Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

EBUSCO HOLDING NL0015000CZ2

Laatste koers (eur)

2,970
  • Verschill

    -0,092 -3,00%
  • Volume

    262.972 Gem. (3M) 364,4K
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ Toevoegen aan watchlist

Ebusco 2023, It giet oan.

8.137 Posts
Pagina: «« 1 ... 151 152 153 154 155 ... 407 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Jokeltje 20 juni 2023 09:27
    quote:

    G20 Xdrive schreef op 20 juni 2023 09:09:

    [...]
    Hebben werk zat, als de toeleveringsbedrijven nu alles op tijd kunnen leveren zal het rap gaan met de bussen.
    Gelukkig maar; Mijn punt is dat er wel dringend meer tenders moeten gewonnen worden om op termijn de vooropgestelde doelstelling van 3000 bussen per jaar te halen. Dat betekent immers op termijn dat je per jaar ook tenders voor in totaal meer dan 3000 bussen moet zien binnen te halen en dat is heel wat in vergelijking met hetgeen tot nu toe in 2023 werd meegedeeld aan gewonnen tenders.
  2. forum rang 5 Drs P. 20 juni 2023 09:31
    De meeste OV tenders vallen in 2H van het jaar, announcements meestal in Q4 en Q1, als eerder al aangegeven.
  3. PaxRomana 20 juni 2023 09:37
    quote:

    G20 Xdrive schreef op 20 juni 2023 09:09:

    [...]
    Hebben werk zat, als de toeleveringsbedrijven nu alles op tijd kunnen leveren zal het rap gaan met de bussen.
    is ten dele waar want ze moeten het ook zelf in elkaar zetten voor de 3.0 bussen.

    als het goed is zou hun productiefaciliteit nu 2 bussen per dag moeten produceren ben benieuwd als dat inderdaad het geval is
    want ze zijn ook nog steeds op zoek naar meer assemblage medewerker dus hun doel (?) is nog niet steeds niet bereikt
  4. forum rang 7 Unimog 20 juni 2023 09:42
    quote:

    Jokeltje schreef op 20 juni 2023 08:51:

    Weinig orders binnen gehaald dit jaar. Als je er 3000 per jaar wilt bouwen, zal je toch wel vlug het orderbook moeten gaan aanvullen met meer dan 31 bussen.
    Om het bij jou goed te doen valt vast niet mee
  5. silverbullet 20 juni 2023 10:07
    quote:

    Unimog schreef op 20 juni 2023 09:42:

    [...]

    Om het bij jou goed te doen valt vast niet mee
    Elke order is er weer 1 maar het is inderdaad zeer karig en zorgelijk met orders gesteld.
    Waar blijven al die orders?
    Als er al een persbericht uitgaat voor 31 bussen en dan ook nog eens alleen voor een vervolg order
    Nieuws wat voor vuurwerk kan zorgen...
  6. Galajurk 20 juni 2023 10:12
    Beetje kip en ei verhaal.
    Vervoersbedrijven gaan geen grote orders plaatsen als de productie niet op orde is.
    Nu dat wel blijkt gaan die tenders wel gewonnen worden.
    Overigens blijft het grappig , gister een bericht over de productie , vandaag een bericht over een vervolgorder, en de koers… rood
  7. forum rang 5 Drs P. 20 juni 2023 10:24
    quote:

    PaxRomana schreef op 20 juni 2023 09:37:

    [...]

    is ten dele waar want ze moeten het ook zelf in elkaar zetten voor de 3.0 bussen.

    als het goed is zou hun productiefaciliteit nu 2 bussen per dag moeten produceren ben benieuwd als dat inderdaad het geval is
    want ze zijn ook nog steeds op zoek naar meer assemblage medewerker dus hun doel (?) is nog niet steeds niet bereikt
    ik heb met eigen ogen gezien dat de Deurne productie klaar is voor de 2x 3.0 per dag, een (groei)bedrijf blijft mensen recruiteren ook om verloop op te vangen, etc. Met de bevestiging gisteren van de COO lijkt mij het nu duidelijk, maar eens de 1H cijfers en outlook 2H in augustus zijn belangrijke validaties.
  8. forum rang 9 objectief 20 juni 2023 10:35
    Ja, die cijfers in augustus kijk ik met zorg tegemoet. Wat komt er aan cash binnen en hoeveel verlies maakt men intussen?
    In elk geval voor de cijfers ga ik tijdelijk verkopen, om later terug te kopen.
  9. forum rang 7 Unimog 20 juni 2023 10:49
    quote:

    silverbullet schreef op 20 juni 2023 10:07:

    [...]

    Elke order is er weer 1 maar het is inderdaad zeer karig en zorgelijk met orders gesteld.
    Waar blijven al die orders?
    Als er al een persbericht uitgaat voor 31 bussen en dan ook nog eens alleen voor een vervolg order
    Nieuws wat voor vuurwerk kan zorgen...
    Een vervolg order is een klant die terugkomt.
    Bij 2 bussen per dag productie is 31 bussen 3 week werk.
    Ebusco hoeft geen orders van 100en bussen gelijk.
  10. Jokeltje 20 juni 2023 11:57
    quote:

    Galajurk schreef op 20 juni 2023 10:12:

    Beetje kip en ei verhaal.
    Vervoersbedrijven gaan geen grote orders plaatsen als de productie niet op orde is.
    Nu dat wel blijkt gaan die tenders wel gewonnen worden.
    Overigens blijft het grappig , gister een bericht over de productie , vandaag een bericht over een vervolgorder, en de koers… rood

    De koers stijgt niet omdat er 3 bussen geleverd worden. Integendeel, ik denk dat de markt eerder de wenkbrauwen fronst bij dergelijk persbericht als men dat vergelijkt met de doelstellingen die Ebusco zichzelf gesteld heeft.
  11. Jokeltje 20 juni 2023 11:58
    quote:

    Unimog schreef op 20 juni 2023 09:42:

    [...]

    Om het bij jou goed te doen valt vast niet mee
    Tja, een mens moet toch ook wat realistisch proberen blijven
  12. Jokeltje 20 juni 2023 12:00
    quote:

    Drs P. schreef op 20 juni 2023 09:31:

    De meeste OV tenders vallen in 2H van het jaar, announcements meestal in Q4 en Q1, als eerder al aangegeven.
    Zou wel heel jammer zijn mochten er in 2H niet meer tenders gewonnen worden dan in 1H. Het kan ook moeilijk slechter zijn dan in 1H.
  13. Anoniempje 20 juni 2023 12:17
    quote:

    Jokeltje schreef op 20 juni 2023 11:57:

    [...]

    De koers stijgt niet omdat er 3 bussen geleverd worden. Integendeel, ik denk dat de markt eerder de wenkbrauwen fronst bij dergelijk persbericht als men dat vergelijkt met de doelstellingen die Ebusco zichzelf gesteld heeft.
    Dat de koers niet stijgt heeft een andere reden. Er worden weer veel verkooporders geboekt.
    Dus er is gisteren en vandaag weer een relatief groter aanbod dan er vraag is.
  14. forum rang 6 Ruval 20 juni 2023 12:25
    quote:

    Anoniempje schreef op 20 juni 2023 12:17:

    [...]

    Dat de koers niet stijgt heeft een andere reden. Er worden weer veel verkooporders geboekt.
    Dus er is gisteren en vandaag weer een relatief groter aanbod dan er vraag is.
    Hoogste tijd dat Add Value fors gaat bijkopen
  15. forum rang 7 Unimog 20 juni 2023 12:50
    quote:

    Jokeltje schreef op 20 juni 2023 11:58:

    [...]

    Tja, een mens moet toch ook wat realistisch proberen blijven
    En wat is volgens jou realistisch en op welke manier heb je positie ?
  16. forum rang 4 Goed bezig 20 juni 2023 15:03
    Fijn dit bericht en nu opschalen die productie. Twee bussen per dag in Deurne en nog 2.2 bussen vanuit China.
    Dat loopt wel lekker zo.
    Ondertussen idd Rouen personeel trainen zodat ze de lijn daar uit kunnen rollen.

    Wat ik me wel afvraag is dat eind 2024 de nieuwe bussen worden uitgeleverd. Komt dit dan omdat de koper ze dan geleverd wilt hebben of omdat ze tot die tijd nog eerst 600 andere bussen moeten leveren?

    Nu vaker van dit soort berichten.
  17. Jokeltje 20 juni 2023 15:03
    quote:

    Unimog schreef op 20 juni 2023 12:50:

    [...]

    En wat is volgens jou realistisch en op welke manier heb je positie ?
    De cijfers zijn realistisch en ik verwacht er niet veel meer van dit jaar.
  18. forum rang 4 G20 Xdrive 20 juni 2023 15:17
    quote:

    Jokeltje schreef op 20 juni 2023 15:03:

    [...]

    De cijfers zijn realistisch en ik verwacht er niet veel meer van dit jaar.
    Waarom zo negatief Jokeltje, er wordt hard gewerkt bij Ebusco nu de aanleverbedrijven weer kunnen leveren. De meesten van ons hebben nog aandelen uit vroegere tijd van €15 of €20+
    Van wanneer ben jij aandeelhouder ? Heb gelukkig nog bij deze lage koers kunnen middelen.
    Grt
  19. Jokeltje 20 juni 2023 15:41
    quote:

    G20 Xdrive schreef op 20 juni 2023 15:17:

    [...]

    Waarom zo negatief Jokeltje, er wordt hard gewerkt bij Ebusco nu de aanleverbedrijven weer kunnen leveren. De meesten van ons hebben nog aandelen uit vroegere tijd van €15 of €20+
    Van wanneer ben jij aandeelhouder ? Heb gelukkig nog bij deze lage koers kunnen middelen.
    Grt
    Ik betwist niet dat er hard gewerkt wordt (het zou er nogal aan mankeren). Ik vind wel dat er (te) weinig ECHT positief nieuws komt uit het bedrijf en dat lijkt mij geen goede voorbode voor de cijfers. Ik geloof in de sector en ben aandeelhouder op lange termijn, maar dat wil niet zeggen dat ieder bedrijf in die sector het goed doet of goed zal doen.
  20. forum rang 9 objectief 20 juni 2023 17:48
    quote:

    Jokeltje schreef op 20 juni 2023 15:41:

    [...]

    Ik betwist niet dat er hard gewerkt wordt (het zou er nogal aan mankeren). Ik vind wel dat er (te) weinig ECHT positief nieuws komt uit het bedrijf en dat lijkt mij geen goede voorbode voor de cijfers. Ik geloof in de sector en ben aandeelhouder op lange termijn, maar dat wil niet zeggen dat ieder bedrijf in die sector het goed doet of goed zal doen.

    Met die hitte van de afgelopen weken kan ik me niet voorstellen dat er hard gewerkt wordt. Ze zijn toch niet gek.
    Ik zit ook in Ebusco voor de l.t., want anders moet ik verlies nemen.
8.137 Posts
Pagina: «« 1 ... 151 152 153 154 155 ... 407 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 20 mei

    1. Dui, producentenprijzen april
    2. Ryanair jaarcijfers
    3. Brunel ex €0,55 dividend
    4. HAL ex €2,85 dividend
    5. UMG ex €0,27 dividend
    6. Alfen Q1-cijfers
    7. Zoom Video Communications Q1-cijfers
  2. 21 mei

    1. Envipco Q1-cijfers
    2. Fagron ex €0,30 dividend
    3. Euronext ex €2,48 dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht