Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

BAM Groep Koninklijke NL0000337319

Laatste koers (eur)

3,960
  • Verschill

    0,000 0,00%
  • Volume

    200.571 Gem. (3M) 1,2M
  • Bied

    3,958  
  • Laat

    3,962  
+ Toevoegen aan watchlist

BAM februari 2018

3.002 Posts
Pagina: «« 1 ... 84 85 86 87 88 ... 151 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 22 februari 2018 13:08
    Denk niet dat mensen nog verkopen op deze stand. Het is puur een spel van shortpartijen met elkaar. De ene koopt de andere verkoopt. Aan eind geven ze elkaar geld terug. Ik blijf in ieder geval tot de koers gaat herstellen. Kost wat kost.
  2. FairValue 22 februari 2018 13:09
    quote:

    Diegy schreef op 22 februari 2018 13:01:

    Krak zegt de 3,55 zometeen. Daarna gaan er een hele hoop stop loss af op 3,50. Als amerika vanmmidag ineens aardig rood word dan krijgen we hier weer zo een paniek reactie op de beurzen.
    Zou je je waarzeggerij achterwege kunnen laten? Dank u.
  3. [verwijderd] 22 februari 2018 13:12
    quote:

    Luizenmoeder schreef op 22 februari 2018 13:08:

    [...]

    Nee jij snapt het beleggen wel...weer 2.5% om je oren.

    Geduld jongen. Herstel komt zeer binnenkort wel. Denk je nou echt dat ze zo lang door kunnen gaan??? is een kwestie van uren en dan zijn ze klaar. Eind van de dag gaat toch wat herstellen.
  4. PentaGoNix 22 februari 2018 13:13
    quote:

    Cementwagen schreef op 22 februari 2018 13:03:

    Volgens mij zijn er zo'n 273 miljoen aandelen.
    Er is netto 193 miljoen in kas.

    Aandelen inkopen zou ik zeggen bij deze koers.
    Als de kaspositie klopt wat je zegt dan zou het idd geen gek idee zijn om aandelen in te kopen. Koop je zo maar ca. 53 miljoen aandelen op, dat is bijna 20% van de uitstaande aandelen! Waarom zouden ze zo iets eigenlijk niet doen?
  5. [verwijderd] 22 februari 2018 13:15
    quote:

    Diegy schreef op 22 februari 2018 13:01:

    Krak zegt de 3,55 zometeen. Daarna gaan er een hele hoop stop loss af op 3,50. Als amerika vanmmidag ineens aardig rood word dan krijgen we hier weer zo een paniek reactie op de beurzen.
    Op welke koers ga je wéér draaien, zogenaamd kopen en positieve berichtjes plaatsen, knul?
  6. forum rang 6 innicksname 22 februari 2018 13:20
    quote:

    PentaGoNix schreef op 22 februari 2018 13:13:

    [...]Als de kaspositie klopt wat je zegt dan zou het idd geen gek idee zijn om aandelen in te kopen. Koop je zo maar ca. 53 miljoen aandelen op, dat is bijna 20% van de uitstaande aandelen! Waarom zouden ze zo iets eigenlijk niet doen?
    Lijkt me niet heel verstandig. Neem aan dat u zelf ook een spaarrekening heeft voor als de CV-ketel of wasmachine de geest geeft.
  7. JVDP 22 februari 2018 13:20
    quote:

    Cementwagen schreef op 22 februari 2018 13:03:

    Volgens mij zijn er zo'n 273 miljoen aandelen.
    Er is netto 193 miljoen in kas.

    Aandelen inkopen zou ik zeggen bij deze koers.
    En daarmee draai je gelijk alle shorters een mooie loer!!

    Gr JvdPee
  8. [verwijderd] 22 februari 2018 13:24
    quote:

    Aafje Aasgier schreef op 22 februari 2018 13:15:

    [...]

    Op welke koers ga je wéér draaien, zogenaamd kopen en positieve berichtjes plaatsen, knul?
    Gezien al zijn reacties gevalletje autisme misschien??? Kan hij ook niets aan doen de ssssstttttumper.
  9. forum rang 6 €d_Modus Vivendi 22 februari 2018 13:31

    Shortlisted firms unveiled for $4 billion Cross River Rail

    By Andy Brown22 February 2018

    Save article

    Queensland new station

    An artist’s impresson of one of the new Queensland stations

    The shortlisted companies for the contract to build Queensland’s highest priority infrastructure project, Cross River Rail, have been announced.

    The US$4.3 billion scheme will extend the city’s underground rail system by adding 10.2km of line, digging a 5.9km double-bore tunnel under the Brisbane river and the city’s central business district and adding five stations to the network.

    The contract is split into one for tunnels and stations and the other for the rail systems.

    For the construction elements the shortlist is down to three contenders. They are, Pulse, the CIMIC Group-led consortium, including Pacific Partnerships, CPB Contractors, UGL, BAM, Ghella and DIF.

    The second is Qonnect, which includes QIC, Capella Capital, Lendlease, John Holland and Bouygues and finally CentriQ Partnerships which is Plenary Group, ACCIONA, GS Engineering & Construction, Salini Impregilo and Spotless Group.

    The shortlist for the rail systems contract is the River City Alliance (Laing O’Rourke, GHD, Aurecon, SYSTRA Scott Lister) and Unity Alliance (CPB Contractors, UGL, Jacobs and AECOM).

    Deputy Premier Jackie Trad said the announcement followed a comprehensive evaluation by the Cross River Rail Delivery Authority of the Expressions of Interest received for the project’s two major works packages.

    “Cross River Rail is a transformational project that will unlock the bottleneck at the core of our transport network and increase its capacity to deliver ‘turn-up-and-go’ public transport,” Ms Trad said.

    “It will also generate 7,700 jobs during construction, and stimulate decades of economic development opportunities right across South East Queensland. The final consortia awarded contracts from these shortlists will be building this project.

    “Shortlisted companies will now be required to prepare detailed bids that demonstrate innovation and offer Queenslanders the highest possible value for money. This is a big milestone in the delivery of this critical project.”
  10. [verwijderd] 22 februari 2018 13:33
    quote:

    Hobahobahi schreef op 21 februari 2018 17:42:

    Morgen begint rood tot 3.5 en dan zeker weten 100% zal de toko stijgen en groen sluiten. Mark my words!
    hier weer zo'n grote oelewapper !
  11. Cementwagen 22 februari 2018 13:34
    quote:

    Jvdpee schreef op 22 februari 2018 13:20:

    [...]

    En daarmee draai je gelijk alle shorters een mooie loer!!

    Gr JvdPee
    Juist
  12. forum rang 6 €d_Modus Vivendi 22 februari 2018 13:49
    10% ingeleverd sinds gisteren, dat slaat toch nergens op? Net zo ver als 8-12 toen het debacle zich voordeed. Intussen is er zeker niets gebeurd om dit te rechtvaardigen. Orders zijn ook na die datum binnengesleept en vast wel op een hogere marge. Hoe vaak moet het leed nog geleden worden?
  13. forum rang 5 manuss 22 februari 2018 13:50
    quote:

    boldie schreef op 22 februari 2018 13:42:

    wanneer verlossende woord van Duitsland?
    Wir haben es nicht gewust
  14. forum rang 6 €d_Modus Vivendi 22 februari 2018 13:51
    quote:

    manuss schreef op 22 februari 2018 13:50:

    [...] Wir haben es nicht gewust
    Boldie, nu voor de laatste keer: Lees het forum eens door.Het is diverse keren gemeld. Moet ik nu alles hier doen?
  15. forum rang 6 €d_Modus Vivendi 22 februari 2018 13:53

    BAM-PGGM-combinatie bereikt ‘financial close’ voor pps-snelweg A10/A24 in Duitsland
    16 februari 2018 - BAM PPP bv / Wayss & Freytag Ingenieurbau AG
    Artists impression

    Bunnik, 16 februari 2018 – Het consortium, gevormd door BAM-PGGM en HABAU, heeft het contract gesloten (‘financial close’) voor het pps-project A10/A24 Neuruppin tot Pankow. Dit project is gesitueerd ten noordwesten van Berlijn. Het bouwvolume bedraagt € 650 miljoen.

    Het project betreft ontwerp, aanleg, financiering, onderhoud en beheer van de verbreding van snelweg A10 naar zes rijstroken over een lengte van circa 30 kilometer, alsmede de complete reconstructie van de A24, eveneens over een lengte van 30 kilometer. Tot de werkzaamheden behoren tevens de aanleg van op- en afritten, de vervanging, dan wel nieuwbouw van 37 viaducten, de plaatsing van geluidschermen en signaleringsportalen en de aanleg van rustplaatsen. Ook worden secundaire en landbouwwegen aangepast.

    De werkzaamheden worden uitgevoerd door het Duitse infrabedrijf van BAM, Wayss & Freytag Ingenieurbau, in samenwerking met de Duitse bouwonderneming HABAU. De bouwwerkzaamheden starten in maart 2018 en duren naar verwachting tot december 2022.

    Het onderhoud en beheer, inclusief gladheidsbestrijding, is tot 2048 in handen van BAM PPP Deutschland en HABAU en heeft betrekking op in totaal 64 kilometer snelweg met daarin 51 bruggen en viaducten (37 nieuwe en 14 bestaande kunstwerken).

    De financieringsstructuur betreft een langlopende obligatielening door institutionele beleggers. Daarnaast zal de Europese Investeringsbank zijn faciliteit voor gestructureerde financiering aanbieden. De kortlopende faciliteiten worden verstrekt door banken. De betrokken financiers zijn BayernLB, DekaBank, DZ Bank, Europese Investeringsbank, Rabobank en Tecta.

    Het eigen vermogen voor het project wordt ingebracht door BAM PPP PGGM Infrastructure Coöperatie (70%) en HABAU (30%).

    Partijen zijn op juridisch gebied geadviseerd door DLA Piper (BAM PPP PGGM en HABAU) en Allen & Overy (banken), alsmede op financieel gebied door Bank of Tokyo-Mitsubishi UFJ.
    Over BAM PPP

    BAM PPP opereert namens Koninklijke BAM Groep op de markt voor publiek-private samenwerking. BAM PPP is actief in vijf Europese thuislanden, Nederland, België, Verenigd Koninkrijk, Ierland en Duitsland en verkent nieuwe markten. De onderneming richt zich op de realisering van wegen en spoorwegen, onderwijs- en gezondheidszorgprojecten, justitiële inrichtingen en overige gebouwen. BAM PPP heeft financial close bereikt voor 46 projecten, met een totale vermogenswaarde van € 7,2 miljard. www.bamppp.com
    Over PGGM

    De coöperatie PGGM biedt institutionele klanten: vermogensbeheer, pensioenbeheer en bestuursadvisering. Op 31 december 2017 beheerde PGGM voor diverse pensioenfondsen een vermogen van EUR 218 miljard. Als coöperatie helpt PGGM haar ongeveer 725.000 leden bij het realiseren van een waardevolle toekomst. Daarnaast ontwikkelt PGGM – zelf of met strategische partners – innovatieve toekomstvoorzieningen door pensioen, zorg, wonen en werken met elkaar te verbinden. Meer informatie is te vinden via www.pggm.nl.
    Nadere informatie

    BAM PPP
    Vicki Harris, +44 (0)141 779 86 34;
    Koninklijke BAM Groep nv
    pers: Arno C. Pronk, (030) 659 86 23;
    analisten: Joost van Galen, (030) 659 87 07;
    PGGM
    Maurice Wilbrink, Corporate Communication, (030) 277 97 35.

  16. forum rang 6 boldie 22 februari 2018 13:59
    quote:

    €d_Modus Vivendi schreef op 22 februari 2018 13:51:

    [...]Boldie, nu voor de laatste keer: Lees het forum eens door.Het is diverse keren gemeld. Moet ik nu alles hier doen?
    sorry
3.002 Posts
Pagina: «« 1 ... 84 85 86 87 88 ... 151 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 10 juni

    1. NL industriële productie april
    2. FuelCell Q2-cijfers
  2. 11 juni

    1. NL inflatie mei def.
    2. VK werkloosheid april
    3. VS ondernemersvertrouwen MKB mei
    4. Eurocommercial Properties AvA
    5. Maandrapport OPEC
  3. 12 juni

    1. Consumenten- en producentenprijzen mei (Chi) +0,3% YoY volitaliteit verwacht
    2. Faillissementen mei (NL)
    3. Inflatie mei def. (Dld)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht