Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Ageas BE0974264930

Laatste koers (eur)

43,420
  • Verschill

    -0,040 -0,09%
  • Volume

    235.052 Gem. (3M) 416,6K
  • Bied

    43,400  
  • Laat

    43,760  
+ Toevoegen aan watchlist

AGEAS in JULI

149 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 8 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. dulieu 1 juli 2013 17:55
    Ja,.... mee eens, een leuke start vandeweek. Zo maar volop in het groen. Zou het zo blijven ? Je weet het niet in deze tijden van onzekerheid, maar dat maakt het best spannend. Succes weer.
  2. zilvermeeuw 1 juli 2013 22:22
    Dulieu ik heb niet goed gekeken alvorens een nieuw draadje aan te maken, uiteraard gaan wij verder op dit draadje.

    Ik zal min of meer hier terugplaatsen wat daar gestaan heeft,

    Voor een terugblik naar vorige juli heb ik hier het draadje erbij gehaald, het was een prima maandje,

    www.iex.nl/Forum/Topic/1285764/1/juli...

    Vorige juli is gestart op €15,98. Voor de buy& hold belegger in Ageas zijn de afgelopen 12 maanden goed geweest zowel qua koers als dividend is er weinig te wensen dacht ik zo.
    De voorspelling van goedehoop op de laatste pagina is in ieder geval overtroffen. Als hij nog hier is mag hij weer eens in zijn glazen bol kijken....
    verder zou ik zeggen, vooruit met de geit dan maar

    Groet,

  3. dulieu 2 juli 2013 09:34
    quote:

    zilvermeeuw schreef op 1 juli 2013 22:22:

    Dulieu ik heb niet goed gekeken alvorens een nieuw draadje aan te maken, uiteraard gaan wij verder op dit draadje.

    Ik zal min of meer hier terugplaatsen wat daar gestaan heeft,

    Voor een terugblik naar vorige juli heb ik hier het draadje erbij gehaald, het was een prima maandje,

    www.iex.nl/Forum/Topic/1285764/1/juli...

    Vorige juli is gestart op €15,98. Voor de buy& hold belegger in Ageas zijn de afgelopen 12 maanden goed geweest zowel qua koers als dividend is er weinig te wensen dacht ik zo.
    De voorspelling van goedehoop op de laatste pagina is in ieder geval overtroffen. Als hij nog hier is mag hij weer eens in zijn glazen bol kijken....
    verder zou ik zeggen, vooruit met de geit dan maar

    Groet,

    Als we maar een draadje hebben.Wie het opzet is niet interessant.En nu Ageas in de startblokken, want de verwachtingen waren hoog. We willen die 30 zien.Dus moet onze Bart met goede cijfers komen. Omtrent overnames hoor je ook niets meer. Of zou hij toch stilletjes wat aan het uitvinden zijn ?

  4. zilvermeeuw 2 juli 2013 18:04
    Op 16 september 2013 houdt Ageas een Buitengewone Vergadering van Aandeelhouders. Dit is een wijziging tegenover de eerder gecommuniceerde datum van 19 september 2013. Ageas zal aan zijn aandeelhouders een kapitaalsvermindering voorstellen die zal resulteren in een cash betaling van EUR 1,00 per aandeel. De finale agenda van de vergadering wordt begin augustus gepubliceerd.

    www.thomsonreutersone.com/2013/07/02/...
  5. dulieu 3 juli 2013 09:17
    We daveren even naar beneden, totdat Europa geld bij gaat maken.Het valt niet mee om de balans te herstellen binnen de economie. Alles hangt met alles samen in de juiste volgorde en daar valt niet op te sturen op korte termijn.Ik lees nergens een heldere analyse waar het beginnen moet en waar dan en waar dan...enz. Bovendien wil de politiek niet. Partijpolitieke belangen spelen zowel ingtern (Nederland) als daarbuiten een grote rol.Ook groeit de spanning tussen de individuele landen en dat wat Brussel heet. Trouwens in Straatsburg staat ook nog zo'n gebouw 365-4 dagen leeg.Op dat terrein heeft Geert punten gemaakt, maar ook hij heeft geen oplossing, omdat hij geen kader heeft.Maar misschien kan hij wat ogen openen.Inmiddels blijft het allemaal rood. Eens kijken wat er gaat gebeuren vandaag. Succes allen.
  6. dulieu 4 juli 2013 16:35
    We blijven flink achter bij KBC om maar eens wat te vergelijken ? Wat zit daar achter ? Of zit er niets achter ?
  7. Buts 4 juli 2013 17:39
    Dit valt mij ook tegen, 2% erbij had vrij logisch geweest, maar ja morgen weer nieuwe kansen.
  8. Buts 4 juli 2013 20:54
    quote:

    jeliazkov schreef op 4 juli 2013 19:46:

    Toch wel typisch idd. Rente blijft laag. Misschien dat hier een oorzaak ligt.
    Hoe komt het dat de andere Financials het wel goed deden en Ageas een stuk minder, oorzaak de boete en de rechtzaken misschien??
  9. forum rang 5 Jeliazkov 4 juli 2013 21:01
    quote:

    Buts schreef op 4 juli 2013 20:54:

    [...]
    Hoe komt het dat de andere Financials het wel goed deden en Ageas een stuk minder, oorzaak de boete en de rechtzaken misschien??
    Ik weet het niet. Beetje rare schommelingen laatste weken. Speeltje voor daghandelaren.
  10. [verwijderd] 5 juli 2013 11:48
    quote:

    Nocatan schreef op 4 juli 2013 23:42:

    Ageas reageert mijn inziens altijd een dag later dan de markt.
    Morgen waarschijnlijk dus up.
    Maar wie ben ik?
    zou zomaar kunnen ik ga daar is op letten nocatan
  11. Buts 5 juli 2013 14:35
    Banencijfer is in Amerika is goed, werkloosheid stabiel dus over de 28 euries vandaag
  12. Buts 5 juli 2013 15:15
    quote:

    Buts schreef op 5 juli 2013 14:35:

    Banencijfer is in Amerika is goed, werkloosheid stabiel dus over de 28 euries vandaag

    nou zijn ze weer bang voor de Fed over het stop zetten van.
    de cijfers hadden beter slecht kunnen zijn, misschien dat Amerika ons een steuntje in de rug kan geven om half 4.

  13. Buts 5 juli 2013 18:05
    quote:

    Buts schreef op 5 juli 2013 15:15:

    [...]
    nou zijn ze weer bang voor de Fed over het stop zetten van.
    de cijfers hadden beter slecht kunnen zijn, misschien dat Amerika ons een steuntje in de rug kan geven om half 4.

    Dus niet.
  14. [verwijderd] 6 juli 2013 13:08
    quote:

    Buts schreef op 5 juli 2013 18:05:

    [...]
    Dus niet.

    Ja, toch wel.
    Ik heb weer wat bijgekocht. 30 euro moet toch minstens haalbaar zijn voor eind 2013.
    (Plus het eurootje extra dividend.....)
149 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 8 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 26 april

    1. Bank of Japan rentebesluit 0% (onveranderd) volitaliteit verwacht
    2. Corbion Q1-cijfers
    3. Signify Q1-cijfers
    4. IMCD Q1-cijfers
    5. Basic-Fit trading update Q1 en jaarvergadering
    6. Total Energies Q1-cijfers
    7. Beursgang CVC (verwacht)
    8. ABN Amro € 0,89 ex-dividend
    9. ASML €1,75 ex-dividend
    10. Vopak €1,50 ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht