Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Pharming Group NL0010391025

Laatste koers (eur)

0,877
  • Verschill

    -0,029 -3,15%
  • Volume

    3.882.227 Gem. (3M) 6,8M
  • Bied

    0,875  
  • Laat

    0,889  
+ Toevoegen aan watchlist

Pharming Augustus 2020

10.441 Posts
Pagina: «« 1 ... 40 41 42 43 44 ... 523 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Namcao 4 augustus 2020 11:33
    ik verwacht dat met €0,97x 20000 ga ik vasthouden tot ong.einde sepetember2020. Koersdoel is gehaald & de bodems ong. €0,95 is gevonden. Ik heb ook goed winst gemaakt in juli en nu ga ik tijdelijk ergens anders kijken..
  2. Koopje 4 augustus 2020 11:53
    quote:

    Jaapie23 schreef op 4 augustus 2020 11:11:

    [...]

    Ruud, wat is jouw verwachting indien het gebruik van Ruconest niet succesvol is?
    Betreffende dit wetenschappelijk onderzoek over Cocid-patenten en C1-INH:

    www.preprints.org/manuscript/202005.0...

    Abstract
    COVID-19 is frequently associated with a coagulopathy with severe consequences. The mechanisms leading to a pro-coagulant state in these patients is multifactorial, including tissue destruction and inflammatory mechanisms. Based on the analysis of publicly available interactomes, we propose that SARS-CoV-2 infection causes a deficiency in C1 esterase inhibitor (C1-INH), a pathogen-specific mechanism that may help explain the pro-coagulant state in COVID-19 patients

    Dit in combinatie met de vijf genezen patiënten is de kans wel heel erg klein dat Ruconest niet zou werken.
  3. forum rang 4 jan6307 4 augustus 2020 11:54
    quote:

    De Monitor - De Pharming Expert schreef op 4 augustus 2020 11:24:

    [...]

    Jouw aandelen worden in ieder geval niet uitgeleend aan shorters.
    Die van mij ook niet staat een verkoop order op van €2.45

    Succes
  4. [verwijderd] 4 augustus 2020 11:58
    quote:

    Koopje schreef op 4 augustus 2020 11:53:

    [...]

    Betreffende dit wetenschappelijk onderzoek over Cocid-patenten en C1-INH:

    www.preprints.org/manuscript/202005.0...

    Abstract
    COVID-19 is frequently associated with a coagulopathy with severe consequences. The mechanisms leading to a pro-coagulant state in these patients is multifactorial, including tissue destruction and inflammatory mechanisms. Based on the analysis of publicly available interactomes, we propose that SARS-CoV-2 infection causes a deficiency in C1 esterase inhibitor (C1-INH), a pathogen-specific mechanism that may help explain the pro-coagulant state in COVID-19 patients

    Dit in combinatie met de vijf genezen patiënten is de kans wel heel erg klein dat Ruconest niet zou werken.
    De kans dat Ruconest bij HAE profylaxe geen goedkeuring zou verkrijgen werd door de zogenaamde 'kenners' ook 0% geacht. Daar ging bovengetekende Expert tegenin om daar niet vanuit te gaan. En zo geschiedde. De Expert had gelijk.
    De kans is altijd aanwezig.
  5. [verwijderd] 4 augustus 2020 12:01
    quote:

    jan6307 schreef op 4 augustus 2020 11:54:

    [...]

    Die van mij ook niet staat een verkoop order op van €2.45

    Succes
    650 miljoen aandelen. Denk dat shorts geen problemen hebben om aandelen te lenen.
    En dan heb je ook nog naked shorts, short gaan zonder onderpand.
    Dit verhaaltje kan dus naar het rijk der fabelen.
  6. [verwijderd] 4 augustus 2020 12:02
    quote:

    Koopje schreef op 4 augustus 2020 11:53:

    [...]

    Betreffende dit wetenschappelijk onderzoek over Cocid-patenten en C1-INH:

    www.preprints.org/manuscript/202005.0...

    Abstract
    COVID-19 is frequently associated with a coagulopathy with severe consequences. The mechanisms leading to a pro-coagulant state in these patients is multifactorial, including tissue destruction and inflammatory mechanisms. Based on the analysis of publicly available interactomes, we propose that SARS-CoV-2 infection causes a deficiency in C1 esterase inhibitor (C1-INH), a pathogen-specific mechanism that may help explain the pro-coagulant state in COVID-19 patients

    Dit in combinatie met de vijf genezen patiënten is de kans wel heel erg klein dat Ruconest niet zou werken.
    Tijdens de webinar was er erg veel vertrouwen aan de kant van de CEO, die zei dat zelfs al zou er uiteindelijk geen COVID-19 indicatie komen er tijdens deze trail wel heel belangrijke Proof of Concept data kan worden verzameld, welke Pharming ter onderbouwing kan gebruiken om onderzoek te mogen gaan plegen in andere grote indicaties welke o.a. te maken hebben met een cytokinestorm.

    Het nu op te starten onderzoek was volgens hem mede daarom ook erg belangrijk voor Pharming en men zal daarbij dan ook zeer zorgvuldig te werk gaan.
    COVID-19 biedt Pharming mogelijk nog (veel) meer grote kansen dan COVID-19 alleen!
  7. Zembla 4 augustus 2020 12:07
    quote:

    Madebeliefje schreef op 4 augustus 2020 10:10:

    [...]

    De eisen voor een nasdaq notering zijn ook niet mals, om in aanmerking te komen zullen ze eerst een rs moeten doen. Dat kost de aandeelhouders meestal ook geld.
    - Er wordt nergens gesproken over een maximum aantal uitstaande aandelen wel een minimum.
    - De kwalificatie 'niet mals' zegt natuurlijk helemaal niets.

    Ik heb het daarom even opgezocht en kwam dit tegen:

    1. Shareholders Equity of at least $2,000,000
    2. At least 100,000 shares of public float
    3. A minimum of 300+ shareholders
    4. Total assets of $4,000,000
    5. At least two market makers
    6. $3/$4 minimum bid price of the company stock (volgens mij geld voor Pharming 4 Dollar als ik bron 2 bekijk)
    7. Public float market value of $1,000,000

    Bron 1: investmentbank.com/nasdaq-listing-req...
    Bron 2: listingcenter.nasdaq.com/assets/initi...

    Het criterium wat volgens mij de bepalende factor is betreft de bid price (Euro 2,54 / 3,39). Pharming kan door overname (cash betaald) een notering verkrijgen. Een RS behoord ook tot de mogelijkheden en een combinatie van beiden is ook een oplossing.

    Wat mij echter opvalt is de negativiteit die er is over de plannen die Pharming heeft. Wat mij ook opvalt is dat men alles aangaande de trials AKI en PE met een kilo zout neemt, maar het verkrijgen van een notering aan de Nasdaq al als een voldongen feit ziet.

    Alles wordt te negatief belicht. Daarnaast heb ik Pharming de laatste jaren alleen maar goede keuzes zien maken en dat geeft mij het vertrouwen dat dit ook wel goed komt. Ik pin mij niet vast op een notering aan de Nasdaq, maar vind het wel goed dat men zaken onderneemt om slim het binnengehaalde geld zinvol te besteden.

    Als er hier zijn die denken dat dit geld ook in AKI en PE e.d. gestopt kan worden (zodat het sneller gaat), dan denk ik dat er nog heel wat geld bij moet (en het gaat er niet veel sneller door). Volledig alles in eigen hand nemen is voor Pharming (nog) niet weggelegd en helemaal niet zo zinvol. Daarnaast hebben sponsored studies een zeer goede reputatie als het om betrouwbaarheid gaat. Dat is zeker bij een indicatie als PE van zeer grote waarde!

  8. forum rang 6 fanaat 4 augustus 2020 12:11
    Langzaam maar zeker gaat de koers achteruit. Langzaam maar zeker rijpt de gedachte dat de Vries op zoek is naar iets wat er niet is. De indicaties waar pharming al vele jaren aan werkt worden terzijde geschoven en daarvoor in de plaats wordt ineens het vizier gericht op corona. Is dit de zoveelste afleidingsmanoeuvre van de ceo. De koers gerageerd niet dus het vertrouwen is nog altijd nul komma nul. Wat is het weer een afgrijselijke vertoning met een apotheose die maar niet komt. Iets wat in 3 maanden niet lukt of een beetje op de rails staat zou belangstelling krijgen van de hele wereld. Op dit forum wordt dit gedeeld door de laatste aanhangers van De Vries. Bijna wederom een centenfonds.
  9. [verwijderd] 4 augustus 2020 12:16
    quote:

    Zembla schreef op 4 augustus 2020 12:07:

    [...]

    - Er wordt nergens gesproken over een maximum aantal uitstaande aandelen wel een minimum.
    - De kwalificatie 'niet mals' zegt natuurlijk helemaal niets.

    Ik heb het daarom even opgezocht en kwam dit tegen:

    1. Shareholders Equity of at least $2,000,000
    2. At least 100,000 shares of public float
    3. A minimum of 300+ shareholders
    4. Total assets of $4,000,000
    5. At least two market makers
    6. $3/$4 minimum bid price of the company stock (volgens mij geld voor Pharming 4 Dollar als ik bron 2 bekijk)
    7. Public float market value of $1,000,000

    Bron 1: investmentbank.com/nasdaq-listing-req...
    Bron 2: listingcenter.nasdaq.com/assets/initi...

    Het criterium wat volgens mij de bepalende factor is betreft de bid price (Euro 2,54 / 3,39). Pharming kan door overname (cash betaald) een notering verkrijgen. Een RS behoord ook tot de mogelijkheden en een combinatie van beiden is ook een oplossing.

    Wat mij echter opvalt is de negativiteit die er is over de plannen die Pharming heeft. Wat mij ook opvalt is dat men alles aangaande de trials AKI en PE met een kilo zout neemt, maar de notering aan de Nasdaq al een voldongen keuze is.

    Alles wordt te negatief belicht. Daarnaast heb ik Pharming de laatste jaren alleen maar goede keuzes zien maken en dat geeft mij het vertrouwen dat dit ook wel goed komt. Ik pin mij niet vast op een notering aan de Nasdaq, maar vind het wel goed dat men zaken onderneemt om slim het binnengehaalde geld zinvol te besteden.

    Als er hier zijn die denken dat dit geld ook in AKI en PE e.d. gestopt kan worden (zodat het sneller gaat), dan denk ik dat er nog heel wat geld bij moet (en het gaat er niet veel sneller door). Volledig alles in eigen hand nemen is voor Pharming (nog) niet weggelegd en helemaal niet zo zinvol. Daarnaast hebben sponsored studies een zeer goede reputatie als het om betrouwbaarheid gaat. Dat is zeker bij een indicatie als PE van zeer grote waarde!

    Top post. Echt.
    Maar als pharming geen reverse overname kan bewerkstelligen, komen ze nooit op 4 dollar per aandeel.
    Althans niet zonder RS.
    4 dollar is nu iets van 3,20 per aandeel in euros.
    Hebben we in ieder geval een BBQ
  10. forum rang 5 bikes 4 augustus 2020 12:18
    quote:

    Zembla schreef op 4 augustus 2020 12:07:

    [...]

    - Er wordt nergens gesproken over een maximum aantal uitstaande aandelen wel een minimum.
    - De kwalificatie 'niet mals' zegt natuurlijk helemaal niets.

    Ik heb het daarom even opgezocht en kwam dit tegen:

    1. Shareholders Equity of at least $2,000,000
    2. At least 100,000 shares of public float
    3. A minimum of 300+ shareholders
    4. Total assets of $4,000,000
    5. At least two market makers
    6. $3/$4 minimum bid price of the company stock (volgens mij geld voor Pharming 4 Dollar als ik bron 2 bekijk)
    7. Public float market value of $1,000,000

    Bron 1: investmentbank.com/nasdaq-listing-req...
    Bron 2: listingcenter.nasdaq.com/assets/initi...

    Het criterium wat volgens mij de bepalende factor is betreft de bid price (Euro 2,54 / 3,39). Pharming kan door overname (cash betaald) een notering verkrijgen. Een RS behoord ook tot de mogelijkheden en een combinatie van beiden is ook een oplossing.

    Wat mij echter opvalt is de negativiteit die er is over de plannen die Pharming heeft. Wat mij ook opvalt is dat men alles aangaande de trials AKI en PE met een kilo zout neemt, maar het verkrijgen van een notering aan de Nasdaq al als een voldongen feit ziet.

    Alles wordt te negatief belicht. Daarnaast heb ik Pharming de laatste jaren alleen maar goede keuzes zien maken en dat geeft mij het vertrouwen dat dit ook wel goed komt. Ik pin mij niet vast op een notering aan de Nasdaq, maar vind het wel goed dat men zaken onderneemt om slim het binnengehaalde geld zinvol te besteden.

    Als er hier zijn die denken dat dit geld ook in AKI en PE e.d. gestopt kan worden (zodat het sneller gaat), dan denk ik dat er nog heel wat geld bij moet (en het gaat er niet veel sneller door). Volledig alles in eigen hand nemen is voor Pharming (nog) niet weggelegd en helemaal niet zo zinvol. Daarnaast hebben sponsored studies een zeer goede reputatie als het om betrouwbaarheid gaat. Dat is zeker bij een indicatie als PE van zeer grote waarde!

    neem aan dat deze personen toch ook nog wel zullen zorgen dat er goede keuzes gemaakt worden bij Pharming .
    Pharming Group N.V. announces the nomination of Barbara Yanni and Mark Pykett to its Board of Supervisory Directors.
  11. forum rang 5 bikes 4 augustus 2020 12:21
    quote:

    fanaat schreef op 4 augustus 2020 12:11:

    Langzaam maar zeker gaat de koers achteruit. Langzaam maar zeker rijpt de gedachte dat de Vries op zoek is naar iets wat er niet is. De indicaties waar pharming al vele jaren aan werkt worden terzijde geschoven en daarvoor in de plaats wordt ineens het vizier gericht op corona. Is dit de zoveelste afleidingsmanoeuvre van de ceo. De koers gerageerd niet dus het vertrouwen is nog altijd nul komma nul. Wat is het weer een afgrijselijke vertoning met een apotheose die maar niet komt. Iets wat in 3 maanden niet lukt of een beetje op de rails staat zou belangstelling krijgen van de hele wereld. Op dit forum wordt dit gedeeld door de laatste aanhangers van De Vries. Bijna wederom een centenfonds.
    even het vorige stukje lezen!
  12. [verwijderd] 4 augustus 2020 12:23
    quote:

    Reply schreef op 4 augustus 2020 12:02:

    [...]

    Tijdens de webinar was er erg veel vertrouwen aan de kant van de CEO, die zei dat zelfs al zou er uiteindelijk geen COVID-19 indicatie komen er tijdens deze trail wel heel belangrijke Proof of Concept data kan worden verzameld, welke Pharming ter onderbouwing kan gebruiken om onderzoek te mogen gaan plegen in andere grote indicaties welke o.a. te maken hebben met een cytokinestorm.

    Het nu op te starten onderzoek was volgens hem mede daarom ook erg belangrijk voor Pharming en men zal daarbij dan ook zeer zorgvuldig te werk gaan.
    COVID-19 biedt Pharming mogelijk nog (veel) meer grote kansen dan COVID-19 alleen!
    Dat probeert de CEO altijd, vertrouwen uitstralen om de belegger weer hopeloos verliefd op zijn aandeel te laten worden. In de praktijk blijkt er dan lange tijd weer niets concreet terecht van te komen.
  13. forum rang 6 fanaat 4 augustus 2020 12:29
    Bij pharming is het veel roepen en weinig presteren.
    Op een rij:
    1.winst eerste halfjaar net 2 cent per aandeel
    2. maanden zoeken naar een start van een corona - onderzoek door Osthoff. De man van de eerdere tandartspamfletten.
    3. notering aan de beurs in Amerika (met welk nut) Kan onmogelijk bij een beurskoers vandaag van nog geen 1 euro. De Vries heeft altijd een reverse ontkent. Nu bijgesteld bij afwezigheid van nieuwe cfo
    4. terugval van omzet in tweede kwartaal 2020. Voor een groeiend bedrijf bijna de doodssteek

    Graag reactie met wat positieve impulsen voor het Koersverloop. Deze reactie moeten gestoeld zijn op feiten. In mijn overzichtje staan uitsluitend feiten.

  14. forum rang 4 Beursgoeroe 4 augustus 2020 12:32
    gaaaaaaaaaaaaaaaaaap, het goede nieuws zit al in de koers verwerkt .............lol .......... gelukkig zijn er zwarte cijfers .....
  15. [verwijderd] 4 augustus 2020 12:35
    quote:

    De Monitor - De Pharming Expert schreef op 4 augustus 2020 12:23:

    [...]

    Dat probeert de CEO altijd, vertrouwen uitstralen om de belegger weer hopeloos verliefd op zijn aandeel te laten worden. In de praktijk blijkt er dan lange tijd weer niets concreet terecht van te komen.
    Waarom heb je dan zo hoog gekocht
  16. [verwijderd] 4 augustus 2020 12:35
    quote:

    Madebeliefje schreef op 4 augustus 2020 12:16:

    [...]

    Top post. Echt.
    Maar als pharming geen reverse overname kan bewerkstelligen, komen ze nooit op 4 dollar per aandeel.
    Althans niet zonder RS.
    4 dollar is nu iets van 3,20 per aandeel in euros.
    Hebben we in ieder geval een BBQ
    THINK BIG !!

    Wanneer het COVID-19 vervolgonderzoek een succes wordt en daarnaast de verkregen "Proof of Concept" data gebruikt kan gaan worden om ook onderzoek te gaan doen in andere grote indicaties kan de koers hele gekke bokkensprongen gaan maken.
    In de eerste helft van 2022 wordt daarbij verwacht dat er vanuit koeienmelk Ruconest kan worden gewonnen en komt waarschijnlijk ook leniolisib op de markt.

    Tegen die tijd zijn we hoogstwaarschijnlijk ook weer een stapje verder met PE en AKI en zal er ook bij Pompe voortgang zijn geboekt.

    Moraal van het verhaal. Wat denk je wat er dan voor een koers op het bord zal staan wanneer dit uitkomt?!
    En Pharming heeft niet gezegd dat het nu ogenblikkelijk richting de Nasdaq wilt. Het is wel een doelstelling waarbij men medio 2022 weleens aan alle voorwaarden zou kunnen voldoen.

    THINK BIG !!
  17. [verwijderd] 4 augustus 2020 12:38
    quote:

    fanaat schreef op 4 augustus 2020 12:29:

    Bij pharming is het veel roepen en weinig presteren.
    Op een rij:
    1.winst eerste halfjaar net 2 cent per aandeel
    2. maanden zoeken naar een start van een corona - onderzoek door Osthoff. De man van de eerdere tandartspamfletten.
    3. notering aan de beurs in Amerika (met welk nut) Kan onmogelijk bij een beurskoers vandaag van nog geen 1 euro. De Vries heeft altijd een reverse ontkent. Nu bijgesteld bij afwezigheid van nieuwe cfo
    4. terugval van omzet in tweede kwartaal 2020. Voor een groeiend bedrijf bijna de doodssteek

    Graag reactie met wat positieve impulsen voor het Koersverloop. Deze reactie moeten gestoeld zijn op feiten. In mijn overzichtje staan uitsluitend feiten.

    Lol. Als Sijmen dividend had voorgesteld, stonden we nu boven de 1,50. Kon hijzelf met 10 miljoen met pensioen.
    Bedrijf nog even leuk verkopen en iedere aandeelhouder happy met 3 euro per aandeel.

  18. forum rang 6 fanaat 4 augustus 2020 12:38
    Ik geef de beursgoeroe een pluim. Blijf roepen zwarte cijfers. Bij de zwarte cijfers zijn de nodige vraagtekens te zetten. Zwart door lagere tijdelijke financieringslasten. Zwart door activering aankoopkosten nieuw medicijn.
    Zwart door activering ontwikkelkosten van eigen nieuwe aanwendingen.
    De kasstroom is bepaald niet indrukwekkend na eliminatie van kastoename door obligatie-uitgifte.
  19. forum rang 5 bikes 4 augustus 2020 12:38
    de koers wordt zwaar naar beneden gedirigeerd , komt zeker door de lunchpauze
10.441 Posts
Pagina: «« 1 ... 40 41 42 43 44 ... 523 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 30 april

    1. China inkoopmanagersindex industrie en diensten april volitaliteit verwacht
    2. Samsung Q1-cijfers
    3. NL producentenprijzen maart
    4. Arcadis Q1-cijfers
    5. Adidas Q1-cijfers
    6. Volkswagen Q1-cijfers
    7. Air France-KLM Q1-cijfers
    8. Dui detailhandelsverkopen maart
    9. PB Holding jaarcijfers
    10. Acomo €0,75 ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht