Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

EBUSCO HOLDING NL0015000CZ2

Laatste koers (eur)

2,790
  • Verschill

    +0,238 +9,33%
  • Volume

    330.961 Gem. (3M) 337,4K
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ Toevoegen aan watchlist

Ebusco 2024

4.120 Posts
Pagina: «« 1 ... 89 90 91 92 93 ... 206 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 JdeFL 24 februari 2024 13:53
    quote:

    stot schreef op 24 februari 2024 12:01:

    Volgens mij hebben degene achter de convertible geen belang bij een lage koers .

    De convertible is pas in aandelen om te zetten bij een koers van 6,25 euro
    Je hebt duidelijk niet de hele tekst gelezen....

    At the full discretion of the Company, Instalment Payments can be made at a price (the
    “Instalment Price”) in cash at 100% of the applicable instalment amount or in Shares at 90%
    of the lowest volume weighted average price (“VWAP”) during the six (6) trading-day period
    immediately preceding the Instalment Date but in no event greater than the VWAP of the
    shares on the Instalment Date (the “Market Price”). Therefore, Instalment Payments and the
    payment of interest in Shares may result in dilution in excess of 10% the Company’s current
    issued share capital.

    Elke terugbetaling, keuze door Ebusco in cash, of veel aandelen... Denk dat het aandelen zullen zijn.
  2. pipsi 24 februari 2024 16:10
    Hoe zou Marc Coucke hier nog inzitten ? Heeft er in 2021 bij de beursgang 30 miljoen euro in geinvesteerd goed voor 1,3 miljoen aandelen, wanneer je kijkt bij zijn investerings maatschappij Alychlo zitten ze er nog steeds in.

    www.tijd.be/ondernemen/transport/couc...

    alychlo.com/alychlo-investments/
  3. forum rang 5 Lekker Truitje 24 februari 2024 17:51
    quote:

    Deilse Belegger schreef op 23 februari 2024 20:23:

    wellicht leuk om een aantal van hier te zien?
    Dan treffen we elkaar.
    Ik draag vermoedelijk een vrij unieke gele jas en jij ? En wij slapen in de buurt dus zullen er wel aankomen ergens tussen 11 en 12 uur.
  4. forum rang 6 Marcel H. 24 februari 2024 21:49
    quote:

    Lekker Truitje schreef op 24 februari 2024 17:51:

    [...]
    Ik draag vermoedelijk een vrij unieke gele jas en jij ? En wij slapen in de buurt dus zullen er wel aankomen ergens tussen 11 en 12 uur.
    Kijk uit dat je je niet verslaapt op deze belangrijke dag. Neem voor alle zekerheid een reiswekker mee.
    Controleer ook even de baterijen a.u.b.
  5. forum rang 6 Happy 25 februari 2024 10:55
    Ben er zelf niet volgende week maar kijk uit naar een verslag van degene die er wel naar toe gaan.
  6. forum rang 6 Marcel H. 25 februari 2024 12:19
    quote:

    Happy schreef op 25 februari 2024 10:55:

    Ben er zelf niet volgende week maar kijk uit naar een verslag van degene die er wel naar toe gaan.
    Helaas. Ebusco heeft tijd noch moeite gespaard om de gasten te ontvangen.

    Voor degenen die van grotere afstand naar Deurne komen om een bezoek te brengen
    aan de bedrijvendag zijn enkele niet volledig geassembleerde bussen
    ingericht met slaapplaatsen. Gratis te gebruiken.

    Er zijn voldoende bussen en dus ook idem slaapplaatsen beschikbaar.

    Misschien ga je je plannen voor volgende week herzien?

    Welkom in gastvrij Deurne.
  7. forum rang 6 Marcel H. 25 februari 2024 12:52
    quote:

    Dividend Collector schreef op 25 februari 2024 12:44:

    Nou wordt het flauw Marcel.
    Heb je al contact gehad met Ebusco?
  8. Banter2346 25 februari 2024 14:55
    quote:

    hvb schreef op 23 februari 2024 20:50:

    Video van de Ebusco Energy Flex, vandaag door Ebusco op Youtube geplaatst:

    youtu.be/pN77AG9sMGI

    Ziet er goed uit!
    Inderdaad, ziet er mooi uit. Zoals heel de styling van Ebucso wel mooi is.
    Ook zeer nuttig product maar niet makkelijk te vermarkten lijkt me.
    Ik ken de prijs niet maar zal vast een stuk hoger zijn dan vaste laadstations.
    En met 184 kWh kom je de dag niet door, dus je moet hem tussentijds wel op kunnen laden en dan heb je high voltage nodig in de buurt.

    Ik ga overigens kijken 3 maart
  9. Waardezoeker 1 <>3 jaar 25 februari 2024 17:39
    quote:

    Banter2346 schreef op 25 februari 2024 14:55:

    [...]

    Inderdaad, ziet er mooi uit. Zoals heel de styling van Ebucso wel mooi is.
    Ook zeer nuttig product maar niet makkelijk te vermarkten lijkt me.
    Ik ken de prijs niet maar zal vast een stuk hoger zijn dan vaste laadstations.
    En met 184 kWh kom je de dag niet door, dus je moet hem tussentijds wel op kunnen laden en dan heb je high voltage nodig in de buurt.

    Ik ga overigens kijken 3 maart
    Ik heb t idee dat de laadproducten van Ebusco het wel prima doen.
    Mocht het zo zijn dat de busproductie toch niet van de grond komt…zou het dan geen optie zijn om:
    A) alle patenten en reeds opgebouwde expertise over het busproduct te verkopen aan een gerenommeerde speler in de Bussemaker
    B) het resterende deel met betrekking tot energie laadstations te fuseren met Alfen?

    Erg vreemde gedachte….maar denk wel dat de kennis van Alfen en Ebusco Energy complementair zijn en een sterkere speler zouden kunnen worden op nationaal/europees niveau?
  10. forum rang 6 Happy 26 februari 2024 09:08
    quote:

    stot schreef op 24 februari 2024 12:01:

    Volgens mij hebben degene achter de convertible geen belang bij een lage koers .

    De convertible is pas in aandelen om te zetten bij een koers van 6,25 euro
    Vandaar dat de grote jongens de druk en hun invloed hebben verhoogd.
    Die gaan echt wel zorgen dat de koers t.z t. boven de 6,25 staat.
    En wij kunnen meeliften voor weinig.
  11. forum rang 6 Happy 26 februari 2024 09:10
    quote:

    Marcel H. schreef op 26 februari 2024 08:54:

    Een zeer vreemde gedachte. Richt je pijlen maar op ASML. ASMI. BESI EN NVdia.
    Nah, geen kans op 80% koerswinst.
    Ebusci wel.
  12. forum rang 6 Marcel H. 26 februari 2024 09:16
    quote:

    Happy schreef op 26 februari 2024 09:10:

    [...]

    Nah, geen kans op 80% koerswinst.
    Ebusci wel.
    In 2035 is fossiele brandstof voor personenauto's vermoedelijk fini.
    Voor vrachtauto's en bussen komt dat later.

    Over 9 jaar bestaat Ebusco niet meer.
  13. forum rang 4 odA neD gaaH 26 februari 2024 09:32
    quote:

    Happy schreef op 26 februari 2024 09:10:

    [...]

    Nah, geen kans op 80% koerswinst.
    Ebusci wel.
    Voorlopig ten opzichte van Maart 2023 een koersverlies van bijna 75%.
  14. forum rang 4 kweetnie 26 februari 2024 09:54
    quote:

    odA neD gaaH schreef op 26 februari 2024 09:32:

    [...]
    Voorlopig ten opzichte van Maart 2023 een koersverlies van bijna 75%.
    Tijd voor herstel dan.
  15. forum rang 10 DeZwarteRidder 26 februari 2024 10:34
    Acht keer per uur voelt Henri zijn huis trillen: ‘Als zware bus een stoeprandje raakt, lijkt het wel ‘n bom’

    Reportage
    Als buslijn 1 door Tuinwijk en de Vogelenbuurt in Utrecht rijdt, trillen de huizen langs de route. Bewoners van de Willem van Noortstraat maken zich zorgen nu bussen vaker elektrisch en dus zwaarder worden. ,,Dit gaat de halve stad voelen.’’
    Ard Schouten 25-02-24, 20:00

    Neem plaats op één van de vluchtheuvels van de Van Noortstraat en je voelt wat de bewoners bedoelen. Als buslijn 1 passeert op weg naar Overvecht – of juist andersom naar het stadscentrum – is een lichte trilling niet te ontkennen.

    Nou is dat voor een voetganger nog te overzien, maar aanwonenden maken zich grote zorgen. Want hun huizen, veelal tussen 1900 en 1920 gebouwd, zijn helemaal niet berekend op zwaarder verkeer. Zegt Henri Koopman, die namens dertig buurtbewoners ageert tegen het zware busverkeer door de wijken. De elektrische bussen wegen 1400 kilo zwaarder dan de oude dieselbussen.
    Alsof er bom afgaat


    ,,Het fundament van veel huizen is voor paard en wagen gebouwd. Toen de dieselbussen reden, viel het nog mee, maar sinds de vervoersbedrijven – omdat de gemeente dat graag wil – steeds meer overgaan op elektrische bussen is het verschil merkbaar. Acht keer per uur voel je het huis trillen. Van ‘s morgens vroeg tot 's avonds laat. Als zo'n zware bus het stoeprandje van een vluchtheuvel raakt, lijkt het alsof er een bom afgaat.’’

    Een rondgang door de wijk leert dat veel bewoners van de Van Noortstraat, maar ook de Adelaarstraat en de Antonius Matthaeuslaan, de bevindingen van het actiecomité onderschrijven. Een 53-jarige bewoonster laat zien wat er gebeurt als de buslijn langsrijdt. ,,Of dendert, want ze rijden hier niet altijd vijftig.’’
    Scheuren in de muren

    Terwijl ze het zegt, schudt er van alles op haar vensterbank. ,,Ik ben niet van het actievoeren – je leeft in een stad en dan hoort overlast erbij, maar ben blij dat andere bewoners er een punt van maken. Als we nu alles vastleggen, staan we sterker mocht in de toekomst blijken dat de schade alsnog groot is, bijvoorbeeld als er nieuwe scheuren in de muren komen.’’
  16. forum rang 6 Happy 26 februari 2024 11:05
    quote:

    odA neD gaaH schreef op 26 februari 2024 09:32:

    [...]
    Voorlopig ten opzichte van Maart 2023 een koersverlies van bijna 75%.
    Rekenen gaat al goed.
    Nu nog leren dat het maart is i.p.v. Maart.

    Komt goed hoor!
4.120 Posts
Pagina: «« 1 ... 89 90 91 92 93 ... 206 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 29 april

    1. NL producentenvertrouwen april
    2. Philips Q1-cijfers
    3. Umicore Q1-cijfers
    4. Proximus Q1-cijfers
    5. Fra BBP eerste kwartaal (voorlopig)
    6. AkzoNobel €1,54-ex-dividend
    7. Besi €2,15 ex-dividend
    8. Fugro €0,40 ex-dividend
    9. Heineken €1,04 ex-dividend
    10. Vastned €1,28 ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht