Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

5,605
  • Verschill

    +0,035 +0,63%
  • Volume

    72.236 Gem. (3M) 278,3K
  • Bied

    5,595  
  • Laat

    5,610  
+ Toevoegen aan watchlist

TOMTOM JULI 2015

1.866 Posts
Pagina: «« 1 ... 86 87 88 89 90 ... 94 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 31 juli 2015 16:31
    quote:

    WEBJE schreef op 31 juli 2015 16:30:

    Ze zijn er gewoon met aan het spelen gewoon geduld hebben .
    ik dacht aan de koers te zien dat je al weer aan het fietsen was ;)
  2. [verwijderd] 31 juli 2015 16:35
    quote:

    Girakian1 schreef op 31 juli 2015 16:14:

    Klopt inderdaad wies....merk dat de koers nog steeds wordt tegen gehouden.....hoe lang nog....
    we krijgen allemaal een keer gelijk, het probleem is timing, duurt het te lang zit je er vaak niet meer in, ben je moe gevochten, vaak genoeg mee gemaakt, opgegeven en dan draait het toch, ik heb dat nu met Tullow Oil, ik heb ze laten gaan en nu komt Goldman met ze gaan overgenomen worden, dat kan bij Goldman 2 dingen betekenen of ze zitten zelf fout met de huispositie , of ze kennen de Koper, maar ik heb mijn verlies genomen en hoef even geen Tullow meer, denk dat DZR hier ook compleet vermoord is op dit aandeel, die was me een partij bullish, BNP trouwens ook, die zitten er ook compleet naast.

  3. Orginal 31 juli 2015 16:35
    quote:

    WEBJE schreef op 31 juli 2015 16:30:

    Ze zijn er gewoon met aan het spelen gewoon geduld hebben .
    Er word heel lang gespeeld Webje. Ik zit gevangen in Tommiewebje.
  4. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 31 juli 2015 16:38
    Wat heerlijk als je je eigen kennis hebt, zonder afhankelijk te zijn van marktmanipulatoren als Wies, of altijd voorspelbare positieve filteraars als Justin. Sorry, het voorspelbare van jullie wordt slaapverwekkend. Te vergelijken met de inhoudsloosheid van JanK1.

    Hoorde zojuist een vertegenwoordiger van de Europese auto-industrie op BNR radio. Hij had een Vlaams accent, maar veel erger: hij wist van niets. Vaag gelul in de ruimte, veel over zuinige motoren, maar hij wist niets van connectivity als bijdrage aan het milieu.
    Als het zo erg is geef ik alles op, geef mij dat ajb als bijbaan. Dan zijn jullie beter en goedkoper uit, en ik heb ik voor een fractie daarvan iets aardigs naast mijn officiële pensioen.

    Maar zo erg als die domme Belg is het niet. TT krijgt nu per jaar > 220 mio aan automotive opdrachten binnen. Hoezo, en waarom? How come?

    Denk daar maar eens over na. Dat vragen ze niet bij BNR...
    HOW COME?

  5. Orginal 31 juli 2015 16:39
    Snap soms echt niet dat bepaalde personen info (zgn inside information)voor zich zelf houd. En dat anderen daarom vragen. Vinden jullie jezelf echt zo belangrijk? Het interesseert mij echter niet en daar lees ik over heen. Een ding ik heb Tom2 aandelen. En als ik mijn doel bereik dan heb ik vrede mee.
  6. Juun 31 juli 2015 16:39
    Ik ga hier geen filmpje plaatsen van het spelen van mijn kinderen, maar eigenlijk is het gelijk aan het koersverloop van ieder fonds op iedere dag:
    Je kunt er geen pijl op trekken, zo gaat het heel lieflijk heen en weer en zo heb je ruzie en is iedereen in mineurstemming. Als je er niet tegen kunt, "neem" geen kinderen en geen aandelen. Feit is wat mij betreft dat "ze" 18 jaar worden onder mijn zorgen en dat TT in die tussentijd naar een koers van meerdere tientjes doorgroeit.

    Wat een feest om kinderen te hebben en TT te bezitten.
  7. [verwijderd] 31 juli 2015 16:42
    quote:

    moneymaker_BX schreef op 30 juli 2015 20:35:

    morgen wel ontknoping maar dan voor 4 miljard
    75% 3 autobouwers
    25% Nokia zelf
    allen voor 1 miljard
    TomTom zal hierop stijgen richting 12
    en de enig overgebleven MAP toko krijgt vele kopers aan de deur
    dit is MIJN gedachte
    .
    Zo ik kom net van de plas en had een koers van +€10 verwacht maar dat valt tegen. Maar gezien de post van onze voorspeller moet het vandaag nog gebeuren. Ik wacht in spanning af maar het lijkt er op dat we weer gefopt zijn
  8. forum rang 4 nb 31 juli 2015 16:42
    uiteindelijk weet jij dus ook niks zinnigs te vertellen, BDB. Of is dit een belediging van je intelligentie?
  9. Juun 31 juli 2015 16:43
    Of toch niet, ik heb net 41 minuten met TT aan de telefoon gezeten. Voor een update van mijn TT Go6000. Wat een Drama!!. Aardige mensen hoor, maar ik denk toch dat ik op korte termijn gebruik maak van de uitnodiging om naar het hoofdkantoor af te reizen om me daar van alle frustraties af te laten helpen. Stembesturing werkt niet, updaten werkt niet, ik verdwaal steeds op de website (notabene van een navigatieverkoper!)...
  10. [verwijderd] 31 juli 2015 16:47
    quote:

    Juun schreef op 31 juli 2015 16:43:

    Of toch niet, ik heb net 41 minuten met TT aan de telefoon gezeten. Voor een update van mijn TT Go6000. Wat een Drama!!. Aardige mensen hoor, maar ik denk toch dat ik op korte termijn gebruik maak van de uitnodiging om naar het hoofdkantoor af te reizen om me daar van alle frustraties af te laten helpen. Stembesturing werkt niet, updaten werkt niet, ik verdwaal steeds op de website (notabene van een navigatieverkoper!)...
    Dus ... wat wil jij in je eentje met je 'frustratie' thans suggestief poneren?

    Ciao!
  11. [verwijderd] 31 juli 2015 16:52
    gaat wel om de winstmarges maw als die erg klein zijn is 220 miljoen niets aan opdrachten. Winstmarges zijn traditiegetrouw altijd erg laag in ICT/elctronica gerichte bedrijven.

    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 31 juli 2015 16:38:

    Wat heerlijk als je je eigen kennis hebt, zonder afhankelijk te zijn van marktmanipulatoren als Wies, of altijd voorspelbare positieve filteraars als Justin. Sorry, het voorspelbare van jullie wordt slaapverwekkend. Te vergelijken met de inhoudsloosheid van JanK1.

    Hoorde zojuist een vertegenwoordiger van de Europese auto-industrie op BNR radio. Hij had een Vlaams accent, maar veel erger: hij wist van niets. Vaag gelul in de ruimte, veel over zuinige motoren, maar hij wist niets van connectivity als bijdrage aan het milieu.
    Als het zo erg is geef ik alles op, geef mij dat ajb als bijbaan. Dan zijn jullie beter en goedkoper uit, en ik heb ik voor een fractie daarvan iets aardigs naast mijn officiële pensioen.

    Maar zo erg als die domme Belg is het niet. TT krijgt nu per jaar > 220 mio aan automotive opdrachten binnen. Hoezo, en waarom? How come?

    Denk daar maar eens over na. Dat vragen ze niet bij BNR...
    HOW COME?

  12. [verwijderd] 31 juli 2015 16:53
    quote:

    Rabo schreef op 31 juli 2015 16:52:

    gaat wel om de winstmarges maw als die erg klein zijn is 220 miljoen niets aan opdrachten. Winstmarges zijn traditiegetrouw altijd erg laag in ICT/elctronica gerichte bedrijven.

    [...]
    .. is dat 't? Een traditie? Wow...
  13. [verwijderd] 31 juli 2015 16:53
    Wies, ik heb nog een vraag aan jou.

    Hoe denk jij dat forumleden zich hier het best kunnen wapenen tegen het fenomeen van frontrunning? Met jouw praktische kennis van de handel heb je daar vast inspirerende ideeën over. En omdat het bij jou toch niet speelt kun je wellicht wat wijze lessen geven op dit jou ongetwijfeld bekende gebied.
  14. [verwijderd] 31 juli 2015 16:55
    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 31 juli 2015 16:38:

    Wat heerlijk als je je eigen kennis hebt, zonder afhankelijk te zijn van marktmanipulatoren als Wies, of altijd voorspelbare positieve filteraars als Justin. Sorry, het voorspelbare van jullie wordt slaapverwekkend. Te vergelijken met de inhoudsloosheid van JanK1.

    Hoorde zojuist een vertegenwoordiger van de Europese auto-industrie op BNR radio. Hij had een Vlaams accent, maar veel erger: hij wist van niets. Vaag gelul in de ruimte, veel over zuinige motoren, maar hij wist niets van connectivity als bijdrage aan het milieu.
    Als het zo erg is geef ik alles op, geef mij dat ajb als bijbaan. Dan zijn jullie beter en goedkoper uit, en ik heb ik voor een fractie daarvan iets aardigs naast mijn officiële pensioen.

    Maar zo erg als die domme Belg is het niet. TT krijgt nu per jaar > 220 mio aan automotive opdrachten binnen. Hoezo, en waarom? How come?

    Denk daar maar eens over na. Dat vragen ze niet bij BNR...
    HOW COME?

    binnenkort mag iedereen doorwerken tot zijn 80e
    dat ze jou op t Ministerie hebben laten gaan, onbegrijpelijk
    zo zie je maar en die zakken runnen t land.

  15. forum rang 4 nb 31 juli 2015 17:03
    quote:

    R8GT schreef op 31 juli 2015 16:55:

    [...]

    binnenkort mag iedereen doorwerken tot zijn 80e
    dat ze jou op t Ministerie hebben laten gaan, onbegrijpelijk
    zo zie je maar en die zakken runnen t land.
    Dirk Scheringa ging ook het land redden....
  16. [verwijderd] 31 juli 2015 17:06
    Vergelijk bijvoorbeeld maar eens een Philips met een Shell of DSM. Heeft te maken met de financiële effort die je moet doen om toegevoegde waarde te creëren, boeken over volgeschreven. Ga eens een dagje in de bieb zitten om te studeren.

    quote:

    AEXMonitor schreef op 31 juli 2015 16:53:

    [...]
    .. is dat 't? Een traditie? Wow...
1.866 Posts
Pagina: «« 1 ... 86 87 88 89 90 ... 94 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 16 mei

    1. NL werkloosheid april
    2. Aegon Q1-cijfers
    3. Vastned Q1-cijfers
    4. Deutsche Telekom Q1-cijfers
    5. KBC Q1-cijfers
    6. Siemens Q2-cijfers
    7. ArcelorMittal $0,25 ex-dividend
    8. IMCD €2,24 ex-dividend
    9. Shell $0,344 ex-dividend
    10. Unilever €0,4268 ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht