Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

5,780
  • Verschill

    +0,205 +3,68%
  • Volume

    475.734 Gem. (3M) 327,6K
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ Toevoegen aan watchlist

TomTom in 2018

5.112 Posts
Pagina: «« 1 ... 221 222 223 224 225 ... 256 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 25 januari 2018 12:02
    quote:

    gulden59 schreef op 25 januari 2018 11:57:

    [...]

    Waarom moeten mensen met minder dan 3000 aandelen zich koest houden??? Een meer dan misplaatste en arrogante opmerking!!!!!
    Totaal niet arrogant maar om nu management totaal af te kraken. Meesten van ons (waaronder mijzelf) hebben nooit iets in het leven bereikt anders zaten we hier ook niet te speculeren !!!
  2. jadijako 25 januari 2018 12:21
    turen jullie de hele dag naar de koers ? heb gewoon aandelen, wat puts gekocht febr, july calls geschreven, dus effe lekker wandelen, en wat anders doen.
  3. forum rang 4 eduardo3105 25 januari 2018 12:34
    wat nou geen nieuws van TT (en het is pas 25-1)

    DATE TITLE VIEW
    8 Jan, 2018
    TomTom Accelerates the Future of Driving with New Technologies and Partnerships
    PDF Add to Briefcase
    8 Jan, 2018
    TomTom Launches AutoStream: A Revolutionary Map Delivery Service for Autonomous Driving
    PDF Add to Briefcase
    8 Jan, 2018
    TomTom Solves the Unspoken Design Challenge for Autonomous Vehicles
    PDF Add to Briefcase
    8 Jan, 2018
    TomTom HD Map & TomTom AutoStream to Power Baidu's Open Autonomous Driving Platform, Apollo
    PDF Add to Briefcase
    8 Jan, 2018
    TomTom & Zenuity Join Forces on End-To-End Autonomous Driving System Software
    PDF Add to Briefcase
    8 Jan, 2018
    TomTom & Qualcomm Extend Collaboration with New Autonomous Driving Demonstration
    PDF Add to Briefcase
    8 Jan, 2018
    TomTom Wins Prestigious Software Award for Best-in-Class Automotive-Grade Navigation Software
    PDF Add to Briefcase
    5 Jan, 2018
    TomTom adopts new accounting standards IFRS 15 and IFRS 16 as of 1 January 2018
  4. forum rang 6 boem! 25 januari 2018 12:40
    Koers een jaar geleden 8,75 euro tegen 8,72 vandaag op dit uur.

    Geen enkele beweging in de koers terwijl er toch veel is gebeurt.
    Het vooruitzicht dat Sports de teruggang in Hardware zou kunnen opvangen is op een mislukking uitgelopen.
    De gesloten allianties en samenwerkingsverbanden in het C&S veld lijken veel potentie te hebben.
    HG cs hebben aangeven Tom2 als zelfstandige unit het nieuwe tijdperk van de SD(E)C te laten betreden.
    Ik doe niet mee aan het gehuil of gejuig met koersuitslagen naar 6 euro of 12 euro.

    De potentie is dusdanig en de ontwikkeling van Tom2 zijn dusdanig dat ik nog eerder geloof hecht aan een wederoptanding van het aandeel dan aan een algehele teloorgang.
    Op 6 feb worden we wederom nog niet getracteert op een wpa van minimaal 1 euro want 40 ct ligt eerder voor de hand.
    De cc zal uitsluitsel moeten geven op welke termijn we de barriere van een wpa van 1 euro kunnen slechten want slechts vanaf dat tijdstip gaat de koers noordwaarts omdat op dat moment het bewijs is geleverd dat HG het goed heeft gezien.

  5. [verwijderd] 25 januari 2018 13:17
    Nooit nieuws van TomTom zelf altijd via partners
    Waarom mag TomTom niet zeggen wat hun zeggen
    Ze mogen het dus wel maar verzwijgen en houden kaken op elkaar want de koers mag niet omhoog natuurlijk vanwege een eventuele EXIT
  6. minofmeer 25 januari 2018 13:17
    Zeker, vanmaarsum. Tomtom is bovenliggend. Bovendien zal Tomtom -door alliantie met Baidu- als eerste weten waar de problemen zich voordoen met autonomous rijden. En daar ook als eerste op anticiperen. Gaat Here nooit bijbenen.
  7. [verwijderd] 25 januari 2018 13:33
    quote:

    moneymaker_BX schreef op 25 januari 2018 13:19:

    Nou ben benieuwd waar de koers heen gaat op dit nieuws> Boven de 9 toch op zijn minst
    "dit nieuws" ??
  8. forum rang 4 eduardo3105 25 januari 2018 13:42
    quote:

    trendwatchings schreef op 25 januari 2018 13:33:

    [...]

    "dit nieuws" ??
    The new #Audi #A8 is not bothered by traffic jams, as it can simply bypass them. This is possible thanks to the hybrid navigation, which can make route adjustments in real time. How the #hybridfeature works and which role @here, @Google and TomTom play: fal.cn/qgO4
  9. Kazoo 25 januari 2018 13:54
    quote:

    eduardo3105 schreef op 25 januari 2018 13:42:

    [...]
    The new #Audi #A8 is not bothered by traffic jams, as it can simply bypass them. This is possible thanks to the hybrid navigation, which can make route adjustments in real time. How the #hybridfeature works and which role @here, @Google and TomTom play: fal.cn/qgO4
    Iedereeen doet het met iedereen. Uiteindelijk is dit ook hoe de SDC tot stand zal komen. Alle grote OEMs doen minimaal aan dual-sourcing en bouwen al dan niet een 'eigen laag' over het geheel. Zelfs Audi werkt dus gewoon met een hybride systeem als dat beter is dan enkel bouwen op Here.

    Here en TT kunnen dus in de toekomst prima naast elkaar blijven bestaan en onafhankelijk en afhankelijk in dezelfde auto zitten.

    Dit is wat mij betreft een major confirmation dat het wel goed gaat komen met het verdienmodel van TT in de toekomst!!

  10. forum rang 7 ketchup 25 januari 2018 14:06

    iedereen erkent dat samenwerking met TT voordelen heeft, want TT heeft gewoon voor navigatie en traffic een goed product, maar niemand betaald er voor

    alles is nog steeds voor de sector in ontwikkeling-fase en dan is het allemaal testen en ruil en gunsten
    TT moet binnenkomen, de afnemer wil het produkt , maar het is allemaal op contract basis per deal, daarom komen er nu ook stemmen die zich afvragen is het niet te prefereren die zelfstandigheid op te geven en nu relaties te cementeren door equity participaties, want straks heeft iedereen een gelijkwaardig produkt in de aanbieding en is de voorloper qua knowhow en techniek en dat is TT nu en daarvoor vol geprezen niet langer de enige.

    TT is te zwak grote deals af te dwingen ook al hebben ze het beste produkt, ze zijn daar qua kapitalisatie te nietig voor, dus het is of kiezen voor een strategische alliantie en daar zal je dan een gedeelte van onwership voor moeten opgeven, of je loopt de kans dat iemand vijandig je produkt pakt, of je moet een manier weten te vinden dat je prijs qua beurswaardering niet langer interessant is voor een overname

    als je vandaag de dag ziet dat
    HERE maps gewaardeerd staan @ 3,4 miljard
    dat Fleetmatics 2,4 miljard usd heeft opgebracht
    dat WAZE 1 miljard usd waardering heeft

    en je trekt TT als business uit elkaar aan een beurswaarde van 2 miljard
    dan staat Telematics er op voor 700 mio
    Traffic voor 300 mio
    en de Maps van TT voor 1 miljard

    dan hoef je toch geen raketgeleerde te zijn om te beseffen dat TT solliciteert om een kaping, al was het enkel maar om het een ander niet te gunnen.

    Indien HG en zijn compadres in control willen blijven moet die koers aanzienlijk omhoog, hij zal er wat op moeten verzinnen, want de cijfers gaan het voor de komende 2 jaar niet doen, ook al gaan ze sterk beteren, maar dat kan makkelijk komende van een kwartje.
  11. [verwijderd] 25 januari 2018 14:10
    quote:

    Kazoo schreef op 25 januari 2018 13:54:

    [...]

    Iedereeen doet het met iedereen. Uiteindelijk is dit ook hoe de SDC tot stand zal komen. Alle grote OEMs doen minimaal aan dual-sourcing en bouwen al dan niet een 'eigen laag' over het geheel. Zelfs Audi werkt dus gewoon met een hybride systeem als dat beter is dan enkel bouwen op Here.

    Here en TT kunnen dus in de toekomst prima naast elkaar blijven bestaan en onafhankelijk en afhankelijk in dezelfde auto zitten.

    Dit is wat mij betreft een major confirmation dat het wel goed gaat komen met het verdienmodel van TT in de toekomst!!

    "Iedereeen doet het met iedereen" : net bij sex :-)
  12. [verwijderd] 25 januari 2018 14:15
    quote:

    eduardo3105 schreef op 25 januari 2018 13:42:

    [...]
    The new #Audi #A8 is not bothered by traffic jams, as it can simply bypass them. This is possible thanks to the hybrid navigation, which can make route adjustments in real time. How the #hybridfeature works and which role @here, @Google and TomTom play: fal.cn/qgO4
    wellicht komt om 15:30 nog wat stijging op basis van dit "nieuws" . Lijkt er nu op dat we DH al hebben bereikt.
5.112 Posts
Pagina: «« 1 ... 221 222 223 224 225 ... 256 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 29 april

    1. NL producentenvertrouwen april
    2. Philips Q1-cijfers
    3. Umicore Q1-cijfers
    4. Proximus Q1-cijfers
    5. Fra BBP eerste kwartaal (voorlopig)
    6. AkzoNobel €1,54-ex-dividend
    7. Besi €2,15 ex-dividend
    8. Fugro €0,40 ex-dividend
    9. Heineken €1,04 ex-dividend
    10. Vastned €1,28 ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht