations on Thu, 06/13/2013

    Enables Real-Time Marketing Content Distribution for SMB Market

    Burlington, MA, June 13, 2013 - TIE Kinetix (Euronext Amsterdam: TIE), a software-as-a-service provider of e-commerce and channel marketing solutions, today announced the launch of its Self-Service Syndication solution, the latest addition to its Content Syndication Platform. The first of its kind on the market, the new solution provides SMBs with greater control over their partner marketing efforts, allowing them to easily distribute, manage and update their marketing content through the indirect channel in real-time.

    Content syndication solutions allow companies to effectively manage their brand showcase or campaign by ensuring that their messages are accurately disseminated through the channel community in a timely fashion. The TIE Kinetix Self-Service Solution delivers that power to the SMB audience, giving them the tools to compete more effectively with bigger-name brands.

    Highlights of the new solution include:

    In 4 simple steps companies can start their own content syndication program in 15 minutes
    Risk-free monthly contract with no setup costs and a low monthly rate
    No limitations on the number of partners, content or real-time content updates
    Easy distribution, management and updating of marketing content through the indirect channel in real-time
    Simple 3-step ten minute activation process for partners with no handholding needed to ensure easy, fast and successful enrollment of the syndication program
    Access to the same proven technology and solution utilized by large enterprise organizations, but at a fraction of the price
    Ability to grow with the company and adapt to specific needs, whether it stays small or becomes a large enterprise

    “Improving channel marketing efforts for our customers has always been our top priority, and we’re thrilled to extend the reach of these valuable solutions to a broader range of companies who will benefit from this technology,” said Jan Sundelin, CEO, TIE Kinetix. “Our Self-Service Solution opens up the door for SMBs looking to capitalize on the partner channel and arms them with the technology needed to compete with larger companies. It’s exciting to be at the forefront of this effort, which we feel has the potential to fundamentally change the state of the market.”

    For more information about the Self Service Syndication Solution, please visit: contentsyndication.tiekinetix.com/sel...

    tiekinetix.com/rc_files/portal/en/bro...
  11. forum rang 8 aextracker 15 juni 2013 09:11
    ff-relativeren,

    Kostenbeheersing is volgens TIE op IR event momenteel niet prio 1. Op dat vlak dient er eerst een nieuwe permanente CFO aangesteld te worden, die TIE's kosten gaat bewaken.

    De hoogste prioriteit krijgt zoals vermeld op IR event; omzetgroei.
    Dat betekent voor mij ; alles boven de 10% groei in een dubbeldigit groeiende markt bewijst die verwachting.
    Wanneer je als "niche player" door de LP ben geafficheerd, moet dat haalbaar zijn als de "solutions kloppen" en de "solutions de klanten ook bereiken".
    Zijn we opnieuw terug bij een i.m.o. belangrijke conclusie;
    Om te groeien moet TIE meer klanten winnen dan verliezen. Ergo investeren in gerichte commerciele kracht en acquisitie\prospecting power bij TIE moet groei aanjagen. Ik zie echter vnl. "technische en systeem specialisten" op de jobboards verschijnen. Geen HR-sales power-search.

    M.b.t. TIE's "Doe het zelf" CSP solution;

    Is het zinvol een uitleg (business Case) te leveren, wat marketing managers met deze "doe het zelf" kit kunnen bereiken tegen welke kosten" ?
    Niet alleen "tijd is geld", maar bij marketeers geldt bovenal "creativiteit en communicatie effectiviteit = geld".

    Zomaar een gedachte. Q3 is bijna voorbij. Time flies :).

    Tracker
  12. forum rang 4 marcello106 20 juni 2013 18:26
    Disruptive Technologies Changing Insurance Marketplace

    BY BRIAN TERVO
    June 20, 2013

    Brian Tervo is president and CEO of TIE Kinetix, North America

    Quick, name the best known insurance carriers on the market today. Are Progressive, GEICO and Aflac the first that come to mind? That’s no accident. These ‘new kids on the block’ have gone to great lengths to make their companies household names.

    In addition to flashy TV ads featuring geckos and ducks, these companies are also taking advantage of key disruptive technologies—mobile, telematics, social media—that lure business away from the likes of older and more established insurers. As such, the current state of the insurance market is in flux for many carriers.

    One of the drivers behind the market shift is the ever-changing digital landscape. It is more common now than ever for customers to shop for insurance products and services online and quickly switch to carriers that deliver the most enjoyable digital user experience balanced with a manageable price. This gives the advantage to the customers, allowing them to shop around and compare prices more easily, which naturally leads to more churn and instability for the carrier. Thus, those providers that heavily invest in digital media are in a commanding position to increase market share.

    For carriers that are slower to the digital game, customer retention and acquisition currently hangs in the balance. The time has come for insurers to react to opportunities and threats quickly, rather than surrender to their ‘business as usual’ routine, risking customer loss and drops in revenue. If the above description sounds all too familiar, take a look at the recipe below and follow it closely to help you stay ahead of the game.

    Begin with Rich Digital Content

    Traditional insurance carriers usually have an enormous amount of rich content assets sitting on the “virtual shelf space” of their own websites, but unfortunately, this content does not appear where it needs to be—on your agent and affiliate websites where prospective customers are orienting themselves to your products and services. These same content assets can be easily made available and fully integrated into a content syndication platform and reassembled into microsites, campaigns, and other digital promotions that can be instantly converted to drive traffic, leads, and optimize sales processes right at the agent website—without any large investments and time in distributing and managing content with partners. Content syndication providers are experts in crafting micro-digital content spaces with your existing content streams and placing them in consumer channels that drive conversion.

    Stir in a Content Syndication Base

    Think about it: distributing digital content, collateral, and other key selling assets through agents and brokers is difficult, time consuming, and expensive. But, with SaaS-based content syndication solutions, insurance carriers can seamlessly deliver personalized campaigns, assets and tools to an intermediary partner’s website. This type of marketing automation allows insurers to control, track and analyze exactly how their brand is communicated through the channel.

    Imagine sending over 25,000 customized messages a month while also continually acquiring new customers and developing marketing materials – staff and budgets can get overwhelmed quickly. Content syndication can help make the most of a limited budget by minimizing time to market and offering carriers access to new sources of revenue and information. As a result, carriers can enhance both the brick-and-mortar and digital consumer experience.

    Mix in Some Social
    Insurance carriers leverage social channels to create dialogue that informs and communicates to consumer channels, yet it’s a constant struggle to personalize messages and localize content that brings the agent community into the conversation. Social syndication solutions push your targeted content through local intermediaries and stimulate interaction directly with the consumer without alienating your partners. Messages and conversions on content can be tracked by the carrier, which benefits the agent through increased mindshare, opportunity and leads.

    Sprinkle in a Dash of Analytics

    Once you have a content syndication strategy in place, it’s time to optimize it for performance—this is where analytics comes in. Using the analytics dashboard that comes with many content syndication solution packages, digital strategy, marketing, and management departments are able to directly analyze consumer behavior and adjust business strategy in real-time. With some agent and broker communities numbering well into the thousands, SaaS solutions can effectively unlock big data by using business intelligence and data collection tools that, if purchased separately, would quickly break any operating budget. SaaS customers benefit by using a “share” of the combined technology, delivery services, security, uptime, and expertise at only a fraction of the expense (yet still derive all the benefits).

    Season with the Cloud

    Carriers selling through intermediaries that are looking to update their digital strategy need to find the quickest, most effective path to success. In the past, that journey began in the IT department. Now, with the growth of SaaS solutions, decision makers are able to focus on strategy and precision by leveraging marketing solutions in the cloud. This takes the pressure off IT and streamlines the technological landscape.

    Cloud solutions dramatically cut expenses and processing time when crunching and interpreting enterprise level data. This gives decision makers information in minutes rather than days. The cloud also removes impediments that block traditional insurance providers from combining the local and digital experience, such as information silos, differences in technologies, processes, and expertise. SaaS solution providers are able to connect disparate systems and employ agile software delivery methods, providing the insurer with more time to focus on enhancing timeliness and effectiveness.

    Now that the recipe is out there, it’s up to insurance carriers to close the technology gap and regain market share with digital “shelf-ready” SaaS solutions that can help them focus on their business, stay ahead of the curve and concentrate on the bottom line. We’ve already seen how successfully these marketing, business intelligence, and integration solutions have been deployed by some of the more savvy insurers. Traditional carriers can make themselves more marketable as well—making it easier to keep up with the GEICOs and Aflacs of the world. Best of luck during your digital content into ‘dough.’

    www.propertycasualty360.com/2013/06/2...
  13. forum rang 4 marcello106 24 juni 2013 18:20
    quote:

    New Investors on the Block schreef op 24 juni 2013 13:58:

    Als TIE 37 miljoen opbrengt knijpen wij in onze handen.
    Is dat zo? 37 Miljoen voor een bedrijfje dat niet meer zelfstandig verder kan........

    Tsja, de waardering blijft onbegrijpelijk, in vergelijking met de peers is de waardering van TIE in ieder geval aanzienlijk lager.

    Ondertussen kruipt de koers van Demandware naar usd. 40,00.........
  14. forum rang 4 marcello106 24 juni 2013 19:57
    quote:

    marcello106 schreef op 24 juni 2013 18:20:

    [...]
    Ondertussen kruipt de koers van Demandware naar usd. 40,00.........
    Koopt SAP Hybris.......

    www.hybris.com/en/news-events/press-r...

    En voor wie over de juiste (infor)-matie beschikt.......Is TIE de volgende die tegen een veel te lage prijs overgenomen gaat worden?
  15. gkp2 28 juni 2013 09:48
    The Netherlands, Amsterdam, 28 June 2013

    Update Pending Litigation: Court declares Samar bankrupt

    TIE Kinetix N.V. (“TIE”) has learned that the Court has ended Samar’s period of suspension of payments and has declared Samar bankrupt.

    Since December 2007, TIE has been involved in discussions and subsequently in legal proceedings with Samar. For further information on these proceedings, reference is made to TIE’s previous press releases on the matter and to the summary included in the paragraph "Legal Cases - Samar B.V.” in TIE's 2012 Annual Report, page 59.

    For further information about this press release, please contact us via +31 88 369 8099 or bob.out@tiekinetix.com.

  16. forum rang 4 Kwiirk 28 juni 2013 10:24
    Samar case afgehandeld, pennystock werd gewoon aandeel, acties liquidity provider leiden tot normale koersvorming, analistenrapport is beschikbaar. TIE is klaar voor investeerder of overname. Dat laatste gebeurt momenteel aan de lopende band met in e-commerce en aanverwante toepassingen gespecialiseerde IT-bedrijven. TIE is daar één van. De afgelopen drie jaar zagen aandeelhouders het bedrijf stap voor stap sterker worden zonder verbetering in de koers. Nu breekt de tijd aan dat andere beleggers belangstelling voor TIE zullen krijgen en/of dat een grote partij TIE overneemt.
  17. forum rang 6 ff_relativeren 28 juni 2013 10:32
    Samar dus failliet ... benieuwd of TIE dit hoofdstuk nu kan afsluiten. @Kwiirk, bedankt voor je posting. Als een bedrijf -rechtspersoonlijkheid- op houdt met bestaan, kan het normaliter ook geen vorderingen of rechtszaken meer voeren tegen TIE. Wat zou dit (kunnen) betekenen voor het verhaal "schadestaat"?
1.709 Posts
Pagina: «« 1 ... 11 12 13 14 15 ... 86 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van BeursDuivel en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 55% korting!

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 13 mei

    1. NL faillissementen april
    2. ASMI jaarvergadering
    3. Fagron jaarvergadering
  2. 14 mei

    1. B&S Group Q1-cijfers
    2. OCI Q1-cijfers
    3. Bayer Q1-cijfers
    4. Agfa-Gevaert Q1-cijfers
    5. Dui inflatie april (def)
    6. VK werkloosheid maart
    7. Dui ZEW-index economisch sentiment mei
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht