Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Air France-KLM FR001400J770

Laatste koers (eur)

10,855
  • Verschill

    -0,085 -0,78%
  • Volume

    685.048 Gem. (3M) 2M
  • Bied

    10,850  
  • Laat

    10,860  
+ Toevoegen aan watchlist

Air-France KLM eindelijk omhoog in 2017?

3.769 Posts
Pagina: «« 1 ... 145 146 147 148 149 ... 189 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 gbakl 16 oktober 2017 09:10
    geduld, veel geduld !

    short speelgoed is nu nog goedkoop....thank you.
  2. forum rang 6 gbakl 16 oktober 2017 09:18
    Kabinetsplannen
    Het nieuwe kabinet gaat zijn visie op luchtvaart neerleggen in een nieuwe Luchtvaartnota voor de periode van 2020 tot en met 2040. Bij de toekomstige verdeling van vluchten op Schiphol zal niet worden gekeken naar aantal vliegbewegingen (starts en landingen), maar naar de beperking van geluids- en milieuoverlast. Op dit moment hebben vervuilende vliegtuigen net zo veel recht op de schaarse ruimte op de luchthaven als stillere en milieuvriendelijkere toestellen. Dit betekent dat vermindering van geluidsoverlast nog niet wordt beloond.

    Ook wil het nieuwe kabinet de mogelijkheid onderzoeken van een heffing op lawaaiige en vervuilende vliegtuigen. Ook wil de beoogde nieuwe regering een Europese belasting op luchtvaart, in het kader van de klimaatdoelen van ‘Parijs’. Lukt het niet om een heffing of een Europese belasting in te voeren, dan komt er per 2021 een vliegbelasting. De belasting geldt niet voor overstappassagiers en luchtvracht. Dat kan gunstig zijn voor KLM, dat veel overstappende passagiers van en naar Schiphol vervoert. Goedkope concurrenten zoals Ryanair en EasyJet zouden harder worden geraakt.
  3. forum rang 6 gbakl 16 oktober 2017 09:19
    Schiphol is ontwikkeld met achterhaalde ideeën
    Geert Boosten: 'Ons denken over Schiphol zit vast in een denkraam dat we in de jaren negentig ontwikkeld hebben. Veel besluiten zijn met de beste kennis van toen genomen maar leiden nu tot operationele problemen. Zo hebben we in Nederland ooit gekozen voor spreiding van het lawaai. Dus wisselen we achttien keer per dag van baan om geluid te spreiden. Nu de volumes zijn verdubbeld geeft dat veiligheidsproblemen. We moeten kijken in hoeverre keuzes uit het verleden ons nu blokkeren in het zoeken van oplossingen. Ik zeg niet dat we alles moet weggooien. Maar durf die erfenis wel kritisch te bekijken: waarom hebben we dingen in het verleden gedaan en werkt dat nog steeds?'
  4. FPAK 16 oktober 2017 10:05
    Naast AirFranceKLM inmiddels ook wat puts AMG en Aperam gekocht. BESI staat ook nog op mijn lijst. De timing is natuurlijk lastig, maar ze zijn allen belachelijk gewaardeerd op de beurs momenteel.
  5. totoo 16 oktober 2017 10:07
    quote:

    gbakl schreef op 16 oktober 2017 09:19:

    Schiphol is ontwikkeld met achterhaalde ideeën
    Geert Boosten: 'Ons denken over Schiphol zit vast in een denkraam dat we in de jaren negentig ontwikkeld hebben. Veel besluiten zijn met de beste kennis van toen genomen maar leiden nu tot operationele problemen. Zo hebben we in Nederland ooit gekozen voor spreiding van het lawaai. Dus wisselen we achttien keer per dag van baan om geluid te spreiden. Nu de volumes zijn verdubbeld geeft dat veiligheidsproblemen. We moeten kijken in hoeverre keuzes uit het verleden ons nu blokkeren in het zoeken van oplossingen. Ik zeg niet dat we alles moet weggooien. Maar durf die erfenis wel kritisch te bekijken: waarom hebben we dingen in het verleden gedaan en werkt dat nog steeds?'
    jaa en zo rolt Schiphol zijn problemen door nu ff geen geluid meer ..dat boekje zit vol
    Nu Lelystad Airport vast loopt en op geluid omdat hele provincies hiermee van doen krijgen met aanvliegroute 1800 meter hoogte met zeer groot radius !
    Dit is nodig om aanvliegroute Schiphol te kunnen waarborgen met veiligheid procedures

  6. forum rang 6 gbakl 16 oktober 2017 10:30
    FPAK, doe nou voorzichtig met dat spul want zolang niet de hele beurs
    negatief wordt, kan het zomaar doorstijgen.

    turbo's short Tesla hebben mijn grootste belangstelling.
    die kunnen exploderen, omlaag dan wel.
    PUTS zijn vaak duur met ook nog eens grote marges bied/laat prijs.
  7. forum rang 6 gbakl 16 oktober 2017 11:14
    The Stock Market is a machine that moves money from the impatient to the patient.... Warren Buffet..

    toch weer een mooie quote opgepikt vandaag...
  8. Tinus0609 16 oktober 2017 12:13
    quote:

    gbakl schreef op 16 oktober 2017 08:55:

    Obligaties AF-KLM (c)onverteerbaar.......:0)
    nu ook op IEX
    Weer een verkapte manier om de aandeelhouder te naaien. 14,5% verwatering aan je broek. Wel lagere schulden maar je moet de taart weer met meer mensen delen. Verwonderlijk. Converteren en dumpen pak je 2,5 euro.
  9. FPAK 16 oktober 2017 12:39
    quote:

    Tinus0609 schreef op 16 oktober 2017 12:13:

    [...]

    Weer een verkapte manier om de aandeelhouder te naaien. 14,5% verwatering aan je broek. Wel lagere schulden maar je moet de taart weer met meer mensen delen. Verwonderlijk. Converteren en dumpen pak je 2,5 euro.
    Er is geen taart om te delen.
    Dan maakt het ook niet uit met hoeveel je bent.
  10. Sjonnie2 16 oktober 2017 18:55
    quote:

    rauf schreef op 16 oktober 2017 18:48:

    Morgen weer herstel. AF/KLM koerst naar €15,-
    Als ik met een TA oog naar de grafieken kijk denk ik eerder dat we naar de 11 Euro gaan dan naar de 15 Euro.
    De daling is ingezet !
  11. Stephan 16 oktober 2017 21:05
    quote:

    Sjonnie2 schreef op 16 oktober 2017 18:55:

    [...]

    Als ik met een TA oog naar de grafieken kijk denk ik eerder dat we naar de 11 Euro gaan dan naar de 15 Euro.
    De daling is ingezet !
    Vanmiddag ingestapt €12.91
    Morgen weer eruit €13.100 voordat de US beurs opengaat.
  12. forum rang 6 gbakl 17 oktober 2017 08:07
    Totale netto shortpositie op 17 oktober 2017: 18,12%

    weer boven de 18%, maar deze shorters hebben geen goed richtingsgevoel...
  13. forum rang 6 gbakl 17 oktober 2017 08:09
    Gemalto ook boven de 18% maar daar is de koersbeweging
    voor iedereen duidelijk.....:)
  14. FPAK 17 oktober 2017 08:27
    Lufthansa snapt hoe het werkt. Je concurrenten opslokken voor happekrats.
    Terwijl AirFranceKLM een (hoogstwaarschijnlijk) veel te dure "spin-off" start en op de pieken van de beurs de hoofdprijs betaalt voor investeringen in concurrenten.
    www.iex.nl/Nieuws/ANP-171017-038/Luft...
  15. forum rang 6 gbakl 17 oktober 2017 08:48
    Air France-KLM: naar 18,35 van 17 euro (overweight) - Morgan Stanley

    moet nog even gepushed worden, stel je voor dat de koers wat inzakt...
3.769 Posts
Pagina: «« 1 ... 145 146 147 148 149 ... 189 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium Premium

Air France-KLM heeft een serieus kostenprobleem, en dat is niet voor het eerst

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 16 mei

    1. NL werkloosheid april
    2. Aegon Q1-cijfers
    3. Vastned Q1-cijfers
    4. Deutsche Telekom Q1-cijfers
    5. KBC Q1-cijfers
    6. Siemens Q2-cijfers
    7. ArcelorMittal $0,25 ex-dividend
    8. IMCD €2,24 ex-dividend
    9. Shell $0,344 ex-dividend
    10. Unilever €0,4268 ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht