Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel

Koffiekamer Terug naar discussie overzicht

Degiro

4.252 Posts
Pagina: «« 1 ... 46 47 48 49 50 ... 213 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Jezzaa 31 december 2019 14:32
    quote:

    Totaalplaatjezien schreef op 31 december 2019 14:21:

    Vrijdag 31 december.
    Degiro wenst mij kennelijk op geheel eigen wijze alvast een gelukkig nieuwjaar.
    Mijn inlog doet het namelijk ineens niet meer.
    Niet meer via de website en ook niet meer via de App.

    Zoals altijd wordt er op de website geen enkele melding gedaan van een storing of iets dergelijks. Dus moeten we maar weer raden wat er mis is.

    Bij de klantenservice een bandje, met de mededeling dat ze gesloten zijn.
    Dit gaat dus dit jaar niet meer worden opgelost.
    Wat een bagger bedrijf zeg.

    Mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar is proberen daar zonder al te veel schade weg te komen.
    Ik ben er nu echt helemaal klaar mee!

    Is er overigens iemand die er momenteel nog wel kan inloggen?
    Zelfde probleem hier.

    Leuk is dat als een van je aandelen pre market al ~25% omhoog staat..
  2. forum rang 8 Leefloon 31 december 2019 14:41
    quote:

    objectief schreef op 31 december 2019 11:13:

    Hoeveel keer ga je hetzelfde bericht hier nog plaatsen!!
    Ga naar een andere broker en je probleem is opgelost.
    Kalm... 't is in totaal 1x geplaatst, en zeker niet vaker dan jouw herhaalde boodschap.
    Tja; ik ben geen klant van Aldi-brokers en/of Aldi-beurzen.
    Over welk probleem van mij gaat dit?
  3. [verwijderd] 31 december 2019 14:42
    quote:

    Gaasp schreef op 31 december 2019 14:29:

    Net even ingelogd. Ging goed. Maar helaas nog geen Accsys aandeeltjes bijgeschreven.
    Nou, nu ga ik mij nog meer zorgen maken.
    Zijn er anderen die momenteel ook niet kunnen inloggen bij Degiro, of ben ik de enige?

    Als jullie er wel nog gewoon kunnen inloggen lijkt het immers tegen mij persoonlijk gericht. Ik heb ze gisteren namelijk een beschaafde, maar boze mail gestuurd, waarin ik mijn kritiek heb geuit op de manier waarop Degiro tegenwoordig met haar klanten om gaat.

    Is dit dan misschien hoe Degiro omgaat met kritiek?
    Gewoon iedereen die kritiek heeft zijn inlog codes blokkeren?
    Dat zou wel heel erg onprofessioneel zijn, maar ik verbaas mij tegenwoordig nergens meer over.
  4. [verwijderd] 31 december 2019 14:46
    quote:

    Totaalplaatjezien schreef op 31 december 2019 14:42:

    [...]

    Nou, nu ga ik mij nog meer zorgen maken.
    Zijn er anderen die momenteel ook niet kunnen inloggen bij Degiro, of ben ik de enige?

    Als jullie er wel nog gewoon kunnen inloggen lijkt het immers tegen mij persoonlijk gericht. Ik heb ze gisteren namelijk een beschaafde, maar boze mail gestuurd, waarin ik mijn kritiek heb geuit op de manier waarop Degiro tegenwoordig met haar klanten om gaat.

    Is dit dan misschien hoe Degiro omgaat met kritiek?
    Gewoon iedereen die kritiek heeft zijn inlog codes blokkeren?
    Dat zou wel heel erg onprofessioneel zijn, maar ik verbaas mij tegenwoordig nergens meer over.

    Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat ze je blokkeren om kritiek. Mogelijk zijn ze niet blij met de manier waarop jij je kritiek hebt geuit, maar geen reden om niet professioneel om te gaan met jouw gegevens.

    Ik heb recent geprobeerd een account te creëren bij DeGiro, maar daar zat ook een fout in het proces. Mogelijk lopen ze aan tegen te veel verzoeken?
  5. [verwijderd] 31 december 2019 14:49
    quote:

    Kaspersky schreef op 31 december 2019 14:46:

    [...]
    Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat ze je blokkeren om kritiek. Mogelijk zijn ze niet blij met de manier waarop jij je kritiek hebt geuit, maar geen reden om niet professioneel om te gaan met jouw gegevens.

    Ik heb recent geprobeerd een account te creëren bij DeGiro, maar daar zat ook een fout in het proces. Mogelijk lopen ze aan tegen te veel verzoeken?
    Op Allestoringen.nl komen nu meerdere meldingen binnen.
    Het lijkt erop alsof ze bij Degiro, gewoon de stekkers eruit hebben getrokken, de deur achter zich dicht getrokken hebben en oud en nieuw alvast zijn gaan vieren, zonder zich verder te bekommeren om hun klanten.
  6. forum rang 9 objectief 31 december 2019 14:51
    quote:

    Totaalplaatjezien schreef op 31 december 2019 14:42:

    [...]

    Nou, nu ga ik mij nog meer zorgen maken.
    Zijn er anderen die momenteel ook niet kunnen inloggen bij Degiro, of ben ik de enige?

    Nee, inloggen bij DeGiro gaat perfect. Ik ben dik tevreden met deze broker.
    Kijk eerst naar je eigen computer/laptop/inlogcodes etc.; de Nederlandse burger is de grootste zeurpiet op de wereld.
  7. [verwijderd] 31 december 2019 14:57
    quote:

    objectief schreef op 31 december 2019 14:51:

    [...]

    Nee, inloggen bij DeGiro gaat perfect. Ik ben dik tevreden met deze broker.
    Kijk eerst naar je eigen computer/laptop/inlogcodes etc.; de Nederlandse burger is de grootste zeurpiet op de wereld.
    Jij werkt zeker bij het Web care team van Degiro.
    Het regent momenteel namelijk meldingen van mensen die niet meer kunnen inloggen bij Degiro.
    Die hebben dan zeker allemaal problemen met hun eigen apparatuur.

    Overigens erg jammer, dat web care wel de tijd neemt om hier te proberen het imago van het bedrijf te redden, maar dat er bij de klantenservice niemand de moeite neemt om de telefoon te beantwoorden!
  8. [verwijderd] 31 december 2019 15:02

    Geen inlogproblemen bij mij.

    Dit staat op hun website.

    Service & Orderdesk van DEGIRO tijdelijk bereikbaar via alternatief telefoonnummer
    Vanwege een technisch probleem is de Service & Orderdesk van DEGIRO tijdelijk bereikbaar+(31)20 808 58 98. Voor vragen kunt u ook contact opnemen via klanten@degiro.nl. Verder kunt u ook nog steeds een e-mailorder plaatsen via orders@degiro.nl.

    Onze excuses voor het ongemak.

  9. forum rang 10 voda 31 december 2019 15:04
    Vandaag voor het eerst balen bij DeGiro, ik wilde geld overboeken van DeGiro naar mijn bankrekening, kreeg ik de melding dat dit pas weer op 2 januari vanaf 13.00 uur kan. Lekker hoor, ik had dat geld nu nodig.
  10. forum rang 9 objectief 31 december 2019 15:09
    quote:

    voda schreef op 31 december 2019 15:04:

    Vandaag voor het eerst balen bij DeGiro, ik wilde geld overboeken van DeGiro naar mijn bankrekening, kreeg ik de melding dat dit pas weer op 2 januari vanaf 13.00 uur kan. Lekker hoor, ik had dat geld nu nodig.
    Geld terugboeken bij DeGiro duurt tot 3 werkdagen; want het is geen bank.
    Ben je pas nieuw, dat je dat nog niet weet!! (vandaag nodig? die is echt goed)
  11. forum rang 9 objectief 31 december 2019 15:13
    quote:

    Totaalplaatjezien schreef op 31 december 2019 14:57:

    [...]

    Jij werkt zeker bij het Web care team van Degiro.
    Waarom heb je een rekening bij DeGiro?? ja, omdat ze goedkoop zijn en dan ook nog perfecte service. Ze zijn toch niet gek.
  12. [verwijderd] 31 december 2019 15:13
    quote:

    objectief schreef op 31 december 2019 15:09:

    Geld terugboeken bij DeGiro duurt tot 3 werkdagen; want het is geen bank.
    Ben je pas nieuw, dat je dat nog niet weet!! (vandaag nodig? die is echt goed)
    Inderdaad lachen !

  13. forum rang 10 voda 31 december 2019 15:17
    quote:

    objectief schreef op 31 december 2019 15:09:

    [...]

    Geld terugboeken bij DeGiro duurt tot 3 werkdagen; want het is geen bank.
    Ben je pas nieuw, dat je dat nog niet weet!! (vandaag nodig? die is echt goed)
    Ik heb al jaren een rekening daar. Nog nooit eerder geld teruggeboekt.
    Overboeken van mijn rekening naar DeGiro gaat anders binnen 10 seconden.
    Dus is het zo raar om te veronderstellen dat bij het terugboeken het ook niet zo snel gaat?
  14. [verwijderd] 31 december 2019 15:23
    Mijn vrouw is er in geslaagd om contact te krijgen met Degiro.
    Vanwege een storing zijn zij tijdelijk bereikbaar op een alternatief telefoonnummer. Dit nummer is: 020-8085898.

    Ik ben er inmiddels in geslaagd om er in te loggen en mijn portefeuille te downloaden.
    Heb ik in ieder geval bewijs van wat ik er had.

    Ga nu de deur uit, maar wens iedereen een fijne jaarwisseling!
  15. [verwijderd] 4 januari 2020 19:48
    Wie kan mij uitleggen waar het verdienmodel zit voor DeGiro bij de kernselectie tracker fondsen (https://www.degiro.nl/data/pdf/DEGIRO_Trackers_Kernselectie.pdf) die ze zonder kosten aanbieden ?

    Pakken ze een marge bij de doorverkoop als Authorised Participan bij die trackers van de uitgevende partij naar hun eigen klanten?
    Wie deze AP's zijn is vaak onduidelijk, ze hebben geen meldingsplicht.

  16. forum rang 8 Leefloon 5 januari 2020 09:29
    quote:

    free schreef op 4 januari 2020 19:48:

    zonder kosten aanbieden

    Pakken ze een marge bij de doorverkoop als Authorised Participan bij die trackers van de uitgevende partij naar hun eigen klanten?
    Eigenlijk met kosten, tenzij je voldoet aan alle voorwaarden om het zonder direct op een effectennota zichtbare kosten aangeboden te krijgen. Het is niet onvoorwaardelijk.

    Zie inderdaad www.degiro.nl/data/pdf/NIB_OrderenOrd... onder 2.4 (met (mij) opvallende woorden met hoofdletters, maar dat geheel terzijde). De Flatex-achtige mogelijkheid bestaat dat de verwachte beurs slechts de referentiebeurs is, zodat je niets bijdraagt aan, noch profiteert van, concurrentie op een centrale markt. Overal duidelijk slechtere prijzen, waarbij de "beste prijs" de minst verslechterde bied- of laatprijs wordt. Af te raden, en anders mogelijk dus vooral geschikt voor (zeer) kleine orders, Een tweede transactie in dezelfde maand, een relatief willekeurig criterium, kent daarom waarschijnlijk ook een minimumbedrag: je moet niet té lastig gaan doen met suffe micro-orders.
  17. Pinoooo 5 januari 2020 22:11
    quote:

    free schreef op 4 januari 2020 19:48:

    Wie kan mij uitleggen waar het verdienmodel zit voor DeGiro bij de kernselectie tracker fondsen (https://www.degiro.nl/data/pdf/DEGIRO_Trackers_Kernselectie.pdf) die ze zonder kosten aanbieden ?

    Pakken ze een marge bij de doorverkoop als Authorised Participan bij die trackers van de uitgevende partij naar hun eigen klanten?
    Wie deze AP's zijn is vaak onduidelijk, ze hebben geen meldingsplicht.

    Marketingtrucje....klanten lokken.
  18. langetermijner 6 januari 2020 00:58
    quote:

    hirshi schreef op 14 december 2019 23:01:

    [...]

    Verkrijgbaarheid van aandelen bij DeGiro is bepaald niet optimaal.
    Zo zijn bij voorbeeld diverse in Amsterdam genoteerde trackers via Degiro niet verhandelbaar.

    Volgens een onderzoek van Beleggers Belangen komt DeGiro qua handelsmogelijkheden op de 4e plaats (achter resp. Lynx, TradersOnly en Saxo bank).

    Wat service en gebruiksmogelijkheden betreft komt DeGiro niet verder dan de 7e plaats. Ook daar staat Lynx op de eerste plaats.

    DeGiro is goedkoop maar kent wel verborgen kosten zoals aansluitkosten per beurs per jaar (m.u.v Amsterdam en Brussel).

    Misschien een beetje late reactie maar je kan degiro ook vragen om een product toe te voegen. (zolang het product aan de regelgeving voldoet) Ik vroeg laats of ze ook Galapagos weekopties konden toevoegen, was binnen 48 uur toegevoegd aan het platform, zelfde geld voor etfs.
  19. forum rang 8 Leefloon 6 januari 2020 10:03
    quote:

    langetermijner schreef op 6 januari 2020 00:58:

    je kan degiro ook vragen om een product toe te voegen. (zolang het product aan de regelgeving voldoet) Ik vroeg laats of ze ook Galapagos weekopties konden toevoegen, was binnen 48 uur toegevoegd aan het platform, zelfde geld voor etfs.
    Ook DeGiro heeft de verplichting om alle door Euronext gefaciliteerde orders. in alle voor een klant geschikte producten, te accepteren. Ze mogen alleen zelf bepalen hoe, dus bijvoorbeeld online alleen in AEX-aandelen en een adviseurstarief voor de rest. Iets nieuws missen kan, maar dit lijkt meer het niet willen opvoeren van noteringen waarin mogelijk door niemand wordt gehandeld.

    Je kunt je afvragen of zowel het per stuk voor hele categorieën moeten vragen als vooral die 48 uur passen binnen die door DeGiro aangegane verplichting (Rule 4201 van Euronext), en of de AFM het eens is met deze passieve, lakse, kostenbesparende uitvoering met een klantonvriendelijk "piepsysteem"...

    Ze hadden zo'n notering al moeten opvoeren, in plaats van dat het klantvriendelijk of zo zou zijn dat je dat binnen maar liefst 48 uur alsnog doen. Eigenlijk herinner je ze aan een verplichting die ze al hebben, en die er minimaal en traag wordt uitgevoerd, met klanten die actie moeten ondernemen om DeGiro een verplichting na te laten komen. Ook klanten van DeGiro moeten volwaardig aan de handel kunnen deelnemen. Een complicatie kan zijn of de order wel naar Euronext gaat, en niet naar een voor de klant eigenlijk nadelige Aldi-beurs.

    Aldi-tarieven, Aldi-dienstverlening.
  20. [verwijderd] 8 januari 2020 10:46
    Bij DeGiro is de naam van al mijn USA fondsen gewijzigd in CKaixin autoholdingstation.
    Helemaal op orde is de administratie niet bij DeGiro.
    Zal wel goed komen, maar mijn vertrouwen neemt steeds verder af.
4.252 Posts
Pagina: «« 1 ... 46 47 48 49 50 ... 213 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 465 6.840
AB InBev 2 5.285
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.580 46.402
ABO-Group 1 19
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.129
Accentis 2 253
Accsys Technologies 22 8.907
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 160
ADMA Biologics 1 31
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 13 16.394
Aedifica 2 829
Aegon 3.257 320.068
AFC Ajax 537 7.018
Affimed NV 2 5.761
ageas 5.843 109.778
Agfa-Gevaert 13 1.860
Ahold 3.536 73.983
Air France - KLM 1.024 34.337
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 466 12.771
Alfen 12 16.414
Allfunds Group 3 1.210
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.247
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 336
Altice 106 51.196
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.485 114.765
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.820 240.306
AMG 965 125.754
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 303 6.521
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 382
Antonov 22.632 153.605
Aperam 91 14.134
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 313
Arcadis 251 8.622
Arcelor Mittal 2.023 318.616
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 266
arGEN-X 15 9.107
Aroundtown SA 1 176
Arrowhead Research 5 9.280
Ascencio 1 20
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.107 37.692
ASML 1.762 76.984
ASR Nederland 18 4.122
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 333
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 29 10.653
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 49
Azerion 7 2.679

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 01 mei

    1. Japan inkoopmanagersindex diensten april (def)
    2. China inkoopmanagersindex industrie (Caixin) april
    3. NL omzet detailhandel maart
    4. Wolters Kluwer Q1-cijfers
    5. Beurzen Euronext gesloten vanwege Dag van de Arbeid
    6. Chinese beurzen gesloten
    7. VK inkoopmanagersindex diensten april (def)
    8. GlaxoSmithKline Q1-cijfers
    9. VS hypotheekaanvragen - wekelijks
    10. Kraft Heinz Q1-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht