Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

5,780
  • Verschill

    +0,205 +3,68%
  • Volume

    475.734 Gem. (3M) 327,6K
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ Toevoegen aan watchlist

TomTom januari 2024

1.057 Posts
Pagina: «« 1 ... 21 22 23 24 25 ... 53 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Jaap 10 januari 2024 18:00
    quote:

    Wereldbelegger schreef op 10 januari 2024 17:54:

    Wordt druk bij dezelfde vijver.

    Mobileye onthult nieuw systeem om te helpen bij de ontwikkeling van zelfrijdende auto's

    Mobileye onthult nieuw systeem om te helpen bij de ontwikkeling van zelfrijdende auto's
    (MT Newswires) -- Mobileye Global Inc. (MBLY) introduceert een besturingssysteem genaamd DXP dat ontworpen is om autofabrikanten te helpen bij het ontwikkelen van zelfrijdende systemen op maat en hen de tijd te besparen om dure programma's zelf te bouwen.

    nl.marketscreener.com/koers/aandeel/M...
    Volgens mij heb je geen enkel idee wat een mensen oog op de weg betekent.
  2. forum rang 8 Wereldbelegger 10 januari 2024 18:02
    quote:

    pwijsneus schreef op 10 januari 2024 17:48:

    Citadel Advisors LLC
    TomTom N.V.
    NL0013332471
    0.50
    09 jan 2024

    Citadel is back!
    Ik verwachtte al zoiets. Ben benieuwd naar hogere meldingen de komende dagen.

    Eerstelijns inkoper zal het niet makkelijk hebben, gezien de volumes
    01/10/2024 6.30 6.30 6.34 6.26 281.35K
    01/09/2024 6.30 6.20 6.34 6.11 360.19K
    01/08/2024 6.21 6.05 6.21 6.01 361.90K

    slechts 20.000 aandelen ingekocht in deze vier dagen van de eerste week van 2024
    01/05/2024 6.03 6.05 6.05 5.94 332.94K
    01/04/2024 6.08 6.10 6.12 5.97 335.60K
    01/03/2024 6.09 6.24 6.24 6.05 442.70K
    01/02/2024 6.25 6.40 6.43 6.22 287.22K
  3. forum rang 6 pwijsneus 10 januari 2024 18:03
    quote:

    Jaap schreef op 10 januari 2024 18:00:

    [...]

    Volgens mij heb je geen enkel idee wat een mensen oog op de weg betekent.
    Niet OK, alleen maar berichten op de man, heb je nog nooit kunnen betrappen op ook maar 1 inhoudelijke bijdrage. Dit is puur vervuiling van het forum. Je voegt helaas niets toe aan deze discussie. Met welk doel zit je hier dan?

    NOK
  4. forum rang 6 pwijsneus 10 januari 2024 18:06
    quote:

    Jaap schreef op 9 januari 2024 14:23:

    [...]

    Ik denk dat TomTom de goede kant op gaat, en dat die zgn realisten van vorig jaar flink de mist in gaan.
    Die zgn realisten noemden beleggers believers, die achter een steeds verhangen worst aan rennen.
    Nu krijgen die zgn realisten de kous op de kop.
    Met mooie berichten over de voortgang bij TomTom, en een stijgende koers.

    Daarom zijn die "believers" van vorig jaar nu realistischer dan die "realisten" van vorig jaar .
    Jij denkt dat. Heb je de cijfers al ingezien ofzo? Die worden pas 2 feb gepubliceerd. Aan wat jij denkt hebben we helemaal niets. Op basis van wat denk je dat dan. Probeer het dan op zijn minst te onderbouwen, of post aub anders gewoon niet. Doe je iedereen een plezier mee.
  5. forum rang 8 Wereldbelegger 10 januari 2024 18:34
    TomTom heeft op de website het aantal medewerkers aangepast.
    van 4500 naar 3800plus
    Die vorig jaar (of was het in 22?) aangekondigde en veelgeroemde personeelsreductie is blijkbaar geslaagd.
    Ben benieuwd of dat in de cijfers terug te vinden is c.q. bij de toelichting.
    Dat levert m.i. een aardige kostenreductie op, ondanks hogere salarissen.

    About TomTom

    Billions of data points. Millions of sources. Hundreds of communities.

    We are the mapmaker bringing it all together to build the world’s smartest map. We provide location data and technology to drivers, carmakers, businesses, and developers. Our application-ready maps, routing, real-time traffic, APIs and SDKs enable the dreamers and doers to shape the future of mobility.

    Headquartered in Amsterdam with 3,800+ employees around the globe, TomTom has been helping people find their way in the world for over 30 years.
  6. forum rang 6 win some... 10 januari 2024 19:00
    Wir brauchen Unabhängigkeit“

    Der Kartendienstleister Here hat ein kompliziertes Verhältnis zu seinen Mehrheitseigentümern Mercedes-Benz, BMW und Audi. Der neue Vorstandschef Mike Nefkens geht jetzt weiter auf Distanz.

    Mike Nefkens hat gerade eine schwierige Aufgabe übernommen. Seit Jahresanfang ist er Vorstandschef von Here Technologies, dem Kartendienstleister, der mehrheitlich den drei deutschen Autoherstellern Mercedes-Benz , BMW und Audi gehört. Here ist chronisch defizitär und sieht sich in seinem Geschäft dem übermächtig erscheinenden Wettbewerber Google gegenüber. Vor knapp einem Jahr musste das Unternehmen einen Rückschlag hinnehmen, als ausgerechnet der Miteigentümer Mercedes-Benz eine enge Allianz mit Google rund um Navigationsdienste schloss. Es entstand der Eindruck einer zunehmenden Entfremdung zwischen Here und seinem Eigentümerkreis.

    Nefkens spricht gegenüber der F.A.Z. auf der Elektronikmesse CES von „gegenseitigem Auf-Distanz-Gehen“ und fügt hinzu, er halte das für „gesund“. Here sei in der Vergangenheit nicht wie ein unabhängiges und selbstbestimmtes Unternehmen geführt worden. Für die Eigentümer habe es Priorität gehabt, inwiefern Here ihrem jeweiligen eigenen Geschäft hilft, und dabei seien die wirtschaftlichen Interessen des Kartendienstleisters vernachlässigt worden. Mittlerweile habe es aber ein Umdenken gegeben, und es seien strukturelle Voraussetzungen geschaffen worden, Here mehr Freiheiten zu geben. Für den Aufsichtsrat seien vier unabhängige Mitglieder rekrutiert worden, womit das Gewicht der Autohersteller gesunken sei. Diese gelockerte Verbindung soll nun nach Darstellung von Nefkens erst einmal die Basis für die weitere Zusammenarbeit sein. Aber er sieht das nicht als Dauerlösung und sagt mit Blick auf die längerfristige Zukunft: „Wir brauchen Unabhängigkeit.“ Für die nächsten rund drei Jahre hätten sich die drei Eigentümer verpflichtet, an Bord zu bleiben.

    Interessenkonflikte durch Eigentümerstruktur

    Nach Nefkens’ Auffassung sollte Here in fünf bis zehn Jahren ein unabhängiges Unternehmen sein, zumal wenn sich in der Zwischenzeit die Finanzlage verbessere. Die drei deutschen Autohersteller wären dann zwar wahrscheinlich noch immer die größten Kunden, aber nicht mehr Mehrheitsaktionäre. Die gegenwärtige Eigentümerstruktur bringe Interessenkonflikte mit sich. Nefkens sagt, wenn er heute andere Autohersteller als Kunden gewinnen wolle, müsse er damit rechnen, zu hören: „Warum sollte ich mit euch Geschäfte machen? Ihr gehört meinen Wettbewerbern.“

    Here wurde 1985 gegründet, zunächst noch unter anderem Namen, zwischenzeitlich gehörte der Kartenspezialist zum finnischen Nokia-Konzern. 2015 übernahmen die drei deutschen Autohersteller die Kontrolle und zahlten 2,6 Milliarden Euro. Später stiegen auch noch einige andere Unternehmen wie die Zulieferer Bosch und Continental ein. Allzu viel Freude hatte diese Eigentümergruppe an Here aber nie, der Kartendienst erzielt heute weniger Umsatz als vor dem Verkauf und weist regelmäßig Verluste aus.

    Wir können nicht ignorieren, welche Produkte unsere Kunden bevorzugen

    Ein Paukenschlag war es, als Mercedes-Benz sich im vergangenen Jahr mit dem Here-Rivalen Google verbündete. Der Hersteller kündigte an, Google Maps in sein kommendes hauseigenes Betriebssystem MB.OS zu integrieren. Er sagte damals, er folge mit diesem Schritt den Präferenzen seiner Kunden. Technologievorstand Markus Schäfer gab jetzt in Las Vegas im Gespräch mit Journalisten zu, Mercedes-Benz habe Here damit in eine schwierige Situation gebracht, „aber wir können nicht ignorieren, welche Produkte unsere Kunden bevorzugen“. Auch Here habe gute Kartendienste, letztlich aber komme es auf die Wahrnehmung der jeweiligen Kunden an, ob diese Wahrnehmung nun gerechtfertigt sei oder nicht. Nefkens versucht, der Verbindung von Mercedes-Benz mit dem amerikanischen Tech-Giganten etwas Gutes abzugewinnen. „Ich will, dass Mercedes Erfahrungen mit Google macht.“ Auf diese Weise könne der Autohersteller sowohl die Stärken als auch die Schwächen von Google besser kennenlernen. Nefkens scheut den Vergleich mit Google nicht: „Es gibt in diesem Markt reichlich Platz für uns beide.“ Er sagt, er höre von vielen Herstellern, dass Here bei einigen Kartendienstleistungen besser abschneide. Auch nehme Here Google Kunden ab. Das sei zum Beispiel kürzlich bei einem Transportunternehmen der Fall gewesen, dessen Lastwagen mit Brücken kollidiert seien, weil Googles Navigationsdienste keine Daten über die Dimensionen von Brücken gehabt hätten.

    Kartendienste für autonome Fahrfunktionen

    Erst kürzlich habe Here eine weitere Zusammenarbeit mit BMW geschlossen, also einem anderen seiner Miteigentümer. Dieses Bündnis dreht sich um Kartendienste für autonome Fahrfunktionen, ein Gebiet, auf dem Nefkens sein Unternehmen für besonders gut aufgestellt hält. Zur Messe in Las Vegas kündigte ­Here außerdem eine Erweiterung seiner Partnerschaft mit dem Fahrdienst Uber an. Uber will dabei Karteninformationen von Here nutzen, um Passagieren an stark frequentierten Orten wie Flughäfen oder Stadien präzisere Punkte zum Abholen und Absetzen bieten zu können.

    Nefkens sagt, Here habe sich im vergangenen Jahr in eine bessere finanzielle Position gebracht. Das Unternehmen habe von seinen Gesellschaftern eine Kapitalspritze von mehr als 300 Millionen Euro bekommen, die genutzt worden sei, Kredite dieser Eigentümer zurückzuzahlen, die mit hohen Zinsen verbunden gewesen seien. Zum ersten Mal seit sieben Jahren habe Here einen positiven Mittelzufluss (Free Cash-Flow) erzielt, und es habe nach vorläufigen Zahlen ein positives Ergebnis vor Zinsen, Steuern und Abschreibungen von 140 Millionen Euro gegeben. Zudem sei der Schrumpfkurs gestoppt, der Umsatz sei um einen einstelligen Prozentsatz gewachsen. Nefkens sagt, die Eigentümer hätten ihm versichert, dass sie zu Here stünden. Er habe den Posten unter der Bedingung angenommen, dass es im Zusammenspiel mit ihnen „Frieden und Liebe und gute Grundsätze der Unternehmensführung“ geben werde. Was aber offenbar nichts daran ändert, dass er auf längere Sicht eine Trennung für die beste Lösung hält.
    www.faz.net/aktuell/wirtschaft/untern...
  7. forum rang 5 nr36 10 januari 2024 19:13
    We hebben onafhankelijkheid nodig"

    De kaartdienstverlener heeft hier een gecompliceerde relatie met zijn meerderheidsaandeelhouders Mercedes-Benz, BMW en Audi. De nieuwe CEO Mike Nefkens blijft nu afstand houden.

    Mike Nefkens heeft zojuist een moeilijke taak op zich genomen. Sinds het begin van het jaar is hij CEO van Here Technologies, de kaartdienstverlener die voor het grootste deel in handen is van de drie Duitse autofabrikanten Mercedes-Benz, BMW en Audi. Hier is chronisch verlieslatend en wordt geconfronteerd met de schijnbaar overweldigende concurrent Google in zijn bedrijf. Bijna een jaar geleden kreeg het bedrijf een tegenslag te verwerken toen uitgerekend mede-eigenaar Mercedes-Benz een hechte alliantie aanging met Google rond navigatiediensten. De indruk was er een toenemende vervreemding tussen Here en zijn eigenaren.

    In een gesprek met de F.A.Z. op de elektronicabeurs CES spreekt Nefkens van "afstand houden van elkaar" en voegt eraan toe dat hij dit "gezond" vindt. In het verleden werd Here niet gerund als een onafhankelijk en zelfbepaald bedrijf. Voor de eigenaars stond voorop in de mate waarin Here hun eigen bedrijf hielp, en werden de economische belangen van de kaartdienstverlener verwaarloosd. Inmiddels is er echter een herbezinning geweest en zijn er structurele voorwaarden gecreëerd om Here meer vrijheid te geven. Er werden vier onafhankelijke leden aangetrokken voor de raad van commissarissen, waardoor het gewicht van de autofabrikanten werd verminderd. Volgens Nefkens moet deze lossere verbinding nu de basis vormen voor verdere samenwerking. Maar hij ziet dit niet als een permanente oplossing en zegt met het oog op de toekomst op langere termijn: "We hebben onafhankelijkheid nodig." Voor de komende drie jaar hebben de drie eigenaren zich gecommitteerd om aan boord te blijven.

    Belangenverstrengeling door eigendomsstructuur

    Volgens Nefkens moet hier over vijf tot tien jaar een zelfstandig bedrijf zijn, zeker als de financiële situatie in de tussentijd verbetert. De drie Duitse autofabrikanten zouden waarschijnlijk nog steeds de grootste klanten zijn, maar zouden niet langer de meerderheidsaandeelhouder zijn. De huidige eigendomsstructuur brengt belangenverstrengeling met zich mee. Nefkens zegt dat als hij vandaag de dag andere autofabrikanten als klant wil winnen, hij moet verwachten te horen: "Waarom zou ik zaken met jullie doen? Jullie behoren tot mijn concurrenten."

    Here werd in 1985 opgericht, aanvankelijk onder een andere naam, maar inmiddels behoorde de kaartenspecialist tot de Finse Nokia Group. In 2015 namen de drie Duitse autofabrikanten het heft in handen en betaalden ze 2,6 miljard euro. Later sloten ook een aantal andere bedrijven, zoals de toeleveranciers Bosch en Continental, zich aan. Deze groep eigenaren heeft hier echter nooit al te veel plezier aan beleefd, de kaartendienst genereert nu minder inkomsten dan voor de verkoop en rapporteert regelmatig verliezen.

    We kunnen niet negeren aan welke producten onze klanten de voorkeur geven

    Het was een knaller toen Mercedes-Benz vorig jaar samenwerkte met Here's rivaal Google. De fabrikant kondigde aan dat het Google Maps zal integreren in zijn aankomende interne besturingssysteem, MB. BESTURINGSSYSTEEM. Hij zei destijds dat hij met deze stap de voorkeuren van zijn klanten volgde. In een gesprek met journalisten in Las Vegas gaf Chief Technology Officer Markus Schäfer toe dat Mercedes-Benz Here in een moeilijke situatie had gebracht, "maar we kunnen niet negeren aan welke producten onze klanten de voorkeur geven." Ook hier zijn goede kaartdiensten, maar uiteindelijk hangt het af van de perceptie van de respectievelijke klanten of deze perceptie gerechtvaardigd is of niet. Nefkens probeert iets goeds te vinden in de connectie van Mercedes-Benz met de Amerikaanse techgigant. "Ik wil dat Mercedes ervaring heeft met Google." Op deze manier kan de automaker zowel de sterke als de zwakke punten van Google beter leren kennen. Nefkens schuwt het niet om het te vergelijken met Google: "Er is genoeg ruimte voor ons beiden in deze markt." Hij zegt dat hij van veel fabrikanten hoort dat Here beter presteert op sommige kaartdiensten. Hier neemt Google ook klanten aan. Zo was dat onlangs het geval bij een transportbedrijf waarvan de vrachtwagens tegen bruggen botsten omdat de navigatiediensten van Google geen gegevens hadden over de afmetingen van bruggen.

    Kaartdiensten voor autonome rijfuncties

    Onlangs sloot Here nog een samenwerking af met BMW, een van zijn mede-eigenaren. Deze alliantie draait om het in kaart brengen van diensten voor autonome rijfuncties, een gebied waarin Nefkens zijn bedrijf bijzonder goed gepositioneerd acht. Op de show in Las Vegas kondigde Here ook een uitbreiding aan van zijn samenwerking met ride-hailing-service Uber, die van plan is kaartinformatie van Here te gebruiken om passagiers nauwkeurigere ophaal- en afleverpunten te bieden op drukke locaties zoals luchthavens of stadions.

    Volgens Nefkens heeft Here zich het afgelopen jaar financieel beter gepositioneerd. Het bedrijf ontving een kapitaalinjectie van meer dan 300 miljoen euro van zijn aandeelhouders, die werd gebruikt om leningen van die eigenaren terug te betalen, die gepaard gingen met hoge rentetarieven. Voor het eerst in zeven jaar realiseerde Here een positieve vrije kasstroom en een positieve winst voor rente, belastingen, afschrijvingen en amortisatie van 140 miljoen euro, zo blijkt uit voorlopige cijfers. Bovendien is de krimp gestopt en is de omzet met een eencijferig percentage gegroeid. Nefkens zegt dat de eigenaren hem verzekerden dat ze hier achter stonden. Hij aanvaardde de functie op voorwaarde dat er "vrede en liefde en goede principes van corporate governance" zouden zijn in interactie met hen. Maar dat lijkt niets weg te nemen aan het feit dat hij denkt dat een scheiding op de lange termijn de beste oplossing is.
    www.faz.net/aktuell/wirtschaft/untern...
  8. forum rang 7 tatje 10 januari 2024 19:22
    Er, is dus de nieuwe CEO,

    Was aber offenbar nichts daran ändert, dass er auf längere Sicht eine Trennung für die beste Lösung hält.

    Hebben in 2020 of 2021 al een IPO geprobeerd van 5 miljard dollar.

    In Here wordt nog geschoven door de eigenaren met geld.

    Ik weet niet of oppoetsen het goede woord is.

    Voor mij is het in de vrije wereld een amerikaanse tweestrijd.

    google versus ( amazon - Meta - Microsoft - Tom Tom )

    Tom Tom amerikaans ?

    Ja dan weet je vast wat ik verwacht.

    Zijn tig manieren om het spel te spelen.

    Zou dus al muisje moeten kunnen spelen :-)
  9. viermeiden 10 januari 2024 20:06
    quote:

    visje schreef op 10 januari 2024 15:05:

    @JR en andere forum leden.
    Kijk eens wat ik op youtube vindt
    Zie screenshot bijlage
    tevens de yt link: youtu.be/JGNmGYdlRkw?si=RBqpd9S6gU8ec_Nk
    Met mijn beste 'Google Japans' de intro tekst van genoemde video vertaald en dan krijg je dit:

    TomTom is van plan te exposeren op CES 2024, waar de nieuwste locatie-informatietechnologie wordt getoond TomTom, een bedrijf gespecialiseerd in locatie-informatietechnologie met hoofdkantoor in Amsterdam, Nederland, zal aanwezig zijn op CES 2024, die van 9 tot 12 januari in Las Vegas, VS wordt gehouden . Expositie. Op de locatie introduceren we de nieuwste kaarten en verkeersinformatie, digitale cockpits die gebruik maken van AI, tools voor ontwikkelaars en meer. Demonstratie van conversationele AI aangekondigd in december.
    We zijn ook van plan projecten te introduceren waaraan we samen met Microsoft werken. Hoogtepunten van de tentoonstelling zijn onder meer 'TomTom Orbis Maps', een kaartoplossing die een schat aan open data en bedrijfseigen gegevens combineert, 'TomTom Digital Cockpit', een digitaal cockpitplatform uitgerust met AI, en 'TomTom Traffic', dat gebruikmaakt van de verkeersgegevens van TomTom. en diensten. . Daarnaast lost ‘TomTom EV Services’ de zorgen over de actieradius en het opladen van de steeds populairder wordende elektrische voertuigen (EV’s) op, combineert ‘Fleet and Logistics’ API’s en AI voor wagenparkbeheer en logistiek, en is ‘TomTom’ een tool voor ontwikkelaars. Ook zullen ‘Developer Experience’ en ‘Artificial Intelligence’ worden geïntroduceerd, waarin de toekomst van locatie-intelligentie en nieuwe mogelijkheden met AI worden onderzocht.

  10. forum rang 6 pwijsneus 11 januari 2024 06:35
    Interessant stuk in die Frankfurter, je ziet dat HERE op dezelfde manier struggled dan TomTom heeft gedaan afgelopen jaren, dat is logisch.

    Voor het eerst in zeven jaar realiseerde Here een positieve vrije kasstroom en een positieve winst voor rente, belastingen, afschrijvingen en amortisatie van 140 miljoen euro, zo blijkt uit voorlopige cijfers. Bovendien is de krimp gestopt en is de omzet met een eencijferig percentage gegroeid.

    Dit is wel een mooi signaal, als het namelijk beter gaat met HERE, gaat het ook beter met TomTom.

    Ook zal eigenaarschap ook bij TT vanzelf een topic worden mid- term.
  11. forum rang 4 xof 11 januari 2024 08:21
    Laat ze maar fuseren.

    Here wordt dan neutraal, toegang to Duitse automotive, synergieen in R&D en overhead.

    Zelfs kantoorlokaties liggen deels bij elkaar.

    Overname door TT en MSFT mee aan boord. Geleidelijke earn-out voor Duitse automonive eigenaren.

    Het is een logisch scenario
  12. forum rang 8 Wereldbelegger 11 januari 2024 08:24
    TomTom
    Totale netto shortpositie op Jan. 11, 2024: 4.79%

    Shortsellpositie Citadel Advisors van 0,49% naar 0,50%

    Eerste Meldingsdatum (boven de 50%)
    Meldingsdatum Houdende partij Netto shortpositie
    9-1-2024 Citadel Advisors 0,50%
    22-12-2023 Marchall Wace 0,61%
    24-10-2023 Franklin Templeton Investment Management 0,53%
    19-12-2022 Otus Capital Management 0,90%
    26-8-2021 J.P. Morgan Asset Management 2,25%
    Totaal shortsellpositie (met boven de 0,50% melding): 4,79%

    Totaal aantal aandelen in (gemeld) shortpositie:
    4,79% van 132.366.672 * is: 6.340.364 aandelen


    Aantal aandelen in shortpositie van de Free Float * in procenten:
    6.340.364 van 68.371.770 is: 9,27%

    * Totaal aantal uitstaande aandelen waarvan aantal aandelen in Free Float volgens opgave TomTom met meldingsdatum: 31-12-2023

    recente geschiedenis:
    9-1-2024 Citadel Advisors 0,50%
    26-12-2023 Citadel Advisors 0,49%
    27-12-2023 Citadel Advisors 0,50%
    5-1-2023 Citadel Advisors 0,49%
  13. forum rang 6 pwijsneus 11 januari 2024 09:22
    quote:

    Vive tu vida positivamente schreef op 11 januari 2024 09:01:

    Er komt een moment dat de shorters nat gaan en over elkaar heen vallen om de schade te beperken!
    Gevolg short squeezes en een koers die omhoog spuit.
    Ik kan niet wachten op het moment supreme!
    Zover is het nog niet, en als je naar de koers kijkt heeft het aandeel TomTom nog een lange weg te gaan. Zie het koersverloop in het plaatje. Echter geeft het bericht in de Frankfurter de burger moed, HERE geeft adhv de voorlopige cijfers een winst van maar liefst 140 miljoen te kunnen schrijven. Laten we hopelijk dat TomTom kan volgen, ze zitten in dezelfde vijver, dus dat is positief.

    (plaatje)
  14. forum rang 5 hvasd2 11 januari 2024 09:35
    quote:

    JustRevisited schreef op 11 januari 2024 09:22:

    Wel weer meer dan 100K stukken aan vraag in de bied. Aandelen inkoop loopt nog steeds via de reguliere markt (?) aka lijn 1.
    Ander beeld vandaag aan het begin van de dag….hoog volume en flink hogere koers.
  15. viermeiden 11 januari 2024 09:42
    quote:

    Erg chebbi schreef op 11 januari 2024 09:35:

    15 ct. in 30 minuten. En dan ook nog de goede kant op!
    60 k (in 40 minuten) inkoop op een volume van gemiddeld 390 k per dag.
1.057 Posts
Pagina: «« 1 ... 21 22 23 24 25 ... 53 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 29 april

    1. NL producentenvertrouwen april
    2. Philips Q1-cijfers
    3. Umicore Q1-cijfers
    4. Proximus Q1-cijfers
    5. Fra BBP eerste kwartaal (voorlopig)
    6. AkzoNobel €1,54-ex-dividend
    7. Besi €2,15 ex-dividend
    8. Fugro €0,40 ex-dividend
    9. Heineken €1,04 ex-dividend
    10. Vastned €1,28 ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht