Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

EBUSCO HOLDING NL0015000CZ2

Laatste koers (eur)

2,790
  • Verschill

    +0,238 +9,33%
  • Volume

    330.961 Gem. (3M) 337,4K
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ Toevoegen aan watchlist

Ebusco 2023, It giet oan.

8.137 Posts
Pagina: «« 1 ... 88 89 90 91 92 ... 407 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Jokeltje 12 april 2023 17:09
    quote:

    jan6307 schreef op 12 april 2023 11:33:

    Ondanks een lage omzet heden morgen loopt de koers weer mooi richting groen.

    Ik verwacht minimaal een slot van €9.75

    Succes
    U bedoelt waarschijnlijk maximaal
  2. forum rang 5 maarten030 13 april 2023 07:54
    quote:

    Groeneguru schreef op 12 april 2023 16:19:

    De grote geleidelijke prijsstijging van dit aandeel is begonnen. In de komende weken en maanden stijging tot ca. 20 euro per aandeel.
    Vervolgens in de loop van 2024 doordrijven naar 35 euro en dan eind 2025 60 tot 80 euro waard per aandeel.
    Ze mogen eerst weleens voldoende bevestigde orders hebben om dit jaar 550-600 bussen te kunnen verkopen. Want dan mogen er nog wel snel wat orders bijkomen.

    De potentie zie ik wel, maar de betrouwbaarheid van cijfers en het management trek ik momenteel wel in twijfel na de margedaling van 35% naar 20-25%.
  3. pipsi 13 april 2023 08:51
    Er wordt nu gewerkt aan de elektrificatie van de busremise van Svealandstrafiken in Örebro.

    In het najaar van 2023 worden de eerste nieuwe elektrische bussen geleverd aan Svealandstrafiken in Örebro. Bussen die de passagiers van Länstrafiken op een emissievrije, stille en comfortabele manier vervoeren. De werkzaamheden om de busremise van Svealandstrafiken te elektrificeren zijn daarom nu begonnen en zullen naar verwachting in september 2023 worden afgerond.

    "Het is voor ons een grote stap om nu te starten met de elektrificatie van ons depot in Bettorp. We hebben veel nieuwe elektrische bussen op komst, wat hoge eisen stelt aan de uitrusting van ons depot met de nieuwste technologie. Op het depot gaan we alle bussen opladen met slimme algoritmes, vooral 's nachts, om klaar te zijn voor verkeer dat in de vroege uren van de ochtend begint", zegt Geert Schaap, Hoofd Technologie en Innovatie bij Svealandstrafiken.

    Voor de in totaal 36 nieuwe elektrische bussen voor stadsverkeer en BRT en de nieuwe elektrische bussen voor regionaal verkeer worden in totaal 43 laadpunten geïnstalleerd in het bestaande depot van Svealandstrafiken in Bettorp, Örebro. De grondwerkzaamheden zijn nu begonnen en zullen naar verwachting tot de zomer doorgaan. Daarna wachten de installatie van laaddozen en de installatie van laadsystemen. De bussen zullen worden aangedreven door hernieuwbare elektriciteit en een bus zal naar verwachting in ongeveer drie uur volledig zijn opgeladen.

    "Dit zijn investeringen voor het toekomstige openbaar vervoer in de provincie Örebro. Als de biogasbussen voor ons een belangrijke eerste stap waren op weg naar duurzaam openbaar vervoer, dan is dit de volgende stap", zegt Fredrik Eliasson, Manager Openbaar Vervoer van Länstrafiken.

    Met steun van de EU en Klimatklivet Voor zowel de nieuwe elektrische bussen die zijn aangeschaft als de laadinfrastructuur in het depot, heeft Svealandstrafiken investeringssteun verkregen van zowel het Connecting Europe Fund van de EU als Klimatklivet
    van het Zweedse Environmental Protection Agency. Steun voor investeringen die bijdragen aan het verminderen van de klimaatimpact.

    "Het feit dat we investeringssteun krijgen voor zowel de elektrische bussen als de laadinfrastructuur heeft het mogelijk gemaakt om de kosten per kilometer van de elektrische bussen op hetzelfde niveau te houden als voor de biogasbussen", zegt Geert Schaap.

    www.mynewsdesk.com/se/svealandstrafik...
  4. forum rang 5 Drs P. 13 april 2023 09:01
    quote:

    maarten030 schreef op 13 april 2023 07:54:

    [...]

    Ze mogen eerst weleens voldoende bevestigde orders hebben om dit jaar 550-600 bussen te kunnen verkopen. Want dan mogen er nog wel snel wat orders bijkomen.

    De potentie zie ik wel, maar de betrouwbaarheid van cijfers en het management trek ik momenteel wel in twijfel na de margedaling van 35% naar 20-25%.
    een hard groeiende markt en orders zijn aanwezig, productie snel opschalen is de belangrijkste focus nu
  5. forum rang 5 maarten030 13 april 2023 09:02
    quote:

    Drs P. schreef op 13 april 2023 09:01:

    [...]
    een hard groeiende markt en orders zijn aanwezig, productie snel opschalen is de belangrijkste focus nu
    Ja? Zijn er 600 bussen 100% besteld en dus uit te leveren voor eind 2023?
  6. Jokeltje 13 april 2023 09:05
    quote:

    maarten030 schreef op 13 april 2023 07:54:

    [...]

    Ze mogen eerst weleens voldoende bevestigde orders hebben om dit jaar 550-600 bussen te kunnen verkopen. Want dan mogen er nog wel snel wat orders bijkomen.

    De potentie zie ik wel, maar de betrouwbaarheid van cijfers en het management trek ik momenteel wel in twijfel na de margedaling van 35% naar 20-25%.
    Het orderbook lijkt mij niet het probleem op zich als je slechts 550 bussen per jaar kan produceren en afleveren, gezien het orderbook eind 2022 gevuld was met meer dan 1400 bussen volgens hun press release. Ik denk dat het tijdig opschalen van de productie het grootste knelpunt is (cfr. de zoektocht naar een partner voor de assemblage).
  7. forum rang 5 Drs P. 13 april 2023 09:35
    quote:

    maarten030 schreef op 13 april 2023 09:02:

    [...]

    Ja? Zijn er 600 bussen 100% besteld en dus uit te leveren voor eind 2023?
    ja de orders zijn er, productie snel opschalen is de focus
  8. peebee 13 april 2023 09:42
    quote:

    Drs P. schreef op 13 april 2023 09:35:

    [...]
    ja de orders zijn er, productie snel opschalen is de focus
    eerste 90 bussen zijn die voor Berlijn, die moesten eigenlijk in 2022 worden geleverd, niet gebeurd. Komen in 2023.
  9. forum rang 5 Drs P. 13 april 2023 10:55
    quote:

    peebee schreef op 13 april 2023 09:42:

    [...]

    eerste 90 bussen zijn die voor Berlijn, die moesten eigenlijk in 2022 worden geleverd, niet gebeurd. Komen in 2023.
    2022 is afgesloten, nu telt 2023 en verder, de 90 tellen mee voor 2023, verwacht dus een goed jaar voor Ebusco en idem verbetering voor het aandeel
  10. Jokeltje 13 april 2023 15:00
    quote:

    Suc6trader schreef op 13 april 2023 14:57:

    Hoe groot schatten jullie de kans in dat een partij binnenkort Ebuskerd overneemt??
    Ik sluit het op deze koers allerminst meer uit.
    Hoe groot schat u de kans dat het volgende week regent ?
  11. peebee 13 april 2023 18:57
    quote:

    Drs P. schreef op 13 april 2023 10:55:

    [...]
    2022 is afgesloten, nu telt 2023 en verder, de 90 tellen mee voor 2023, verwacht dus een goed jaar voor Ebusco en idem verbetering voor het aandeel
    Dat schrijf ik toch?
  12. peebee 13 april 2023 19:00
    quote:

    Tsjonge jonge schreef op 13 april 2023 11:27:

    Pffffff, houd nu eens even op met dit geneuzel.
    Wat voor geneuzel?
  13. ruud71 13 april 2023 20:24
    quote:

    De dagkoers schreef op 13 april 2023 17:22:

    Ik geef die Suc6trader op alle topics een NOTOK. Loopt alleen maar te zieken.
    Pure frustratie van Suc6trader.
    Frustratie van het met grote regelmaat geld verspillen met zijn trades.
8.137 Posts
Pagina: «« 1 ... 88 89 90 91 92 ... 407 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 29 april

    1. NL producentenvertrouwen april
    2. Philips Q1-cijfers
    3. Umicore Q1-cijfers
    4. Proximus Q1-cijfers
    5. Fra BBP eerste kwartaal (voorlopig)
    6. AkzoNobel €1,54-ex-dividend
    7. Besi €2,15 ex-dividend
    8. Fugro €0,40 ex-dividend
    9. Heineken €1,04 ex-dividend
    10. Vastned €1,28 ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht