Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel

Overige aandelen Terug naar discussie overzicht

Wie heeft er ervaring met binaire opties?

250 Posts
Pagina: «« 1 ... 5 6 7 8 9 ... 13 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 14 september 2016 15:31
    quote:

    Moniy schreef op 14 september 2016 12:50:

    Beste Talsma, Kan je iets meer vertellen over je inzetten waarmee je het bedrag bij IQ verdiend hebt? Waar zet je op in (bv soort valuta), zet je elke dag in, bepaalde tijd op een dag, met welke bedragen? Als je dit niet openbaar wilt vermelden, dan kan je me evt. mailen op moniy22@hotmail.com. Bedankt!
    Hoi Moniy ,

    Ik speelde al eerder binaire opties via andere aanbieders Anyoption en plus500 .

    Bij plus 500 speelde ik het zelfde als hier boven genoemd werd. Alleen bij uitbetalen werd ineens mijn account geblokkeerd met vreemde redenen.
    Ik heb me nu aangesloten bij een hele grote groep waarbij een rechtszaak word gespannen ( wereldwijd ) omdat bij grote bedragen winst + 10.000 euro ze ineens accounts blokkeren.

    Bij Anyoption kwam ik erachter dat de software niet loopt zoals bij andere brokers.... hierbij lukt het je dus niet om winst te halen met deze strategie :(

    Nu speel ik dus ook bij bit.ly/DEMOACCOUNT nadat ik hier gelezen had. En moet zeggen het bevalt me prima ( heb ondertussen mijn ID doorgestuurd ) en volgens een vriendelijke mevrouw is het bedrag onderweg.

    ik kies meestal valuta's uit waarbij een trend is te zien ( hele dag al dalend of stijgend )

    -je kiest bijvoorbeeld valuta uit euro tegen dollar

    - je zet 10 euro in op up ( als je gelijk hebt krijg je 18.50 euro terug ) winst 8.50 euro
    - bij verlies zet je 20 euro in op up ( als je wint heb je 37 euro terug ) 7 euro winst
    - bij verlies zet je 50 euro in op up ( als je wint heb je 92.50 euro terug ) 12.5 euro winst
    -bij verlies zet je 120 euro in op up ( als je wint heb je 222 euro terug ) 22 euro winst

    Dit doe ik een paar uur per dag waardoor ik ongeveer tussen de 400 en 600 euro winst behaal.

    Nu heb ik wel de mogelijkheid om met een redelijk bedrag te kunnen beginnen, maar in kleinere varianten als hier boven moet het zelfde rendement te halen zijn.
  2. [verwijderd] 14 september 2016 16:14
    Hoi Talsma,
    Bedankt voor je uitleg. Met wat voor bedrag begin jij? Is dat een bedrag waarmee je elke dag start? Ben je het startbedrag wel eens volledig kwijtgeraakt op een dag? Is die € 400-600 per week? Over IQ ben je wel tevreden begrijp ik. Groeten, Moniy
  3. [verwijderd] 14 september 2016 16:25
    quote:

    Moniy schreef op 14 september 2016 16:14:

    Hoi Talsma,
    Bedankt voor je uitleg. Met wat voor bedrag begin jij? Is dat een bedrag waarmee je elke dag start? Ben je het startbedrag wel eens volledig kwijtgeraakt op een dag? Is die € 400-600 per week? Over IQ ben je wel tevreden begrijp ik. Groeten, Moniy
    ik ben begonnen met 1000 euro ( kreeg een bonus van 250 euro erbij )

    Totaal dus 1250 euro als start bedrag .

    Ik ben nog geen enkele keer mijn start bedrag kwijt geweest en heb nu 5000 euro uitbetaald en er staat nu nog 1500 euro op mijn account .
    Hiermee ga ik weer verder en hoop dan natuurlijk zo snel mogelijk weer 5000 euro te kunnen uitbetalen.
  4. [verwijderd] 14 september 2016 16:39
    Dat is een mooi bedrag, hoelang ben je daarvoor bezig geweest? Ben je alleen op ma t/m vr actief? Hoe heb je het startbedrag gestort? Ik hoop dat je mijn vele vragen niet vervelend vindt.
  5. [verwijderd] 14 september 2016 16:48
    quote:

    Moniy schreef op 14 september 2016 16:39:

    Dat is een mooi bedrag, hoelang ben je daarvoor bezig geweest? Ben je alleen op ma t/m vr actief? Hoe heb je het startbedrag gestort? Ik hoop dat je mijn vele vragen niet vervelend vindt.
    nee hoor vind het niet vervelend :) door dit forum ben ik hier juist zover mee gekomen !

    Ja ben alleen van maandag tot vrijdag actief in het weekend is alles gesloten ;)
    Het bedrag heb ik bij elkaar vanaf dinsdag vorige week tot gisteren .

    Ik stort gewoon met ideal :)
  6. [verwijderd] 14 september 2016 16:58
    Gelukkig, vraag ik gewoon nog even door....
    In welke tijdsduur handel jij (minuut, 5 minuten, uur, ...)? En misschien een domme vraag: als jij winst maakt, wie is dan de andere partij die verliest?
  7. [verwijderd] 14 september 2016 19:08
    quote:

    Moniy schreef op 14 september 2016 16:58:

    Gelukkig, vraag ik gewoon nog even door....
    In welke tijdsduur handel jij (minuut, 5 minuten, uur, ...)? En misschien een domme vraag: als jij winst maakt, wie is dan de andere partij die verliest?
    Ik handel in turbo 60 seconden .

    Ze hebben bij iq ergens een video staan die uitlegt over het verdien model .

    Het komt er op neer dat als jij wint met call er ook mensen zijn die verliezen met put .
  8. [verwijderd] 15 september 2016 14:07
    quote:

    Selma van weert schreef op 8 september 2016 12:17:

    [...]

    Ben nu enkele maanden aan het " beleggen " bij IQ en dat is gekomen nadat ik al een maand of 2 geleden dit topic in het forum had gelezen .

    Nu is het tijd om toch maar eens mijn ervaringen te delen !

    Ik ben begonnen met een inleg van 250 euro en heb bovenstaande strategie gevolgd .

    Binnen een dag stond ik op bijna 700 euro winst ! En ik dacht dat gaat lekker zo ! Maar toen kwam mijn hebzucht naar boven en dacht laat ik eens met mijn eerste inleg gelijk een stuk hoger inzetten en daarna de strategie gewoon blijven volgen......

    DIT WAS MIJN FOUT !

    Ik was alles in 1 keer weer kwijt omdat je natuurlijk er niet te vaak mee kan verdubbelen :(

    eigen schuld dikke bult ...

    Vervolgens heb ik opnieuw 250 euro gestort en me zelf voor gehouden niet weer te makkelijk te gaan denken.

    Nu maak ik rond de 100 euro per dag winst door alleen maar simpel dit systeem te blijven volgen !

    Mijn tip is dus word niet te hebberig en blijf bij je strategie ! Dan kan er echt niks fout gaan ... Durf ik nu na 2 maanden zeker te zeggen !

    Overigens is de klanteservice van iq en de uitbetaling erg snel en netjes geregeld !

    Echt een aanrader !
    Hi Selma,
    Wat goed dat je het lukt om winst te maken met zo'n laag startbedrag.
    Mag ik vragen hoeveel je per keer dan inlegt?

    En hoeveel uur per dag ben je dan bezig?
    Hoe bepaal jij wanneer je instapt? (daar ga ik nl steeds de mist mee in op demo account; dan gaat het tijd naar beneden of omhoog maar op bepaald moment keert het en dan is het toch zaak om te stoppen ipv vol te houden. De trend keert dan weer)

    Bedankt alvast voor je antwoorden!
    Groet,
    Connie.
  9. [verwijderd] 17 september 2016 14:39
    Martingale blijft gevaarlijk, omdat je inderdaad alles snel kan verliezen.. (als je te greedy wordt) bij voorkeur dus deze methode niet gebruiken.

    Belangrijke vraag ivm Binaire Opties.
    Van wat hier vemeld wordt, ga ik van uit dat binaire opties verboden zijn sinds augustus 2016 ( www.fsma.be/nl/Site/Repository/press/... )

    Of betreft dit enkel het maken van reclame voor binaire opties door brokers?

    Mogen we dus nog steeds handelen in binaire opties? Zo ja, moeten inkomsten aangegeven worden?
  10. [verwijderd] 19 september 2016 13:25
    quote:

    Dendimi schreef op 17 september 2016 14:39:

    Martingale blijft gevaarlijk, omdat je inderdaad alles snel kan verliezen.. (als je te greedy wordt) bij voorkeur dus deze methode niet gebruiken.

    Belangrijke vraag ivm Binaire Opties.
    Van wat hier vemeld wordt, ga ik van uit dat binaire opties verboden zijn sinds augustus 2016 ( www.fsma.be/nl/Site/Repository/press/... )

    Of betreft dit enkel het maken van reclame voor binaire opties door brokers?

    Mogen we dus nog steeds handelen in binaire opties? Zo ja, moeten inkomsten aangegeven worden?

    Hoi Dendimi ,

    Martingale is bij Roulette erg gevaarlijk ;) Als je dit bij Binaire opties gebruikt en opzoek gaat naar de juiste trend kan er " weinig " fout gaan .
    Dit omdat je in zet op een trend die bijvoorbeeld al de hele dag voort duurt.

    Als je terug leest op het forum zie je hoe bijna iedereen hier behoorlijke winsten mee behaald ! :)
  11. Mc klm 20 september 2016 20:31
    Wanneer ik me tracht aan te melden bij iq options krijg ik steeds de volgende melding'
    Dear user,
    IQ Option is currently unavailable in your country.
    If you think you’re seeing this message by mistake, please contact support@iqoption.com.
    Waar ligt dit aan? Heeft er iemand hetzelfde probleem? Hoe kan dit opgelost worden?
  12. [verwijderd] 21 september 2016 14:18
    quote:

    Mc klm schreef op 20 september 2016 20:31:

    Wanneer ik me tracht aan te melden bij iq options krijg ik steeds de volgende melding'
    Dear user,
    IQ Option is currently unavailable in your country.
    If you think you’re seeing this message by mistake, please contact support@iqoption.com.
    Waar ligt dit aan? Heeft er iemand hetzelfde probleem? Hoe kan dit opgelost worden?
    Helaas blijft het onmogelijk ... Belge kunnen alleen via bit.ly/IQROBOT handelen in binaire opties .
  13. [verwijderd] 21 september 2016 15:10
    Is er iemand hier die deze online cursus van ene Mark heeft gevolgd? www.binaireoptiesreview.nl/training/v...

    Op zich voor mij als startende handelaar super handig maar als ik doe wat hij doet gaat het vooralsnog niet goed.
    Ik gebruik oa voor de technische analyse dit overzicht:
    www.investing.com/technical/technical...

    Maar lijkt niet te werken. Iemand een idee waarom niet?
    Zit er misschien teveel tijdverschil tussen het platform van IQ Option die ik gebruik en real time?

    Verder;
    Ik merk verschil tussen de demo en mijn echte account.
    Weet een van jullie die IQ options gebruiken of de software verschillend is tussen demo en echt?

    Op zich stap voor stap meer inzicht maar ik wil eerst iets meer overtuigd zijn of het bedrijf wel bonafide is;
    ik wacht bijv al weken op verificatie van mijn paspoort en adres bewijs.
    Krijg wel steeds snel antwoord van help desk en ze zeggen dat het soms weken kan duren voor het er doorheen is!??
    (Skrill was binnen een uur gepiept)
  14. Mc klm 21 september 2016 18:41
    Is het normaal dat ik na registratie van mijn account onmiddellijk telefonisch gecontacteerd wordt door een engelssprekend persoon? Is dit volstrekt betrouwbaar? Waarom de telefonische contactarme? Wat wordt er verwacht van mij? Ik was een beetje overdonderd hierdoor... Is dit betrouwbaar? Graag jullie ervaring hiermee?
  15. Mc klm 21 september 2016 19:40
    Wat is bloombex? Waarom dien ik via hen te passeren alvorens ik kan handelen op iq options?
  16. [verwijderd] 21 september 2016 20:15
    quote:

    Mc klm schreef op 21 september 2016 18:41:

    Is het normaal dat ik na registratie van mijn account onmiddellijk telefonisch gecontacteerd wordt door een engelssprekend persoon? Is dit volstrekt betrouwbaar? Waarom de telefonische contactarme? Wat wordt er verwacht van mij? Ik was een beetje overdonderd hierdoor... Is dit betrouwbaar? Graag jullie ervaring hiermee?
    Is vrij normaal Mc klm ,

    Ik heb bij Plus500 , IQ Options , Anyoptions en bij de Binaire optie Robot een account en door allemaal word ik regelmatig gebeld . Mocht je dit vervelend vinden kun je dit gewoon aangeven dan bellen ze niet meer ;)
    Al kun je soms wel een leuke bonus krijgen als je verteld dat je anders naar een andere gaat ;)
  17. [verwijderd] 21 september 2016 20:18
    quote:

    Mc klm schreef op 21 september 2016 19:40:

    Wat is bloombex? Waarom dien ik via hen te passeren alvorens ik kan handelen op iq options?
    Beste Mc klm ,

    IQ Options is niet aangesloten bij deze Robot ( vroeger wel ) Alleen vele zijn gestopt met de samenwerking omdat ze hun winst door de robot behoorlijk achteruit zagen lopen .

    Mocht je een een bekende / grote broker willen kiezen bij de robot zou ik kiezen voor Banc de Binary of Bloombex . de gele lijst van aangesloten brokers vind je hier bit.ly/IQROBOT
  18. [verwijderd] 21 september 2016 21:07
    Goedenavond allen,

    Sinds enige tijd lees ik e.e.a. aandachtig mee over binaire opties. Ik heb het nodige aan onderzoek gedaan en een oefenaccount geprobeerd. De techniek die ik gebruik is de Martingale strategie die in een opgaande en neergaande markt best goed werkt. Hieruit voortkomend heb ik de volgende drie vragen:

    1: Bij welke broker beleggen de meesten? Ik gebruik op dit moment optie 24 waar ik best tevreden over ben. Het nadeel vind ik echter dat ik maar tot €1000,- per keer kan inleggen. Ik start met een inleg van €50/€100. Als ik echter een paar keer heb gehandeld maar ongelukkig ben sta ik na 4x handelen op mijn maximale inzet waardoor ik niet meer de mogelijkheid het gehele bedrag terug te handelen. Zijn er traders waarbij ik meer kan inleggen, wie maakt daar gebruik van en welke bedragen handelen jullie mee?

    2. Ik probeer op- en neergaande trends te vinden. Als ik het e.e.a. hier lees zijn er een aantal mensen die deze trends wel zien. Ik krijg op mijn scherm echter niet altijd trends te zien (ik handel voornamelijk in valuta 60 sec-1 uur en in grondstoffen). Is het voor jullie soms een gok om ergens op in te zetten of hebben jullie de beschikking over meer valuta dan bij optie 24? Daar heb ik de mogelijkheid om in 13 valutasoorten te handelen.

    3. Hoe zijn jullie ervaringen met de koersweergave? Ik heb soms het idee dat het koersverloop niet altijd klopt. Ik heb nu in drie maanden tijd tweemaal het idee gehad dat het koersverloop nogal werd uitgevlakt. Er is dan ineens een piek in de koers waarna het verloop van de afgelopen 1-3 uur enorm is uitgevlakt. De pieken en dalen zijn niet meer zichtbaar waardoor het niet mogelijk is een richting te kiezen.

    Alvast bedankt voor jullie reacties.
  19. [verwijderd] 22 september 2016 08:52
    quote:

    His Lordship schreef op 21 september 2016 21:07:

    Goedenavond allen,

    Sinds enige tijd lees ik e.e.a. aandachtig mee over binaire opties. Ik heb het nodige aan onderzoek gedaan en een oefenaccount geprobeerd. De techniek die ik gebruik is de Martingale strategie die in een opgaande en neergaande markt best goed werkt. Hieruit voortkomend heb ik de volgende drie vragen:

    1: Bij welke broker beleggen de meesten? Ik gebruik op dit moment optie 24 waar ik best tevreden over ben. Het nadeel vind ik echter dat ik maar tot €1000,- per keer kan inleggen. Ik start met een inleg van €50/€100. Als ik echter een paar keer heb gehandeld maar ongelukkig ben sta ik na 4x handelen op mijn maximale inzet waardoor ik niet meer de mogelijkheid het gehele bedrag terug te handelen. Zijn er traders waarbij ik meer kan inleggen, wie maakt daar gebruik van en welke bedragen handelen jullie mee?

    2. Ik probeer op- en neergaande trends te vinden. Als ik het e.e.a. hier lees zijn er een aantal mensen die deze trends wel zien. Ik krijg op mijn scherm echter niet altijd trends te zien (ik handel voornamelijk in valuta 60 sec-1 uur en in grondstoffen). Is het voor jullie soms een gok om ergens op in te zetten of hebben jullie de beschikking over meer valuta dan bij optie 24? Daar heb ik de mogelijkheid om in 13 valutasoorten te handelen.

    3. Hoe zijn jullie ervaringen met de koersweergave? Ik heb soms het idee dat het koersverloop niet altijd klopt. Ik heb nu in drie maanden tijd tweemaal het idee gehad dat het koersverloop nogal werd uitgevlakt. Er is dan ineens een piek in de koers waarna het verloop van de afgelopen 1-3 uur enorm is uitgevlakt. De pieken en dalen zijn niet meer zichtbaar waardoor het niet mogelijk is een richting te kiezen.

    Alvast bedankt voor jullie reacties.
    Hoi Hislordship ,

    Leuk om te lezen dat je ook de Martingale strategie gebruikt ! Echter zie ik wel iets waardoor het vaak fout kan gaan ;) Je start met een te hoog bedrag .... Zo zit je snel aan de maximale inzet van 1000 euro , hierdoor kun je je marge om enkele keren te verdubbelen niet groot genoeg houden om altijd een winst te pakken.

    Ik handel zelf ook op deze manier en start altijd met minimaal 2500 euro en begin met 10 of 25 euro bij de eerste inzet . zo is de marge om te verdubbelen grote er succesvoller . Ook al is de neiging om op 50 of 100 te beginnen groot alleen snijd je jezelf hierdoor in de vingers ;)
    Geduld en niet te hebberig worden is denk ik het belangrijkste bij de Martingale strategie .

    Er zijn geen traders waar je een groter bedrag dan 1000 per trade in kan zetten ( heb alles al eens afgezocht ! )

    Ik handel zelf ook altijd in valuta ( dit doe ik bij IQ Options bit.ly/DEMOACCOUNT ) Hier heb je de mogelijkheid om uit 32 valuta assets te kiezen .
    Zelf zet ik altijd in op 60 seconden trades een uur is voor mij te lang om deze strategie goed uit te voeren ( vergeet de tijd anders vaak )

    Ik heb zelf ook bij bij optie 24 gehandeld en wat je zegt klopt , Als je daar de Martingale techniek toepast lijkt het soms alsof de koersweergave niet klopt ! Bij een hoge inzet komen er vaak ineens vreemde pieken of dalen die later niet meer terug te zien zijn.

    Mag ik vragen of je daar wel eens een uitbetaling heb gedaan ? Ik heb daar echt heel lang moeten wachten op mijn geld.... Mijn account werd zelfs geblokkeerd en kreeg steeds pas reacties op mijn mail naar meer dan een week !
    Ben vervolgens gaan zoeken en het schijnt bij optie 24 , anyoption en plus 500 vaak voor te komen dat bij grote winsten er niet of moeilijk word uitbetaald ! En je dan ook haast geen reacties krijg op mail.

    Dat was voor mij ook de reden om over te stappen naar bit.ly/DEMOACCOUNT !
    Hier word je echt altijd direct geholpen , en uitbetalingen staan binnen 24 uur op je rekening !
    En wat voor mij vooral belangrijk was is dat ze de IFM Fairnes Award hebben gewonnen , als eerlijkste broker ! kijk hier - > bit.ly/awardsiq en klik op awards .

    Mocht je het willen proberen je krijgt bij hun vanaf een storting van 1000 euro ook een vip account , hierdoor heb je de beschikking op nog sneller te kunnen uitbetalen en je krijgt een behoorlijke bonus bovenop je storting mocht je hier gebruik van willen maken !
  20. [verwijderd] 22 september 2016 21:40
    Vraag en/of waarschuwing IQ options registratie/verificatie;

    Ik ben nu al een aantal weken aktief bezig om een verificatie voor elkaar te krijgen en heb dagelijks meerdere malen kontakt met servicedesk hierover (op zich reageren ze vrij snel dus dat is wel positief).

    Foto van paspoort; keer op keer moest dat opnieuw voordat men het goed genoeg vond.

    Bewijs van adres is helemaal rampzalig;
    ze vragen om bijv een utility bill (noemen als voorbeeld huur of elektriciteit) maar wat ik ook aangeleverd heb, ze blijven het weigeren??!!

    Mijn electra rekening zou niet goed zijn omdat het geen electra rekening was.
    Ik heb gezegd dat het in het nederlands is maar ze misten een 'stempel' van het bedrijf??

    Uiteindelijk een bankafschrift gedownload van mijn ING maar deze was ook niet goed vanwege ontbreken handtekening bank employee???

    Toen bewijs huur maar afgekeurd omdat het een digitale rekening betrof!!!! Wel met duidelijk logo bedrijf en mijn adres.

    Gisteravond een echte acceptgiro gevonden van mijn zorgverzekering. Geen idee of ze dat goed keuren.

    Ik heb geschreven dat ik begrijp dat ze extra veiligheid willen inbouwen maar dat het heel vreemde indruk geeft.

    En LET OP; ze doen wel héél makkelijk over geld overschrijven om te kunnen handelen.
    Dat was in 30 seconden gepiept ;-)
    Wel mijn boerenverstand gebruikt en heel laag bedrag overgemaakt.

    Ik heb ze net gevraagd wat ze zouden doen als ik nu geld zou verdienen; hoe zijn ze van plan dat geld uit te keren??

    Iemand anders hier ook zoveel gedoe met verificatie gegevens??

    (en voor de duidelijkheid; heb nergens een rare aantekening, prima crediet etc )
250 Posts
Pagina: «« 1 ... 5 6 7 8 9 ... 13 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 465 6.846
AB InBev 2 5.292
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.580 46.566
ABO-Group 1 19
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.129
Accentis 2 253
Accsys Technologies 22 8.997
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 160
ADMA Biologics 1 32
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 13 16.556
Aedifica 2 832
Aegon 3.257 320.164
AFC Ajax 537 7.020
Affimed NV 2 5.769
ageas 5.843 109.779
Agfa-Gevaert 13 1.865
Ahold 3.536 74.004
Air France - KLM 1.024 34.365
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 466 12.775
Alfen 12 16.661
Allfunds Group 3 1.223
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.247
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 339
Altice 106 51.196
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.485 114.768
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.821 240.413
AMG 965 126.304
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 303 6.524
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 382
Antonov 22.632 153.605
Aperam 91 14.176
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 322
Arcadis 251 8.627
Arcelor Mittal 2.024 318.722
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 267
arGEN-X 15 9.152
Aroundtown SA 1 183
Arrowhead Research 5 9.293
Ascencio 1 20
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.107 37.735
ASML 1.762 77.246
ASR Nederland 18 4.135
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 333
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 29 10.700
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 49
Azerion 7 2.681

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 13 mei

    1. NL faillissementen april
    2. ASMI jaarvergadering
    3. Fagron jaarvergadering
  2. 14 mei

    1. B&S Group Q1-cijfers
    2. OCI Q1-cijfers
    3. Bayer Q1-cijfers
    4. Agfa-Gevaert Q1-cijfers
    5. Dui inflatie april (def)
    6. VK werkloosheid maart
    7. Dui ZEW-index economisch sentiment mei
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht