Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Air France-KLM FR001400J770

Laatste koers (eur)

9,720
  • Verschill

    +0,030 +0,31%
  • Volume

    1.369.653 Gem. (3M) 1,8M
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ Toevoegen aan watchlist

Air-France KLM eindelijk omhoog in 2017?

3.769 Posts
Pagina: «« 1 ... 129 130 131 132 133 ... 189 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 gbakl 15 september 2017 15:30
    Delta Air Lines, Inc. (DAL)

    48.27-0.71 (-1.45%)
    At close: September 14 3:59PM EDT
    47.82 -0.45 (-0.93%)
    Pre-Market: 9:10AM EDT

    ZO hoort het !
  2. forum rang 6 gbakl 15 september 2017 15:32
    American Airlines Group Inc. (AAL)
    NasdaqGS - NasdaqGS Real Time Price. Currency in USD

    45.5300-0.6600 (-1.4289% ...... OF ZO
  3. TheBateman 15 september 2017 17:09
    het hoeft maar 1 dag te zijn he in de komende weken. zoals vorig keer toen ie de 14.50 hitte, 2 dagen gewoon -6 en -8% ofzo
  4. forum rang 6 gbakl 15 september 2017 17:39
    wat bij Ahold prima lukte nl. vanaf day-high wat put-opties scoren
    en de inzet verdubbelen is hier geblokkeerd door de macht van de boys.

    vastgezet op 13.50 dat moest het worden vandaag.
  5. Brokie Even 16 september 2017 09:21
    Zijn jullie niet als de dood dat KLM vet wordt gemest. Om vervolgens een zeer grote aanslag uit te voeren met en op KLM vliegtuig(en). Ik bedoel, zal niet de eerste keer zijn dat bedenkelijke figuren/grotere machten daar zeer veer geld mee hebben verdiend en dan heb ik het niet over een man met een baard...
  6. Sjonnie2 16 september 2017 09:24
    quote:

    Broke Even schreef op 16 september 2017 09:21:

    Zijn jullie niet als de dood dat KLM vet wordt gemest. Om vervolgens een zeer grote aanslag uit te voeren met en op KLM vliegtuig(en). Ik bedoel, zal niet de eerste keer zijn dat bedenkelijke figuren/grotere machten daar zeer veer geld mee hebben verdiend en dan heb ik het niet over een man met een baard...
    Welke aanslag bedoel je dan, fris mijn geheugen even op als je wil.
  7. Brokie Even 16 september 2017 09:27
    quote:

    Sjonnie2 schreef op 16 september 2017 09:24:

    [...]

    Welke aanslag bedoel je dan, fris mijn geheugen even op als je wil.
    Ik praat niet over het verleden. Ik heb het over het heden. Niet om hier mensen de gordijnen in te jagen. Maar omdat ik het oprecht een risico vind. Ik vraag me af hoe andere daar over denken. Maar grote kans dat ik nu voor gek versleten word...
  8. Sjonnie2 16 september 2017 09:46
    quote:

    Broke Even schreef op 16 september 2017 09:27:

    [...]Ik praat niet over het verleden. Ik heb het over het heden. Niet om hier mensen de gordijnen in te jagen. Maar omdat ik het oprecht een risico vind. Ik vraag me af hoe andere daar over denken. Maar grote kans dat ik nu voor gek versleten word...
    Oke, dan heb ik het verkeerd geinterpreteerd of heb je het niet duidelijk genoeg geschreven maar maakt ook verder niet uit.
    Ik kon me zo'n aanslag ook al niet herrinneren, wel vliegtuigkapers uit een ver verleden die als wanhoopsdaad het vliegtuig opbliezen.
    Er zijn mensen op dit forum die ik voor gek verslijt maar jij zeker niet hoor.
    De theorie dat dit bedrijf wordt vetgemest om dan een aanslg te plegen is een goed scenario voor een James Bond film maar acht ik onwaarschijnlijk.
    Een terroristische aanslag met vliegtuigen is natuurlijk altijd een risico ( zie 11 sept 2001)
    Ik denk dat het geen beleggingsrisico voor de luchtvaartsector maar voor de beurzen wereldwijd is, kijk maar naar de reactie na 11 sept.
    Maar het risico dat Noord Korea iets geks gaat doen schat ik hoger in dan dat er "iets" met vliegtuigen gebeurt.
  9. Brokie Even 16 september 2017 10:08
    quote:

    Sjonnie2 schreef op 16 september 2017 09:46:

    [...]

    Oke, dan heb ik het verkeerd geinterpreteerd of heb je het niet duidelijk genoeg geschreven maar maakt ook verder niet uit.
    Ik kon me zo'n aanslag ook al niet herrinneren, wel vliegtuigkapers uit een ver verleden die als wanhoopsdaad het vliegtuig opbliezen.
    Er zijn mensen op dit forum die ik voor gek verslijt maar jij zeker niet hoor.
    De theorie dat dit bedrijf wordt vetgemest om dan een aanslg te plegen is een goed scenario voor een James Bond film maar acht ik onwaarschijnlijk.
    Een terroristische aanslag met vliegtuigen is natuurlijk altijd een risico ( zie 11 sept 2001)
    Ik denk dat het geen beleggingsrisico voor de luchtvaartsector maar voor de beurzen wereldwijd is, kijk maar naar de reactie na 11 sept.
    Maar het risico dat Noord Korea iets geks gaat doen schat ik hoger in dan dat er "iets" met vliegtuigen gebeurt.
    Dat klopt. Als het echt groots is dan gaat de rest mee. Het blijft wel een bijzondere koersstijging. Ik heb een stukje uit de FD van april. Toen stond men al versteld van de eigenlijk onverklaarbare koersstijging. Sindsdien zijn er nog tientallen procenten bijgekomen. Ik begrijp dat dit deels door een shortsqueeze kan worden verklaard, maar die houdt nu wel erg lang aan.
  10. Brokie Even 16 september 2017 10:11
    Je hebt het overigens goed geïnterpreteerd. Maar ik wilde het niet op een discussie over wat er dik 15 jaar terug is gebeurd en wie daar voor verantwoordelijk was laten uitlopen.
  11. Sjonnie2 16 september 2017 10:45
    quote:

    Broke Even schreef op 16 september 2017 10:08:

    [...]Dat klopt. Als het echt groots is dan gaat de rest mee. Het blijft wel een bijzondere koersstijging. Ik heb een stukje uit de FD van april. Toen stond men al versteld van de eigenlijk onverklaarbare koersstijging. Sindsdien zijn er nog tientallen procenten bijgekomen. Ik begrijp dat dit deels door een shortsqueeze kan worden verklaard, maar die houdt nu wel erg lang aan.
    De koerstijging heeft mij ook verbaasd inderdaad, vlak voor de jaarcijfers heb ik een shortpositie ingenomen. De koers is daarna maar blijven stijgen en regelmatig heb ik mijn shortpositie uitgebreid omdat ik dacht dat de top wel bereikt was.
    Niet dus, met als gevolg dat KLM-AF is uitgegroeid tot de grootste flopper van het jaar.
    Toch heb ik het gevoel dat de grootste stijging wel geweest is en wacht ik maar gelaten op een daling die in mijn ogen onvermijdelijk is om deze shortpositie af te bouwen.
    De stijging is achteraf enigzins te verklaren omdat het percentage shortposities is afgebouwd ( shortsell.nl/short/AirFrance-KLM/all ) sind februari, de economie is gegroeid waardoor er meer gevlogen is en de bezettingsgraad gestegen is.
    De goede cijfers en persberichten van andere luchtvaartmaatschappijen waardoor KLM-AF meegezogen is in de koersstijging ( onterecht naar mijn mening) en natuurlijk de wilde plannen met Joon en besparingen bij KLM-AF zelf.
    Dit alles heeft naar mijn mening de koers doen stijgen
    Maar dat de koers bijna 3 keer zo hoog staat als in februari is natuurlijk wel een beetje veel op de muziek vooruit lopen, ik verwacht dat bij de minste tegenslag de koers een behoorlijke deuk gaat oplopen.
    Je zult begrijpen dat ik niet kan wachten op dat moment.
  12. Brokie Even 16 september 2017 11:12
    Wat is de KW nu? Ik zit ook aan een short positie te denken. Maar zit te twijfelen om die nu te openen of pas op 15 eu...
  13. Tinus0609 16 september 2017 11:31
    quote:

    Broke Even schreef op 16 september 2017 11:12:

    Wat is de KW nu? Ik zit ook aan een short positie te denken. Maar zit te twijfelen om die nu te openen of pas op 15 eu...
    Bij airlines kijken naar KW is niet handig
  14. Brokie Even 16 september 2017 11:35
    quote:

    Tinus0609 schreef op 16 september 2017 11:31:

    [...]

    Bij airlines kijken naar KW is niet handig
    Omdat het zo speculatief is?
  15. Sjonnie2 16 september 2017 12:42
    quote:

    Broke Even schreef op 16 september 2017 11:37:

    Ik denk dat ik nog tot 15 eu wacht. Misschien mis ik de duikvlucht dan, maar dat is dan maar zo ;=)
    Ik zou geen overhaaste beslissing nemen en eerst even wachten tot de koers stabiliseert en niet meer structureel stijgt en als de daling inzet dan pas een shortpositie innemen.
    Had ik dit advies zelf maar opgevolgd dan had mij dat een hoop verlies bespaart, maarja leermomentje zullen we dan maar zeggen;-)
3.769 Posts
Pagina: «« 1 ... 129 130 131 132 133 ... 189 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 29 april

    1. NL producentenvertrouwen april
    2. Philips Q1-cijfers
    3. Umicore Q1-cijfers
    4. Proximus Q1-cijfers
    5. Fra BBP eerste kwartaal (voorlopig)
    6. AkzoNobel €1,54-ex-dividend
    7. Besi €2,15 ex-dividend
    8. Fugro €0,40 ex-dividend
    9. Heineken €1,04 ex-dividend
    10. Vastned €1,28 ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht