Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Ageas BE0974264930

Laatste koers (eur)

43,460
  • Verschill

    0,000 0,00%
  • Volume

    258.924 Gem. (3M) 416,6K
  • Bied

    43,100  
  • Laat

    43,760  
+ Toevoegen aan watchlist

Ageas in augustus

208 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 11 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. dulieu 1 augustus 2013 18:55
    Je zou vergeten door de warmte, dat het al augustus is. Ik had nog een pré
    beschouwing verwacht omtrent ageas. Meestal weet voda die te achterhalen.
    We wachten het af.
  2. Buts 1 augustus 2013 19:08
    Heb zelf ook nog gezocht naar nieuws maar niets gevonden.
    Des te spannender is het in het ochtendgloren bij een temp. van 23 graden om 08.00.
  3. BullITT 2 augustus 2013 07:24
    Published: 07:15 CEST 02-08-2013 /Thomson Reuters /Source: Ageas /XBRU: AGS /ISIN: BE0974264930

    Gereglementeerde informatie - Ageas kondigt een nieuw inkoopprogramma van eigen aandelen aan

    Ageas kondigt vandaag aan dat de Raad van Bestuur heeft beslist, op basis van de goedkeuring verleend door de aandeelhouders eind april 2013, een nieuw inkoopprogramma van eigen aandelen te starten voor EUR 200 miljoen[1].



    Ageas zal het inkoopprogramma op 12 augustus 2013 starten voor een periode ten laatste eindigend op 5 augustus 2014.



    Het programma zal worden uitgevoerd in overeenstemming met de hoogst gangbare standaard in de industrie en conform de van toepassing zijnde regelgeving. Ageas heeft met dit doel een onafhankelijke broker gemandateerd het programma uit te voeren door middel van open markt inkoop op NYSE Euronext Brussel.



    De teruggekochte aandelen zullen worden aangehouden als eigen aandelen tot het moment dat de beslissing om deze aandelen in te trekken formeel is goedgekeurd door de aandeelhouders. Het inkoopprogramma van eigen aandelen zal geen effect hebben op de solvabiliteitspositie van de verzekeringsactiviteiten.



    Ageas zal de markt in lijn met de van toepassing zijnde regelgeving blijven informeren over de vooruitgang van het programma.
  4. BullITT 2 augustus 2013 07:36
    Nettowinst Verzekeringen
    EUR 329 miljoen (+9%) (EUR 172 miljoen in tweede kwartaal)

    Waarvan:
    Leven: EUR 201 miljoen (EUR 93 miljoen in tweede kwartaal)
    Niet-Leven & Overige: EUR 128 miljoen (EUR 79 miljoen in tweede kwartaal)

    Premie-inkomen Groep (aan 100%) bedroeg EUR 12,5 miljard, een stijging van 16%, vooral dankzij groei in Azië; premie-inkomen tweede kwartaal bedroeg EUR 5,7 miljard
    § Premie-inkomen Leven EUR 9,4 miljard, +20%
    § Premie-inkomen Niet-Leven EUR 3,1 miljard, +3%
    § Premie-inkomen Groep (Ageas' deel) EUR 6,1 miljard, een stijging van 7%

    De nettowinst van de Algemene Rekening in de eerste jaarhelft bedroeg EUR 143 miljoen (EUR 7 miljoen in tweede kwartaal)

    Het eigen vermogen daalde tot EUR 8,8 miljard, EUR 38,62 per aandeel
    Solvabiliteit verzekeringen 206%; Solvabiliteitsratio Groep 226%
  5. BullITT 2 augustus 2013 07:57
    Ageas sluit het tweede kwartaal af met een nettowinst van 178,6 miljoen euro. Dat is een flink eind boven de 149 miljoen die 15 analisten gemiddeld naar voren hadden geschoven. Zowel voor de verzekeringsactiviteiten als voor de 'algemene rekening', die in hoofdzaak slaat op de erfenis uit het verleden, is het resultaat beter dan verwacht.

    www.tijd.be/r/t/1/id/9383983
  6. dulieu 2 augustus 2013 08:18
    Wij mogen droog constateren, dat het geheel in lijn ligt mer de verwachtingen, ahum. Met perspectief op naar de 44,50 of....meer.
  7. Buts 2 augustus 2013 08:24
    quote:

    dulieu schreef op 2 augustus 2013 08:18:

    Wij mogen droog constateren, dat het geheel in lijn ligt mer de verwachtingen, ahum. Met perspectief op naar de 44,50 of....meer.
    Dit is weer een beter kwartaal dan het vorige, ben benieuwd hoe we gaan openen. wat zijn ze goed bezig daar.
  8. forum rang 5 Jeliazkov 2 augustus 2013 08:31
    quote:

    dulieu schreef op 2 augustus 2013 08:18:

    Wij mogen droog constateren, dat het geheel in lijn ligt mer de verwachtingen, ahum. Met perspectief op naar de 44,50 of....meer.
    Twee keer met een :-)
  9. dulieu 2 augustus 2013 08:52
    Het is moeilijk te zeggen wat deze cijfers met de koers doen.Ageas reageert dikwijls ambivalent. Het is dus niet te voorspellen.Belangrijk is wat de relevante omgeving vindt en tot welke koersdoelen het leidt.Vooralsnof 30,21 en dat lijkt me niet realistisch.
  10. [verwijderd] 2 augustus 2013 09:22
    Gaat HEERLIJK zo!
    Ben benieuwd wat de piek vandaag wordt.

    En, nog eens een jaar Eigen inkoop........wat moeten we daar van denken!
    Ik vind dat toch opvallend
  11. dulieu 2 augustus 2013 09:59
    Liever met 2 voetjes op de grond. Dat stijgen dat gaat wel, maar dat neerkomen went niet.Ik wacht nog op de 1e commentaren.
  12. forum rang 5 Jeliazkov 2 augustus 2013 10:14
    Zo is dat, D. Nu kan ik me herinneren dat je vorig jaar ook nog wat dingetjes hebt gekocht op 1.25 of daar in de buurt. Dat gedeelte van je bezittingen toch lucratief, zo lijkt het. Nu nog wat compensatie voor je Fortiserfstukken zonder dat dit schade berokkent....
  13. Buts 2 augustus 2013 11:13
    quote:

    Jan Pal schreef op 2 augustus 2013 09:22:

    Gaat HEERLIJK zo!
    Ben benieuwd wat de piek vandaag wordt.

    En, nog eens een jaar Eigen inkoop........wat moeten we daar van denken!
    Ik vind dat toch opvallend
    Inkoop eigen aandelen en dan ""vernietigen"" is gunstig volgens mij voor de koers, kijk maar naar de vorige inkoop. ik weet dat het geen garantie is voor de toekomst, maar vertrouwd erop dat de koers zeker over de 40 euro gaat binnen nu en een half jaar.
  14. dulieu 2 augustus 2013 11:27
    [quote alias=jeliazkov id=7054406 date=201308021014]
    Zo is dat, D. Nu kan ik me herinneren dat je vorig jaar ook nog wat dingetjes hebt gekocht op 1.25 of daar in de buurt. Dat gedeelte van je bezittingen toch lucratief, zo lijkt het. Nu nog wat compensatie voor je Fortiserfstukken zonder dat dit schade berokkent....

    Te weinig gekocht, vandaar dat we wat langer wachten moeten, maar het pensioen gaat gewoon door, met af en toe een beetje korting. Compensatie bij Ageas. Ik lees nergens meer dat ABP nog in Ageas zit.Althans ze hebben geen belangrijke grens overschreden. Kennelijk toch teleurgesteld in dit fonds. Evenwel Bart heeft tot nu goed zijn woord gehouden.We zijn er nog niet, maar het geeft de burger moed. Hij heeft met ons (jij en ik) toch het goede voor. We blijven volgen. gr.D.
  15. [verwijderd] 2 augustus 2013 12:04
    Beste Ageasfanaten,

    Dulieu, wat is dan wel realistisch ?

    Er komen ongetwijfeld winst nemers, had 30,50 in mn glazen bol maar je ziet het, wie het weet mag het zeggen.
208 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 11 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 26 april

    1. Bank of Japan rentebesluit 0% (onveranderd) volitaliteit verwacht
    2. Corbion Q1-cijfers
    3. Signify Q1-cijfers
    4. IMCD Q1-cijfers
    5. Basic-Fit trading update Q1 en jaarvergadering
    6. Total Energies Q1-cijfers
    7. Beursgang CVC (verwacht)
    8. ABN Amro € 0,89 ex-dividend
    9. ASML €1,75 ex-dividend
    10. Vopak €1,50 ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht