Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Air France-KLM FR001400J770

Laatste koers (eur)

9,720
  • Verschill

    +0,030 +0,31%
  • Volume

    1.369.653 Gem. (3M) 1,8M
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ Toevoegen aan watchlist

Air-France KLM eindelijk omhoog in 2017?

3.769 Posts
Pagina: «« 1 ... 130 131 132 133 134 ... 189 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Tinus0609 16 september 2017 12:59
    omdat ze geen stabiel WPA hebben. Ene jaar winst andere jaar dikke minnen. De PE is een versnelde manier om waarde uit te reken voor een stabiel bedrijf.
  2. Brokie Even 16 september 2017 16:45
    quote:

    Tinus0609 schreef op 16 september 2017 12:59:

    omdat ze geen stabiel WPA hebben. Ene jaar winst andere jaar dikke minnen. De PE is een versnelde manier om waarde uit te reken voor een stabiel bedrijf.
    Ja ok. Maar dat het zo onstabiel is maakt het dus ook speculatief.
  3. Brokie Even 16 september 2017 16:46
    quote:

    Sjonnie2 schreef op 16 september 2017 12:42:

    [...]

    Ik zou geen overhaaste beslissing nemen en eerst even wachten tot de koers stabiliseert en niet meer structureel stijgt en als de daling inzet dan pas een shortpositie innemen.
    Had ik dit advies zelf maar opgevolgd dan had mij dat een hoop verlies bespaart, maarja leermomentje zullen we dan maar zeggen;-)
    Inderdaad, maar als het al flink daalt heb ik vaak het gevoel al te laat te zijn. Shorten blijft lastig.

    Als je de 10 jaars pakt zie je in 2011 een topje rond 15 eu. Technisch gezien pakken ze die nog wel. Maar je weet natuurlijk nooit wat er fundamenteel nog gaat gebeuren.
  4. Brokie Even 17 september 2017 07:29
    quote:

    gbakl schreef op 17 september 2017 00:08:

    www.youtube.com/watch?v=93Vjalas8D8
    Goed nummer. Stond ook op mijn tour of duty CD. Tja, ik ben niet uit de 60's, maar uit de 80's. Wij waren niet zo verwend qua muziek. Moesten het dus doen met oude platen en Phil Collins, Eric Clapton...
  5. forum rang 6 gbakl 17 september 2017 12:06
    Norman wie ? ja die, Greenbaum,
    vreemd verschijnsel die one-day-fly hits.
  6. forum rang 6 gbakl 17 september 2017 12:09
    en..pffff..elke beursdag krijgt ons aandeel hits uit een bepaalde hoek.

    hoe krijg je de timing voor elkaar wanneer dit een keer volledig omslaat ?
  7. forum rang 6 gbakl 17 september 2017 14:32
    Totale netto shortpositie op 17 september 2017: 17,34%..ze weten dat de koers omlaag moet en gaat.

    ik ben er nog niet uit waarom er op hoog volume een openingskoers van 13.37 nodig was vrijdag.
    werd daarna in no-time gecorrigeerd naar > 13,50 en bleef daar geforceerd boven t/m einde beurs.

    we kunnen alleen maar hopen dat de belangen van de shorters en de hedge-club (Rothschild ?) niet meer simultaan lopen...
  8. forum rang 6 gbakl 17 september 2017 14:34
    bouwt lekker op..en het zijn geen kleine jongens.
    wel vaak filialen van dezelfde toko.
  9. forum rang 6 gbakl 17 september 2017 21:17
    Dames en heren, wij naderen Schiphol maar door mist moeten we even uitwijken naar Dusseldorf en daar bijtanken.
    Zij die strip-vliegen tussen Engeland en Nederland moeten een extra strip laten activeren want zij vliegen buiten hun bundel.

    De captain en crew bieden hun verontschuldigingen aan voor alle ongemak, prettige verdere vlucht.

    www.youtube.com/watch?v=Oqd9lzMP1V8
  10. Sjonnie2 18 september 2017 08:17
    ABM Financial News - 07:24
    (ABM FN-Dow Jones) Budgetmaatschappijen hebben in het tweede kwartaal fors aan marktaandeel gewonnen. Dit meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek maandagochtend.

    In het tweede kwartaal van 2017 vloog 37 procent van de vliegtuigpassagiers met een budgetmaatschappij, in vergelijking met 28 procent in 2010.

    Ten opzichte van het tweede kwartaal in 2010 is zelfs sprake van een ruime verdubbeling van het aantal passagiers dat met een prijsvechter vloog. Het aantal passagiers steeg van 3,4 miljoen passagiers in het tweede kwartaal van 2010 naar 7,5 miljoen passagiers in het tweede kwartaal dit jaar.

    Het totaal aantal passagiers dat in het tweede kwartaal van en naar Nederland vloog via Schiphol en de vier regionale luchthavens bedroeg bijna 20,4 miljoen passagiers, een stijging van 10,7 procent ten opzichte van een jaar eerder en een recordniveau voor dit kwartaal.

    Negentien van twintig passagiers van regionale luchthavens vliegen volgens het statistiekbureau met prijsvechters. In totaal bedroeg dit aantal 2,1 miljoen passagiers. "Bijna 75 procent van deze passagiers vloog via Eindhoven Airport", aldus CBS.

    De meeste passagiers van budgetmaatschappijen van of naar Nederland vliegen echter vanaf Schiphol. Schiphol verwerkte ruim 5,3 miljoen budgetreizigers in het tweede kwartaal, goed voor zeven op de tien budgetreizigers.

    Spanje en het Verenigd Koninkrijk waren het meest favoriet bij passagiers van een budgetmaatschappij, met respectievelijk 1,9 miljoen en 1,1 miljoen passagiers.

    Door: ABM Financial News.
  11. FPAK 18 september 2017 08:38
    quote:

    Sjonnie2 schreef op 18 september 2017 08:17:

    ABM Financial News - 07:24
    (ABM FN-Dow Jones) Budgetmaatschappijen hebben in het tweede kwartaal fors aan marktaandeel gewonnen. Dit meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek maandagochtend.

    In het tweede kwartaal van 2017 vloog 37 procent van de vliegtuigpassagiers met een budgetmaatschappij, in vergelijking met 28 procent in 2010.

    Ten opzichte van het tweede kwartaal in 2010 is zelfs sprake van een ruime verdubbeling van het aantal passagiers dat met een prijsvechter vloog. Het aantal passagiers steeg van 3,4 miljoen passagiers in het tweede kwartaal van 2010 naar 7,5 miljoen passagiers in het tweede kwartaal dit jaar.

    Het totaal aantal passagiers dat in het tweede kwartaal van en naar Nederland vloog via Schiphol en de vier regionale luchthavens bedroeg bijna 20,4 miljoen passagiers, een stijging van 10,7 procent ten opzichte van een jaar eerder en een recordniveau voor dit kwartaal.

    Negentien van twintig passagiers van regionale luchthavens vliegen volgens het statistiekbureau met prijsvechters. In totaal bedroeg dit aantal 2,1 miljoen passagiers. "Bijna 75 procent van deze passagiers vloog via Eindhoven Airport", aldus CBS.

    De meeste passagiers van budgetmaatschappijen van of naar Nederland vliegen echter vanaf Schiphol. Schiphol verwerkte ruim 5,3 miljoen budgetreizigers in het tweede kwartaal, goed voor zeven op de tien budgetreizigers.

    Spanje en het Verenigd Koninkrijk waren het meest favoriet bij passagiers van een budgetmaatschappij, met respectievelijk 1,9 miljoen en 1,1 miljoen passagiers.

    Door: ABM Financial News.
    Fantastisch nieuws voor Joon. (Waarvan de vraag is of ie ooit nog komt..)
    Ik zie een +2% voor vandaag.
  12. FPAK 18 september 2017 08:39
    13.75 euro in de bied al weer.
    Zijn weer lekker bezig.
    Heel toevallig ook +2%.
  13. Sjonnie2 18 september 2017 08:42
    Easyjet neemt weer eens het voortouw en wat doet KLM ?, die leunt achterover en wacht weer rustig af.
    Op het gebied van innovatie hoef je bij KLM-AF niets te verwachten.

    LONDEN - De Britse prijsvechter easyJet is de eerste vliegmaatschappij ter wereld die in alle vliegtuigen filters gaat installeren om gifgassen uit cabine en cockpit te weren.

    Morgen begint in Londen een internationaal congres over het zogeheten ’aerotoxic syndrome’. Sommige mensen die vaak vliegen, zoals piloten, stewardessen en zakenreizigers worden chronisch ziek van giftige dampen, waaronder het zenuwgas TCP. Dat kan meekomen in door motoren aangezogen buitenlucht als er olielekken in het systeem zitten. De luchtvaart gebruikt de omstreden methode van ’bleedair’ al sinds de jaren 60.

    Volgens de Nederlandse arts-piloot Michel Mulder zijn er duizenden gevallen bekend van mensen die aan ’de doodgezwegen beroepsziekte’ lijden. „Hun lichaam kan de TCP’s niet snel genoeg afbreken. Dat is keihard aangetoond.” Patiënten worden volgens hem langzaam doodziek. „Een aantal van hen overlijdt aan ernstige neurologische klachten, pleegt zelfmoord of wordt arbeidsongeschikt. De stap van easyJet is een doorbraak om deze vliegkwaal erkend te krijgen”, zei Mulder gisteravond.

    EasyJet benadrukt dat het juridisch nu nog niet mogelijk is het aerotoxic syndrome te erkennen, „totdat er onomstotelijk wetenschappelijk bewijs voor is. Wij vinden echter dat we zorgplicht hebben naar onze medewerkers in de lucht en onze passagiers. Daarom zijn we begonnen om speciale filters in combinatie met gifdetectoren en minder schadelijke motorolie te testen. Het is de bedoeling om die in 2018 uit voorzorg in onze vliegtuigen te installeren”, aldus de Britse woordvoerder. De Stichting Fly Aware is er volgens Annie de Vries ’enorm blij’ mee. „Eindelijk een maatschappij die niet bang is om verantwoordelijkheid te nemen”, vertelt ze. Er zijn volgens haar in diverse landen wetenschappelijke studies aan de gang. „Daar komt zeker iets uit.”

    Ook vliegersbond Unite en belangenclub Global Cabin Air Quality Executive eisen maatregelen. Topman Steven van der Heijden van Corendon bevestigt dat er wat aan de hand lijkt met vervuilde lucht in vliegtuigen. „Nog deze week laat ik onderzoeken wat het effect van deze filters is. Als ze in de praktijk werken, overwegen wij ze aan te schaffen.” Ook TUIfly volgt de zaak op de voet. KLM wacht af, laat een zegsman weten. „Als er aanleiding is, ondernemen we actie.”
3.769 Posts
Pagina: «« 1 ... 130 131 132 133 134 ... 189 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 29 april

    1. NL producentenvertrouwen april
    2. Philips Q1-cijfers
    3. Umicore Q1-cijfers
    4. Proximus Q1-cijfers
    5. Fra BBP eerste kwartaal (voorlopig)
    6. AkzoNobel €1,54-ex-dividend
    7. Besi €2,15 ex-dividend
    8. Fugro €0,40 ex-dividend
    9. Heineken €1,04 ex-dividend
    10. Vastned €1,28 ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht