Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Fugro NL00150003E1

Laatste koers (eur)

23,580
  • Verschill

    +0,180 +0,77%
  • Volume

    283.128 Gem. (3M) 372,9K
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ Toevoegen aan watchlist

Fugro - juni 2015

1.036 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 52 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Eclark 2 juni 2015 14:04
    Blijft spannend. Gisteren op het punt gestaan om verlies te nemen. maar bedacht me op tijd dat ook zonder BOKA er een mooi bedrijf staat met een koersdoel van 31 euro. blij dat ik de 3000 stukken (gekocht 25,23) niet heb weggedaan.
  2. [verwijderd] 2 juni 2015 14:33
    quote:

    Eclark schreef op 2 juni 2015 14:04:

    Blijft spannend. Gisteren op het punt gestaan om verlies te nemen. maar bedacht me op tijd dat ook zonder BOKA er een mooi bedrijf staat met een koersdoel van 31 euro. blij dat ik de 3000 stukken (gekocht 25,23) niet heb weggedaan.
    Helemaal mee eens Fugro is een kennis intensief bedrijf met toegevoegde waarde , marktleider en met goede verdiencapaciteit, ook zonder B.K gaat dit aandeel de komende jaren harder stijgen dan de beurs
  3. [verwijderd] 2 juni 2015 14:45
    quote:

    Beursbabe schreef op 2 juni 2015 14:15:

    [...]
    [Modbreak IEX: Gelieve hier geen reclame te maken, bericht is bij dezen verwijderd.]
    Je weet dat dit onder reclame valt? Zou het weghalen babe.
  4. aex010 2 juni 2015 15:19
    quote:

    bezinteergebelegt schreef op 1 juni 2015 17:12:

    [...]

    Maar of het wijs is ? Denk zelf nl dat het echte slopen nog moet beginnen.
    Het ging erom of het wijs was om in Fugro te stappen. De tijd zal het leren, zei ik. Nu, 20 uur later, staat het aandeel ruim 4 procent hoger. Zo zie je maar.... Het kan verkeren.

    Overigens kan het morgen zo maar weer andersom zijn. Het gaat erom je niet te veel te laten leiden door emoties en de waan van de dag.
  5. apieslapie 2 juni 2015 16:28
    quote:

    Beursbabe schreef op 2 juni 2015 14:15:

    [...]

    [Modbreak IEX: Gelieve hier geen reclame te maken, bericht is bij dezen verwijderd.]
    Je mag geen reclame maken voor een ander forum babe, staks wordt je gebanned :(

    En dat dansen zal wel meevallen, paar dagen geleden was de stemming anders. Oh ja, niet teveel roddelen he op jullie forum over hier heheh :)
  6. aex010 2 juni 2015 16:36
    Het lijkt me duidelijk dat Fugro wel degelijk ook meebeweegt met een stijgende olieprijs. De verkoop van die databibliotheek zal misschien hebben bijgedragen, maar lijkt me niet doorslaggevend. Of zie ik dat verkeerd?
  7. [verwijderd] 2 juni 2015 16:40
    quote:

    apieslapie schreef op 2 juni 2015 16:28:

    [...]

    Je mag geen reclame maken voor een ander forum babe, staks wordt je gebanned :(

    En dat dansen zal wel meevallen, paar dagen geleden was de stemming anders. Oh ja, niet teveel roddelen he op jullie forum over hier heheh :)
    Ik kan het niet meer verwijderen, was me van geen kwaad bewust.... De sfeer is goed als we groen gaan, altijd zo geweest en zal altijd zo blijven :-)
  8. apieslapie 2 juni 2015 16:49
    quote:

    Beursbabe schreef op 2 juni 2015 16:40:

    [...]

    Ik kan het niet meer verwijderen, was me van geen kwaad bewust.... De sfeer is goed als we groen gaan, altijd zo geweest en zal altijd zo blijven :-)
    Weten we wel hoor, komt goed denk ik. anders halt de mod hem wel weg :)

    Fugro is toch aan het goochelen, ben benieuwd wat ze nu weer uit de hoge hoed gaan toveren. Subsea melding next? of komt boskalis nog eerst? spelletje poker :)
  9. Risman 2 juni 2015 16:52
    Leuk dat je er weer ff bent Babe...'t is rustig hier...

    NB ik hoor weinig over de passage waarin ze aangeven dat hun 10% belang in dat olieveld in Australie ruim boven de boekwaarde (waar vinden we die in het jaarverslag?!) wordt geschat, dat zou ook wel eens een heel fijn plusje kunnen opleveren.....
  10. DTJ 2 juni 2015 18:10
    Het is hier uitgestorven net nu Fugro tot leven is gekomen.
  11. DTJ 2 juni 2015 19:17
    Koers WTI Olie +1.93%
    19:15 (dinsdag 2 juni 2015)
    Laatst: 61.36
    Change: +1.16 +1.93%

    Koers Brent Olie +1.12%
    19:16 (dinsdag 2 juni 2015)
    Laatst: 65.61
    Change: +0.72 +1.12%
  12. d' olle grieze 2 juni 2015 19:29
    quote:

    apieslapie schreef op 2 juni 2015 16:49:

    Fugro is toch aan het goochelen, ben benieuwd wat ze nu weer uit de hoge hoed gaan toveren. Subsea melding next? of komt boskalis nog eerst? spelletje poker :)
    Boskalis komt pas met een overnamebod, als ze het hoger beroep tegen de beschermingsconstructie winnen. Tot die tijd geen nieuws..

    Fugro verkoopt in de tussentijd versneld alle onderdelen die niet tot haar kernactiviteiten (meer) behoren.

    Als Boskalis het hoger beroep verliest, dan acht ik de kans op een overname nihil. Fugro wil absoluut niet overgenomen worden, omdat ze dan hun positie als onafhankelijke dienstverlener verliezen. Ze zullen bij een eventueel overnamebod dan ook zeker gebruik maken van de beschermingsconstructie en dat weet Boskalis ook..

  13. [verwijderd] 2 juni 2015 20:00
    Weet er een slimme gast hier waar we één of andere online rechtbank agenda kunnen vinden waarop te zien is wanneer dat hoger beroep gaat spelen?
  14. DTJ 2 juni 2015 20:47
    Morgen verder herstel.

    'Meer steun ECB voor Griekse banken'

    FRANKFURT (AFN/BLOOMBERG) - De Europese Centrale Bank (ECB) heeft het maximale bedrag dat als noodsteun aan Griekse banken kan worden verleend, met 500 miljoen euro verhoogd. Dat meldden bronnen bij de centrale bank dinsdag.

    De totale omvang van de zogeheten Emergency Liquidity Assistance (ELA) komt daarmee uit op 80,5 miljard euro. Die steun wordt door de centrale bank van Griekenland verleend en moet voorkomen dat Griekse banken omvallen. Door de grote onzekerheid over de economische toekomst van het land halen veel Grieken hun geld van de bank.
1.036 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 52 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 29 april

    1. NL producentenvertrouwen april
    2. Philips Q1-cijfers
    3. Umicore Q1-cijfers
    4. Proximus Q1-cijfers
    5. Fra BBP eerste kwartaal (voorlopig)
    6. AkzoNobel €1,54-ex-dividend
    7. Besi €2,15 ex-dividend
    8. Fugro €0,40 ex-dividend
    9. Heineken €1,04 ex-dividend
    10. Vastned €1,28 ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht