Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Air France-KLM FR001400J770

Laatste koers (eur)

10,070
  • Verschill

    0,000 0,00%
  • Volume

    816.756 Gem. (3M) 1,9M
  • Bied

    10,000  
  • Laat

    10,000  
+ Toevoegen aan watchlist

Air France-KLM 2022

1.580 Posts
Pagina: «« 1 ... 28 29 30 31 32 ... 79 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 mathijsjelle 25 mei 2022 09:15
    quote:

    Schip0100 schreef op 25 mei 2022 01:14:

    Het is toch wel een bijzonder fenomeen. Bedrijven in de publieke sector met een zogenaamd essentieel belang kunnen prutsen wat ze willen. Banken destijds en Air France nu. De fout is al veel eerder gemaakt natuurlijk. Een samenwerking met Air France. Ja, het was waarschijnlijk de tijdgeest toen.
    de samenwerking met AirFrance heeft ervoor gezorgd dat KLM enorm kon groeien.
  2. TradingCompany 25 mei 2022 09:15
    Heftige daling dit. Instapmomentje?
    Ik vertrouw het nog steeds niet. Verwacht verdere daling, het is immers een verliesgevend bedrijf. Kijk maar naar de koers van JET. Alleen maar dalen dalen dalen
  3. TradingCompany 25 mei 2022 09:22
    quote:

    Gelano schreef op 25 mei 2022 09:20:

    Zo zeg.
    Interessant. Kan inderdaad dalen maar ook weer zo naar de 4 euro gaan.
    Die €4 kan je op je buik schrijven vrees ik.
  4. Lunpro20 25 mei 2022 09:23
    Na de emissie wachten op een reserve split. Worden 10 aandelen 1 aandeel in je mandje. Wordt het aandeel bv van 1,30 13 euro waard. kan ie weer verder dalen.
  5. ro1946 25 mei 2022 09:23
    quote:

    Gelano schreef op 25 mei 2022 09:20:

    Zo zeg.
    Interessant. Kan inderdaad dalen maar ook weer zo naar de 4 euro gaan.
    Inderdaad, hoop verloren, al (je geld) verloren.
    RD.
  6. mamaloe 25 mei 2022 09:27
    quote:

    ro1946 schreef op 25 mei 2022 09:23:

    [...]

    Inderdaad, hoop verloren, al (je geld) verloren.
    RD.
    Koersdoel is 0,70 cent. Zojuist gelezen.
    Koers zal eerst naar 1,17 moeten, dat is de koers waar de bezitters voor kunnen Iedere belegger krijgt het recht om voor elk aandeel in bezit drie nieuwe aandelen voor 1,17 euro per stuk bij te kopen.

    De belangrijkste vraag die aandeelhouders hebben (na wel of niet participeren) is wat de claims precies waard zijn. Het bedrijf heeft zelf al een berekening gemaakt en geeft aan dat het aandeel zonder claim 1,95 euro waard is en de claim (op drie aandelen) 2,34 euro
  7. mamaloe 25 mei 2022 09:28
    quote:

    Arie S schreef op 25 mei 2022 09:26:

    vallend mes Nooit instappen
    Mee eens. Met de beurs weet je het nooit. Elke dag een ander fonds afgeslacht.
  8. [verwijderd] 25 mei 2022 09:36
    Even voor de velen die geen idee hebben wat de toko waard is: we hebben na de emissie pakweg 2,5 miljard aandelen en nog steeds een flinke schuld. Als het bedrijf ooit al weer een beetje (lees 100-300) winst weet te genereren kom je dus uit op een paar cent per aandeel in een gunstig geval.
    In ongunstige gevallen - en dat ligt voor de hand - moet er weer geld bij (lees nieuwe emissie), moet er afgeslankt worden (lees omzetverlaging en minder draagvermogen voor de resterende schulden).

    Valt mij op dat er een groot verschil is tussen de eerdere emissie tegen de waanzinnig hoge beurskoers (m.n. Franse overheid gedragen) en de fikse korting tov beurskoers bij deze emissie. Er was kennelijk niemand meer te vinden die de beurskoers van 4 Euro plus OK vond.
    Dat is de winst nu: het is helder dat de koers 2,5 jaar kunstmatig hoog gehouden is.

    samenvattend: bij 10 cent winst per aandeel over een paar jaar mag het aandeel een Euro kosten. Omdat de risico's groot zijn moet je toch eerder aan een paar duppies denken. Jullie kunnen het terug lezen, maar ik heb steeds gedacht dat het wel bij 2-2,5 Euro zou blijven.
  9. France 22 25 mei 2022 09:38
    Dit aandeel had allang van de beurs afgehaald moeten worden, het is met miljarden gesponserd door staten en dat is not done, die 9 miljard gaan ze nooit en te nimmer kunnen terugbetalen met dit soort relatief schamele emissieopbrengsten, ja klinkt het dan, de vliegtuigjes zijn van strategisch belang voor het land.
  10. forum rang 7 leek2018 25 mei 2022 09:41
    quote:

    TradingCompany schreef op 25 mei 2022 09:22:

    [...]

    Die €4 kan je op je buik schrijven vrees ik.
    KLM en Schiphol zijn een aflopende zaak. De problemen bij beide versterken de neergang. Momenteel krijgen ze nog staatssteun vanwege de werkgelegenheid. Maar als je vacatures niet meer kan vervullen vervalt die reden ook. Ook de toename van lange afstandsvluchten zal Schiphol geen goed doen.
  11. forum rang 4 visboer 25 mei 2022 09:42
    quote:

    gilygil schreef op 25 mei 2022 09:26:

    Gaat hij niet ex-right vandaag. Anders is het wel een hele rare opening
    ex right zie persbericht van klm air france.
1.580 Posts
Pagina: «« 1 ... 28 29 30 31 32 ... 79 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 07 mei

    1. Japan inkoopmanagersindex diensten april
    2. NL inflatie april
    3. Reserve Bank of Australia rentebesluit
    4. Infineon Q1-cijfers
    5. UBS Q1-cijfers
    6. Zalando Q1-cijfers
    7. Solvay Q1-cijfers
    8. Heijmans Q1-cijfers
    9. Kendrion Q1-cijfers
    10. BP Q1-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht