Xynix schreef op 19 december 2018 15:40:
Ik denk dat de AFM alle reden heeft om te eisen van TomTom dat er een statement komt over het wel/niet nog bestaan van deze deal. Als die WEL nog bestaat is het evident dat TomTom zelf willens en wetens heeft meegewerkt aan de extreme koersval na de Google/RNM-aankondiging door dit zeeeeeeeer belangrijke nieuws te verzwijgen, dat een totaal ander licht zou hebben geworpen op die aankondiging.
Het kan niet anders dan dat hier weer heel snel allerlei drogredeneringen zullen verschijnen om uit te leggen dat dit allemaal heeeeeeeel "normaal" is. De kanalen daarvoor zijn wel bekend.
Tenenkrommend dat de instantie die hier tegen zou moeten optreden werkelijk NOOIT thuis geeft.
Als het echt zo is dat dat Nissan contract er wel is dan komen de termen oplichting, zwendel, bedrog en flessentrekkerij toch wel heel gemakkelijk op om dit allemaal te verklaren! En wordt het vrij simpel uit te leggen aan een groot publiek in een daarvoor geschikt actualiteitsprogramma. Laat de Goddijntjes dan maar eens uitleggen waarom ze GEEN Nina Brink 2.0 zijn.
En hoe zit het dan met de veronderstelde integriteit van Peter-Frans en Pieter?