Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

5,545
  • Verschill

    -0,025 -0,45%
  • Volume

    252.782 Gem. (3M) 285,6K
  • Bied

    5,470  
  • Laat

    5,620  
+ Toevoegen aan watchlist

TomTom mei 2017

2.060 Posts
Pagina: «« 1 ... 47 48 49 50 51 ... 103 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 tmaster 15 mei 2017 21:50
    quote:

    TromDom schreef op 15 mei 2017 19:54:

    [...]

    Contract van Volvo gaat pas in 2019 in, dus wat lul je nou....geen onzin verkopen ee.....
    ?
    Heb je het artikel wel gelezen?
    Staat toch in dat ook het google systeem in 2019 ingaat??!?!

    Daarom ook mijn vraag. Waarom gaat Volvo in zee met 2 verschillende concurrenten!?
  2. Bert van M 15 mei 2017 22:22
    Google is veel meer dan maps, het media systeem van Volvo heeft een besturing nodig, Volvo kiest hier voor Android, er staat niet dat Volvo kiest voor Google maps. Met Android halen ze een systeem in huis waar ze heel veel diensten mee kunnen aanbieden. Dit staat los van de navigatie.
  3. [verwijderd] 15 mei 2017 22:25
    quote:

    Bert van M schreef op 15 mei 2017 22:22:

    Google is veel meer dan maps, het media systeem van Volvo heeft een besturing nodig, Volvo kiest hier voor Android, er staat niet dat Volvo kiest voor Google maps. Met Android halen ze een systeem in huis waar ze heel veel diensten mee kunnen aanbieden. Dit staat los van de navigatie.
    Precies Bert, zo is het....maar om dan gelijkste roe-en dat ze voor Google mos kiezen of insinueren, slaat echt nergens op.....succes!
  4. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 16 mei 2017 03:19
    quote:

    Sunshine Band schreef op 15 mei 2017 08:00:

    Goedemorgen allen,
    Nog iemand iets opvallends terug gelezen in de transcript van Q1 resultaten cc?

    seekingalpha.com/article/4063437-tomt...
    Hier kan je de officiële transcript terugvinden:
    corporate.tomtom.com/presentations.cfm

    Is een preciezere bron.
  5. [verwijderd] 16 mei 2017 07:28
    Bedankt bdb, maar op voorhand hecht ik wel belang aan onafhankelijke weergave naast de weergave van T2 (seekingalpha zal geen versprekingen wegmoffelen)

    Het is trouwens bijna 7.30h. tijd voor een pb?

  6. [verwijderd] 16 mei 2017 07:37
    quote:

    Sunshine Band schreef op 16 mei 2017 07:28:

    Bedankt bdb, maar op voorhand hecht ik wel belang aan onafhankelijke weergave naast de weergave van T2 (seekingalpha zal geen versprekingen wegmoffelen)

    Het is trouwens bijna 7.30h. tijd voor een pb?

    Een PB om mee te delen dat er geen PB is.:-)
  7. [verwijderd] 16 mei 2017 07:50
    De aankondiging van Google dat over twee jaar alle Volvo's en Audi's op een speciale Android versie draaien is geen gevaar voor TomTom. Het betreft hier het besturingssysteem. TomTom werkt zelf met Android voor de navigatiekastjes. Door het open karakter kan een fabrikant het besturingssysteem naar eigen inzicht inrichten. Bij zelfrijdende auto's wordt het entertainment platform trouwens steeds belangrijker. Als je niet op de weg hoeft te letten worden apps als Facebook, Whatsapp, Spotify etc veel meer gebruikt in de auto. Autofabrikanten focussen op de auto en de rijbeleving. Met Android hebben ze een oplossing voor de rest. Apple kan nu trouwens niet lang achterblijven wat interessant kan zijn voor TomTom =)
  8. [verwijderd] 16 mei 2017 08:45
    Android is gebaseerd op Linux. Opensource, dus aanpasbaar en breed inzetbaar. Volstrekt logisch om dat voor een entertainment systeem te gebruiken. Keuze staat verder los van welke maps en real-time services je gebruikt. Daarvoor heeft Volvo een contract afgesloten met TomTom. Leveringen starten vanaf 2019.
    Daarnaast zijn Volvo en TomTom samen bezig met het ontwikkelen en testen van hun technologie voor de zelfrijdende auto. HD-maps, roadDNA etc..
  9. [verwijderd] 16 mei 2017 09:03
    Jammer bij het Renault-systeem is dat ze een aangepaste versie van de userinterface gebruiken. Stuk minder goed dan de standaard interface van TomTom.

    Bij Peugeot Citroen ziet dat er allemaal wel weer fraai uit.

    TomTom zou Renault eens op de vingers moeten tikken om hun systeem aan te passen aan de kwaliteit van de TomTom userinterface.
  10. Hoop.... 16 mei 2017 09:33
    Morge in Engeland..Op Twitter Tomtom proud spons sponsor of..... event.
    Misschien....eigenlijk wel zeker een "mini" berichtje..
  11. forum rang 6 tatje 16 mei 2017 09:55
    Nvidia zegt niet wie op kop ligt.
    Tom Tom zegt niet, met welke bedrijven ze de automotive orders tot grote hoogten opjagen.

    Tis me een geheimzinnig wereldje, niet :-)

    Eigenlijk wel logisch, dat de opdrachtgever HET MOMENT bepaalt.

    Volvo was uitgelekt, anders werden we helemaal gek, nu Volvo ook met Google zaken doet.

    Mijn mening, er komt heeeel lang niets, geen PB helemaal niets, tot de oerknal.

    We moeten het gewoon blijven doen met algemene uitspraken.

    - we werken met iedereen samen
    - 82% van de hier aanwezige oems testen onze HD Maps en Road DNA

    De gebruikers van die HD Maps en Road DNA willen dus niet dat hun naam wordt genoemd, misschien zelfs niet als ze de keuze laten vallen op HD Maps en Road DNA.

    Wie betaalt, die bepaalt :-)

    Bij een ijsberg komt 10% boven water, maar bij TT is dat nog veel minder.

    Gaan we met de koers omlaag, het zij zo, ik blijf mooi zitten.
    Kan rustig gaan golfen, want een deelneming of overname, ik ben er klaar voor.

    Doei, tot vanavond :-)
  12. forum rang 6 boem! 16 mei 2017 10:11
    quote:

    de speurneus schreef op 16 mei 2017 09:23:

    Waar blijven die automotiv deals?
    Die zijn reeds gemeld via de orderboeken Automotive op basis van het resultaat Q1 lijkt het erop dat de afgegeven orderboeken prudent zijn afgegeven.
    Voor mij is de hoogte van de orderboeken belangrijker dan de labelling.
    Q2 zal verder inzicht geven of de orderboeken prudent dan wel uitdagend zijn afgegeven.
    Pas tijdens q3 zullen we waarschijnlijk geinformeerd worden omtrent het orderboek 2017.

    Sommigen lijken de korte termijn uit te moeten lichten door de q op q winsten centraal te stellen.
    Juist vanwege het feit, dat effecten verband houdende met de SDC eerst in 2020 voorzichtig zichtbaar worden kijk ik meer naar verwachtingen omtrent de y on y winsten en juist die orderboeken geven mij daar een goed gevoel bij.
  13. Bert van M 16 mei 2017 10:16
    quote:

    groeibriljant schreef op 16 mei 2017 09:03:

    TomTom zou Renault eens op de vingers moeten tikken om hun systeem aan te passen aan de kwaliteit van de TomTom userinterface.
    Inderdaad, niet alleen om de interface maar ook over de update van kaarten. Dit was eerst niet mogelijk, vorig jaar kwam er opeens een update versie voor de Benelux kaart uit voor R-link met max 4 updates per jaar. Heb die updateversie aangeschaft, bleek de kaart nog ouder te zijn dan de Europa versie die standaard in de auto zat. Nu, driekwart jaar na de aanschaf nog geen enkele update gehad en de updateservice is ook niet meer verkrijgbaar. Tomtom geeft aan hier iets aan te kunnen doen, het ligt puur aan Renault. Renault geeft nu aan dat er eind juni (net voor de vakanties)een update komt, moet het zelf wel in de gaten houden. Met de Carmonat versies lag dit alles bij Tomtom en was het goed verzorgd. Renault maakt er een zootje van, niks leveren maar wel het vel over de neus trekken.
    Met Rlink in je Renault kun je beter een los navigatiekastje aan schaffen als je goed op weg wil en de kosten in de hand wil houden.
  14. [verwijderd] 16 mei 2017 11:50
    gemiddelde omzet rond de 1.5 mio. Hoeveel gaat daar daadwerkelijk naar andere handen? Deel shorters/deel marketmakers/deel daghandelaren/deel computerprogramma's
    Vandaag lage omzet, gaat dat vanmiddag dan nog komen..Lijkt laatste weken wel altijd rond de 1.4 a 1.6 mio. Dus dat kan vanmiddag, maar waarom dan elke dag zo ongeveer hetzelfde..tja
    Maar als er geen nieuws komt is het een makkelijker spel voor de grotere traders (positief of negatief)
    HG maakt het natuurlijk geen ....uit wat de koers per week of maand doet
    Ons wel maar denk dat je dan naar een meer voorspelbaarder aandeel moet gaan

    HG heeft natuurlijk zijn eigen redenen om niet publiekelijk TT de hemel in te prijzen...Levert op korte termijn wellicht leuke winst maar op langere termijn minder winst waarschijnlijk. Dus langere termijn belangrijker..voor HG en friends
    Maar wat is lang? 1 kwartaal, 1 jaar...2 jaar. HG heeft geen haast want is zijn hobby toch
    Conclusie gewoon steeds bijkopen en dan ineens een knal omhoog als je TT believer bent

    Ik ben het eens met Tatje, TT is een iceberg (of oester), totdat...

    En ik denk dat TT weinig loslaat (zo lang als het kan) anders komt er wellicht een bod of activistische aandeelhouder...en dan is het korte termijn winstje leuk (zeg 15 -17 Euri)
    Maar komende jaren kan dit wellicht naar 20-30 bij super succes en daar zullen ze wel voor gaan?
    Maar ik heb liever morgen 15 dan nog jaren wachten op 20.
  15. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 16 mei 2017 12:00
    quote:

    Sunshine Band schreef op 16 mei 2017 07:28:

    Bedankt bdb, maar op voorhand hecht ik wel belang aan onafhankelijke weergave naast de weergave van T2 (seekingalpha zal geen versprekingen wegmoffelen)
    Heb je gelijk in. Het beste is het om beiden naast elkaar te leggen voor bepaalde details.
  16. keak 16 mei 2017 12:06
    Weer wereld nieuws op de Tomtom site: De Tomtom app werkt ook met apple en google app. WOW als de koers daar niet van omhoog gaat!!!
2.060 Posts
Pagina: «« 1 ... 47 48 49 50 51 ... 103 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 08 mei

    1. NL industriële productie maart
    2. AB InBev Q1-cijfers
    3. Pharming - Q1-cijfers
    4. Ahold Delhaize Q1-cijfers
    5. SBM Offshore Q1-cijfers
    6. Dui industriële productie maart
    7. AMG jaarvergadering
    8. Wolters Kluwer jaarvergadering
    9. Arcadis jaarvergadering
    10. Uber Q1-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht