Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

BAM Groep Koninklijke NL0000337319

Laatste koers (eur)

3,390
  • Verschill

    -0,028 -0,82%
  • Volume

    2.640.209
  • Bied

    3,372  
  • Laat

    3,398  
+ Toevoegen aan watchlist

BAM Groep, December 2014

6.671 Posts
Pagina: «« 1 ... 8 9 10 11 12 ... 334 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 bammie 1 december 2014 21:35
    Slot-trades 17:35 uur, volume 130874, koers 2,250.

    Short register vanaf 25 november geen wijzigingen.
  2. [verwijderd] 1 december 2014 23:53
    Aannemer Uithoflijn en leverancier trams geselecteerd
    Geplaatst op: 01.12.2014
    Categorie: Nieuws

    1 december 2014 heeft het Dagelijks Bestuur van Bestuur Regio Utrecht (BRU) besloten de realisatie van de traminfrastructuur te gunnen aan de Koninklijke BAM groep én de levering van het nieuwe trammaterieel voor de Uithoflijn aan de Spaanse leverancier CAF. Met de keuze voor deze aannemer en leverancier kan de verdere realisatie van de Uithoflijn beginnen en kan de tram vanaf medio 2018 rijden. Lees meer in bijgaand persbericht:

    www.uithoflijn.nl/nieuws/overzicht/de...
  3. [verwijderd] 1 december 2014 23:57
    12:03 Duitse opdracht voor BAM

    Dat staat dan wel op DFT en Uithoflijn utrecht niet, begrijp totaal niets van die zogenaamde financiële site......
  4. forum rang 4 G20 Xdrive 2 december 2014 00:09
    Als dat nieuws v d Uithoflijn morgen algemeen bekend is wordt het misschien nog wat Bam , opening 2.30 zou mooi begin zijn !
  5. [verwijderd] 2 december 2014 00:11
    quote:

    Eurowin schreef op 1 december 2014 23:57:

    12:03 Duitse opdracht voor BAM

    Dat staat dan wel op DFT en Uithoflijn utrecht niet, begrijp totaal niets van die zogenaamde financiële site......
    Uithoflijn werd pas tegen einde beurs gepubliceerd.
    Morgenvroeg dan maar, met groene index.

    Die € 440 miljoen.. Zijn daar ook de voertuigen bij inbegrepen?

    Medio 2018 start de feitelijke exploitatie - het moment waarop reizigers gebruik kunnen maken van de Uithoflijn. De Uithoflijn rijdt dan in 17 minuten van Utrecht Centraal Station naar P+R De Uithof. De aanleg van de Uithoflijn kost in totaal circa € 440 miljoen
  6. forum rang 5 Drs P. 2 december 2014 00:32
    quote:

    Eurowin schreef op 1 december 2014 19:46:

    19:35 Industrie eurozone komt tot stilstand

    Komen ze daar weer mee.......
    Ik ben bang dat we eerst weer richting de 2E moeten gaan voordat we in 2015 misschien boven de 2,3/2,4 kunnen uitbreken
  7. Harlech1 2 december 2014 00:47
    Ik zie alleen maar positieve berichten voorbij komen. Orders vliegen je om de oren. En de koers? Die schommelt ergens tussen de 2,18 en 2,32. Ik vrees voor het einde van het jaar nog wel een duik naar 2,02. Daar ga ik nogmaals inslaan en wordt het in 2015 cashen!
  8. Wolfie67 2 december 2014 08:00
    I.o. slaat nergens op op dit tijdstip. Dus vermelden heeft dan ook geen zin. BAM zou begin december weer om tafel gaan met Engelsen inzake claim busbaan, hoop op snelle duidelijkheid en dat claim van tafel gaat. Het aandeel is zeer aantrekkelijk gewaardeerd en heeft enorme potentie, dit jaar hebben met name defensieve waarden de beurzen hoger gezet, als signalen van economische groei op groen komen zal er enorme verschuiving naar risk on aandelen plaatsvinden, denk hierbij aan de bouwwaarden, staalbedrijven en oliegerelateerde aandelen. In de laatste 3 sectoren moet je nu zitten de rest zal geen rendement meer laten zien. Succes allen
  9. forum rang 6 €d_Modus Vivendi 2 december 2014 08:04
    quote:

    Crusader schreef op 2 december 2014 00:11:

    [...]

    Uithoflijn werd pas tegen einde beurs gepubliceerd.
    Morgenvroeg dan maar, met groene index.

    Die € 440 miljoen.. Zijn daar ook de voertuigen bij inbegrepen?

    Medio 2018 start de feitelijke exploitatie - het moment waarop reizigers gebruik kunnen maken van de Uithoflijn. De Uithoflijn rijdt dan in 17 minuten van Utrecht Centraal Station naar P+R De Uithof. De aanleg van de Uithoflijn kost in totaal circa € 440 miljoen
    ja het totaal plaatje. 23/12 horen we pas precies. Mijn schatting:
    In Birmingham kwamen 20 trams voor 40 GBP dus ca 2,5 miljoen euri per Urbos tram.
    Voor Utrecht dan 50 miljoen afhankelijk van het model.
  10. forum rang 4 bammie 2 december 2014 08:07
    quote:

    Wolfie67 schreef op 2 december 2014 08:00:

    I.o. slaat nergens op op dit tijdstip. Dus vermelden heeft dan ook geen zin. BAM zou begin december weer om tafel gaan met Engelsen inzake claim busbaan, hoop op snelle duidelijkheid en dat claim van tafel gaat. Het aandeel is zeer aantrekkelijk gewaardeerd en heeft enorme potentie, dit jaar hebben met name defensieve waarden de beurzen hoger gezet, als signalen van economische groei op groen komen zal er enorme verschuiving naar risk on aandelen plaatsvinden, denk hierbij aan de bouwwaarden, staalbedrijven en oliegerelateerde aandelen. In de laatste 3 sectoren moet je nu zitten de rest zal geen rendement meer laten zien. Succes allen
    Correctie, BAM gaat in januari om tafel met het Graafschap.

    Quote:
    "BUNNIK (AFN) - BAM gaat in januari weer om tafel met de opdrachtgever van de geleide busbaan die het bedrijf in Engeland heeft aangelegd. Dat zei bestuursvoorzitter Rob van Wingerden donderdag in een toelichting op het handelsbericht over de eerste 9 maanden van dit jaar." end Quote.

    Bron:
    www.beleggen.nl/financieel_nieuws/601...
  11. forum rang 6 €d_Modus Vivendi 2 december 2014 08:15
    Bouw nationaal stadion klein stapje dichterbij
    Bewaar artikel
    6
    Door: redactie
    2/12/14 - 05u25 Bron: Belga De Heizelvlakte, met parking C in de achtergrond. Daar zou het nieuwe stadion komen. © photo news.

    Op de valreep hebben de drie consortia hun 'tweede bieding' voor de bouw van het nationaal stadion ingediend. De drie gegadigden voor de bouw van het nationaal stadion (Besix en de consortia rond BAM/Ghelamco en Denys) moesten oorspronkelijk een tweede, meer gedetailleerd voorstel indienen tegen 5 november. Die datum werd verschoven naar 1 december. Twijfels over mobiliteit, financiering en vooral het strakke tijdschema wegen steeds meer op het project, schrijven De Tijd en L'Echo.

    Op 31 januari 2015 moet elk consortium zijn BAFO (best and final offer) neerleggen. Kort nadien zou de winnaar worden bekendgemaakt. Eind 2016 moet de bouw kunnen starten. Alle vergunningen moeten dan verkregen zijn en alle beroepen weerlegd. Dat is nooit eerder gezien voor een groot 'gevoelig' project.
  12. Utreg1960 2 december 2014 08:39
    quote:

    €d_Modus Vivendi schreef op 2 december 2014 08:35:

    We mogen Utrecht wel langzamerhand Hoog-Bammerijne noemen met al die grote opdrachten die daar momenteel worden uitgevoerd ;)
    Doe dan ook echt me stinkende best om alles aan BAM te gunnen :-)
  13. [verwijderd] 2 december 2014 08:43
    i.o. € 2,25

    Bied Laat
    Orders Vol. Bied Laat Vol. Orders
    1 180 2,40 mkt 1.113 1
    2 1.300 2,304 2,20 11.703 3
    2 1.050 2,30 2,25 14.058 2
    1 4.660 2,26 2,253 100 1
    1 67 2,255 2,256 10.000 1
  14. [verwijderd] 2 december 2014 08:56
    quote:

    €d_Modus Vivendi schreef op 2 december 2014 08:35:

    We mogen Utrecht wel langzamerhand Hoog-Bammerijne noemen met al die grote opdrachten die daar momenteel worden uitgevoerd ;)
    Ja, klopt, maar NIETS op DFT over die order, dat melde ik gisteren al.....
6.671 Posts
Pagina: «« 1 ... 8 9 10 11 12 ... 334 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 06 mei

    1. China inkoopmanagersindex diensten april
    2. PostNL Q1-cijfers
    3. Siemens Healthineers Q1-cijfers
    4. TKH Q1-cijfers
    5. Dui inkoopmanagersindex diensten april (def)
    6. EU inkoopmanagersindex diensten april (def) 52,9
    7. VK inkoopmanagersindex diensten april (def)
    8. EU producentenprijzen maart
    9. Tyson Foods Q1-cijfers
  2. 07 mei

    1. Japan inkoopmanagersindex diensten april
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht