Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Pharming Group NL0010391025

Laatste koers (eur)

0,876
  • Verschill

    -0,004 -0,40%
  • Volume

    2.610.771 Gem. (3M) 6,8M
  • Bied

    0,875  
  • Laat

    0,876  
+ Toevoegen aan watchlist

Pharming November 2023

3.324 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 167 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 De amateur 1 november 2023 11:56
    quote:

    Mmdeugen schreef op 1 november 2023 11:14:

    [...]

    Beste Mika,

    U heeft in mijn quote van 9.45 uur zitten knoeien en er wat uit een eerdere posting bijgeplakt, waardoor eea uit de context wordt gehaald!
    De 2e tekst verduidelijkt en nuanceert nl. De 1e tekst.

    Vervolgens stel je, dat ik in een van die postings schrijf, dat Sijmen de Vries die uitspraak heeft gedaan.
    Dat staat in beide niet beschreven!
    Lees maar eens heel goed na
    Dat is "jou interpretatie"!

    Vervolgens stel je dat ik mij als autoriteit wat betreft Pharming positioneer.
    Dit heb ik nooit beweerd!!

    Conclusie:
    Jou hele posting deugt daarom m.i. verder van geen kant, omdat je van jou woorden mijn woorden probeert te maken.

    Dit is niet de 1e keer.
    Stop daar mee.

    Omdat u met deze posting (wederom ) mijn naam beschadigt heb ik jou posting genokt.

    Ik ga ervan uit, dat die wordt verwijderd en verwacht eigenlijk excuses van u!
    Niets NOK waardig aan zijn post. Het is netjes verwoord en zijn geen onwaardheden.
    Zou iets meer naar jezelf kijken dan gelijk kritiek te nokken.

    P.S. je naam beschadigen doe je zelf praktisch iedere dag door manier van posten en de inhoud.
  2. forum rang 4 BioBio 1 november 2023 11:57
    weer groen tot nu toe. Klein drempeltje van meer dan 500K stukjes op 1.13. .

    Gewoon rustig wachten komt helemaal goed met Pharming.
  3. forum rang 6 Triple A 1 november 2023 12:07
    quote:

    Sharen schreef op 1 november 2023 10:29:

    [...]
    Toch zal er ook sprake zijn van een groeiende economy of scale.

    Inderdaad brengt Joenja flink wat extra kosten met zich mee, maar:

    1) een groot deel van de kosten blijft constant, er is bijvoorbeeld nog steeds maar één De Vries etcetera nodig, ook bij meerdere medicijnen.

    2) elke nieuwe betalende Joenja gebruiker reduceert meteen al de gemiddelde kosten op Joenja.

    Het viel mij bijvoorbeeld al enorm mee dat Pharming in Q3 al weer zwarte cijfers schreef, dat had ik eigenlijk nog niet verwacht.
    -

    Het is niet zo zinvol om winstgevendheid op kwartaalbasis te gaan beoordelen. Dan ga je te veel op incidentele omstandigheden in een driemaands periode oordelen. Zo waren er in Q3:

    • Geen kosten voor een mijlpaalbetaling aan Novartis waarvan Pharming er nog $ 190 miljoen heeft te doen.
    • Uitzonderlijke omstandigheden dat in de financiële kosten een positief in plaats van een negatief bedrag is geboekt.

    Je kunt beter op jaarbasis oordelen. En dan moet Pharming in Q4 2023 meer dan $ 78 miljoen omzet maken om 2023 winstgevend af te sluiten. Overigens zie ik ook nog wel een scenario voor mij dat Pharming in 2023 maximaal kosten gaat boeken (bijvoorbeeld de kosten van toekomstige mijlpaalbetalingen vast inboeken) om de kans op winstgevendheid in 2024 te vergroten. Dit heeft Pharming wel eens eerder gedaan.

    -
  4. [verwijderd] 1 november 2023 12:18
    quote:

    Mmdeugen schreef op 1 november 2023 11:14:

    [...]

    Beste Mika,

    U heeft in mijn quote van 9.45 uur zitten knoeien en er wat uit een eerdere posting bijgeplakt, waardoor eea uit de context wordt gehaald!
    De 2e tekst verduidelijkt en nuanceert nl. De 1e tekst.

    Vervolgens stel je, dat ik in een van die postings schrijf, dat Sijmen de Vries die uitspraak heeft gedaan.
    Dat staat in beide niet beschreven!
    Lees maar eens heel goed na
    Dat is "jou interpretatie"!

    Vervolgens stel je dat ik mij als autoriteit wat betreft Pharming positioneer.
    Dit heb ik nooit beweerd!!

    Conclusie:
    Jou hele posting deugt daarom m.i. verder van geen kant, omdat je van jou woorden mijn woorden probeert te maken.

    Dit is niet de 1e keer.
    Stop daar mee.

    Omdat u met deze posting (wederom ) mijn naam beschadigt heb ik jou posting genokt.

    Ik ga ervan uit, dat die wordt verwijderd en verwacht eigenlijk excuses van u!
    Het is op dit forum een soort Pavlov reactie wanneer iemand aangesproken wordt op hetgeen hij of zij schrijft om dan een ‘nok’ te geven. Ik ken geen een ander forum waar dit zoveel gebeurt. Wanneer jij aangesproken wordt op je gedrag en vragen krijgt Mmdeugen dan doe je net alsof je de post niet hebt gezien of je zegt zelfs keihard dat je ‘helemaal geen vragen heb gekregen’ van een ander forumlid. En als je blijkbaar niet anders meer weet te reageren dan ga je een ‘nok’ geven. Nou ja, dan maak ik dat ook een keer mee. Het is voor mij de eerste keer dat dit gebeurd. Maar ik heb er geen last van Mmdeugen. Je nokt maar zoveel als je wil. Het geeft mij alleen maar een bevestiging van jouw gedrag.

    Dan ga ik nog even inhoudelijk in op hetgeen je schrijft.

    Allereerst heb ik niet ‘zitten knoeien’ in je post. Dat doe ik nooit. Ik heb jouw hele tweede post geplaatst en ik heb uit je eerste post de zin gehaald welke betrekking had op deze tweede post. Die heb ik ook niet tussen je andere post gezet maar netjes erboven zodat iedereen kan zien waaraan ik refereer. Daar is niets mee uit de context gehaald. Iedereen kan dit nalezen. Het is ook niet een kwestie van nuanceren van jouw kant. Je hebt in je eerste post zaken beschreven zoals ze helemaal niet zijn gegaan om er vervolgens nog aannames van jouw kant aan toe te voegen. Omdat je aangesproken wordt op hetgeen je schrijft krabbel je wat terug in je tweede post. En mijn post is jouw aanspreken op hetgeen er gebeurt. Dat vind je wellicht niet leuk want je wordt geconfronteerd met jouw manier van posten die niet correct is maar het is wel zoals het is.

    Ik kom uit de wereld waar we hier iedere dag over praten, geneesmiddelen. Daar is zorgvuldigheid en evidence voor hetgeen je beweert heel erg belangrijk. Als jij zaken zou posten in dit werk zoals je hier zeer regelmatig doet dan zou je meteen een proces aan je broek hebben. Want zo werkt het in deze wereld. Je kunt alleen maar zaken claimen zoals ze zijn en je kunt geen interpretaties of aannames communiceren. Dan zijn de consequenties iets groter dan een ‘nok’. Het is niet voor niets dat advocaten heel veel geld verdienen aan de farmaceutische industrie.

    Je kunt vervolgens gaan posten ‘dat dit niet de eerste keer is’ maar ook dat zijn zaken welke je nu verzint. Wel is het zo dat het niet de eerste keer is dat ik je aanspreek op jouw aannames en conclusies welke je hier aan verbind. En ik zal je zeggen Mmdeugen, dat doe ik veel minder vaak als dat ik zou kunnen. Want het is ongelooflijk hoe vaak jij dat doet.

    Dat je verwacht dat ik excuses aan jou ga geven is helemaal een gotspe. Ik denk dat jij aan een heleboel mensen excuses moet maken voor alles wat je zo vaak hier op dit forum onjuist neerpent. Ik heb deze Pavlov reactie van jou vaker gezien wanneer je aangesproken wordt op hetgeen je schrijft. Recent eiste je van iemand anders ook zijn excuses. Voor mij lijk je een beetje de weg kwijt te zijn Mmdeugen.

    Ik heb 30 jaar ervaring in de farmaceutische industrie maar ben oorspronkelijk opgeleid om te kijken naar- en het beoordelen van het gedrag van mensen. Ik ben gewend om goed te luisteren naar mensen. Bij jou valt mij heel veel op Mmdeugen Dat ga ik hier niet neerpennen omdat ik dat niet thuis vindt horen op een forum. Maar laat ik iets in het algemeen meegeven aan je. Wanneer je voortdurend in conflict komt met andere mensen en aangesproken wordt op je gedrag. Ligt dat dan aan de wereld om je heen of misschien toch aan jezelf?

    Denk over dit laatste maar eens na Mmdeugen en probeer te leren van de feedback welke je krijgt.
  5. forum rang 10 voda 1 november 2023 12:21
    @Triple A,

    Een reden dat de R&D kosten extra stijgen zou ook kunnen zijn dat Pharming een reservering voor de milestone betalingen op de balans boekt. Dit is nu nog niet te zien, maar wel dadelijk bij de 4e kwartaal/jaarcijfers.

    Wel een interessante vraag. Ik zal dadelijk eens een mailtje aan ze sturen. Ben benieuwd of ze daar een antwoord op willen geven.

    PS:

    Mailtje de deur uit. Ik zal jullie t.z.t. op de hoogte houden.
  6. forum rang 8 Sharen 1 november 2023 12:21
    quote:

    Triple A schreef op 1 november 2023 12:07:

    [...]
    -

    Het is niet zo zinvol om winstgevendheid op kwartaalbasis te gaan beoordelen. Dan ga je te veel op incidentele omstandigheden in een driemaands periode oordelen. Zo waren er in Q3:

    • Geen kosten voor een mijlpaalbetaling aan Novartis waarvan Pharming er nog $ 190 miljoen heeft te doen.

    • Uitzonderlijke omstandigheden dat in de financiële kosten een positief in plaats van een negatief bedrag is geboekt.

    Je kunt beter op jaarbasis oordelen. En dan moet Pharming in Q4 2023 meer dan $ 78 miljoen omzet maken om 2023 winstgevend af te sluiten. Overigens zie ik ook nog wel een scenario voor mij dat Pharming in 2023 maximaal kosten gaat boeken (bijvoorbeeld de kosten van toekomstige mijlpaalbetalingen vast inboeken) om de kans op winstgevendheid in 2024 te vergroten. Dit heeft Pharming wel eens eerder gedaan.

    -
    Tja, maar er waren óók geen bijzondere baten in Q3, zoals die er in Q2 bijvoorbeeld wél waren met de 21,1 milj $ opbrengst voor die voucher
  7. forum rang 7 Beur 1 november 2023 12:25
    quote:

    Mmdeugen schreef op 1 november 2023 11:14:

    [...]

    Beste Mika,

    U heeft in mijn quote van 9.45 uur zitten knoeien en er wat uit een eerdere posting bijgeplakt, waardoor eea uit de context wordt gehaald!
    De 2e tekst verduidelijkt en nuanceert nl. De 1e tekst.

    Vervolgens stel je, dat ik in een van die postings schrijf, dat Sijmen de Vries die uitspraak heeft gedaan.
    Dat staat in beide niet beschreven!
    Lees maar eens heel goed na
    Dat is "jou interpretatie"!

    Vervolgens stel je dat ik mij als autoriteit wat betreft Pharming positioneer.
    Dit heb ik nooit beweerd!!

    Conclusie:
    Jou hele posting deugt daarom m.i. verder van geen kant, omdat je van jou woorden mijn woorden probeert te maken.

    Dit is niet de 1e keer.
    Stop daar mee.

    Omdat u met deze posting (wederom ) mijn naam beschadigt heb ik jou posting genokt.

    Ik ga ervan uit, dat die wordt verwijderd en verwacht eigenlijk excuses van u!
    IEX Boulevard
  8. forum rang 7 Beur 1 november 2023 12:29
    quote:

    Mika schreef op 1 november 2023 12:18:

    [...]
    Het is op dit forum een soort Pavlov reactie wanneer iemand aangesproken wordt op hetgeen hij of zij schrijft om dan een ‘nok’ te geven. Ik ken geen een ander forum waar dit zoveel gebeurt. Wanneer jij aangesproken wordt op je gedrag en vragen krijgt Mmdeugen dan doe je net alsof je de post niet hebt gezien of je zegt zelfs keihard dat je ‘helemaal geen vragen heb gekregen’ van een ander forumlid. En als je blijkbaar niet anders meer weet te reageren dan ga je een ‘nok’ geven. Nou ja, dan maak ik dat ook een keer mee. Het is voor mij de eerste keer dat dit gebeurd. Maar ik heb er geen last van Mmdeugen. Je nokt maar zoveel als je wil. Het geeft mij alleen maar een bevestiging van jouw gedrag.

    Dan ga ik nog even inhoudelijk in op hetgeen je schrijft.

    Allereerst heb ik niet ‘zitten knoeien’ in je post. Dat doe ik nooit. Ik heb jouw hele tweede post geplaatst en ik heb uit je eerste post de zin gehaald welke betrekking had op deze tweede post. Die heb ik ook niet tussen je andere post gezet maar netjes erboven zodat iedereen kan zien waaraan ik refereer. Daar is niets mee uit de context gehaald. Iedereen kan dit nalezen. Het is ook niet een kwestie van nuanceren van jouw kant. Je hebt in je eerste post zaken beschreven zoals ze helemaal niet zijn gegaan om er vervolgens nog aannames van jouw kant aan toe te voegen. Omdat je aangesproken wordt op hetgeen je schrijft krabbel je wat terug in je tweede post. En mijn post is jouw aanspreken op hetgeen er gebeurt. Dat vind je wellicht niet leuk want je wordt geconfronteerd met jouw manier van posten die niet correct is maar het is wel zoals het is.

    Ik kom uit de wereld waar we hier iedere dag over praten, geneesmiddelen. Daar is zorgvuldigheid en evidence voor hetgeen je beweert heel erg belangrijk. Als jij zaken zou posten in dit werk zoals je hier zeer regelmatig doet dan zou je meteen een proces aan je broek hebben. Want zo werkt het in deze wereld. Je kunt alleen maar zaken claimen zoals ze zijn en je kunt geen interpretaties of aannames communiceren. Dan zijn de consequenties iets groter dan een ‘nok’. Het is niet voor niets dat advocaten heel veel geld verdienen aan de farmaceutische industrie.

    Je kunt vervolgens gaan posten ‘dat dit niet de eerste keer is’ maar ook dat zijn zaken welke je nu verzint. Wel is het zo dat het niet de eerste keer is dat ik je aanspreek op jouw aannames en conclusies welke je hier aan verbind. En ik zal je zeggen Mmdeugen, dat doe ik veel minder vaak als dat ik zou kunnen. Want het is ongelooflijk hoe vaak jij dat doet.

    Dat je verwacht dat ik excuses aan jou ga geven is helemaal een gotspe. Ik denk dat jij aan een heleboel mensen excuses moet maken voor alles wat je zo vaak hier op dit forum onjuist neerpent. Ik heb deze Pavlov reactie van jou vaker gezien wanneer je aangesproken wordt op hetgeen je schrijft. Recent eiste je van iemand anders ook zijn excuses. Voor mij lijk je een beetje de weg kwijt te zijn Mmdeugen.

    Ik heb 30 jaar ervaring in de farmaceutische industrie maar ben oorspronkelijk opgeleid om te kijken naar- en het beoordelen van het gedrag van mensen. Ik ben gewend om goed te luisteren naar mensen. Bij jou valt mij heel veel op Mmdeugen Dat ga ik hier niet neerpennen omdat ik dat niet thuis vindt horen op een forum. Maar laat ik iets in het algemeen meegeven aan je. Wanneer je voortdurend in conflict komt met andere mensen en aangesproken wordt op je gedrag. Ligt dat dan aan de wereld om je heen of misschien toch aan jezelf?

    Denk over dit laatste maar eens na Mmdeugen en probeer te leren van de feedback welke je krijgt.
    Ga daar toch niet op in man. Al die pedagogische epistels hier.... Sommige mensen zijn nou eenmaal onverbeterlijk,accepteer dat!
  9. forum rang 6 Natal 1 november 2023 12:43
    quote:

    Mika schreef op 1 november 2023 10:48:

    [...]
    Goedemorgen Natal.
    Merci voor je post en de link.
    Het onderschrijft eigenlijk wel wat ik eerder schreef. De aantallen zijn nog erg klein. Dat is ook niet vreemd gezien de indicatie maar het zorgt er ook voor dat je nog heel weinig kan zeggen over lange termijn effecten of eventuele bijwerkingen. De periode van 5 jaar is bemoedigend maar is in de farmaceutische wereld niet een lange periode.
    Ik was aangenaam verrast, voor een ultra rare disease is 37 een behoorlijk aantal in mijn ogen.

    Agree to disagree. prettige dag.
  10. forum rang 6 Theo3 1 november 2023 13:04
    Zouden Jullie zo vriendelijk willen zijn om op te houden met deze ellenlange postst we weten het nu maak anders een draadje voor jullie tweeën aan dan kunnen jullie elkaar daar BESCHADIGEN
  11. [verwijderd] 1 november 2023 13:33
    quote:

    Mika schreef op 1 november 2023 12:18:

    [...]
    Het is op dit forum een soort Pavlov reactie wanneer iemand aangesproken wordt op hetgeen hij of zij schrijft om dan een ‘nok’ te geven. Ik ken geen een ander forum waar dit zoveel gebeurt. Wanneer jij aangesproken wordt op je gedrag en vragen krijgt Mmdeugen dan doe je net alsof je de post niet hebt gezien of je zegt zelfs keihard dat je ‘helemaal geen vragen heb gekregen’ van een ander forumlid. En als je blijkbaar niet anders meer weet te reageren dan ga je een ‘nok’ geven. Nou ja, dan maak ik dat ook een keer mee. Het is voor mij de eerste keer dat dit gebeurd. Maar ik heb er geen last van Mmdeugen. Je nokt maar zoveel als je wil. Het geeft mij alleen maar een bevestiging van jouw gedrag.

    Dan ga ik nog even inhoudelijk in op hetgeen je schrijft.

    Allereerst heb ik niet ‘zitten knoeien’ in je post. Dat doe ik nooit. Ik heb jouw hele tweede post geplaatst en ik heb uit je eerste post de zin gehaald welke betrekking had op deze tweede post. Die heb ik ook niet tussen je andere post gezet maar netjes erboven zodat iedereen kan zien waaraan ik refereer. Daar is niets mee uit de context gehaald. Iedereen kan dit nalezen. Het is ook niet een kwestie van nuanceren van jouw kant. Je hebt in je eerste post zaken beschreven zoals ze helemaal niet zijn gegaan om er vervolgens nog aannames van jouw kant aan toe te voegen. Omdat je aangesproken wordt op hetgeen je schrijft krabbel je wat terug in je tweede post. En mijn post is jouw aanspreken op hetgeen er gebeurt. Dat vind je wellicht niet leuk want je wordt geconfronteerd met jouw manier van posten die niet correct is maar het is wel zoals het is.

    Ik kom uit de wereld waar we hier iedere dag over praten, geneesmiddelen. Daar is zorgvuldigheid en evidence voor hetgeen je beweert heel erg belangrijk. Als jij zaken zou posten in dit werk zoals je hier zeer regelmatig doet dan zou je meteen een proces aan je broek hebben. Want zo werkt het in deze wereld. Je kunt alleen maar zaken claimen zoals ze zijn en je kunt geen interpretaties of aannames communiceren. Dan zijn de consequenties iets groter dan een ‘nok’. Het is niet voor niets dat advocaten heel veel geld verdienen aan de farmaceutische industrie.

    Je kunt vervolgens gaan posten ‘dat dit niet de eerste keer is’ maar ook dat zijn zaken welke je nu verzint. Wel is het zo dat het niet de eerste keer is dat ik je aanspreek op jouw aannames en conclusies welke je hier aan verbind. En ik zal je zeggen Mmdeugen, dat doe ik veel minder vaak als dat ik zou kunnen. Want het is ongelooflijk hoe vaak jij dat doet.

    Dat je verwacht dat ik excuses aan jou ga geven is helemaal een gotspe. Ik denk dat jij aan een heleboel mensen excuses moet maken voor alles wat je zo vaak hier op dit forum onjuist neerpent. Ik heb deze Pavlov reactie van jou vaker gezien wanneer je aangesproken wordt op hetgeen je schrijft. Recent eiste je van iemand anders ook zijn excuses. Voor mij lijk je een beetje de weg kwijt te zijn Mmdeugen.

    Ik heb 30 jaar ervaring in de farmaceutische industrie maar ben oorspronkelijk opgeleid om te kijken naar- en het beoordelen van het gedrag van mensen. Ik ben gewend om goed te luisteren naar mensen. Bij jou valt mij heel veel op Mmdeugen Dat ga ik hier niet neerpennen omdat ik dat niet thuis vindt horen op een forum. Maar laat ik iets in het algemeen meegeven aan je. Wanneer je voortdurend in conflict komt met andere mensen en aangesproken wordt op je gedrag. Ligt dat dan aan de wereld om je heen of misschien toch aan jezelf?

    Denk over dit laatste maar eens na Mmdeugen en probeer te leren van de feedback welke je krijgt.

    Voor mij is deze duscussie klaar Mika!
    Je hebt duidelijk in mijn 2e post zitten knippen en plakken! Bah.

    Ik denk dat ik in mijn postings duidelijk en vooral inhoudelijk was.
    Heb m.i. geen enorm lang psychologisch epistel van jou nodig!
    Blijf a.u.b. inhoudelijk.

    Ik denk m.i. altijd goed na als ik post. En zal ook zeker fouten maken en dat ook toegeven als anderen daar op wijzen en ik vervolgens denk dat dat zo is.

    Ben gewoon aandeelhouder van Pharming en geen expert. Maar let als aandeelhouder wel heel goed op wat de ontwikkelingen bij Pharming zijn en wat de CEO vertelt en wat de cijfers aangeven.
    Samen met wat andere ingrediënten bepaal ik dan mijn strategie.
    Ik word ook niet persoonlijk. Heb geen behoefte aan machtstrijd!

    Lees je geschreven tekst en die van mij vanwege de nok nog eens goed door!

    Wellicht kom je tot heel ander inzicht!

    Kortom.

    Einde discussie!

    Fijne dag
  12. [verwijderd] 1 november 2023 13:42
    quote:

    Theo3 schreef op 1 november 2023 13:04:

    Zouden Jullie zo vriendelijk willen zijn om op te houden met deze ellenlange postst we weten het nu maak anders een draadje voor jullie tweeën aan dan kunnen jullie elkaar daar BESCHADIGEN

    At your Service.
    Geregeld.
  13. forum rang 6 Rikos 1 november 2023 13:51
    Mmdeugen
    1 november 2023 13:42
    auteur info
    quote:
    Theo3 schreef op 1 november 2023 13:04:

    Zouden Jullie zo vriendelijk willen zijn om op te houden met deze ellenlange postst we weten het nu maak anders een draadje voor jullie tweeën aan dan kunnen jullie elkaar daar BESCHADIGEN

    At your Service.
    Geregeld.


    Chapeau poster Theo3!!!!!

    U heeft het bijna onmogelijke bewerkstelligt, namelijk de bevestiging van poster MMdeugen dat zij stopt met het posten van ellenlange posts.

    Velen zullen u dankbaar zijn.

    Dikke AB.

    M.i. dan
  14. forum rang 4 Kwiirk 1 november 2023 13:59
    quote:

    ffwachten nog schreef op 1 november 2023 00:09:

    [...]
    Inderdaad! centje erbij, 2 centjes eraf, gaat het echt niet worden deze gammele business. Heerlijk dit forum! Het meest geweldige is dat mensen met de kop in het zand zo kundig een fijne toekomst kunnen voorspellen! Zonder plan, geen winst, zonder plan! voor mij zonder verliezers geen winnaars!
    ffwachten, je doet alsof de verbetering in de inkomsten van Pharming en potentieel goede berichtgeving in dit jaar momenteel iets te maken hebben met de koersontwikkeling van 1 centje erbij en 2 er af. Dat verband is er niet. De koersontwikkeling van Pharming (en Just eat) heeft niets te maken met de resultaten en kansen op positieve berichtgeving. Het enige wat volgens mij in deze situatie vast staat is dat zowel Pharming als just eat ondergewaardeerd zijn. Wanneer die onderwaardering er uit zal gaan is natuurlijk de vraag.
  15. forum rang 10 voda 1 november 2023 14:16
    Door dat gekissebis daalt de koers weer. Zo lopen potentiële kopers weer weg als ze dit forum lezen.

    1,118
    1-nov-2023 14:12:46
    Verschil
    +0,002 (+0,18%)
    Dagrange 1,112 - 1,131
  16. forum rang 7 Winst gevend 1 november 2023 14:17
    .
    11.86+0.96 (+8.81%)
    At close: October 31 03:59PM EDT

    11.94 +0.08 (+0.67%)
    After hours: Oct 31, 04:37PM EDT

    Dollar eveneens opnieuw hoger.

    Aandeel Pharming nog steeds onder de oude Ruconest-top van € 1,62
    En hier blijft het nog steeds tussen de sprokkelwaarde van rond € 1,12 / € 1,13

    Fijne dag verder.
3.324 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 167 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 09 mei

    1. China handelsbalans april
    2. Argenx Q1-cijfers
    3. Hemelvaartsdag, Euronext Amsterdam regulier open
    4. Philips €0,85 ex-dividend
    5. DSM-Firmenich €2,50 ex-dividend
    6. Allfunds €0,0935 ex-dividend
    7. Coca-Cola EP €0,74 ex-dividend
    8. TKH €1,70 ex-dividend
    9. Bank of England - rentebesluit Onveranderd (5,25%)
    10. VS steunaanvragen - wekelijks
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht