Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

5,730
  • Verschill

    +0,110 +1,96%
  • Volume

    98.134 Gem. (3M) 327,6K
  • Bied

    5,730  
  • Laat

    5,735  
+ Toevoegen aan watchlist

TomTom augustus 2023

261 Posts
Pagina: «« 1 ... 6 7 8 9 10 ... 14 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 Wereldbelegger 18 augustus 2023 15:09
    Nico Bakker
    18-8-2023
    TomTom
    Dashboard Dag: Doen – blauw – Enter Short overweging
    Dashboard Week: Doen – blauw – Enter Short overweging
    Dashboard Maand: Doen – blauw – Enter Short overweging
  2. forum rang 8 Wereldbelegger 18 augustus 2023 15:13
    7,07 geraakt
    gap is overtuigend gesloten.

    Richting kiezen?
    Naar 6,66?
    Of toch naar de 8,50 in aanloop naar de Q3 cijfers?
    In eerste geval goed voor geschreven Calls
    In tweede geval goed voor mijn aandelen.
  3. forum rang 8 Wereldbelegger 18 augustus 2023 15:15
    quote:

    Wereldbelegger schreef op 17 augustus 2023 19:04:

    Intrigerend aantal:

    Instrument Aanbieder Stoploss Hefboom Bied Laat Spread Koers Volume Tijd
    Trader Long Goldman Sachs 5,72 4,30 0,000 0,000 0,00 1,650 -13,61% 2.500 18:30
    Intrigerend aantal:
    Instrument Aanbieder Stoploss Hefboom Bied Laat Spread Koers Volume Tijd
    Trader Long Goldman Sachs 6,19 1,050 0,000 0,00 1,050 -7,08% 1.500 14:45
  4. bikkelharde winst 18 augustus 2023 15:25
    [Modbreak IEX: Gelieve niet zonder onderbouwing (in)directe beschuldigingen van illegale activiteiten te plaatsen, bericht is bij dezen verwijderd. Deze account is geschorst.]
  5. forum rang 6 tatje 18 augustus 2023 15:28
    quote:

    Wereldbelegger schreef op 18 augustus 2023 15:13:

    7,07 geraakt
    gap is overtuigend gesloten.

    Richting kiezen?
    Naar 6,66?
    Of toch naar de 8,50 in aanloop naar de Q3 cijfers?
    In eerste geval goed voor geschreven Calls
    In tweede geval goed voor mijn aandelen.
    1 van de 2 maakt verlies.

    Je moet wat duidelijker zijn.

    je hoeft geen absolute aantallen te noemen.

    Zeg hoe je het doet.

    Moet dus geen overname komen !!!
  6. forum rang 6 tatje 18 augustus 2023 15:51
    quote:

    hvasd2 schreef op 18 augustus 2023 15:06:

    Bron Parool
    Dank voor het artikel.

    Kun je het hele artikel plaatsen, nu lijkt het een zoekplaatje.
  7. forum rang 4 dachthetniet 18 augustus 2023 16:10
    Je lijkt wel persoonlijk aangevallen bij elke koers daling. Bijzonder dat je na 10 jaren van kommer en kwel nog zo positief blijft. Chapeau! Oh en die overname is een luchtkasteel. Net als de interesse van de tomtom clan voor de particuliere aandeelhouder.
  8. forum rang 8 Wereldbelegger 18 augustus 2023 16:36
    quote:

    tatje schreef op 18 augustus 2023 15:28:

    [...]

    1 van de 2 maakt verlies.

    Je moet wat duidelijker zijn.

    je hoeft geen absolute aantallen te noemen.

    Zeg hoe je het doet.

    Moet dus geen overname komen !!!
    Valt er iets uit te leggen aan de superfan die (volgens eigen zeggen) 'zwaar in TT zit' maar geen opties durft te schrijven? Waarom bang zijn voor het missen van potentieel winst in de goudgerande toekomst waarvan het tijdstip ieder kwartaal verlegd wordt?

    Terwijl Calls schrijven op een (deel) van het aandelenbezit maandelijks wat geld oplevert.
    Centen die ik gebruik om op de immer terugkerende dipjes wat aandelen bij te kopen.

    Zolang de TomTomtrein steeds weer een stootblok tegenkomt is mijn beleggingsstrategietje
    gericht op uitbreiding van het aantal TT aandelen zonder dat ik daarvoor extra gelden hoef in te zetten.

    Alle mooie woorden van het management die hier in den treure worden herhaald zijn tot nu toe niet meer dan fantasierijke wortelverhangingen gebleken.

    Ik geloof in een hogere koers middels een exitpremie.
    Mocht de koers op een andere wijze 'sky high' geraken dankzij een wortel in de roos dan profiteer ik ook mee.
  9. Biofoed 18 augustus 2023 17:13
    quote:

    Wereldbelegger schreef op 18 augustus 2023 16:36:

    [...]

    Valt er iets uit te leggen aan de superfan die (volgens eigen zeggen) 'zwaar in TT zit' maar geen opties durft te schrijven? Waarom bang zijn voor het missen van potentieel winst in de goudgerande toekomst waarvan het tijdstip ieder kwartaal verlegd wordt?

    Terwijl Calls schrijven op een (deel) van het aandelenbezit maandelijks wat geld oplevert.
    Centen die ik gebruik om op de immer terugkerende dipjes wat aandelen bij te kopen.

    Zolang de TomTomtrein steeds weer een stootblok tegenkomt is mijn beleggingsstrategietje
    gericht op uitbreiding van het aantal TT aandelen zonder dat ik daarvoor extra gelden hoef in te zetten.

    Alle mooie woorden van het management die hier in den treure worden herhaald zijn tot nu toe niet meer dan fantasierijke wortelverhangingen gebleken.

    Ik geloof in een hogere koers middels een exitpremie.
    Mocht de koers op een andere wijze 'sky high' geraken dankzij een wortel in de roos dan profiteer ik ook mee.
    Heel duidelijk antwoord met een hele degelijke strategie.
  10. forum rang 6 pwijsneus 18 augustus 2023 17:32
    quote:

    Wereldbelegger schreef op 18 augustus 2023 16:36:

    [...]

    Valt er iets uit te leggen aan de superfan die (volgens eigen zeggen) 'zwaar in TT zit' maar geen opties durft te schrijven? Waarom bang zijn voor het missen van potentieel winst in de goudgerande toekomst waarvan het tijdstip ieder kwartaal verlegd wordt?

    Terwijl Calls schrijven op een (deel) van het aandelenbezit maandelijks wat geld oplevert.
    Centen die ik gebruik om op de immer terugkerende dipjes wat aandelen bij te kopen.

    Zolang de TomTomtrein steeds weer een stootblok tegenkomt is mijn beleggingsstrategietje
    gericht op uitbreiding van het aantal TT aandelen zonder dat ik daarvoor extra gelden hoef in te zetten.

    Alle mooie woorden van het management die hier in den treure worden herhaald zijn tot nu toe niet meer dan fantasierijke wortelverhangingen gebleken.

    Ik geloof in een hogere koers middels een exitpremie.
    Mocht de koers op een andere wijze 'sky high' geraken dankzij een wortel in de roos dan profiteer ik ook mee.
    Dit is inderdaad aandeel om mee te handelen, niet om te houden. AB
  11. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 19 augustus 2023 01:39
    quote:

    Wereldbelegger schreef op 18 augustus 2023 15:15:

    [...]
    Intrigerend aantal:
    Instrument Aanbieder Stoploss Hefboom Bied Laat Spread Koers Volume Tijd
    Trader Long Goldman Sachs 6,19 1,050 0,000 0,00 1,050 -7,08% 1.500 14:45
    Moet een inkoop door GS zijn, want de hefboom is niet de foutief vermelde waarde 1,05 maar moet ruim boven de 5 liggen. Dan mogen de turbo-aanbieders alleen nog maar terug kopen (alleen bied, geen laat).

    Iemand geeft het op en levert zijn 1500 turbo's dus weer in. Rijkelijk laat, had-ie beter eerder kunnen doen.
    Waarom nu nog, vraag ik mij af. Ik had ze aangehouden als ik ze had (maar ik zou ze nooit gekocht hebben).

    Waarom plaats je dit, Wereldbelegger? Het gaat om een kleine transactie, voor het luttele bedrag van slechts € 1575.
  12. forum rang 8 Wereldbelegger 19 augustus 2023 16:06
    Kabinet erkent: verkoop elektrische auto's gaat dalen door wegenbelasting

    Het kabinet verwacht een daling van de verkoop van nieuwe elektrische auto's in 2025 en 2026. Vanaf dan moet er namelijk voor stekkerauto's ook motorrijtuigenbelasting betaald worden. Daardoor valt het bezit van een EV vaak duurder uit dan van een vergelijkbare benzineauto.

    Dat schrijft demissionair staatssecretaris Vivianne Heijnen (Infrastructuur en Waterstaat) in antwoorden op Kamervragen. Ze baseert zich op berekeningen over de totale kosten van het autobezit, die in opdracht van haar ministerie zijn gemaakt. Elektrische auto's in de segmenten A tot en met C (kleinere tot middenklasse auto’s) zijn gemiddeld per jaar honderden euro's duurder dan vergelijkbare benzineauto's. Het gaat dan bijvoorbeeld om de Renault ZOE, Nissan Leaf, Dacia Spring en de Hyundai Ioniq.

    De hogere kosten komen mede door het kabinetsbeleid, erkent Heijnen. Zo moet er vanaf 2025 een relatief veel motorrijtuigenbelasting (MRB) voor elektrische auto's betaald worden. EV's wegen door hun accu's meer, waardoor de MRB hoger uitvalt. "Hierdoor moet je voor een elektrische auto tussen de 200 en 500 euro per jaar meer MRB betalen dan een vergelijkbare benzineauto", aldus Heijnen. Over een 'gewichtscorrectie' voor elektrische auto's zijn nog geen afspraken gemaakt.

    Heijnen verwacht dat er hierdoor minder elektrische auto's zullen worden verkocht. "Verwacht wordt dat hierdoor de nieuwverkoop van elektrische auto’s in 2025 en 2026 daalt ten opzichte van 2024, waardoor ook de tweedehandsmarkt moeilijker op gang komt." In 2030 is volgens de staatssecretaris 60 procent van alle nieuw verkochte auto’s volledig elektrisch en zo’n 15 procent van het gehele personenwagenpark.

    www.bright.nl/nieuws/1147941/kabinet-...
  13. forum rang 8 Wereldbelegger 19 augustus 2023 16:12
    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 19 augustus 2023 01:39:

    [...]
    Moet een inkoop door GS zijn, want de hefboom is niet de foutief vermelde waarde 1,05 maar moet ruim boven de 5 liggen. Dan mogen de turbo-aanbieders alleen nog maar terug kopen (alleen bied, geen laat).

    Iemand geeft het op en levert zijn 1500 turbo's dus weer in. Rijkelijk laat, had-ie beter eerder kunnen doen.
    Waarom nu nog, vraag ik mij af. Ik had ze aangehouden als ik ze had (maar ik zou ze nooit gekocht hebben).

    Waarom plaats je dit, Wereldbelegger? Het gaat om een kleine transactie, voor het luttele bedrag van slechts € 1575.
    Ik schrijf niet zo maar Intrigerend aantal bij onderstaande twee berichten.
    2500 en 1500 turbo's in één keer komt zelden voor bij TT.
    En dat weet ik omdat ik daarna kijk in mijn (bijna)dagelijks rondje langs de schermen.

    quote:

    Wereldbelegger schreef op 17 augustus 2023 19:04:
    Intrigerend aantal:

    Instrument Aanbieder Stoploss Hefboom Bied Laat Spread Koers Volume Tijd
    Trader Long Goldman Sachs 5,72 4,30 0,000 0,000 0,00 1,650 -13,61% 2.500 18:30

    quote:

    Wereldbelegger schreef op 18 augustus 2023 15:15:

    Intrigerend aantal:
    Instrument Aanbieder Stoploss Hefboom Bied Laat Spread Koers Volume Tijd
    Trader Long Goldman Sachs 6,19 1,050 0,000 0,00 1,050 -7,08% 1.500 14:45
  14. forum rang 6 pwijsneus 19 augustus 2023 16:41
    Overture is een initiatief dat tot doel heeft krachtige, gebruiksvriendelijke en interoperabele open kaartgegevens te creëren en te delen. Het richt zich op ontwikkelaars die kaartdiensten bouwen of geospatiale gegevens gebruiken. Hier zijn de belangrijkste redenen waarom Overture in het leven is geroepen:

    Samenwerking bij het bouwen van kaarten: Het verkrijgen en beheren van hoogwaardige, actuele en uitgebreide kaartgegevens van verschillende bronnen is vaak moeilijk en kostbaar. Overture streeft ernaar kaartgegevens uit verschillende bronnen, waaronder leden van Overture, burgerorganisaties en openbare gegevensbronnen, te integreren.

    Wereldwijd Entiteiten Referentiesysteem: Verschillende datasets verwijzen naar dezelfde objecten in de echte wereld, maar gebruiken hun eigen conventies en terminologie, wat het moeilijk maakt om ze te combineren. Overture Maps wil de interoperabiliteit verbeteren door een systeem te bieden dat entiteiten uit verschillende datasets aan dezelfde objecten in de echte wereld koppelt.

    Kwaliteitsborging:
    Kaartgegevens zijn gevoelig voor fouten en inconsistenties. Overture Maps-data zullen validatiecontroles ondergaan om fouten, onderbrekingen en vandalisme in de kaartgegevens op te sporen, om ervoor te zorgen dat ze in productiesystemen kunnen worden gebruikt.

    Gestructureerd Dataschema: Open kaartgegevens kunnen soms de structuur missen die nodig is om gemakkelijk kaartproducten te bouwen. Overture zal een gemeenschappelijk, goed gestructureerd en gedocumenteerd dataschema definiëren en de adoptie ervan bevorderen om een eenvoudig te gebruiken ecosysteem van kaartgegevens te creëren.

    Opvallend is dat enkele grote technologiebedrijven, waaronder Amazon, Meta (het moederbedrijf van Facebook, WhatsApp en Instagram), Microsoft en TomTom, samenwerken als leden van de Overture Maps Foundation om deze open kaartgegevens mogelijk te maken en daarmee een alternatief te bieden voor het dominante Google Maps.

    De eerste set van open kaartgegevens die door Overture wordt vrijgegeven, omvat informatie over meer dan 59 miljoen locaties wereldwijd, met inbegrip van gegevens over "Places of Interest". Deze gegevens kunnen door ontwikkelaars worden gebruikt om kaartdiensten te creëren. De gegevens worden gepresenteerd in vier datalagen, waaronder informatie over locaties, gebouwen, transport en administratieve grenzen.

    Ontwikkelaars kunnen deze gegevens downloaden en gebruiken voor hun eigen kaarttoepassingen, en ze worden gepresenteerd volgens het dataschema dat door Overture is gepubliceerd om consistentie en structuur te waarborgen.

    Dit initiatief is bedoeld om de concurrentie op het gebied van kaartdiensten te bevorderen en alternatieven te bieden voor Google Maps, met behulp van open en toegankelijke kaartgegevens.

    Sterktes (Strengths):

    Technologische Expertise: TomTom heeft diepgaande kennis en ervaring op het gebied van kaart- en navigatietechnologie.

    Bestaande Klantenbasis: TomTom heeft een gevestigde klantenbasis in de automotive en consumentenmarkt.

    Zwaktes (Weaknesses):

    Concurrentie: TomTom concurreert met grote technologiegiganten zoals Google, Amazon, Microsoft en Meta, die aanzienlijke middelen tot hun beschikking hebben.

    Afhankelijkheid van Hardware: TomTom is historisch gezien sterk afhankelijk geweest van de verkoop van hardware voor navigatie.

    Kansen (Opportunities):

    Samenwerking met Overture: TomTom kan profiteren van samenwerking met de Overture Maps Foundation om open kaartgegevens te delen en te integreren in hun producten, waardoor hun aanbod wordt verrijkt.

    Groeiende Geospatiale Markten: De vraag naar geospatiale gegevens en locatiegebaseerde diensten blijft groeien, vooral in autonome voertuigen, slimme steden en mobiliteitsoplossingen.

    Bedreigingen (Threats):

    Dominantie van Concurrenten: Grote technologiebedrijven, zoals Google, kunnen blijven domineren in de markt voor kaart- en locatiegebaseerde diensten.

    Veranderende Technologische Landschap: Snelle technologische veranderingen, zoals de opkomst van zelfrijdende auto's, kunnen de kaart- en navigatie-industrie verstoren.

    Al met al biedt de samenwerking met Overture Maps kansen voor TomTom om zijn positie te versterken in de markt voor geospatiale gegevens en kaartdiensten. Het kan helpen bij het aanpakken van enkele van de zwaktes van TomTom, zoals de concurrentie met technologiereuzen, en het benutten van hun sterke punten in technologische expertise en klantenrelaties. Toch blijft de concurrentie en de snel evoluerende technologische landschap belangrijke bedreigingen voor de toekomst.

    Marktpenetratie (Bestaande Producten, Bestaande Markten):

    Overture kan proberen zijn bestaande open map data aan te bieden aan een bredere groep ontwikkelaars en bedrijven die al actief zijn in de markt voor geospatiale data en kaartdiensten. Dit kan worden bereikt door het verbeteren van de huidige datakwaliteit en functies.

    Marktontwikkeling (Bestaande Producten, Nieuwe Markten):

    Overture kan de geografische reikwijdte van zijn open map data uitbreiden naar nieuwe markten, regio's of landen waar kaartdiensten in opkomst zijn of waar er behoefte is aan betere geospatiale informatie.

    Productontwikkeling (Nieuwe Producten, Bestaande Markten):

    Overture kan nieuwe gegevenslagen of services ontwikkelen die aanvullend zijn op zijn bestaande open map data, zoals geavanceerde analysehulpmiddelen, visualisatietechnologieën of integratiemogelijkheden met andere platforms.

    Diversificatie (Nieuwe Producten, Nieuwe Markten):

    Overture zou kunnen overwegen om buiten de traditionele geospatiale data en kaartdiensten te diversifiëren door bijvoorbeeld nieuwe dataproducten te creëren voor sectoren zoals stadsplanning, logistiek, milieubeheer of toerisme.

    Het is belangrijk op te merken dat Overture Maps zich momenteel lijkt te concentreren op de eerste twee strategieën, namelijk marktpenetratie door het aanbieden van betrouwbare open map data en marktontwikkeling door gegevens beschikbaar te stellen aan een breder scala van ontwikkelaars en bedrijven. Het succes van deze strategieën kan echter bepalend zijn voor het verdere groeitraject van Overture.
  15. forum rang 8 Wereldbelegger 19 augustus 2023 17:58
    Voor wie het wil lezen en/of citeren:

    TomTom N.V., Jaarlijkse financiële verslaggeving

    Hieronder vindt u informatie uit het register financiële verslaggeving. Deze is door de organisatie verstrekt.

    Datum deponering 18 aug 2023 - 08:50
    Uitgevende instelling TomTom N.V.
    Boekjaar 2022

    Soort Document
    Jaarlijkse financiële verslaggeving tomtom_ar_ 2022_esef-a2308-00612.zip

    Datum laatste update: 19 augustus 2023

    www.afm.nl/nl-nl/sector/registers/mel...
  16. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 19 augustus 2023 18:02
    quote:

    Wereldbelegger schreef op 19 augustus 2023 16:12:

    [...]
    Ik schrijf niet zo maar Intrigerend aantal bij onderstaande twee berichten.
    2500 en 1500 turbo's in één keer komt zelden voor bij TT.
    En dat weet ik omdat ik daarna kijk in mijn (bijna)dagelijks rondje langs de schermen.

    Wereldbelegger schreef op 17 augustus 2023 19:04:
    Intrigerend aantal:

    Instrument Aanbieder Stoploss Hefboom Bied Laat Spread Koers Volume Tijd
    Trader Long Goldman Sachs 5,72 4,30 0,000 0,000 0,00 1,650 -13,61% 2.500 18:30

    Wereldbelegger schreef op 18 augustus 2023 15:15:

    Intrigerend aantal:
    Instrument Aanbieder Stoploss Hefboom Bied Laat Spread Koers Volume Tijd
    Trader Long Goldman Sachs 6,19 1,050 0,000 0,00 1,050 -7,08% 1.500 14:45
    Je kijkt er idd vaker naar dan ik, en 1500 of 2500 turbo's in 1x komen idd niet vaak voor. Maar echt uitzonderlijk, laat staan "intrigerend' zijn ze niet.
    Zo heb ik recentelijk zelf een tijdje 500 turbo's TomTom in bezit gehad. Minder in aantal, maar met een lagere hefboom, dus een hogere premie. Qua aanschafbedrag vergelijkbaar met je tweede quote hierboven.

    Geef je overigens toe dat de daarin vermelde hefboom nergens op slaat? Lijkt me typefout of zoiets.
  17. forum rang 8 Wereldbelegger 19 augustus 2023 18:06
    quote:

    pwijsneus schreef op 19 augustus 2023 16:41:

    Deel van de lange post weggelaten i.v.m. leesbaarheid; zie de inhoud van de post hierboven.

    Het is belangrijk op te merken dat Overture Maps zich momenteel lijkt te concentreren op de eerste twee strategieën, namelijk marktpenetratie door het aanbieden van betrouwbare open map data en marktontwikkeling door gegevens beschikbaar te stellen aan een breder scala van ontwikkelaars en bedrijven. Het succes van deze strategieën kan echter bepalend zijn voor het verdere groeitraject van Overture.
    Dank voor het plaatsen de uitgebreide post.
    Het venijn zit in de laatste zin.
    Het blijft een gok. Het is geen zekerheid.
  18. forum rang 8 Wereldbelegger 19 augustus 2023 18:17
    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 19 augustus 2023 18:02:

    [...]
    Je kijkt er idd vaker naar dan ik, en 1500 of 2500 turbo's in 1x komen idd niet vaak voor. Maar echt uitzonderlijk, laat staan "intrigerend' zijn ze niet.
    Zo heb ik recentelijk zelf een tijdje 500 turbo's TomTom in bezit gehad. Minder in aantal, maar met een lagere hefboom, dus een hogere premie. Qua aanschafbedrag vergelijkbaar met je tweede quote hierboven.

    Geef je overigens toe dat de daarin vermelde hefboom nergens op slaat? Lijkt me typefout of zoiets.
    Geen typefout van mij.
    Slecht knippen en plakken. Dus wat ik moet ik toegeven?
    De hefboom staat verkeerd gemeld bij IEX
    Dat deze rond de vijf zal zijn lijkt me gezien vergelijkbare turbo's zeer waarschijnlijk.
    Maar daar gaat het mij niet om.

    Het gaat mij om de aantallen; uitzonderlijk en intrigerend voor mij.
    Maar ja, ik ben dan ook geen 'believer' die 500 turbo's aanhoudt.
    Ik speel met mijn beleggingsstrategietje in dit fonds.
    Voor de lol en zonder inhoudelijke kennis van wat TT allemaal deed en doet op het gebied van Maps ontwikkeling.

    Want het blijft grappig dat al die 'deskundigen' allang vertrokken zijn uit dit aandeel of min of meer noodgedwongen, vele jaren een doos met vergeelde aandelen op de plank hebben staan waar zelfs geen coupons in liggen om jaarlijks nog wat te beuren.
  19. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 19 augustus 2023 18:27
    quote:

    Wereldbelegger schreef op 19 augustus 2023 18:17:

    [...]
    Geen typefout van mij.
    Slecht knippen en plakken. Dus wat ik moet ik toegeven?
    De hefboom staat verkeerd gemeld bij IEX
    Dat deze rond de vijf zal zijn lijkt me gezien vergelijkbare turbo's zeer waarschijnlijk.
    ...
    Zoiets vermoedde ik al, ik schreef ook niet dat het een typefout van jou was.

    Volg je trouwens alleen de turbo's van Goldman Sachs? Ik doe zelf alleen in turbo's van BNP of ING, maar hoogst zelden in TomTom.
261 Posts
Pagina: «« 1 ... 6 7 8 9 10 ... 14 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 02 mei

    1. Chinese beurzen gesloten ivm Labor Day
    2. ArcelorMittal Q1-cijfers
    3. DSM Firmenich Q1-cijfers
    4. ING Q1-cijfers
    5. BAM Q1-cijfers
    6. ForFarmers Q1-cijfers
    7. Aedifica Q1-cijfers
    8. HelloFresh Q1-cijfers
    9. Shell Q1-cijfers
    10. RELX 41,8 pence ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht