Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Air France-KLM FR001400J770

Laatste koers (eur)

10,070
  • Verschill

    +0,350 +3,60%
  • Volume

    1.988.071 Gem. (3M) 1,8M
  • Bied

    9,960  
  • Laat

    10,070  
+ Toevoegen aan watchlist

Air France-KLM 2021

3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 28 29 30 31 32 ... 159 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 5 februari 2021 19:16
    (ABM FN-Dow Jones) Air France-KLM zal over het vierde kwartaal waarschijnlijke fors lagere resultaten rapporteren, als gevolg van de coronacrisis. Dit bleek vrijdag uit een door de Frans-Nederlandse luchtvaartmaatschappij samengestelde consensus voor het vierde kwartaal van 2020.
    Negentien door het bedrijf geraadpleegde analisten rekenen gemiddeld op een omzet van 2,2 miljard euro, in vergelijking met 6,6 miljard euro in dezelfde periode een jaar eerder.
    De analisten voorzien een operationeel verlies van 1,25 miljard euro, tegenover een operationele winst van 96 miljoen euro in het vierde kwartaal van 2019. Het nettoresultaat wordt geraamd op een verlies van 1,3 miljard euro, tegenover een winst van 157 miljoen euro in 2019.
    Het aandeel Air France-KLM sloot vrijdag vlak op 5,02 euro.
    Door: ABM Financial News.
    info@abmfn.nl
  2. HvR88 5 februari 2021 21:40
    Leuk aandeel. Hier zit tenminste beweging in continue en veel up potentie.
  3. @iPlof 6 februari 2021 18:53
    AMSTERDAM - Air France-KLM zal over het vierde kwartaal fors lagere resultaten rapporteren, als gevolg van de coronacrisis. Dit bleek vrijdag uit een door de Frans-Nederlandse luchtvaartmaatschappij samengestelde consensus voor het vierde kwartaal van 2020.
    www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/catego...
  4. [verwijderd] 6 februari 2021 21:36
    Best een mooi bedrijf. Als je op de kop staat is er een behoorlijk opwaarts potentieel.

    Suggestie: blijf met beide voeten op de grond.
    Hoop van harte dat er een 10 miljard euro aandelen-uitgifte wordt aangekondigd en dat het bedrijf dan eindelijk een goeie bezem door de tent kan halen en weer vooruit kan kijken.
  5. [verwijderd] 7 februari 2021 22:24
    Latest travel restrictions have added to difficulties for airlines. The French government is negotiating a bailout for Air France, part of Air France-KLM, with the EU's executive.

    …. zou betekenen dat Frankrijk en Nederland niet meer gezamenlijk onderhandelen en evt een opsplitsing op handen is?

    Dit soort info is toch wel relevant om te melden voorbeurs

    www.marketscreener.com/quote/stock/AI...
  6. forum rang 6 gbakl 8 februari 2021 09:53
    ''Dit soort info is toch wel relevant om te melden voorbeurs''
    .
    zeker, tenzij je verwacht dat het ook maar iets met de koers doet.
  7. [verwijderd] 8 februari 2021 10:48
    quote:

    FairValue schreef op 8 februari 2021 10:15:

    Nog ruim een week voor de cijfers. Is dat de nekslag voor de koers dan?! Op naar de 1 euro!!
    De cijfers zijn al wel bekend. bloed rood. zwaar negatief eigen vermogen.
    Het zal puur afhangen van de regeringen wat de oplossing zal worden. Gaan ze leningen converteren naar eewig durende leningen om eigen vermogen op te poetsen, of deel converteren naar aandelen? Moet er ook nog een emissie komen ?

    Omdat de koers rond de 5 euro blijft, lijkt de markt weinig rekening te houden met een emissie.

    Blijf toch nog maar even op mijn put opties zitten, ze zijn toch nog maar een paar cent.... kan alleen nog meevallen....
  8. Enono 8 februari 2021 14:54
    5% van de aandelen, dat zijn eh....., 21,5 miljoen aandelen die van de markt zijn gehaald. Daar hebben ze vast een opdracht toe gekregen. Ik neem aan dat ze in dit geval niet voor eigen rekening en risico gehandeld hebben. Probleem is wel dat er zo niet veel "free float" meer overblijft die nog verhandeld kan worden.
  9. forum rang 5 Instapmoment 8 februari 2021 14:56
    Hoe kan het dat bij dit aandeel de koers zo hoog blijft? De situatie is toch extreem penibel en met iedere dag dat de restricties voortduren wordt de situatie toch slechter? De koers staat net zo hoog als begin november, toen men hoopte snel weer te kunnen gaan vliegen. Met het ontstaan van alle nieuwe varianten e.d. zal dit echter nog lange tijd gaan duren. Wie koopt deze stukken nog op deze koers?
  10. Enono 8 februari 2021 15:09
    Voordeel van een aandeel met zo weinig vrij verhandelbare aandelen is dat de koers makkelijk gemanipuleerd kan worden door de grote banken. Hiermee kan dan geld verdiend worden door met afgeleide producten (shorts, calls, turbo's e.d.) te handelen. Kijk maar eens naar het koersverloop, vlak na de expiratiemomenten in december en januari zijn er flinke koersuitslagen.
  11. @iPlof 8 februari 2021 15:31
    quote:

    KVKD schreef op 8 februari 2021 15:05:

    www.telegraaf.nl/financieel/699466825...

    ze hadden al weinig klanten en die paar die nog vliegen gaan liever met andere maatschappijen vanwege test vereisten.
    De tokkiegraaf leeft nog in het verleden en is altijd zeer pro-klm..

    Nu worden er allemaal smoesjes gezocht vanwege het eigen falen. Dan is het weer sneltesten, dan het milieu, de overheid, de vakbonden etc blabla

    Feit is dat KLM zelf niet ingreep, saneerde, reorganiseerde, heronderhandelde, kapitaalversterking deed, een wanboel maakte van de vouchers etc etc. Een groot deel van het volk en veel klanten zijn ze beu.

    Altijd maar die passieve zielige houding en verkondigen dat voor corona alles koek en ei was.
    Na 100 jaar bestaan nog geen 1 maand reserves..

    Emirates die altijd door KLM van staatssteun wordt beticht reorganiseerde meteen, halveerde de salarissen etc. Net als verreweg de meeste airlines trouwens.

    Op naar de 1 euro.
  12. [verwijderd] 8 februari 2021 15:44
    KLM crew concerned about the many empty return flights
    LOCAL | By Correspondent Feb. 8, 2021

    SCHIPHOL - KLM flights from high-risk areas to the Netherlands are currently largely empty due to the double test requirement that the government has applied since 23 January. KLM staff are very concerned and voice this via social media.
    Passengers with destination the Netherlands must show a negative PCR test (not older than 72 hours) and a negative rapid test, which must not be older than four hours at the time of departure. There is the problem: that time limit is often not feasible, because not all airports have rapid test facilities on site.
    Potential KLM passengers are therefore turning to the competition to return to Europe. Surrounding countries only require the PCR test upon departure. Rapid tests are possible at major European airports, which means that passengers with an airline other than KLM can fly to Europe and travel to the Netherlands after a transfer.
    Big concern crew
    KLM cabin crew members express their concern on social media about the almost empty return flights. Some quotes:
    Powerless and sad. Just got back from São Paulo. Empty. While Iberia to Madrid was full.”
    "135 passengers have all done a PCR test, but rapid test is not possible, so everyone rebooked to Air France and British Airways and we returned empty."
    “An older Dutch couple was completely lost. They had to drive all over Houston looking for a place where they could do quick tests (for 600 euros).”
    "Flight from Buenos Aires back empty, Lufthansa was overbooked."
    "Passengers fly back with the competition, turning KLM from the most environmentally friendly airline, into the most polluting."
    "The government supports us, but on the other hand they are destroying us through this scheme."
    Rapid test up to 4 hours old
    The measures that the Dutch government imposes on incoming passengers are much stricter than neighbouring countries, which do not require a rapid test. This severely restricts the KLM operation. Since 23 January, a flight ban has also applied (with the exception of cargo flights) from the United Kingdom, South Africa and South America.
    The Dutch government distinguishes between a small group of "safe countries" and countries with a "high risk", which are by far the most. The double test requirement applies to travelers in the latter category. In addition to a PCR test, air passengers must also be in possession of a negative rapid test. The test must be taken immediately before departure. The time between administering the test and boarding the aircraft may not exceed four hours.
    Safe countries
    The list of 'safe countries' drawn up by the Dutch government that does not require a test to enter the Netherlands is limited: Aruba, Bonaire, Curaçao, Sint Maarten, Saba, Sint-Eustatius, Iceland, Australia, New Zealand, Rwanda , Singapore, South Korea, Thailand and China.

    www.curacaochronicle.com/post/local/k...
  13. [verwijderd] 8 februari 2021 16:11
    Blijkbaar mag de koers niet te ver dalen, koers is weer snel stuk hoger gezet. Kan me niet voorstellen dat dat iets met openen beurs in VS te maken heeft.
3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 28 29 30 31 32 ... 159 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 30 april

    1. China inkoopmanagersindex industrie en diensten april volitaliteit verwacht
    2. Samsung Q1-cijfers
    3. NL producentenprijzen maart
    4. Arcadis Q1-cijfers
    5. Adidas Q1-cijfers
    6. Volkswagen Q1-cijfers
    7. Air France-KLM Q1-cijfers
    8. Dui detailhandelsverkopen maart
    9. PB Holding jaarcijfers
    10. Acomo €0,75 ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht