Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

5,780
  • Verschill

    +0,205 +3,68%
  • Volume

    475.734 Gem. (3M) 327,6K
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ Toevoegen aan watchlist

waar staat de slotkoers op vrijdag 13 oktober?

24 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 GLMF 19 juli 2023 22:47
    Na de meevallende cijfers over H1 2023 en de verhoogde outlook, is het de vraag of TomTom deze trend kan doorzetten in het volgende kwartaal?

    De laatste 3 kwartalen was de gemiddelde voorspelling een goede indicatie voor de slotkoers, zal het dit kwartaal weer zo zijn ?

    En kunnen we zo langzamerhand weer richting de 50 voorspellers?

    SPELREGELS

    1. Opgaven moeten deze vorm hebben: [Alias], [slotkoers met twee cijfers achter de komma] (bijvoorbeeld GLMF 9,99)

    2. Geen discussie met de jury over de spelregels en igv discussie bepaalt de jury

    3. Indien je een koers opgeeft die al eerder genoemd is, zal de spelleider het verhogen of verlagen naar de dichtstbijzijnde nog vrije waarde.

    4. Inschrijvingen 'verstopt' in een lijst van eerdere opgaven zullen genegeerd worden. Alleen door de spelleider geposte overzichtslijsten zijn geldig.

    5. Je kunt vanzelfsprekend slechts 1x meedoen (1e voorspelling telt). Wijzigen van een eerdere opgave is niet mogelijk, het corrigeren van een afgekeurde opgave is wel toegestaan

    6. Opgaven tot uiterlijk vrijdag 14 juli 24.00 uur NL-tijd, en alleen in deze draad.

    7. Aub geen ‘inhoudelijke’ discussies, betweterigheid, uitdaging etc. in dit draadje

    Winnaar is de deelnemer van wie de opgave het minst verschilt van het (positieve of negatieve) verschil tussen de opgave en de slotkoers van 13 oktober 2023.

    Succes
  2. forum rang 4 GLMF 20 juli 2023 17:53
    quote:

    viermeiden schreef op 20 juli 2023 09:06:

    GLMF: 6. Opgaven tot uiterlijk vrijdag 14 juli 24.00 uur NL-tijd, en alleen in deze draad.
    excuus kopieerfoutje, moet zijn:
    Opgaven tot uiterlijk donderdag 12 oktober 24.00 uur NL-tijd, en alleen in deze draad.
  3. forum rang 5 hvasd2 21 september 2023 20:57
    quote:

    GLMF schreef op 20 juli 2023 17:53:

    [...]
    excuus kopieerfoutje, moet zijn:
    Opgaven tot uiterlijk donderdag 12 oktober 24.00 uur NL-tijd, en alleen in deze draad.
    Vrijdag de 13e … brrr dat belooft nog wat die dag..
  4. forum rang 6 NewKidInTown 13 oktober 2023 20:27
    In het koersvoorspellingen draadje van juli had de spelleider slechts 8 minuten na slot nodig om de winnaar uit te rekenen en de bloemen uit te delen.
    Ik verwachtte het al dat het deze keer aanzienlijk langer zou gaan duren, en inderdaad, maar ik heb daar volledig begrip voor, ben empatisch genoeg, zeker in deze onzekere tijden met niet alleen maar stijgers.
    Wel heb ik nog een vraag, het liefst aan de psychologen indien hier aanwezig:
    hoe is het te verklaren dat verreweg het grootste deel van de deelnemers systematisch te hoog zit ? Daar zouden de mensen met enige zelfkennis toch hun lessen en conclusies uit moeten trekken ?
  5. forum rang 6 NewKidInTown 13 oktober 2023 21:19
    quote:

    Spoorstudent schreef op 13 oktober 2023 20:35:

    Knapperd
    Dank, ik kan me dit compliment goed voorstellen van iemand met een reglementaire voorspelling van €8,46 of ruim 35% te hoog.
  6. forum rang 4 Spoorstudent 13 oktober 2023 23:20
    quote:

    NewKidInTown schreef op 13 oktober 2023 21:19:

    [...]
    Dank, ik kan me dit compliment goed voorstellen van iemand met een reglementaire voorspelling van €8,46 of ruim 35% te hoog.
    Het wachten is op de var of mijn correctie wordt goedgekeurd.
24 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 29 april

    1. NL producentenvertrouwen april
    2. Philips Q1-cijfers
    3. Umicore Q1-cijfers
    4. Proximus Q1-cijfers
    5. Fra BBP eerste kwartaal (voorlopig)
    6. AkzoNobel €1,54-ex-dividend
    7. Besi €2,15 ex-dividend
    8. Fugro €0,40 ex-dividend
    9. Heineken €1,04 ex-dividend
    10. Vastned €1,28 ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht