Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Air France-KLM FR001400J770

Laatste koers (eur)

10,940
  • Verschill

    +0,420 +3,99%
  • Volume

    2.023.094 Gem. (3M) 2M
  • Bied

    10,900  
  • Laat

    10,950  
+ Toevoegen aan watchlist

Air France KLM 2018

3.833 Posts
Pagina: «« 1 ... 180 181 182 183 184 ... 192 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Sjonnie2 30 augustus 2018 10:10
    quote:

    Zittenblijver_ schreef op 30 augustus 2018 10:02:

    [...]

    Ik denk het niet. Jet Airways heeft andere problemen dan KLM, de Indiaanse markt is behoorlijk lastig. De joint venture zijn afspraken over vluchtnummers en vluchtschema's / routes, maar dat zou KLM niet (zo hard) mee moeten trekken naar beneden.
    Toch baart de laatste alinea uit het bericht over Jet Airways mij wel enige zorg maar dat kan niet de oorzaak zijn dat AF ruim 4,5% daalt.

    Jet Airways heeft sinds eind vorig jaar een joint vernture met KLM en Air France op de routes tussen India en Europa. Deze jv is weer gelinkt aan die van Air France-KLM met Delta Air Lines naar Noord-Amerika. Wat de financiële sores van Jet voor de jv’s betekent is nog onduidelijk.

  2. Erwin L 30 augustus 2018 10:23
    De verhoudingen tussen Air France en de werknemers staan op scherp:

    "L'intersyndicale d'Air France a regretté jeudi que près de quatre mois sans grève n'aient permis aucune reprise des discussions sur les salaires, fustigeant "l'attitude totalement irresponsable des dirigeants d'Air France" et annonçant un "fort durcissement du conflit"."

    www.lefigaro.fr/flash-eco/2018/08/30/...
  3. NSBB 30 augustus 2018 10:30
    dat ziet er niet goed uit met mogelijk weer stakingen tot op het scherp van de snee. ben er gelukkig nog net op tijd uitgestapt .
  4. Sjonnie2 30 augustus 2018 10:34
    De reden voor deze daling lijkt mij nu wel duidelijk:

    PARIJS (AFN/BLOOMBERG) - Nieuwe stakingen bij luchtvaartmaatschappij Air France lijken een kwestie van tijd. De Franse vakbonden geven aan nieuwe acties voor te stellen aan het personeel vanwege ,,onverantwoord gedrag'' van de leiding van Air France-KLM.

    De Franse bonden wijzen erop dat na het vertrek van Air France-KLM-topman Jean-Marc Janaillac het personeel zijn acties heeft stilgelegd omdat het tijdelijk bestuur geen mandaat zou hebben voor salarisonderhandelingen. Tegelijkertijd kon er bij KLM wel door worden onderhandeld over een nieuwe cao. Ook halen ze het salaris van de nieuwe topman Benjamin Smith aan, dat fors hoger ligt dan dat van Janaillac.

    Het Air France-personeel wil salarisverhoging omdat er al jaren sprake van een nullijn is. Zij eisen een loonsverhoging van 5 procent. De top van Air France stelt een geleidelijke loonsverhoging voor, maar dat lost volgens de bonden het bestaande probleem dat de koopkracht van het personeel al jaren afneemt niet op. Eerder dit jaar staakte het personeel van Air France al diverse keren wat de luchtvaartmaatschappij circa 400 miljoen euro kostte.

  5. forum rang 4 Bob777 30 augustus 2018 15:32
    Zal de 8 nog standhouden vandaag of gaan we weer in een streep door naar de 6,90
  6. forum rang 5 manuss 3 september 2018 13:28
    quote:

    turbomania schreef op 3 september 2018 13:17:

    Ik start opkoopprogramma weer, ingekocht op 8,46
    ??
  7. forum rang 5 manuss 3 september 2018 15:08
    quote:

    Kanbeleggen schreef op 3 september 2018 14:58:

    Tijd voor herstel!
    Van DH 8,48 omlaag naar 8,356 heden.
  8. forum rang 6 gbakl 4 september 2018 15:00
    10 % down sinds 09,25 niveau ivm. stakingsdreiging (en niet meer dan een dreiging)
    en nu heel klein herstel.
    m.a.w. flinke overdrijving en het was heel simpel om de koers naar 8,16 te
    drukken om wat turbo's te elimineren en dan fors herstel en ook weer down.
    al heel wat forumleden in een jaar tijd zien komen en gaan en niemand blijft.
    ook de shorters niet, die toch al enige tijd aan hun trekken kwamen.
    volatiliteit meestal voldoende of teveel ivm. het vele manipuleren op nieuws en geruchten, net zoals het uitkomt.
    weinig vangnet om te grote koersuitslagen te drukken of nivelleren en dus zijn niet bedrijfscijfers leading hier,maar de te grote impact vd hedgefunds.
    lastig aandeel om iets van te begrijpen of iets van visie te ontwikkelen.

    en toch:
    8,16 was weer prima instapmomentje maar je moet er ook weer snel uit en
    de timing blijft een bitch.
3.833 Posts
Pagina: «« 1 ... 180 181 182 183 184 ... 192 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium Premium

Air France-KLM heeft een serieus kostenprobleem, en dat is niet voor het eerst

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 13 mei

    1. NL faillissementen april
    2. ASMI jaarvergadering
    3. Fagron jaarvergadering
  2. 14 mei

    1. B&S Group Q1-cijfers
    2. OCI Q1-cijfers
    3. Bayer Q1-cijfers
    4. Agfa-Gevaert Q1-cijfers
    5. Dui inflatie april (def)
    6. VK werkloosheid maart
    7. Dui ZEW-index economisch sentiment mei
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht