Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Air France-KLM FR001400J770

Laatste koers (eur)

10,425
  • Verschill

    -0,225 -2,11%
  • Volume

    776.163 Gem. (3M) 2M
  • Bied

    10,420  
  • Laat

    10,460  
+ Toevoegen aan watchlist

Air France 2020

3.382 Posts
Pagina: «« 1 ... 135 136 137 138 139 ... 170 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 wiegveld 1 november 2020 18:28
    quote:

    Scapa schreef op 1 november 2020 17:39:

    [...]

    Dus je wil zeggen dat KLM zelfs met staatsteun het niet gaat redden?
    Ja er zullen komende tijd veel oude namen verdwijnen. Einde veel te dure bedrijfstak.
    Wopke kan de miljarden beter besteden.
    Hele Schiphol motor verhaal is een hoax
  2. Bikske 1 november 2020 18:45
    Daarmaast zit de staat van ned. en frankrijk er met totaal van meer dan 35% in. Dan ben je alsnog veel geld aan het wegroven van de staat.
  3. @iPlof 1 november 2020 18:50
    Hoeveel aandeelhouders zouden nog 30,- per aandeel van nog geen 3,- willen bijstorten?
    Heel misschien de NL /FR overheid, voor de rest NIEMAND, zelfs de enkele KLM fanboys in deze draad niet.
  4. [verwijderd] 1 november 2020 18:54
    Is het een optie om per direct 30 lease-kisten terug te sturen naar de verhuurder, ondanks de nog lang lopende contracten? met als excuus: totale overmacht wegens wereldwijde gebeurtenissen.

    Zet KLM onder curatele(volgens mij loopt er al een "stille curator" rond binnen het bedrijf) om bepaalde dingen door te kunnen drukken.

    De geachte dat er toch wel een overkomst doorkomt is vals, het gaat simpelweg om te veel geld.

    KLM moet onder druk afschalen, juist qua materieel, er is een overshoot aan verkeerstoestellen, de woestijnen staat er vol mee, geseald en wel.
  5. forum rang 9 Ron-tron system 1 november 2020 18:57
    Ook is er een probleem wanneer de staat klm sponsort dat dit oneerlijke concurrentie is t.o.v andere luchtvaartmaatschappijen die geen staatssteun ontvangen of minder.
  6. forum rang 9 Ron-tron system 1 november 2020 19:00
    Is er eigenlijk nog wel een luchtvaartmaatschappij die niet moet geholpen worden?
    De ecb kan ze misschien allemaal onder haar hoede nemen en 1 grote europese luchtvaartmaatschappij opstarten onder de naam eurowings ofnee deze bestaat al euroflights dan maar.
  7. [verwijderd] 1 november 2020 19:04
    quote:

    Carl2-8 schreef op 1 november 2020 18:57:

    Ook is er een probleem wanneer de staat klm sponsort dat dit oneerlijke concurrentie is t.o.v andere luchtvaartmaatschappijen die geen staatssteun ontvangen of minder.

    Volgens mi is O leary van Ryanair als bezig met rechtzaken, al heel lang trouwens!

    Maar alle normen en waarden worden nu overboord gegooid voor een hoger, nationaal belang.

    De twee(zeer gezonde) pensioenfondsen van de KLM zullen ook instorten bij afzinken KLM, duizenden leden zullen gedupeerd worden.

    Ik ben heel benieuwd hoe de Mackenzie-minister dit zaakje gaat opknappen, Fokker SPL-oost ging toch ook bijna rimpelloos?
  8. [verwijderd] 1 november 2020 19:08
    quote:

    Carl2-8 schreef op 1 november 2020 19:00:

    Is er eigenlijk nog wel een luchtvaartmaatschappij die niet moet geholpen worden?
    De ecb kan ze misschien allemaal onder haar hoede nemen en 1 grote europese luchtvaartmaatschappij opstarten onder de naam eurowings ofnee deze bestaat al euroflights dan maar.
    ECB Inter Continental Airlines.."profitable your first choice"

    Geheim overleg met partner China Eastern? het geld is geen enkel probleem.

    Die hard afgestifte senior tantes bij de incheck vervangen door immer glimlachende oosterse 22 jarige service medewerksters? je moet nu vooruit denken!
  9. forum rang 9 Ron-tron system 1 november 2020 19:12
    quote:

    drooglegging schreef op 1 november 2020 19:04:

    [...]

    Volgens mi is O leary van Ryanair als bezig met rechtzaken, al heel lang trouwens!

    Maar alle normen en waarden worden nu overboord gegooid voor een hoger, nationaal belang.

    De twee(zeer gezonde) pensioenfondsen van de KLM zullen ook instorten bij afzinken KLM, duizenden leden zullen gedupeerd worden.

    Ik ben heel benieuwd hoe de Mackenzie-minister dit zaakje gaat opknappen, Fokker SPL-oost ging toch ook bijna rimpelloos?
    Het gaat natuurlijk zogezegd over een lening dus deze moet terugbetaald worden maar normaal is er een onderpand als je een lening toegekend krijgt en klm kan enkel lucht geven als onderpand.
    Dus de banken zullen moeten ingaan en de Nederlandse staat geeft garantie!geen tier 1 meer want daar moet je goud voor hebben en nederland is italie niet.
    Tier 3 misschien :)
  10. forum rang 9 Ron-tron system 1 november 2020 19:21
    quote:

    drooglegging schreef op 1 november 2020 19:08:

    [...]

    ECB Inter Continental Airlines.."profitable your first choice"

    Geheim overleg met partner China Eastern? het geld is geen enkel probleem.

    Die hard afgestifte senior tantes bij de incheck vervangen door immer glimlachende oosterse 22 jarige service medewerksters? je moet nu vooruit denken!
    Chinezen die denken vooruit je kan ineens shipholl erbij verkopen aan hun en ze zetten er een splinternieuwe luchthaven op 1jaar.
    Heb het live al meegemaakt ze betalen alles.
    Het is een kwestie van tijd zaventem of shipholl wie valt er eerst in chinese handen.
  11. forum rang 6 gbakl 1 november 2020 19:45
    ''De twee(zeer gezonde) pensioenfondsen van de KLM zullen ook instorten bij afzinken KLM, duizenden leden zullen gedupeerd worden.''
    .
    Oh oh wat een uiterst bedroevend niveau hier er is werkelijk geen normale bijdrage meer bij
    hoezo twee pensioenfondsen en hoezo gaan die ten onder ???

    ga een tijdje onder een steen wonen !
  12. @iPlof 1 november 2020 19:52
    quote:

    gbakl schreef op 1 november 2020 19:45:

    ''De twee(zeer gezonde) pensioenfondsen van de KLM zullen ook instorten bij afzinken KLM, duizenden leden zullen gedupeerd worden.''
    .
    Oh oh wat een uiterst bedroevend niveau hier er is werkelijk geen normale bijdrage meer bij
    hoezo twee pensioenfondsen en hoezo gaan die ten onder ???

    ga een tijdje onder een steen wonen !
    Ik dacht meer...
    Die zijn dan niet 'zeer gezond' als men van aandeel AF-KLM afhankelijk is..
  13. forum rang 6 gbakl 1 november 2020 19:57
    ik weet een ding zeker ,de drie KLM pensioenfondsen hebben geen aandelenbelegging in AF/KLM !

    en los vh huidige bedrijf zijn ze volkomen onafhankelijk en worden niet bedreigd door
    wat voor uitkomst dan ook.

    wat een idioterie om iets anders te beweren.
  14. forum rang 6 gbakl 1 november 2020 20:29
    quote:

    Bikske schreef op 1 november 2020 18:45:

    Daarmaast zit de staat van ned. en frankrijk er met totaal van meer dan 35% in. Dan ben je alsnog veel geld aan het wegroven van de staat.
    .
    zeg bikske, het begint hier op een stripverhaal a la suske en wiske te lijken...

    35% ?? er wordt hier met cijfers en aannames gesmeten alsof het niets meer uitmaakt hoe het in werkelijkheid is, gewoon lekker een bijdrage leveren en hoe dommer hoe beter...
  15. keimpe$$ 1 november 2020 20:54
    Wie bedenkt bedenkt een lock down?
    Juist! De regering bedenkt alle regels!
    100% dat ze KLM gaan steunen!!!
  16. [verwijderd] 1 november 2020 21:00
    quote:

    keimpe$$ schreef op 1 november 2020 20:54:

    Wie bedenkt bedenkt een lock down?
    Juist! De regering bedenkt alle regels!
    100% dat ze KLM gaan steunen!!!
    Sneu dat je nu nog je long positie in AF-KLM moet verdedigen met onzin opmerkingen.
    Je had in februari al weg moeten wezen, toen was er nog geen sprake van lock down in Nederland. Daarna kon je later dit voorjaar nog rond 5/6 euro uitstappen.
    Aandelen zijn niets meer waard. Welke partij de koers zo hoog heeft weten te houden is nog een raadsel dat de komende weken/maanden beantwoord moet worden.

    Zwaar negatief eigen vermogen en geen mogelijkheid om de komende jaren iets te verdienen.
    Doorstart is te hopen voor veel partijen. Helaas voor de schuldeisers en voor de aandeelhouders zit er weinig meer in
  17. keimpe$$ 1 november 2020 21:11
    quote:

    Knife Catcher schreef op 1 november 2020 21:00:

    [...]
    Sneu dat je nu nog je long positie in AF-KLM moet verdedigen met onzin opmerkingen.
    Je had in februari al weg moeten wezen, toen was er nog geen sprake van lock down in Nederland. Daarna kon je later dit voorjaar nog rond 5/6 euro uitstappen.
    Aandelen zijn niets meer waard. Welke partij de koers zo hoog heeft weten te houden is nog een raadsel dat de komende weken/maanden beantwoord moet worden.

    Zwaar negatief eigen vermogen en geen mogelijkheid om de komende jaren iets te verdienen.
    Doorstart is te hopen voor veel partijen. Helaas voor de schuldeisers en voor de aandeelhouders zit er weinig meer in
    Ik zit er pas net in. Gokje wagen.
    Maar sneu dat jij praat naar je eigen short positie!!
  18. forum rang 9 Ron-tron system 1 november 2020 21:19
    quote:

    keimpe$$ schreef op 1 november 2020 20:54:

    Wie bedenkt bedenkt een lock down?
    Juist! De regering bedenkt alle regels!
    100% dat ze KLM gaan steunen!!!
    Steunmaatregelingen voor de lock down dat krijgt elk bedrijf gewoon maar klm heeft miljard(en) nodig en daar is geen groen licht voor.
    Maar het komt wel simpelweg omdat de ecb de luchtvaartsector in zijn geheel zal sponsoren.
    Klm gaat wel heel negatief jaar tegemoet en de schulden gaan veel kans dicht in de buurt van de 3 miljard liggen.
    Ook zal de omzet niet meer hetzelfde worden voor 2025 dus is klm dan nog rendabel?
    Reorganisatie zal zeker de voorwaarde worden

3.382 Posts
Pagina: «« 1 ... 135 136 137 138 139 ... 170 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium Premium

Air France-KLM heeft een serieus kostenprobleem, en dat is niet voor het eerst

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 24 mei

    1. Japan inflatie
    2. BBP eerste kwartaal (Dld)
    3. Detailhandelsverkopen april (VK)
    4. Ondernemersvertrouwen mei (Fra)
    5. B&S Group - jaarvergadering
    6. NN Group - jaarvergadering
    7. Orders duurzame goederen april (VS)
    8. Consumentenvertrouwen (UvM) mei, def. (VS)
  2. 27 mei

    1. Consumentenvertrouwen mei (Fra)
    2. Aalberts ex €1,13 dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht