Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

5,580
  • Verschill

    -0,025 -0,45%
  • Volume

    194.814 Gem. (3M) 296,4K
  • Bied

    5,550  
  • Laat

    5,595  
+ Toevoegen aan watchlist

TomTom februari 2023. Wat brengen de cijfers? Bagger of hoop?

1.480 Posts
Pagina: «« 1 ... 46 47 48 49 50 ... 74 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 JustRevisited 15 februari 2023 21:29
    quote:

    pwijsneus schreef op 15 februari 2023 21:00:

    [...]

    Indien het klopt wat Justin zegt, Google Maps was al de preferred supplier voor consumenten (120mln actieve gebruikers), en wereldwijd zouden alleen de chauffeurs gebruik maken van TomTom's kaartjes en traffic.

    Het is vooral veelzeggend dat TomTom's (nieuwe) product zo enorm inwisselbaar is, dat het totaal niet duidelijk is of TomTom over 3 jaar nog in business is.

    Google was ooit de enige leverancier van UBER. We weten ook voor welke bedragen dat destijds was

    www.cnbc.com/amp/2019/04/11/uber-paid...

    “Uber paid Google $58 million over three years for map services”
    Dat ging over de periode 2016 - 2018.

    Toen kwam TomTom in beeld bij UBER voor iets dat Google niet kan leveren. Google Maps is namelijk (in tegenstelling tot HERE en TomTom) geen map maar een map service. Je kunt geen losse kaart data krijgen of losse traffic of bepaalde lagen of een base map om zelf iets op te bouwen.

    Je kunt alleen toegang krijgen tot de kant en klare maps en vervolgens krijg je ook geen data terug. Er is geen data deling tussen Google en klanten. Het is echt een kant en klaar (take it or leave it) product.

    TomTom biedt de data achter UBER’s eigen maps applicatie voor bestuurders. Ik zou de achterkant (wat tomtom doet) niet kleiner maken dan de voorkant (wat Google biedt). De intelligentie zit namelijk aan de achterkant. En ook wat UBER ziet als haar bedrijfskritieke competentie, zo kort mogelijke routes en zo snel mogelijk de dichtsbijzijnde taxi.

    Ik zie ook geen verschil ten opzichte van de 120 miljoen gebruikers die je noemt. Het zijn evenveel ritten. Bij elk rit wordt aan de voorkant door een consument en aan de achterkant door UBER ism TomTom iets geraadpleegd.

    Every time you order an Uber, hundreds of calculations, if not thousands, are made to work out which driver is best-placed to pick you up, where to pick you up, and what happens after you've left a taxi. And the accuracy of those calculations has a direct effect on customer satisfaction and operational excellence, and eventually on your bottom line.

    download.tomtom.com/open/banners/Capi...

    Verder kán Google niet eens TomTom vervangen, want Google levert geen losse data of losse traffic of losse route algoritmen. Ze levert alleen een eindproduct.

    Ook kan UBER in Google maps geen data onderhouden die ze belangrijk vindt (bijvoorbeeld laat en los plekken). Die onderhoudt UBER in de TomTom map — via een map editing partnership — en iets soortgelijks is er niet bij Google.

    Om deze reden is ride hailing en delivery ook één van de vier segmenten binnen Enterprise waarin tomtom wil groeien met het nieuwe maps platform en sales teams. Er zijn vier segmenten gekozen waar de behoeften van klanten niet zo goed matchen met het kant en klare en niet aanpasbare of toegankelijke maps service van Google.
  2. forum rang 6 pwijsneus 15 februari 2023 21:38
    Dat is dan een hele geruststelling. Gewoon doorlopen mensen, hier valt niets te zien. Komt het toch nog allemaal goed.

    Ook nog even de dagelijkse link naar het transcript van De Grote Leidert. Iemand nog een lollie?

    Kijken welke passages er morgen weer uit de CMD worden geciteerd. Kijk er nu al naar uit! Dit gaan we zeker volhouden tot 2028. Een dag niet geciteerd uit de CMD, is een dag niet geleefd. We kunnen nog jaren teren op dat enorme vat wijsheid wat op die middag is gepredikt.

    Don't stop sharing the TomTom Gospel!
  3. forum rang 4 dachthetniet 15 februari 2023 21:41
    Justin werk je bij Google of heb je een meerderheidsbelang? Ik bedoel zit je op het niveau dat je exact hun beleid kan bepalen of meekijken bij grote contracten als die met uber?
  4. forum rang 6 JustRevisited 15 februari 2023 21:41
    quote:

    pwijsneus schreef op 15 februari 2023 21:26:

    [...]

    Stellantis staat overigens nog op de lijst om TT's digital cockpit te gaan gebruiken, maar in deze branche is niemand te vertrouwen, de kans dat Stellantis aankondigd om met Google Built-In verder te gaan is net zo groot als dat ze de eerste afnemer van indigo worden.

    De kans dat Stellantis Google gaat gebruiken is onder nul.

    TomTom heeft net een meerjarige verlenging binnen — doorgaans 4 jaar — die in 2024 ingaat. Dus voorlopig zit TomTom tot 2028 onder de pannen bij Stellantis. Daarnaast heeft het hoofd Infotainment in een interview met Automotiveworld aangegeven waarom ze niet met Google wil. Dit ging over niet de data uit handen geven, zelf de vormgeving van maps en infotainment kunnen bepalen (geen Google brand) en de te grote hoeveelheid dataverkeer bij software en online map updates bij miljoenen auto’s tegelijk.

    Zonder een naam te noemen zij hij ook dat een autofabrikant die nu met Google werkt achter dat probleem komt. De TT map (onboard) met wijzigingen over-the-air maar alleen op jouw routes vergt een stuk minder data. Daarnaast is de datacommunicatie eenrichting. Alle data van gebruikers gaat naar Google servers en je krijgt ze niet terug.

    Dat laatste werkt dus niet voor Stellantis want die willen miljarden verdienen aan software updates.

    “Automaker Stellantis plans to generate $22.5 billion in new software revenue by 2030”

    www.cnbc.com/amp/2021/12/07/stellanti...
  5. forum rang 6 JustRevisited 15 februari 2023 21:43
    quote:

    pwijsneus schreef op 15 februari 2023 21:38:

    Dat is dan een hele geruststelling. Gewoon doorlopen mensen, hier valt niets te zien. Komt het toch nog allemaal goed.

    Ook nog even de dagelijkse link naar het transcript van De Grote Leidert. Iemand nog een lollie?

    Kijken welke passages er morgen weer uit de CMD worden geciteerd. Kijk er nu al naar uit! Dit gaan we zeker volhouden tot 2028. Een dag niet geciteerd uit de CMD, is een dag niet geleefd. We kunnen nog jaren teren op dat enorme vat wijsheid wat op die middag is gepredikt.

    Don't stop sharing the TomTom Gospel!
    Kleuter comment. Het is gewoon toevallig zo dat er in de CMD veel dingen verteld worden die tegenspreken wat jij roept. Misschien als je er naar had geluisterd én iets van had onthouden en aangenomen, dan zou je ook niet zo vaak een weerwoord krijgen op basis daarvan.

    En like it or not, Goddijn is CEO. Voor mij geen ‘grote leidert’, maar wel degene die in dit geval het nieuws brengt. Ik zat net iets van Philips te lezen. Ja, dan is die meneer Jakobs ook de ‘grote leidert’, omdat hij degene is die de Philips update gaf.
  6. forum rang 7 sniklaas 15 februari 2023 21:50
    quote:

    JustRevisited schreef op 15 februari 2023 21:41:

    [...]
    De kans dat Stellantis Google gaat gebruiken is onder nul.
    Fiat en Google bundelen de krachten en komen met de "Hey Google" speciale versie van de 500 en 500X. Hier komt de Google assistent-technologie voor het eerst samen
  7. forum rang 6 pwijsneus 15 februari 2023 21:51
    quote:

    JustRevisited schreef op 15 februari 2023 21:43:

    [...]

    Kleuter comment. Het is gewoon toevallig zo dat er in de CMD veel dingen verteld worden die tegenspreken wat jij roept. Misschien als je er naar had geluisterd én iets van had onthouden en aangenomen, dan zou je ook niet zo vaak dingen roepen die niet in lijn zijn met TT’s updates.
    Mijn excuses, ik zal de zalvende woorden van de Grote Leidert niet meer in twijfel trekken. De CMD-transcripts zal ik uit mijn hoofd leren, als een soort bijbel. De absolute waarheid...

    Uber is en blijft klant van TomTom, financiële details werden niet bekend gemaakt, want die waren er ook niet.
  8. forum rang 6 JustRevisited 15 februari 2023 22:37
    quote:

    pwijsneus schreef op 15 februari 2023 21:51:

    [...]

    Mijn excuses, ik zal de zalvende woorden van de Grote Leidert niet meer in twijfel trekken. De CMD-transcripts zal ik uit mijn hoofd leren, als een soort bijbel. De absolute waarheid...

    Uber is en blijft klant van TomTom, financiële details werden niet bekend gemaakt, want die waren er ook niet.
    Voor deze keer aanvaard
  9. SimonCA 16 februari 2023 03:17
    TomTom and Webfleet Solutions Collaborate on an Integrated Mobile Solution for Professional Drivers and Fleet Managers

    Webfleet Solutions, a Bridgestone company and one of the world’s leading telematics solutions providers, has partnered with TomTom

    www.globenewswire.com/en/news-release...
  10. SimonCA 16 februari 2023 03:24
    On the forum, you speculated about the North American OEM that would be revealed this year.
    With TomTom focused on the professional driver's market, it could also be for example PACCAR or Navistar International which are huge companies as well.
  11. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 16 februari 2023 04:46
    quote:

    SimonCA schreef op 16 februari 2023 03:17:

    TomTom and Webfleet Solutions Collaborate on an Integrated Mobile Solution for Professional Drivers and Fleet Managers

    Webfleet Solutions, a Bridgestone company and one of the world’s leading telematics solutions providers, has partnered with TomTom

    www.globenewswire.com/en/news-release...
    Webfleet Solutions is de huidige naam van het in 2019 door Bridgestone van TT overgenomen onderdeel Telematics. Zij zijn altijd klant van TT gebleven voor maps en traffic (geschikt voor de professionele -vaak zware- voertuigen van de klant) via de TomTom GO Fleet app.
    Volgens mij kopen of huren ze de benodigde LINK tracking devices ook nog steeds bij TT. Vaak in combinatie met de PRO Driver terminals van TT, een niche binnen Consumer die het volgens mij nog redelijk goed doet.

    Wat bij deze 'collaboration' nieuw is dat het om het een volledig mobiele oplossing gaat waarbij de voor-geïnstalleerde LINK-apparatuur niet meer nodig is, met behoud van vrijwel alle Webfleet en GO Fleet functionaliteiten. Een dure PRO Driver terminal is ook niet nodig, een Android device is voldoende.

    Webfleet Solutions biedt hiertoe de dedicated 'PRO M' aan, een "rugged all-in-one device ideal for vans and small vehicles", vrijwel zeker ook geleverd, gegarandeerd en qua software up-to-date gehouden door TT (en volgens mij vallend onder EnterPrise, niet onder TT's Consumer).
    www.webfleet.com/en_gb/webfleet/produ...
    NB. Het is me niet duidelijk of een koerier of chauffeur de Webfleet Work app en de TT Go Fleet app ook op zijn eigen Android smartphone kan laten werken.

    Nog twee losse opmerkingen:

    - Webfleet (dus Bridgestone) belooft er 'full Google Services' bij. In het TomTom-bericht zwijgt Mike Schoofs van Enterprise er wijselijk over. Maar de maps + traffic zijn zonder meer van TT, niet van Google.

    - Volgens mij behoorden dit soort vervolgcontracten tot de kleine lettertjes bij de verkoop van Telematics aan Bridgestone in 2019. Dit tot enige troost voor degenen die de verkoopprijs van 910 mio toen te laag vonden. Zelf heb ik toen al vaak over deze tamelijk logische langer durende commitment van Bridgestone geschreven.
  12. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 16 februari 2023 05:17
    quote:

    dachthetniet schreef op 15 februari 2023 21:41:

    Justin werk je bij Google of heb je een meerderheidsbelang? Ik bedoel zit je op het niveau dat je exact hun beleid kan bepalen of meekijken bij grote contracten als die met uber?
    Vraag nou niet steeds zo naar de bekende weg, en al die verdachtmakingen worden ook vervelend.
    Justin is een beetje verslaafd aan (het hier posten over) TT, en heeft daar kennelijk de tijd voor. Incl. tijd om alles lezen wat er links of rechts ook maar iets mee te maken heeft. Hij kent het wereldje (op een andere manier dan ik), en is daarom soms best informatief.
    That's all, niks meer en niks minder.

    En ja, hij heeft wat de financiële en koersprestaties van TT betreft een nogal rose bril op. Nou èn , dat mag toch? Daar is het een beleggersforum voor.
    Mijn bril is in de loop der jaren minder rose geworden, maar wie goed kijkt onder scherp licht kan bij mij ook nog wel een zweempje rose ontwaren.
    Anders had ik mijn ijzeren voorraad al lang van de hand gedaan. En door te spelen met opties (vooral rond cijferdagen) heb ik op die voorraad in de loop der jaren mijn eigen 'dividend' gecreëerd. Geen geweldig rendement, maar gemiddeld wel beter dan de spaarrente.
    En natuurlijk heb ik ook andere aandelen dan TT.
  13. forum rang 8 Wereldbelegger 16 februari 2023 07:54
    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 16 februari 2023 05:17:

    [...]
    Vraag nou niet steeds zo naar de bekende weg, en al die verdachtmakingen worden ook vervelend.
    Justin is een beetje verslaafd aan (het hier posten over) TT, en heeft daar kennelijk de tijd voor. Incl. tijd om alles lezen wat er links of rechts ook maar iets mee te maken heeft. Hij kent het wereldje (op een andere manier dan ik), en is daarom soms best informatief.
    That's all, niks meer en niks minder.

    En ja, hij heeft wat de financiële en koersprestaties van TT betreft een nogal rose bril op. Nou èn , dat mag toch? Daar is het een beleggersforum voor.
    Mijn bril is in de loop der jaren minder rose geworden, maar wie goed kijkt onder scherp licht kan bij mij ook nog wel een zweempje rose ontwaren.
    Anders had ik mijn ijzeren voorraad al lang van de hand gedaan. En door te spelen met opties (vooral rond cijferdagen) heb ik op die voorraad in de loop der jaren mijn eigen 'dividend' gecreëerd. Geen geweldig rendement, maar gemiddeld wel beter dan de spaarrente.
    En natuurlijk heb ik ook andere aandelen dan TT.
    Ik heb het hier al vaker gezegd.
    Dankzij de volatiliteit en dagelijkse omzet, niet alléén rond de cijferdagen,
    is TomTom een prima aandeel om in het TTcasino te spelen en rendement te maken.
    Hou een "ijzeren voorraad" aan voor het geval dat en wees verder creatief met Opties en Turbo's.
  14. forum rang 4 dachthetniet 16 februari 2023 09:13
    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 16 februari 2023 05:17:

    [...]
    Vraag nou niet steeds zo naar de bekende weg, en al die verdachtmakingen worden ook vervelend.
    Justin is een beetje verslaafd aan (het hier posten over) TT, en heeft daar kennelijk de tijd voor. Incl. tijd om alles lezen wat er links of rechts ook maar iets mee te maken heeft. Hij kent het wereldje (op een andere manier dan ik), en is daarom soms best informatief.
    That's all, niks meer en niks minder.

    En ja, hij heeft wat de financiële en koersprestaties van TT betreft een nogal rose bril op. Nou èn , dat mag toch? Daar is het een beleggersforum voor.
    Mijn bril is in de loop der jaren minder rose geworden, maar wie goed kijkt onder scherp licht kan bij mij ook nog wel een zweempje rose ontwaren.
    Anders had ik mijn ijzeren voorraad al lang van de hand gedaan. En door te spelen met opties (vooral rond cijferdagen) heb ik op die voorraad in de loop der jaren mijn eigen 'dividend' gecreëerd. Geen geweldig rendement, maar gemiddeld wel beter dan de spaarrente.
    En natuurlijk heb ik ook andere aandelen dan TT.
    het was juist het tegenovergestelde van verdachtmakingen. Nl sarcastisch bedoeld. Het gaat mij om de stelligheid waarmee hij de ene na de andere aanname (over bij toekomstige klanten of omzetten) als feit neerzet. Zo ook dat verhaal van google.
  15. forum rang 4 GLMF 16 februari 2023 09:26
    quote:

    dachthetniet schreef op 16 februari 2023 09:13:

    [...] het was juist het tegenovergestelde van verdachtmakingen. Nl sarcastisch bedoeld. Het gaat mij om de stelligheid waarmee hij de ene na de andere aanname (over bij toekomstige klanten of omzetten) als feit neerzet. Zo ook dat verhaal van google.
    slap ‘excuus’
  16. forum rang 4 dachthetniet 16 februari 2023 09:28
    quote:

    GLMF schreef op 16 februari 2023 09:26:

    [...]
    slap ‘excuus’
    prima. Heb het dan ook nog even over de verdachtmakingen wb meerdere aliassen, of short posities.
  17. forum rang 6 JustRevisited 16 februari 2023 09:41
    Ik ben wel een paar keer bij Google geweest (op de Zuidas dan, niet in California) en ken er ook een paar mensen.

    Enerzijds trekken (trokken) ze toptalent aan die er graag willen werken op sexy projecten. Het zijn trouwens ook sexy meiden. En dat toptalent was in de veronderstelling dat zij (in tegenstelling bij andere bedrijven) onaantastbaar waren, want Google reorganiseerde nooit.

    Je staat aan de top van de voedselketen. Daarom beukt de reorganisatie er ook zo in qua cultuur. Ineens ben je een normale sterveling die ook vervangbaar is. Je krijgt in de nacht een mail en in de ochtend doet je toegangspas het niet meer.

    In realiteit zijn die sexy projecten niet winstgevend en worden betaalt met een vrij platte business: advertenties in een zoekmachine en in filmpjes.

    De cloud business hebben ze keihard nodig, je ziet hoeveel Microsoft ermee verdient en Google heeft dit nodig omdat het een heel groot en mooi huis is dat gebouwd is op één pilaar. En concurrenten als Microsoft/ChatGPT, Facebook/Insta, TikTok zitten te zagen aan die pilaar.

    Nu er 12.000 man uitgaan moet tegelijkertijd ook de focus op het beschermen van de pilaar. Het zijn dus veel meer dan 12.000 mensen die van projecten af gaan. Er worden ook mensen verschoven van producten die niet essentieel zijn voor Google inkomsten naar projecten die dat wel zijn. Daarnaast gaat er een batterij mensen open voor chatbots en AI, als antwoord op ChatGPT.

    Grappig genoeg zie ik TomTom’s maps platform met de open data eromheen en algoritmen en AI ook als een soort ChatGPT in mapping. En ook hier ondersteund door Microsoft. Niet met miljarden funding maar wel met samenwerking en data deling.

    De vraag is welke diensten van Google die met TomTom concurreren nu voor Google tot de core business behoren (die beschermd moet worden) en wat niet.

    Uiteraard hoort Google Maps tot de core, want daar zit veel advertentie inkomsten en zoekvolume in. Dit is harde kern van Google.

    Maar Google Automotive? Is geen winstgevende business voor ze nu. Ze moeten een been bijzetten om op niveau van TomTom en HERE te komen. Behoeften van autofabrikanten liggen soms ook anders (dan one size fits all).

    Uit de ontslagronde zie je dat er bij google veel software engineers uitgaan, ook in Google Maps department. Dat is waar navigatie zit en in tegenstelling tot Maps kan Google de mening hebben dat voor navigatie goed ook goed genoeg is en de investeringen beperkt blijven. Om te reorganiseren worden ook Waze en Google Maps teams samengevoegd.

    Een niet nader te noemen analist (anders gaan mensen hem misschien spammen)

    “Google's offering for in-vehicle navigation is still not up to the mark of HERE and TomTom. In my opinion Google has to really up his game of in-vehicle navigation as traditional players like HERE and TomTom has strong hold in the market and provides services and products that caters the need of Automotive players. With recent developments the future looks good for TomTom.”

    In reactie op de vraag of Google automotive services tot de core activiteiten behoren nu er een reorganisatie en heroriëntatie speelt.

    “I think for Google Android OS is main focus”

    Dat is niet Google services, maar het OS als focus. Dit doet terugdenken aan Goddijn die zegt dat autofabrikanten een Google roadmap missen; ze weten niet wat Google over een paar jaar nog biedt of extra biedt of niet meer biedt.

    Tech bedrijven halen makkelijk ergens de stekker uit. Zo verdwijnen soms ook ineens bepaalde CarPlay functies. Die onvoorspelbaarheid schijnt “emotionally difficult” te zijn voor autofabrikanten.
  18. forum rang 6 win some... 16 februari 2023 09:45
    quote:

    SimonCA schreef op 16 februari 2023 03:17:

    TomTom and Webfleet Solutions Collaborate on an Integrated Mobile Solution for Professional Drivers and Fleet Managers

    Webfleet Solutions, a Bridgestone company and one of the world’s leading telematics solutions providers, has partnered with TomTom

    www.globenewswire.com/en/news-release...
    TomTom and Webfleet Solutions Collaborate on an Integrated Mobile Solution for Professional Drivers and Fleet Managers
    February 16, 2022 01:30 ET | Source: TomTom International BV US
  19. forum rang 6 JustRevisited 16 februari 2023 10:04
    quote:

    win some... schreef op 16 februari 2023 09:45:

    [...]

    TomTom and Webfleet Solutions Collaborate on an Integrated Mobile Solution for Professional Drivers and Fleet Managers
    February 16, 2022 01:30 ET | Source: TomTom International BV US
    Ik dacht al. Stuurt TT nog persberichten tegenwoordig? Alleen over grote dingen zoals Overture. Kleiner nieuws gaat via blogs die op LinkedIn en Twitter worden verspreid. LinkedIn is zeker niet verkeerd, want daar zit ook hun zakelijke doelgroep en relaties die je op die manier up to date houdt. Maar je haalt er de krant niet mee.
  20. forum rang 6 tatje 16 februari 2023 11:43
    Ik ga het simpel houden.

    Moet ik gaan voor 4,9% of 5,1%, ik stel 4,99% en 5,01% even qua aankoop gelijk

    IK koop voor 7,50 dus 4,99% is 6,6 miljoen aandelen = 49,5 miljoen.
    verkoop op 20 = 132 miljoen
    winst vrij 82,5.

    Waarom zou ik dan als John de mol net boven de 5% gaan zitten.
    Want het is een aanmerkelijk belang oud tarief 25% Winst 82,5 min 25% = 62 miljoen.

    En toch ga ik boven de 5% zitten en betaal 25% aanmerkelijk belang.

    De weg is vrij tussen 5,01% en 9,99% en niemand weet het.

    Ik koop dus door tot net onder de 10%
    13,2 miljoen maal 7,50 = 99 miljoen
    verkoop 13,2 miljoen a 20 is 264 miljoen
    Winst 165 miljoen wel ff 25% aftikken ( oud tarief ) 25% is 41,3 miljoen.

    165 - 41,3 = 123.7 miljoen

    123,7 miljoen is toch meer dan 82,5 en al helemaal dan 62 miljoen.

    bij 4,99% winst 82.5 miljoen.
    bij 5,01% winst 62 miljoen
    bij 9,99% winst 123,7 miljoen

    Het ligt bij J de Mol natuurlijk veel complexer.

    Maar in Nederland in prive kun je dus beter net onder de 5% blijven dan net boven de 5%.
    Of je moet stiekem doorkopen tot 9,99%.

    IK ga voor het gemak, telkens van dezelfde aankoopprijs uit.

    Kijk Teslin bij de AFM 14 juni 2022 5,01%.
    Bij de AFM ( dasss me toch een bloedhond ) hoef je pas boven de 10% weer iets te melden.

    Bij Morningstar ( moet je het zelf opgeven ) eind juli 2022 5,17%, dasss al iets meer.

    Je kunt moeilijk bij Morningstar jan 2023 5,1% opgeven, als je al 9,99% hebt.

    Dassss fraude en ze slepen je voor de rechter.

    Je stuurt dus niets naar Morningstar vanaf juli 2022, dus geen fraude.

    Al de andere fondsen waren wel per dec 2022 of jan 2023 Tja.
1.480 Posts
Pagina: «« 1 ... 46 47 48 49 50 ... 74 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 06 mei

    1. China inkoopmanagersindex diensten april
    2. PostNL Q1-cijfers
    3. Siemens Healthineers Q1-cijfers
    4. TKH Q1-cijfers
    5. Dui inkoopmanagersindex diensten april (def)
    6. EU inkoopmanagersindex diensten april (def) 52,9
    7. VK inkoopmanagersindex diensten april (def)
    8. EU producentenprijzen maart
    9. Tyson Foods Q1-cijfers
  2. 07 mei

    1. Japan inkoopmanagersindex diensten april
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht