Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

5,780
  • Verschill

    +0,205 +3,68%
  • Volume

    475.734 Gem. (3M) 327,6K
  • Bied

    5,700  
  • Laat

    5,840  
+ Toevoegen aan watchlist

TOMTOM JULI 2015

1.866 Posts
Pagina: «« 1 ... 89 90 91 92 93 94 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 2 augustus 2015 08:54
    Gerard, gedurende de handelsdagen doen zich situaties voor waar BDW en R8GT anders in staan en bij de reactie op elkaar worden er plaagstootjes uitgedeeld die dieper raken dan te overzien is bij het schrijver ervan.

    BDW blijkt een politiek sociaal mens te zijn die het zo af en toe eens van zich afschrijft en daardoor tegen andermans schenen schopt, ik hoop dat het hem oplucht en van mij mag hij,anderen vervuilen het forum door pagina lang de koers te roeptoeteren. Zoals jezelf aangeeft zijn BDW zijn TT bijdragen goed, gun hem dan zijn reactie op Wies die hem regelrecht aanviel door de volgende uitspraak:

    Wies@ binnenkort mag iedereen doorwerken tot zijn 80e
    dat ze jou op t Ministerie hebben laten gaan, onbegrijpelijk
    zo zie je maar en die zakken runnen t land.

    Hij hoeft dit natuurlijk niet over zijn kant te laten gaan en dat het jou stoort, net als bij het geroeptoeter, " je hoeft het niet te lezen".

    Ja, het gaat over TT en daar heeft hij vaak gedegen bijdragen voor.

    Verdraagzaamheid is ook een kunst.

    Fijne zondag,

    Tini

  2. Juun 2 augustus 2015 09:56
    Ieder zijn mening, fijn is dat, als je een ander maar een beetje in zijn waarde laat. Toch zou ik het erg op prijs stellen als een ieder, die soms maar wat van zich afschrijft, dat doet op een draadje wat daar voor bedoeld is.
    IEX heeft daar zoveel mogelijkheden voor: er zijn hier 1000-den draadjes, over 100-en onderwerpen. En dan is een TT-draadje niet het aangewezen draadje om over en weer te gaan discussiëren over het voormalig Nederlands Indië.
    Ik weet het, ik kan er ook overheen lezen, maar vaak ben je dan al halverwege het verhaal, voordat je beseft dat dit weer iets persoonlijks is, i.p.v. dat het over TT gaat.
    Fijne zondag verder,
    Ik ga nu een lekke band van een trekker verwisselen.
  3. [verwijderd] 2 augustus 2015 10:19
    @ misschien: ik heb het ook gelezen maar de reactie van R8GT (zo heeft hij aangegeven te willen heten) niet als zo aanvallend gezien. Ik dacht dat hij het humoristisch bedoelde. Wel die er aan vooraf ging van BDB 31 jul 2015 om 16:38.
    Waar 2 kijven hebben er 2 schuld. En ik denk dat BDB mans zat is om er zelf op te reageren.
  4. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 2 augustus 2015 10:42
    quote:

    gerard_ecb schreef op 2 augustus 2015 08:34:

    [...]
    Ik ben het er 100% mee oneens, dit is een beleggersforum en geen politiek forum. BDB schrijft over dit soort zaken alsof hij de wijsheid in pacht heeft verder schoffeert hij regelmatig anders gestemden. Jammer want zijn bijdragen over onderwerpen die betrekking hebben op TT zijn vaak erg goed. Het zou BDB sieren wanneer hij zich daarbij laat. Dat is mijn mening.
    Mijn mening is dat politiek en zaken niet 100% te scheiden zijn.
    Ook dat behoort tot mijn bijdragen. Hoe denk je anders dat ik aan mijn kennis kom?

    Ik lag verd... al met May-Weggen in de clinch. Omdat mijn technische antwoorden politiek niet gewenst waren.
    En nu zou ik moeten zwichten voor een gerard_ecb?
  5. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 2 augustus 2015 11:02
    quote:

    R8GT schreef op 2 augustus 2015 08:40:

    mijn Vader was één vd de laatste gezaghebbende in PNG en heeft zich kapot geschaamd over de Nlandse laffe politieke houding , zwaar onder druk van Amerika hebben wij de Papoea's op schandalige wijze laten zitten, na eerder gedane beloftes, daar trek ik de vergelijking met de Molukse zaak

    mijn Vader heeft zich toen voorgenomen nooit meer naar Nederland terug te komen en heeft woord gehouden, hij is hier overleden

    daar laat ik t verder bij.
    gd wknd.

    ps: ik noem NG PNG uit respect voor de P dat zal je dan wel begrijpen als je het zo goed kent
    Als het bovenstaande echt waar is (en ik heb geen reden om daaraan te twijfelen), dan mijn AB en chapeau.
  6. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 2 augustus 2015 12:59
    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 2 augustus 2015 10:42:

    [...]
    Mijn mening is dat politiek en zaken niet 100% te scheiden zijn.
    Ook dat behoort tot mijn bijdragen. Hoe denk je anders dat ik aan mijn kennis kom?

    Ik lag verd... al met May-Weggen in de clinch. Omdat mijn technische antwoorden politiek niet gewenst waren.
    En nu zou ik moeten zwichten voor een gerard_ecb?

    Nog één ding dan. Ik schreef het hier al eerder: ik was ondersteunend technicus bij Roel Pieper bij zijn km-heffing rapport in 2001, onder min. Netelenbos. Eén van die vreselijke politieke dames die zonder irs-diploma het bewind voerden bij V&W (sorry, I&M). Na de hoofdverpleegster May-Weggen. Nu hebben we er weer zo een, van de VVD, met een kort-geknipte PvdA-dame als secundante. Sorry hoor, politieke stoerheid en karaktervastheid maken je nog geen ingenieur.

    Twee jaar geleden schreven enkele waterbouwkundige ingenieurs een smeekschrift naar de 2e Kamer, over verwaarlozing van de Oosterscheldekering. Ik heb hun persoonlijk ondertekende document nog op mijn harde schijf. Mijn stelling is dat ondeskundigheid van politici ons echt vreselijk veel geld kost. Met D.Samson als uitzondering, maar die is politiek volledig ingekapseld. Ook de nu in linkse kringen populaire J.Klaver van Groenlinks is zo'n nitwit. Hij spreekt lieve woorden over asielzoekers, maar verzwijgt aantallen. En het feit dat zij allen wetsovertreders zijn, namelijk illegale grensoverschrijders. Ik krijg een bon bij een defect achterlicht, maar zij mogen kennelijk van alles. Tot en met het molesteren van onze chauffeurs bij Calais.

    Ik schreef over Roel Pieper. Hij was de tijd ver vooruit. Toen, in 2001, ging het al over connected cars. Ik schreef daarover mee, werd na een beenbreuk met een taxi opgehaald van huis. (Heb van die beenbreuk nog altijd last, het is niet voor niks dat ik klaag over de loopafstanden in moderne stations.)
    Maar het was politiek gezien niet gewenst, en zijn rapport verdween in een la. Godver...

    En Gerard_ecb hier maar lullen dat we het niet over politiek moeten hebben...
    Sorry, beste Gerard, de techniek achterhaalt al jouw conservatieve standpunten. De kennis over connected cars was al jaren geleden aanwezig.
  7. [verwijderd] 2 augustus 2015 18:58
    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 2 augustus 2015 10:42:

    [...]
    Mijn mening is dat politiek en zaken niet 100% te scheiden zijn.
    Ook dat behoort tot mijn bijdragen. Hoe denk je anders dat ik aan mijn kennis kom?

    Ik lag verd... al met May-Weggen in de clinch. Omdat mijn technische antwoorden politiek niet gewenst waren.
    En nu zou ik moeten zwichten voor een gerard_ecb?

    Ik ga er verder niet op in. Ik zou zeggen keep up te the good work en maak met de hele wereld ruzie. Alle anders denkenden zijn idioten en alleen jij hebt de wijsheid in pacht.

    PS noem een standpunt van mij dat conservatief zou zijn.
  8. pielsje 2 augustus 2015 20:26
    Gaat dit allemaal over TomTom, goh veel dingen die ik niet wist zeg
    Ga lekker bij elkaar op de koffie zeg..
  9. [verwijderd] 2 augustus 2015 21:21
    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 2 augustus 2015 12:59:

    [...]
    Nog één ding dan. Ik schreef het hier al eerder: ik was ondersteunend technicus bij Roel Pieper bij zijn km-heffing rapport in 2001, onder min. Netelenbos. Eén van die vreselijke politieke dames die zonder irs-diploma het bewind voerden bij V&W (sorry, I&M). Na de hoofdverpleegster May-Weggen. Nu hebben we er weer zo een, van de VVD, met een kort-geknipte PvdA-dame als secundante. Sorry hoor, politieke stoerheid en karaktervastheid maken je nog geen ingenieur.

    Twee jaar geleden schreven enkele waterbouwkundige ingenieurs een smeekschrift naar de 2e Kamer, over verwaarlozing van de Oosterscheldekering. Ik heb hun persoonlijk ondertekende document nog op mijn harde schijf. Mijn stelling is dat ondeskundigheid van politici ons echt vreselijk veel geld kost. Met D.Samson als uitzondering, maar die is politiek volledig ingekapseld. Ook de nu in linkse kringen populaire J.Klaver van Groenlinks is zo'n nitwit. Hij spreekt lieve woorden over asielzoekers, maar verzwijgt aantallen. En het feit dat zij allen wetsovertreders zijn, namelijk illegale grensoverschrijders. Ik krijg een bon bij een defect achterlicht, maar zij mogen kennelijk van alles. Tot en met het molesteren van onze chauffeurs bij Calais.

    Ik schreef over Roel Pieper. Hij was de tijd ver vooruit. Toen, in 2001, ging het al over connected cars. Ik schreef daarover mee, werd na een beenbreuk met een taxi opgehaald van huis. (Heb van die beenbreuk nog altijd last, het is niet voor niks dat ik klaag over de loopafstanden in moderne stations.)
    Maar het was politiek gezien niet gewenst, en zijn rapport verdween in een la. Godver...

    En Gerard_ecb hier maar lullen dat we het niet over politiek moeten hebben...
    Sorry, beste Gerard, de techniek achterhaalt al jouw conservatieve standpunten. De kennis over connected cars was al jaren geleden aanwezig.

    Ik zou een enkeltje Madang nemen............
  10. [verwijderd] 2 augustus 2015 22:54
    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 2 augustus 2015 12:59:

    [...]
    Nog één ding dan. Ik schreef het hier al eerder: ik was ondersteunend technicus bij Roel Pieper bij zijn km-heffing rapport in 2001, onder min. Netelenbos. Eén van die vreselijke politieke dames die zonder irs-diploma het bewind voerden bij V&W (sorry, I&M). Na de hoofdverpleegster May-Weggen. Nu hebben we er weer zo een, van de VVD, met een kort-geknipte PvdA-dame als secundante. Sorry hoor, politieke stoerheid en karaktervastheid maken je nog geen ingenieur.

    Twee jaar geleden schreven enkele waterbouwkundige ingenieurs een smeekschrift naar de 2e Kamer, over verwaarlozing van de Oosterscheldekering. Ik heb hun persoonlijk ondertekende document nog op mijn harde schijf. Mijn stelling is dat ondeskundigheid van politici ons echt vreselijk veel geld kost. Met D.Samson als uitzondering, maar die is politiek volledig ingekapseld. Ook de nu in linkse kringen populaire J.Klaver van Groenlinks is zo'n nitwit. Hij spreekt lieve woorden over asielzoekers, maar verzwijgt aantallen. En het feit dat zij allen wetsovertreders zijn, namelijk illegale grensoverschrijders. Ik krijg een bon bij een defect achterlicht, maar zij mogen kennelijk van alles. Tot en met het molesteren van onze chauffeurs bij Calais.

    Ik schreef over Roel Pieper. Hij was de tijd ver vooruit. Toen, in 2001, ging het al over connected cars. Ik schreef daarover mee, werd na een beenbreuk met een taxi opgehaald van huis. (Heb van die beenbreuk nog altijd last, het is niet voor niks dat ik klaag over de loopafstanden in moderne stations.)
    Maar het was politiek gezien niet gewenst, en zijn rapport verdween in een la. Godver...

    En Gerard_ecb hier maar lullen dat we het niet over politiek moeten hebben...
    Sorry, beste Gerard, de techniek achterhaalt al jouw conservatieve standpunten. De kennis over connected cars was al jaren geleden aanwezig.

    Ik ben het met u eens, maar noem me eens een ministerie waar tegenwoordig nog iemand zit met wel verstand van zaken. Een vrouw op oa V&W, Defensie en Justitie zonder enige kennis van zaken is imo zelfs een ronduit "dramatische" beslissing te noemen, met alle gevolgen vandien.
  11. Oncko 3 augustus 2015 11:32
    @Justin

    Sorry Justin, ben even afwezig geweest en heb dus veel gemist!

    Met "op afstand zetten" bedoelde ik dat de duitse autobouwers niet direct de koers kunnen bepalen van de entiteit die de kaarten van HERE gaat beheren. Het nieuwe HERE wordt dus een echt zelfstandig bedrijf, waar de duitsers wel (gedeeltelijk) eigenaar van zijn, maar niet meer invloed kunnen uitoefenen op de koers van dat bedrijf dan andere aandeelhouders.
  12. Balimoney 3 augustus 2015 11:36
    quote:

    Oncko schreef op 3 augustus 2015 11:32:

    @Justin

    Sorry Justin, ben even afwezig geweest en heb dus veel gemist!

    Met "op afstand zetten" bedoelde ik dat de duitse autobouwers niet direct de koers kunnen bepalen van de entiteit die de kaarten van HERE gaat beheren. Het nieuwe HERE wordt dus een echt zelfstandig bedrijf, waar de duitsers wel (gedeeltelijk) eigenaar van zijn, maar niet meer invloed kunnen uitoefenen op de koers van dat bedrijf dan andere aandeelhouders.
    Zijn er straks andere aandeelhouders buiten de 3 Duitse luxe merken? Vertel....
  13. forum rang 4 jan6307 3 augustus 2015 11:57
    quote:

    bert190 schreef op 3 augustus 2015 11:55:

    Zeer matige reactie. Had er dikke 4 a 5 euro erbij verwacht. Droevig.....
    Wat doe je hier eigenlijk??????
  14. Edhvvvvv 3 augustus 2015 12:05
    Ja natuurlijk Bert. Zeer realistische verwachting. Wanneer heb jij voor het laatst een aandeel een koerssprong van ongeveer 45% zien maken?
  15. bert190 3 augustus 2015 12:06
    quote:

    Edhv schreef op 3 augustus 2015 12:05:

    Ja natuurlijk Bert. Zeer realistische verwachting. Wanneer heb jij voor het laatst een aandeel een koerssprong van ongeveer 45% zien maken?
    Dit was zo'n moment. 3 klanten minder, blijven er tientallen over die voor TT gaan kiezen, vandaar...
1.866 Posts
Pagina: «« 1 ... 89 90 91 92 93 94 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 29 april

    1. NL producentenvertrouwen april
    2. Philips Q1-cijfers
    3. Umicore Q1-cijfers
    4. Proximus Q1-cijfers
    5. Fra BBP eerste kwartaal (voorlopig)
    6. AkzoNobel €1,54-ex-dividend
    7. Besi €2,15 ex-dividend
    8. Fugro €0,40 ex-dividend
    9. Heineken €1,04 ex-dividend
    10. Vastned €1,28 ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht