Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Kendrion NL0000852531

Laatste koers (eur)

13,120
  • Verschill

    +0,160 +1,23%
  • Volume

    15.401 Gem. (3M) 35,2K
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ Toevoegen aan watchlist

Augustus '14. Start €23.30.

158 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 8 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. BRGRS 25 september 2014 17:10
    quote:

    williedevil schreef op 25 september 2014 16:02:

    Nu ligt er weer zo'n blok van 8000 aandelen op €22,50.
    Ik vind het erg vreemd allemaal, als je dagenlang de tijd heb gehad om boven de 23€ te verkopen moet je zu nu ineens voor 4000€ minder kwijt. Een normaal mens doet dat niet, hier speelt meer.
    Ik hoop wel dat de AFM dit ook in de gaten houdt.
    Zeker mee eens. Er is geen enkele aanleiding om ze weg te doen en zeker niet tegen een lagere koers.. Vind het een heel vreemd spelletje met dit aandeel. Alle lichten staan op groen.
    - Goede outlook
    - Stevige omzetgroei laten zien vorige kwartaal +70% (als je dit in een ander aandeel ziet gaat die met minimaal 5% omhoog, bij kendrion gebeurd nagenoeg niets?)
    - Aantrekkende economie binnen EU
    - China dat straks op gang zal komen.

    Ik blijf zitten en bij diepe dalen koop ik bij! Ik ben er van overtuigd dat zittenblijven beloond zal worden, maar op wat voor termijn, vul het zelf maar in...
  2. G 60. 25 september 2014 17:12
    Ik had net ingezet op 22,33 kreeg er eerst 10st toen 11 stuks en toen
    de rest van 114 stuks maar de koers keldert naar 21 € .
  3. [verwijderd] 30 september 2014 16:06
    Ik vraag me af wie de behoefte nog voelt om ze toch elke keer nog te verkopen. Als mensen hun laat prijs hoog houden dan kan het aandeel ook niet meer omlaag.
  4. RT2014 30 september 2014 17:00
    Alle bedrijven in dit segment hebben de afgelopen paar maanden een daling laten zien. Dit is niet specifiek voor Kendrion. Kijk ook eens naar bijvoorbeeld Aalberts en TKH (TKH heeft overigens recent weer een piek omhoog gemaakt)
  5. [verwijderd] 30 september 2014 17:45
    We zijn de laatste 2 maanden dus €1 achteruit gegaan. Nog een paar weken en dan komen er, naar mijn overtuiging, opnieuw sterke cijfers van K. K nu K/W van 12.3 en divid van 3.2%. K/W van Aaalb en TKH resp 12.8 en 12.1
    Nog steeds niks aant handje voor beleggers. Als je binnen een paar weken/maanden financieel wil binnenlopen dan word je wat ongeduldig, begrijpelijk. Volhouden mensen, het zal worden beloond.
  6. G 60. 3 oktober 2014 15:00
    quote:

    RW1984 schreef op 3 oktober 2014 14:33:

    Het moet nog steeds lager. De koers moet helemaal gesloopt worden. Vandaag 12.000 stuks op 22 euro.
    Ik snap er nog steeds niets van en van Kendrion hoor je ook niets !
  7. G 60. 3 oktober 2014 17:39
    Ik vind dat Kendrion is met een verklaring moet komen van wat er
    eigenlijk speelt bij de grote aandeelhouders zodat de gewone kleine
    beleger ook weet waar die aan toe is .
  8. BRGRS 3 oktober 2014 17:46
    Positie uitgebreid. Bijgekocht op 21,85.. Zit nu gemiddeld rond de 23.
    Ik denk dat dit wachten op een klapper is, verder laat ik het aandeel voorlopig even met rust, begrijp werkelijk niets van het koersverloop. Fundamenteel zit het bedrijf (volgens mij) prima in elkaar en is de outlook ook netjes. Ik blijf geduld hebben.

    Fijn weekend allen!
  9. williedevil 3 oktober 2014 18:28
    Inderdaad zo'n blok lag er toen we door 24€ grens naar de 23€ zakten, ook toen we weer door die grens van 23€ zakten en ook nu dus weer eenmaal door de grens van 22€ ligt er weer een blokkade opgeworpen. Ik ga er een beetje van uit dat dit steeds dezelfde figuur is die de prijs van het aandeel zo steeds weer omlaag zet. Het kan haast niet anders of deze figuur moet op een andere manier betaald krijgen want in een normaal geval ga je je belang niet met dit soort blokken verkleinen, daar zijn andere manieren voor bedacht. De prijs moet naar beneden, voor mij is het duidelijk dat er een overname of iets dergelijks aan zou kunnen komen.
    Dit soort spelletjes heb ik al vaker meegemaakt, Corperate Express, Versatel, Mediq, Crucell allemaal bedrijven waar de prijs ook van werd gecontroleerd voor de overname. Zou de geschiedenis zich weer eens gaan herhalen?

  10. BRGRS 8 oktober 2014 10:46
    quote:

    G 60. schreef op 7 oktober 2014 11:38:

    Koersverloop van Kendrion ???????????????
    Ik mag hopen dat we de komende maand in aanloop naar de cijfers rustig bijkrabbelen omhoog en anders op de dag zelf losbarsten richting hogere toppen.. anders ga ik er NOG MINDER van begrijpen.

    RSI is wel weer opgekrabbeld en overeind gebleven boven de 30. Nu de koers nog!

  11. [verwijderd] 8 oktober 2014 13:34
    quote:

    BRGRS schreef op 8 oktober 2014 10:46:

    [...]

    Ik mag hopen dat we de komende maand in aanloop naar de cijfers rustig bijkrabbelen omhoog en anders op de dag zelf losbarsten richting hogere toppen.. anders ga ik er NOG MINDER van begrijpen.

    RSI is wel weer opgekrabbeld en overeind gebleven boven de 30. Nu de koers nog!

    Een langere tijd laag mag van mij ook wel. Dan heb ik de tijd om wat bij te gaan kopen tegen spotprijzen. Dat kan nu niet, want ik heb nu geen kaspositie.
  12. [verwijderd] 8 oktober 2014 14:00
    We staan nu € 2 onder de koers van 1/8 zo ongeveer -8%. Tis typisch de beurs, we weten allemaal dat K goed spul is maar we kijken ernaar en treuren un peu. De echte belegger koopt als het bloed over het Damrak stroomt. Is dat nu? Misschien gaat de koers nog veel lager. Ik denk dat een K/W van 10 voor een redelijk vangnet zal zorgen.
    Het is tenenkrommend om deze koersdalingen te zien. Soms kijk ik maar eens een weekje nier naar die cijfertjes. Dat geeft rust.
  13. BRGRS 8 oktober 2014 15:23
    Ik heb zojuist een deel ASMI opgeruimd voor wat extra financiële ruimte. Ik wacht nog even deze week af en de algehele stemming anders ga ik dit allemaal voor de (tweede keer, helaas) bij kopen bij Kendrion. Had het liever anders gezien maar geduld hebben loont.. in mijn ogen zijn dit mooie koersen om je aankoopprijs te middelen!

    Succes allen
  14. thepouw 9 oktober 2014 09:51
    Ik snap niks van die Kendrion koers. Enige trend die ik zie is 's ochtends omhoog om dat 's middags allemaal weer in te leveren.

    Jammer.
  15. [verwijderd] 9 oktober 2014 10:05
    quote:

    thepouw schreef op 9 oktober 2014 09:51:

    Ik snap niks van die Kendrion koers. Enige trend die ik zie is 's ochtends omhoog om dat 's middags allemaal weer in te leveren.

    Jammer.
    Ze zijn gewoon gek. Maar laat je niet foppen, gewoon vasthouden. ASMI was vorig jaar 1 grote kwakkelshow en dit jaar spoot dat aandeel ineens naar 30. Wat dit jaar niet gekocht wordt, wordt bij goede fundamenten vanzelf opgepikt begin 2015.
158 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 8 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 29 april

    1. NL producentenvertrouwen april
    2. Philips Q1-cijfers
    3. Umicore Q1-cijfers
    4. Proximus Q1-cijfers
    5. Fra BBP eerste kwartaal (voorlopig)
    6. AkzoNobel €1,54-ex-dividend
    7. Besi €2,15 ex-dividend
    8. Fugro €0,40 ex-dividend
    9. Heineken €1,04 ex-dividend
    10. Vastned €1,28 ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht