Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

5,875
  • Verschill

    +0,095 +1,64%
  • Volume

    56.174 Gem. (3M) 327,6K
  • Bied

    5,860  
  • Laat

    5,880  
+ Toevoegen aan watchlist

TomTom november 2023 draadje

1.041 Posts
Pagina: «« 1 ... 16 17 18 19 20 ... 53 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. EVM 10 november 2023 08:08
    IR

    We continue to see good traction in Automotive. As per usual, we will provide an update on our Automotive backlog with our Q4 2023 Results, including an overview of phasing of revenues from the backlog.

    Regarding your questions about the Overture Maps Foundation and our new maps, we would invite you to review our TomTom Orbis Maps webpage, as well as mr. De Taeye’s remarks with our Q3 2023 Results, detailing our collaborative approach to mapmaking. With this new approach, we can provide value to all companies working with location technology, including those contributing data to the Overture Maps Foundation.
  2. forum rang 4 Jaap 10 november 2023 08:10
    quote:

    pwijsneus schreef op 10 november 2023 07:13:

    [...]

    Vermoedelijk verwarde jaap de kaarten en het aandeel met elkaar. Zo nu en dan gaat het aandeel van TomTom wel onder de grond.
    "Anyone can use the Overture base map as it will be free and open. However, it really comes to life when it becomes part of the TomTom Orbis Maps and is used as the canvas for many highly valuable, proprietary layers.

    TomTom’s proprietary map layers are things like one-way streets, speed limits, curvature, gradients, more detailed POI information and lane information. Crucially, these are part of TomTom’s Orbis Maps, which allows customers and developers to package, combine and output these layers and project them onto the base map in navigation, ride-hailing apps and many other use cases. Customers can also build their own layers and services unique to what they need, using their own data. If they want, they can even license them to other location-tech companies.

    As Harrell explains, The TomTom Orbis Maps allows any company to associate, license and commercialize map content using these independent layers. Companies from across the world, big and small, will be able to collaborate and utilize the capabilities of the TomTom Map, while licensing the additional services or content they need. Developers will no longer need to spend time getting various location technologies to work together. Instead, they have more time and freedom to focus on the innovations and requirements specific to their customers and end users."

    www.tomtom.com/newsroom/behind-the-ma...

    Bv het electricteitsnet in een aparte laag, waarbij het bedrijf zelf bepaalt wie die laag mag gebruiken
  3. forum rang 4 Spoorstudent 10 november 2023 09:10
    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 10 november 2023 03:50:

    [...]
    Geeft niet hoor. Maar lees dan wat meer mee, en post wat minder.

    Begripvolle groet van een oude rot.
    Dank. Daar kan ik wat mee.

    Groet uit volle treinen.
  4. forum rang 6 pwijsneus 10 november 2023 09:26
    quote:

    Jaap schreef op 10 november 2023 08:10:

    [...]
    Bv het electricteitsnet in een aparte laag, waarbij het bedrijf zelf bepaalt wie die laag mag gebruiken
    Dit zijn niet de usecases die relevant zijn voor TomTom. Misschien, met de nadruk op misschien kunnen dergelijke niches gebruik maken van overture, maar riolering, electriciteitsnet, waterleidingen en andere nutsvoorzieningen vallen niet in de scope van TomTom.

    TomTom is een bedrijf wat zich bezig houd met LOCATION BASED TECHNOLOGY. Eyes on the prize Jaap, dat zijn Amazon weghalen bij HERE, en Meta betalende klant maken. Daar hebben we wat aan.

    Dit is gerommel in de marge. De waardering van TomTom is overigens nog steeds een dikke 15% lager dan waarvoor onderdeel Telematics is verkocht. En dat is inclusief de 300mln+ cash binnen de toko, die reken ik niet eens mee anders zag het er nog meer extreem uit.

    Om ook maar eens te quoten, dit zij Goddijn in 2018;

    “If you look at the sum of the parts and the valuation and market cap, there is something not quite right and that needs to be better explained,” Goddijn said in an interview this week in San Francisco.

    Als je dan kijkt naar de outlook en waardering, er wordt werkelijk niets gezegd wat de verwachtingen voor het aandeel TomTom gaat zijn, of de toekomst van TomTom op de beurs. Wat het creeren van aandeelhouderswaarde houd TomTom consistent de kaken strak op elkaar. Het lijkt wel taboe, misschien ook wel logisch als je naar de performance van de afgelopen 20 jaar kijkt.

    De aandeleninkoop is een pleister, maar kijk gewoon is hoe het TomTom is gelukt zelfstandig waarde te creeren? Wat betekend die outlook '25 dan nog voor het aandeel TomTom? Is dat 6,50? Boven de 7? We weten het niet, omdat TomTom zich hier niet over durft uit te spreken.
  5. forum rang 7 tatje 10 november 2023 09:37
    De koers bepalen de grote jongens.

    Mijn mening.

    Of de koers op voorspraak van Tom Tom tegen de 5 is gedrukt , weet ik niet, maar denk ik wel.

    Taco op de AVA 2023
    We hebben op dit moment nog ongeveer 4 miljoen aandelen
    in depot. Dit jaar verwachten we dat er ongeveer 1 miljoen aandelen bijkomen door de RSU-uitgiftes, dus
    die zullen we dan via onze ‘treasury shares’ uitgeven. Dat betekent dat als we zo doorgaan, we volgend
    jaar, dan wel in 2025, weer in de markt moeten komen om ons RSU-plan te kunnen ‘coveren’. We geven
    per jaar ongeveer €15 miljoen uit aan RSUs. I

    Dat betekent dat als we zo doorgaan, we volgend
    jaar, dan wel in 2025, weer in de markt moeten komen om ons RSU-plan te kunnen ‘coveren’.""

    Of Tom Tom de strateeg achter de 5 plus was, zullen we nooit weten.

    Maar het kwam goed uit :-)

    Op 5 plus kunnen ze geen aandelen inkoop starten voor RSU, in 2020 stopte ze de aandelen inkoop voor RSU omdat door corona de koers zonk !

    Dan maar een aandelen inkoop voor de schrap en iedereen is blij, eindelijk doet TT iets voor ons.

    Een aandelen inkoop voor RSU zorgt NIET voor verwatering.

    Een aandelen inkoop voor de schrap en daarna een aandelen uitgifte voor RSU ook NIET.

    Ik denk dat het NU moet gebeuren.

    De cijfers en outlook worden in 2024 te goed.
  6. forum rang 6 marique 10 november 2023 09:53
    quote:

    JustRevisited schreef op 9 november 2023 16:38:

    [...]

    Vroeger had tomtom een kaartenbak en dat werd gezien als een fysiek bezit. Tegenwoordig heeft tomtom kunstmatige intelligentie die vanuit continue stromen van data kaarten actualiseert. Aangezien elke data in theorie dagelijks overschreven kan worden met nieuwe waarnemingen hebben die data op de balans niet meer de waarde zoals in de tele atlas tijd. Vanwege het simpele feit dat iets dat vluchtig is en in theorie 1 seconde bestaat niet voor jaren op de balans kan staan.

    De waarde van tomtom zit hem dus in dingen als diepgaande industrie kennis, de software om kaarten en verkeersinfo e.d. te maken, de kennis in hoofden van mensen, de kunstmatige intelligentie (AI), duizenden patenten, werkprocessen, partnerships met tech bedrijven en autofabrikanten, etc etc. Het idee dat dit in 30 jaar is opgebouwd en 0 waarde vertegenwoordigt is (uiteraard) onzin.
    Het idee dat dit in 30 jaar is opgebouwd en 0 waarde vertegenwoordigt is (uiteraard) onzin.

    Jij mag dat onzin noemen, @JustRevisited, maar ik wijs je op de harde realiteit dat TT er maar niet in slaagt die geweldige imaginaire waarde rendabel te maken voor de aandeelhouders.

    En terzijde, maar niet onbelangrijk, die 300 mln cash is ter dekking van de kortlopende verplichtingen. Stel dat die cash zou worden uitgekeerd aan de aandeelhouders, dan zou voor hetzelfde bedrag kort- of langlopend bankkrediet moeten worden aangetrokken. TT verklaart dit zelf in het jaarverslag.
    Het idee dat die 300 mln vrij beschikbaar is voor de aandeelhouders is (uiteraard) onzin.

    En nog iets, het eigen vermogen is vrijwel gelijk aan goodwill plus intangibles. Imaginaire waarde dus. Is op zich niet erg want komt voor bij tal van bedrijven. Het verschil is dat die andere bedrijven wél winstgevend zijn en daardoor die imaginaire waarde ook waarmaken.
  7. forum rang 4 Spoorstudent 10 november 2023 09:59
    Kloink JR.

    Om ook maar eens te quoten, dit zij Goddijn in 2018;

    “If you look at the sum of the parts and the valuation and market cap, there is something not quite right and that needs to be better explained,” Goddijn said in an interview this week in San Francisco.

    Waarom heeft onze krijgsheer in 2016 dan niet de boel opgesplitst voor 17,50€?

    Beetje DOM.
  8. forum rang 7 ketchup 10 november 2023 10:03
    technisch gezien is dit herstelletje van TT van laag in de 5 naar laag in de 6 niets meer dan wat opwaarts momentum op een totaal over-verkocht aandeel
    de technische trend is nog immer zwaar negatief voor dit aandeel , die draai uit deze bear-move komt pas bij waardes van boven de 7 euro en dan moet TT dat ook weten vast te houden

    fundamenteel echter is deze inkoop voor schrap absoluut een game-changer en mits dat het geen one-off is gaat dit zonder twijfel ondersteunend werken voor het aandeel, ben je wel 18 maand verder , maar dan verandert ook het technisch plaatje
    en dan zit er mi een 10-12 euro op 2-3 jaar in
    het is dan nu ook te prefereren om eigen aandelen te blijven inkopen voor schrap, dividend is pas aan de orde eens dat de beurswaarde gedubbeld is
  9. forum rang 6 JustRevisited 10 november 2023 10:07
    quote:

    marique schreef op 10 november 2023 09:53:

    [...]

    (1) de harde realiteit dat TT er maar niet in slaagt die geweldige imaginaire waarde rendabel te maken voor de aandeelhouders

    (2) die 300 mln cash is ter dekking van de kortlopende verplichtingen

    (3) Het idee dat die 300 mln vrij beschikbaar is voor de aandeelhouders is (uiteraard) onzin.

    (1)
    - Dit jaar heeft TomTom een positieve cashflow van +5%.
    Voor 2025 is de outlook >10%. Voor komend jaar ligt het ergens tussen 5 en 10.
    - Er is een orderboek van 2,4 miljard in automotive die voor 7 jaar (tot en met 2030) omzet vertegenwoordigt en waar groei in zit
    - Voor Enterprise verwacht TomTom met de nieuwe maps in 2024 een tweecijferige groei (tussen 10 en 20%) en in het jaar daarna een "substantiële versnelling"

    (2)
    - van de 300 miljoen wordt 100 miljoen gebruikt voor de 'lopende rekening' (vooruitbetalingen, etc.)
    - 200 miljoen staat rentedragend op een spaarrekening en is beschikbaar (indien kansen zich voordoen) voor "bolt-on acquisitions". Kleine aanvullende acquisities.
    - Deze reserve van 300 mio is dus voldoende voor TomTom (100 voor lopende rekening en 200 rentedragend cq als oorlogskas). Alles wat DAARBOVEN als cash binnenkomt kan naar aandeelhouders
    - TomTom geeft aan dat 10% free cashflow (= outlook 2025) voldoende is om tot dividend over te gaan. Bij een free cashflow die eencijferig is (2024 ergens tussen 5 en 10%) is aandelen inkoop een goede voorloper.

    (3)
    - Zie hierboven. Ik heb niet gezegd dat die 300 aan aandeelhouders uitgekeerd wordt. Ik geef aan dat wat nu aan cash binnenkomt niet nodig is voor de operatie (R&D, sales, etc) en ook niet nodig voor de reserves dus als dividend of aandelen inkoop zijn weg naar aandeelhouders kan vinden.
  10. forum rang 7 tatje 10 november 2023 10:08
    quote:

    EVM schreef op 10 november 2023 08:08:

    IR

    We continue to see good traction in Automotive. As per usual, we will provide an update on our Automotive backlog with our Q4 2023 Results, including an overview of phasing of revenues from the backlog.

    Regarding your questions about the Overture Maps Foundation and our new maps, we would invite you to review our TomTom Orbis Maps webpage, as well as mr. De Taeye’s remarks with our Q3 2023 Results, detailing our collaborative approach to mapmaking. With this new approach, we can provide value to all companies working with location technology, including those contributing data to the Overture Maps Foundation.
    Opmerkingen van Mister De Taeye bij Q3 kan ik wel even plaatsen :-)

    We are promoting a standard specification for maps that brings uniformity and consistency across data and applications. Think of it as a shared
    language for mapsthat allows companiesto easily exchange location data. We do thisthrough the Overture Maps Foundation, which is governed
    by the Linux Foundation's guidelines for open-source projects. Large technology companies, including AWS, Meta, and Microsoft have adopted
    the Overture standard, and adoption is spreading as we speak.

    Stukje uit het stuk.
    Large technology companies, including AWS, Meta, and Microsoft have adopted
    the Overture standard, and adoption is spreading as we speak.

    Grote tech bedrijven , inclusief AWS meta en Microsoft, hebben de Overture standaard geadopteerd en de adoptie breidt zich uit. terwijl wij hier praten.

    Dus buiten AWS Meta en Microsoft , hebben andere grote tech bedrijven Overture geadopteerd.

    Inslaan voor de schrap en de mond houden tot begin feb 2024

    Beurswaarde 780 min 300 cash is 480, opbrengst Telematics 910 en veel anders hetgeen indirecte centjes zijn.
    910 was echt niet alles.

    voorbeeld : als jij dat gebouw bouwt voor dat bedrag, zorgen wij dat je op jouw grond appartementen mag bouwen.

    Dat weet ik zeker. mijn vriend was wethouder :-)

    Het grote geld bepaalt !
  11. forum rang 7 tatje 10 november 2023 10:21
    iedereen zit te wachten op de contracten die worden afgesloten.

    Die zijn er, zonder centjes.

    7 nov

    General
    TomTom's Road Analytics Products available in Microsoft Azure Marketplace

    Maar als TT niet meer zegt, gebeurt er niets met de koers.

    Dit jaar maken wij nog nieuwe contracten bekend.

    Ik denk : geen vast bedrag , maar een bedrag per gebruik.

    Stel het is ingegaan per direct, dan zien we dat pas in de Q4 cijfers en die komen pas in feb 2024.

    Je bent tenslotte met een aandelen inkoop bezig voor de schap, niet !
  12. forum rang 6 pwijsneus 10 november 2023 11:18
    quote:

    ketchup schreef op 10 november 2023 10:03:

    technisch gezien is dit herstelletje van TT van laag in de 5 naar laag in de 6 niets meer dan wat opwaarts momentum op een totaal over-verkocht aandeel
    de technische trend is nog immer zwaar negatief voor dit aandeel , die draai uit deze bear-move komt pas bij waardes van boven de 7 euro en dan moet TT dat ook weten vast te houden

    fundamenteel echter is deze inkoop voor schrap absoluut een game-changer en mits dat het geen one-off is gaat dit zonder twijfel ondersteunend werken voor het aandeel, ben je wel 18 maand verder , maar dan verandert ook het technisch plaatje
    en dan zit er mi een 10-12 euro op 2-3 jaar in
    het is dan nu ook te prefereren om eigen aandelen te blijven inkopen voor schrap, dividend is pas aan de orde eens dat de beurswaarde gedubbeld is
    Dan moet TomTom wel over de brug komen. Misschien is het goed dat ze bij hun outlook zich ook eens durven uitspreken over hoe ze aankijken tegen het creeren van aandeelhouderswaarde, of misschien zelfs hun visie op de beursnotering van TomTom in het algemeen.

    Welke koers hebben ze zelf voor ogen bij de outlook die ze afgeven voor '25. Ze houden hier consistent de kaken stijf op elkaar als het gaat om dit topic.

    Denk dat de markt behoefte heeft aan duidelijkheid, je ziet dat TomTom zelfstandig op geen enkele manier in staat is aandeelhouderswaarde te creeren. Dat is een spijtige constatering, maar wel waar.
  13. forum rang 7 tatje 10 november 2023 12:02
    quote:

    EVM schreef op 10 november 2023 08:08:

    IR

    We continue to see good traction in Automotive. As per usual, we will provide an update on our Automotive backlog with our Q4 2023 Results, including an overview of phasing of revenues from the backlog.

    Regarding your questions about the Overture Maps Foundation and our new maps, we would invite you to review our TomTom Orbis Maps webpage, as well as mr. De Taeye’s remarks with our Q3 2023 Results, detailing our collaborative approach to mapmaking. With this new approach, we can provide value to all companies working with location technology, including those contributing data to the Overture Maps Foundation.
    Toch maar even 1 zin .

    With this new approach, we can provide value to all companies working with location technology, [u]including those contributing data to the Overture Maps Foundation

    Met deze nieuwe benadering , kunnen we alle bedrijven die werken met locatie technologie voorzien van waarde, inclusief de bedrijven die data waarde toevoegen aan de Overture map foundation.

    Ik hoop dat ik de mogelijkheden naar waarde inschat :-)

    Hoe krijgen ze de centjes binnen.

    And it is, per customer, we will look at what best suits them as well. And sometimes that is an annual commitment or it’s transaction-based.

    Soms een jaarlijks vast bedrag of op basis van gebruik.
  14. forum rang 6 marique 10 november 2023 12:03
    quote:

    JustRevisited schreef op 9 november 2023 10:30:

    Mei 2023
    (...)
    De voorzitter
    Oké, verder nog vragen op dit punt? Even uw naam zeggen graag, voor het verslag.

    De heer Reiff
    Ja, Jan Reiff. Dat betekent dus dat dat (= aandeleninkoop) voorafgaat aan het uitkeren van dividend.

    Taco Titulaer
    Wat er in ieder geval gaat gebeuren is dat we volgend jaar, dan wel meer realistischer in 2025, aandelen gaan inkopen om het RSU-plan te weerspiegelen. De beslissing om te zeggen: "we gaan nu dividend uitkeren", is een weloverwogen beslissing. Je moet tien procent (10%) aan vrije kasstroom hebben en ook de vooruitzichten hebben dat dat op korte termijn, laten we zeggen de eerstkomende twee jaar, gehandhaafd kan worden. Als je daar niet aan voldoet, dan kan je als alternatief bedenken dat je dan eerst aandelen gaat inkopen.

    (...)
    Meerdere forumgenoten maken uit de woorden van Titulaer op dat de huidige aandelinkoop (met als doel die te schrappen) betekent dat dividenduitkering over een of twee jaar zeker is.

    Een kanttekening:
    1) De zinsnede "(...) dat je eerst aandelen gaat inkopen." wil niet zeggen dat daarna vanzelfsprekend dividenduitkering zal volgen. Het is: eerst aandeleninkoop en daarna zien of blijvend dividenduitkering mogelijk is. (NB: vrijblijvendheid is altijd troef bij TT uitspraken)

    2) Duidelijk is dat op moment van de uitspraak, mei 2023, TT nog helemaal niet van plan was aandelen in te kopen met als doel die te schrappen. (NB: De geplande inkoop voor RSU is wat anders.)
    Dat nu plotseling en onverwacht een aandeleninkoopprogram is gestart, lijkt uit nood geboren. Hoogst waarschijnlijk bedoeld om het almaar wegzakken van de koers tot staan te brengen.
    Ieder mag er het zijne van denken, maar deze maatregel die de koers rechtstreeks beïnvloedt, vind ik eerder een teken van zwakte dan van kracht.

    NB
    We zijn nu een half jaar verder dan mei '23. Het is dus mogelijk dat de zaken bij TT inmiddels zo geweldig lopen dat het spaarvarken dreigt te barsten en TT blij is eindelijk het overtollige geld ruimhartig aan aandeelhouders te kunnen uitkeren. :-)
  15. forum rang 4 Jaap 10 november 2023 12:06
    Pwijsneus schreef o.a. :

    quote:

    pwijsneus schreef op 10 november 2023 09:26:

    [...]

    Dit zijn niet de usecases die relevant zijn voor TomTom. Misschien, met de nadruk op misschien kunnen dergelijke niches gebruik maken van overture, maar riolering, electriciteitsnet, waterleidingen en andere nutsvoorzieningen vallen niet in de scope van TomTom.

    TomTom is een bedrijf wat zich bezig houd met LOCATION BASED TECHNOLOGY. Eyes on the prize Jaap, dat zijn Amazon weghalen bij HERE, en Meta betalende klant maken. Daar hebben we wat aan.

    Dit is gerommel in de marge.
    Wat je gerommel in de marge noemt, vind ik de grootste vooruitgang in kaarten maken sinds deTabula Peutingeriana.

    Elk belang van locatie kan via Overture Foundation vastgelegd worden in lagen, en gedeeld worden met wie dan ook.
    De basis van Overture is de TomTom Orbis map.
    Dit brengt echt een revolutie te weeg.

    Denk aan alle bedrijven die met locaties te maken hebben: ontelbaar.
    (bv: Campings, hotels, electriciteit, riolering, kadaster, prorail, makelaars, waterleiding, bouwondernemingen, gemeenten, rijkswaterstaat, waterschappen, wegenbouwers, etc).

    Allemaal nieuwe markten die TomTom kan gaan bedienen.
  16. forum rang 6 JustRevisited 10 november 2023 12:35
    quote:

    marique schreef op 10 november 2023 12:03:

    [...]

    NB
    We zijn nu een half jaar verder dan mei '23. Het is dus mogelijk dat de zaken bij TT inmiddels zo geweldig lopen dat het spaarvarken dreigt te barsten en TT blij is eindelijk het overtollige geld ruimhartig aan aandeelhouders te kunnen uitkeren. :-)

    Je zegt het als een NB. Maar dat is de kern van het verhaal.

    17 juli

    Our performance in the first half of the year exceeded our initial expectations. As such, we are increasing our guidance. We now expect Group revenue to be between €570 million and €600 million, while Location Technology revenue is expected to grow to between €480 million and €505 million. On top of that, we are upgrading our free cash flow guidance to around +5% of group revenue."

    TomTom zou eerst 0% FCF hebben dit jaar en 10% in 2025 en in 2024 ergens daartussen.
    Nu blijkt dat TomTom 5% FCF heeft dit jaar en dus eigenlijk al op het niveau van 2024 staat.

    Voor 2024 verwacht ik dat het tegen de 10% aankomt (een hoog eencijferig percentage) en in 2025 dan boven de 10%. Dat kun je opmaken uit uitspraken over groei in bepaalde segmenten, de fasering van omzet uit het orderboek, etc. en dan doorrekenen vanaf het huidige niveau.

    Verder is het goed om te weten dat TomTom's orderboek Automotive op een interessant punt stond. Deze was sterk gegroeid naar 2,4 miljard euro. En 15% per jaar loopt daar uit. Dat betekent dat het orderboek zoals die op 1 januari was voor 7 jaren omzet zorgt van 360 miljoen euro (15% x 360). Dat is iets boven het huidige omzet niveau, maar dan wel tot 7 jaar in de toekomst.

    Dit betekent dat alles wat er dit jaar en de komende jaren aan deals binnenkomt vertaald kan worden naar omzetgroei Automotive. Wat er nu in de boeken zit is genoeg voor 7 jaar neutrale groei. Maar er komt zeker omzet bij in dit boek. Bij contractverlengingen wordt gerekend met nieuwe prijzen (inflatie), met een hoger percentage EV ten opzichte van benzine (hogere take rates) en met de ISA wetgeving die bepaalde technologie in auto's vereist. Dit draagt bij aan TT's verwachting dat de take rates stijgen van 40% naar 80% als gevolg van EV en ISA. Het huidige orderboek is nog gebaseerd op die 'oude' 40%. Daarnaast is TomTom met nieuwe klanten in gesprek en verwacht daar deals uit. Ze spraken over een goed gevulde 'pipeline' van offerte aanvragen, met bestaande en nieuwe klanten.

    Elke groei van het orderboek komt 'on top of' het basisniveau van 360 miljoen op basis waarvan tomtom licht positief is in haar kasstromen. Als ze dat opnieuw flikken dan gaan de verwachtingen voor komende jaren omzet automotive omhoog de brutomarges in dat segment liggen op 90%. Dat heeft een grote impact op de positieve kasstromen die TomTom verwacht en op basis daarvan kan ze keuzes gemaakt hebben om tot aandelen inkoop over te gaan. TomTom ziet 'traction' in Automotive en in Enterprise en ziet (tot haar eigen verbazing) dat niet alleen in Enterprise maar ook door conservatievere autofabrikanten veel interesse is in de nieuwe Overture maps.
  17. Dicky 10 november 2023 12:37
    Kennelijk worden er vandaag geen eigen aandelen ingekocht, dan heb ik het maar gedaan. Had niet verwacht dat het nog onder de 6 euro zou komen. TT staat zowel fundamenteel te laag als potentieel. De balans is op orde met een sterke cashflow, terwijl de technologie van TT veel meer potentieel heeft dan de koers nu uitdrukt.
1.041 Posts
Pagina: «« 1 ... 16 17 18 19 20 ... 53 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 29 april

    1. NL producentenvertrouwen april
    2. Philips Q1-cijfers
    3. Fra BBP eerste kwartaal (voorlopig)
    4. AkzoNobel €1,54-ex-dividend
    5. Besi €2,15 ex-dividend
    6. Fugro €0,40 ex-dividend
    7. Heineken €1,04 ex-dividend
    8. Vastned €1,28 ex-dividend
    9. CTP €0,275 ex=dividend
    10. EU consumentenvertrouwen april (definitief)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht