Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Air France-KLM FR001400J770

Laatste koers (eur)

10,070
  • Verschill

    +0,100 +1,00%
  • Volume

    816.756 Gem. (3M) 1,9M
  • Bied

    10,030  
  • Laat

    10,090  
+ Toevoegen aan watchlist

Air France-KLM 2022

1.580 Posts
Pagina: «« 1 ... 23 24 25 26 27 ... 79 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Stork 49 18 mei 2022 09:31
    quote:

    Erg chebbi schreef op 17 mei 2022 13:57:

    Wordt dit een (koers)opsteiger?
    steigen, steigde gesteigd
  2. FairValue 18 mei 2022 15:59
    Mooie truc van de groot aandeelhouders. Dealtje koers hoger op bedroevend lage omzet en de uitgifteprijs van nieuwe aandelen is weer kunstmatig hoog. Short positie verdubbeld hier, op naar onder de euro. Al zal dat lang duren in deze mistige markt.
  3. forum rang 5 Instapmoment 19 mei 2022 12:36
    quote:

    sammie1988 schreef op 18 mei 2022 14:28:

    Ik wacht nog even met kopen, ik wacht eerst de emissie af!.
    Dit zijn shorters die de koers hoger zetten.
    Shorters die de koers hoger zetten? Door kooporders te plaatsen?
  4. FairValue 20 mei 2022 09:47
    Kapitaalversterking van 500 miljoen en we gaan hoger? Deze doet hetzelfde wat de beurzen eind vorige jaar deden blijven stijgen zonder fundamentele verbetering voor aandeelhouders. Mooie truc weer van de grootaandeelhouders.
  5. forum rang 8 GakGak 21 mei 2022 15:49
    www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/catego...

    ´De vliegmaatschappij kon niet aangeven wat de bestemmingen waren van de geannuleerde vluchten. Welke vluchten geannuleerd worden is een "ingewikkelde puzzel", aldus de zegsvrouw. Om zo min mogelijk reizigers te duperen zoekt KLM vluchten uit met de minste passagiers. Ook kijkt de maatschappij voor welke bestemmingen passagiers makkelijk zijn om te boeken´

    De ingewikkelde puzzel is dat KLM geforceerd de oude vluchtschema´s weer uitvoert alsof er geen corona was en nu een te lage bezettingsgraad opspeelt. Maar daar is een oplossing voor door regelmatig en veelal onder valse argumenten er wat vluchten uit te halen, zo laat mogelijk want als je 4x per dag naar X vliegt is het wel handig om 1x te cancellen en de gedupeerden kunnen simpelweg omgeboekt worden naar 1 van de niet volle andere vluchten en je noemt dat gewoon marktwerking.

    Niemand houdt je tegen om te schuiven met passagiers en hun gewenste vertrektijden en inderdaad de werkdruk en het milieu is er bij gebaat.
    En zolang vrijwel niemand klaagt dat er gemanipuleerd wordt.
  6. forum rang 8 GakGak 21 mei 2022 15:55
    ´Air France-KLM is in gesprek met Apollo Global Management over een kapitaalinjectie van 500 miljoen euro voor een onderdeel van de luchtvaartmaatschappij. Dit maakte Air France-KLM vrijdag bekend.
    De financiering is bedoeld voor de tak die reservemotoren voor onderhoud en reparaties beheert´

    Wat is de volgende ´tak´ die wel wat kapitaalinjectie dringend nodig heeft?

    De ´arme tak´ oftewel de kleine aandeelhouder kan zich aanmelden.
  7. forum rang 8 GakGak 21 mei 2022 16:05
    quote:

    marotick schreef op 19 mei 2022 19:11:

    Wanneer komt die emissie? En is het al bekend hoe deze eruit gaat zien?

    Jack Marotick
    Emissierechten geven landen of bedrijven het recht om bepaalde broeikasgassen of andere schadelijke gassen uit te stoten.
    De emissie door elke vlucht wordt niet ontkend, alleen gebagatelliseerd door te beweren dat je een paar bomen kunt
    adopteren en alles is afgekocht en gecompenseerd.

    De uitstoot van nieuwe aandelen laat nog wel even op zich wachten omdat de gemiddelde aandeelhouder net iets minder
    naief is dan de gemiddelde passagier.
  8. Lunpro20 24 mei 2022 08:59
    Aandeelhouders kunnen voor elk aandeel Air France-KLM dat zij hebben, inschrijven op drie nieuwe aandelen. De inschrijvingsprijs is 1,17 euro per nieuw aandeel en de zogeheten TERP bedraagt 2,345 euro per aandeel.
    Nou nou dat wordt halveren van de koers.
  9. forum rang 5 Instapmoment 24 mei 2022 09:01
    Dat 'ie nog boven de EUR 4 opent is eigenlijk ongelooflijk. Ben blij dat ik mijn shortpositie al langer heb gesloten, hier valt niets tegen te beginnen.
  10. Wolff in schaapskleren 24 mei 2022 09:02
    quote:

    Lunpro20 schreef op 24 mei 2022 08:59:

    Aandeelhouders kunnen voor elk aandeel Air France-KLM dat zij hebben, inschrijven op drie nieuwe aandelen. De inschrijvingsprijs is 1,17 euro per nieuw aandeel en de zogeheten TERP bedraagt 2,345 euro per aandeel.
    Nou nou dat wordt halveren van de koers.
    Je zou inderdaad zeggen dat de koers bijna halveert met deze aankondiging. Wie niet meedoet met de emissie ziet een verwatering van bijna 75%; er staan nu ca 580 mln aandelen uit en daar komen er 1,9 mrd bij!
1.580 Posts
Pagina: «« 1 ... 23 24 25 26 27 ... 79 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in
Premium Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 06 mei

    1. China inkoopmanagersindex diensten april
    2. PostNL Q1-cijfers
    3. Siemens Healthineers Q1-cijfers
    4. TKH Q1-cijfers
    5. Dui inkoopmanagersindex diensten april (def)
    6. EU inkoopmanagersindex diensten april (def) 52,9
    7. VK inkoopmanagersindex diensten april (def)
    8. EU producentenprijzen maart
    9. Tyson Foods Q1-cijfers
  2. 07 mei

    1. Japan inkoopmanagersindex diensten april
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht