Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Air France-KLM FR001400J770

Laatste koers (eur)

10,070
  • Verschill

    +0,350 +3,60%
  • Volume

    1.988.071 Gem. (3M) 1,8M
  • Bied

    9,960  
  • Laat

    10,070  
+ Toevoegen aan watchlist

GELAND OP 3.94 EN NU OPSTIJGEN NAAR DE 15

76 Posts
Pagina: 1 2 3 4 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 18 november 2011 10:23
    iedereen ziet dat deze koers helemaal maar dan ook echt helemaal nergens op slaat alleen het vliegtuigenarsenaal is al meer waard dan 4 euro per aandeel
    ik ga er vanuit dat de low is geweest en dat we met de aangekondigde herstructueringsveranderingen en de nieuwe topman alsmede de uiteindelijke oplossing voor de Eurozone snel weer omhoog stijgen
  2. [verwijderd] 18 november 2011 10:32
    Je zou kunnen stellen dat de verkopers klaar zijn.
    Dus nu blijven de kopers over. 5 euro kan zo weer op de borden staan. Stijgings potentieel is nu hoger dan de dalings kans.
  3. no-sa 18 november 2011 10:38
    Succes, geweldig, als de AEX 3 pt. stijgt, gaat AF een cent omhoogt, en dan spreken ze van winst. Wel, mijn switch naar Heiniken, long call 2014, doet het beter als de uit lucht vallende roest van KLM. Het faillissement komt, wacht maar... nog even geduld.
  4. [verwijderd] 18 november 2011 10:39
    quote:

    no-sa schreef:

    Succes, geweldig, als de AEX 3 pt. stijgt, gaat AF een cent omhoogt, en dan spreken ze van winst. Wel, mijn switch naar Heiniken, long call 2014, doet het beter als de uit lucht vallende roest van KLM. Het faillissement komt, wacht maar... nog even geduld.
  5. [verwijderd] 18 november 2011 10:43
    quote:

    no-sa schreef:

    Succes, geweldig, als de AEX 3 pt. stijgt, gaat AF een cent omhoogt, en dan spreken ze van winst. Wel, mijn switch naar Heiniken, long call 2014, doet het beter als de uit lucht vallende roest van KLM. Het faillissement komt, wacht maar... nog even geduld.
    Als je onder de 4 euro KLM gekocht hebt, dan maak je nu al winst. als we straks op de 5 euro staan, dan zullen genoeg beleggers nog geen winst hebben omdat ze boven de 5 gekocht hebben. De koers staat nu historisch laag. van een faillissement is nog lang geen spraken, kijk maar naar het eigenvermogen dat is 23 euro, dat er geen winst gemaakt is de enige reden waarom het nu zo laag staat.
  6. Hjvd 18 november 2011 12:54
    quote:

    bloemanjer schreef op 18 november 2011 10:23:

    iedereen ziet dat deze koers helemaal maar dan ook echt helemaal nergens op slaat alleen het vliegtuigenarsenaal is al meer waard dan 4 euro per aandeel
    succes met dat argument, we verkopen de vliegtuigen en dan? grootste probleem voor AFklm is het gigantische personeelsbestand, met name backoffice en ground. die is door de samenvoeging wel beter geworden, maar nog altijd veel te groot. er zullen dus eerst ontslagen moeten vallen of onderdelen moeten worden verkocht.
  7. [verwijderd] 18 november 2011 14:28
    kan me een hoop wijsmaken maar niet dat er GEEN GOED nieuws aankomt
    stijging gaat maar door met teruglopend beurs dus contra
    is meestal een teken van ruig nieuws
  8. [verwijderd] 18 november 2011 14:44
    quote:

    bloemanjer schreef:

    kan me een hoop wijsmaken maar niet dat er GEEN GOED nieuws aankomt
    stijging gaat maar door met teruglopend beurs dus contra
    is meestal een teken van ruig nieuws

    Stel je voor wat er gebeurd als de beurs nog eens erbij gaat stijgen. Ik denk dat we de bodem van 3,92 achter de rug hebben.
  9. Timeo Danaos 18 november 2011 17:22
    Ik denk dat we bij AF-KLM vanaf nu weer redelijk afhankelijk zijn van het algemene sentiment op de beurs, totdat er weer nieuws naar buiten komt. De gok gewaagd en net wat bijgekocht op 4,09.

    AF-KLM staat mijns inziens er nog steeds vrij sterk voor en spelen operationeel goed in op vraagverschuivingen (bv: minder naar Manilla, maar Xiamen toevoegen, Rio en Buenos Aires opnieuw starten). In september is nog voor meer dan 8 miljard euro aan nieuwe vliegtuigen besteld, wat toch een goed teken is.
  10. [verwijderd] 18 november 2011 20:42
    quote:

    bloemanjer schreef:

    zakt nu wel weer flink terug zeg met een dalende beurs
    om GEK van te worden dit

    Ik zou me daar niet druk om maken.
    Het zakt 10 cent aan de eind van de dag. so what. Maandag ochtend gewoon boven de 4.30 openen. Dan kun je ze niet meer voor deze koers krijgen.

    KLM komt van de 40 euro. Kan me niet voor stellen dat heel KLM nu 10x minder waard is dan 5 jaar geleden.
    De koers is gewoon te veel gezakt, en gaat bij het minst geringe giga hoog open of stijgen, nog voordat je het zelf in de gaten hebt.
    Ik hoop dat mijn salaris snel komt, dan koop ik ze flink bij onder de 5 euro

    ichart.quintrics.nl/GetIChart.aspx?tf...

  11. [verwijderd] 19 november 2011 11:23
    quote:

    henrihenrynl schreef op 18 november 2011 12:54:

    [...]

    succes met dat argument, we verkopen de vliegtuigen en dan? grootste probleem voor AFklm is het gigantische personeelsbestand, met name backoffice en ground. die is door de samenvoeging wel beter geworden, maar nog altijd veel te groot. er zullen dus eerst ontslagen moeten vallen of onderdelen moeten worden verkocht.
    Onze bloem weet wel vaker niet waar hij het over heeft[zo niet aldoor].
    Vliegtuigen worden nooit in een keer betaald.
    Maar gedurende de contractduur.
    Verder zullen die ontslagen straks vallen want een inkrimping is onvermijdelijk i.m.o.
  12. forum rang 7 mvliex 1 19 november 2011 11:34
    quote:

    leuke trol schreef op 18 november 2011 20:42:

    [...]
    Ik zou me daar niet druk om maken.
    Het zakt 10 cent aan de eind van de dag. so what. Maandag ochtend gewoon boven de 4.30 openen. Dan kun je ze niet meer voor deze koers krijgen.

    KLM komt van de 40 euro. Kan me niet voor stellen dat heel KLM nu 10x minder waard is dan 5 jaar geleden.
    De koers is gewoon te veel gezakt, en gaat bij het minst geringe giga hoog open of stijgen, nog voordat je het zelf in de gaten hebt.
    Ik hoop dat mijn salaris snel komt, dan koop ik ze flink bij onder de 5 euro

    ichart.quintrics.nl/GetIChart.aspx?tf...
    KLM komt van de 40 euro. Kan me niet voor stellen dat heel KLM nu 10x minder waard is dan 5 jaar geleden.

    Dat kunnen miljoenen aandeelhouders zich niet voorstellen want dat geldt voor ws 90% van alle aandelen wereldwijd...... Dus om daar nu je positivisme voor 1 specifiek aandeel aan te ontleden .........
  13. [verwijderd] 19 november 2011 12:23
    quote:

    vettesoep schreef op 19 november 2011 11:51:

    dan zou ik acatel lucent pakken.. die komen van 300 euro
    Het is net als met een vliegtuig waar die vandaan komt is niet zo belangrijk wel waar hij naar toe gaat.
  14. Timeo Danaos 19 november 2011 14:27
    Je moet je afvragen wat een reëele waardering is voor het aandeel AF-KLM, gegeven de economische omstandigheden, een naderende herstructurering en de ontwikkelingen in de luchtvaartsector. Ik ben dan niet zo pessimistisch:

    - De reorganisatie zal de winstgevendheid verbeteren.
    - Synergievoordelen beginnen nu pas een beetje te komen, met o.a. Martinair als dedicated vrachtvervoerder en Transavia als chartermaatschappij;
    - Superieur netwerk in vergelijking met andere maatschappijen;
    - Opkomst van carriers uit het Midden-Oosten lijkt verdacht veel op het patroon van een zeepbel;
    - Midden-Oosten is bovendien een instabiele regio. Problemen in Iran kunnen grote gevolgen hebben voor Emirates etc, die bovendien erg kwetsbaar zijn voor terrorisme.
    - Hub-functie KLM is verbeterd door overname enkele Martinair-bestemmingen en uitbreiding routenetwerk in Zuid-Amerika en China.

    Daarnaast zit er heel veel angst en onzekerheid in de huidige koers, veel meer dan m.i. gerechtvaardigd is. Ik verwacht dat AF-KLM dit jaar nog in de eindejaarsrally herstelt richting 5,50 a 6 euro. Wanneer het Duitse verzet gebroken is en de ECB direct of indirect de geldpers aanzet, kan het aandeel verder stijgen naar > 10 euro. Maar dan zitten we al wel tegen de zomer van 2012.
  15. [verwijderd] 19 november 2011 15:44
    Ik denk dat we komende week weer boven de 5 euro komen te staat. Het is gewoon te hard gezakt. Er kan nog veel gereorganiseerd worden. De vliegtuigen maken nog steeds omzet.
  16. [verwijderd] 19 november 2011 18:25
    Lijkt mij dat je beter aandelen van IAG kan kopen:
    Vergelijkbare beurswaarde, terwijl IAG meer winst maakt en een kleinere schuld heeft dan KLM.
76 Posts
Pagina: 1 2 3 4 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 29 april

    1. NL producentenvertrouwen april
    2. Philips Q1-cijfers
    3. Fra BBP eerste kwartaal (voorlopig)
    4. AkzoNobel €1,54-ex-dividend
    5. Besi €2,15 ex-dividend
    6. Fugro €0,40 ex-dividend
    7. Heineken €1,04 ex-dividend
    8. Vastned €1,28 ex-dividend
    9. CTP €0,275 ex=dividend
    10. EU consumentenvertrouwen april (definitief)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht