Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Ageas BE0974264930

Laatste koers (eur)

43,460
  • Verschill

    0,000 0,00%
  • Volume

    258.924 Gem. (3M) 416,6K
  • Bied

    43,000  
  • Laat

    43,000  
+ Toevoegen aan watchlist

AGEAS in september

137 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 ... 7 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. dulieu 3 september 2013 09:21
    Bescheiden als we zijn durven we kennelijk september niet aan te geven in een nieuwe discussie, maar voor de goede orde lijkt me dat toch wenselijk.Vandaar. Het is moeilijk in te schatten wat er gaat gebeuren. Maar in het M.Oosten blijft het rommelen en dat gaat voorlopig niet over.
    Op den duur vind je het gewoon, al is het dat niet. Het houdt de financiele markten in zijn negatieve greep en soms komt het zonnetje even achter de wolken vandaan en lacht de smile van "AGEAS", hoe die dan ook wezen mag. Succes in september.
  2. Buts 3 september 2013 09:52
    Amerika gaat zeker hoger openen die hebben nog wat in te halen van gisteren.
  3. [verwijderd] 3 september 2013 13:29
    valt geen pijl op te trekken momenteel.
    veel hangt van Syrie af
    Angela zal wel herkozen worden.lekker saai maar wel zo rustig...
    ik verwacht wel beweging: tussen 28 en 33 in september.
    ik hoop nog steeds onder de 29 bij te kopen.....
    m'n koersdoel einde 2013 is nu 35euro

  4. Buts 3 september 2013 18:24
    Morgen handen bij de knoppen, want je weet nooit wanneer.

    AMSTERDAM (AFN) - De Europese aandelenbeurzen deden dinsdag een stapje terug. Beleggers wachtten de ontwikkelingen rond mogelijke militaire actie tegen Syrië af en namen winsten na de rally van maandag. Nokia schitterde na de verkoop van zijn mobieltjestak aan Microsoft.

    De AEX-index in Amsterdam sloot 0,6 procent lager op 367,09 punten. De MidKap daalde eveneens met 0,6 procent, tot 540,48 punten. De beurzen in Frankfurt, Parijs en Londen verloren tussen 0,6 en 0,8 procent.

    De handel werd aan het begin van de handel opgeschrikt door berichten over afgevuurde raketten in het Middellandse Zeegebied. Dit veroorzaakte een dip in de beurskoersen en ook de olieprijs liep even op. Israël liet echter weten in samenwerking met de Verenigde Staten het raketafweersysteem te hebben getest. Tegen het einde van de handel werd bekend dat de Republikeinen in het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden president Barack Obama steunen in zijn plannen voor een aanval op Syrië.
  5. Buts 3 september 2013 18:31
    quote:

    Jan Pal schreef op 3 september 2013 13:29:

    valt geen pijl op te trekken momenteel.
    veel hangt van Syrie af
    Angela zal wel herkozen worden.lekker saai maar wel zo rustig...
    ik verwacht wel beweging: tussen 28 en 33 in september.
    ik hoop nog steeds onder de 29 bij te kopen.....
    m'n koersdoel einde 2013 is nu 35euro

    Als ze gaan aanvallen geef ik je zeker kans dat we zakkken onder de 29 euries
  6. forum rang 5 Jeliazkov 3 september 2013 20:16
    quote:

    Buts schreef op 3 september 2013 18:31:

    [...]
    Als ze gaan aanvallen geef ik je zeker kans dat we zakkken onder de 29 euries
    Paar symbolische bommetjes en het zal wel meevallen.
    Als Turkije, Israël, Iran enz in actie (moeten) komen, wordt het een ander verhaal met dan ook Rusland in de wachtkamer. Opvallend verder dat afgelopen vrijdag een aantal ex-Sovjet staten de president van de VS flankeerden.
  7. [verwijderd] 4 september 2013 10:30
    Ik ben er (tijdelijk) weer uit.Ik vertrouw het niet.
    Als ik de spike gisteren naar beneden zag, ook bij AGEAS, na het bericht over het (misschien) afvuren van 2 raketten ergens in de Middenlandse Zee, denk ik dat wanneer het echt loos gaat daar, er een hoop beleggers eieren voor hun geld kiezen.
    Het is een complex probleem daar. Er zijn veel wereld partijen bij betrokken en het kan enorme impact hebben op de koers van de USDollar etc.
    Ik kan het niet inschatten. Vandaar tijdelijk aan de zijlijn.
  8. [verwijderd] 4 september 2013 12:21
    quote:

    Nocatan schreef op 4 september 2013 10:30:

    Ik ben er (tijdelijk) weer uit.Ik vertrouw het niet.
    Als ik de spike gisteren naar beneden zag, ook bij AGEAS, na het bericht over het (misschien) afvuren van 2 raketten ergens in de Middenlandse Zee, denk ik dat wanneer het echt loos gaat daar, er een hoop beleggers eieren voor hun geld kiezen.
    Het is een complex probleem daar. Er zijn veel wereld partijen bij betrokken en het kan enorme impact hebben op de koers van de USDollar etc.
    Ik kan het niet inschatten. Vandaar tijdelijk aan de zijlijn.
    Nocatan ik heb gisteren om 17,35 alles eruit gegooid! ook ik blijf aan de zijkant ik wil morgen en overmorgen rustig aan het strand vertoeven

    een ieder succes
  9. Buts 4 september 2013 20:10
    Toch ben ik er niet gerust op, zat vanmorgen al te twijfelen om eruit te stappen, ben blijven zitten met alle risicos van dien hopen dat er de eerste 24 uur daar niets gebeurd.
  10. forum rang 5 Jeliazkov 4 september 2013 22:50
    Uitstappen logische stap. Hoop voor de gehele mensheid - zware woorden - dat zittenblijvers beloond worden.
    Die twee euro dividend pakken de zittenblijvers sowieso mee. En over een jaar zal de rust wel weer teruggekeerd zijn, zekers?
  11. [verwijderd] 5 september 2013 08:35
    'Nieuw kapitaal risico voor verzekeraars'

    Gepubliceerd op 5 sep 2013 om 07:37 |

    LONDEN (AFN) - De massale instroom van nieuw kapitaal in de verzekeringswereld brengt systeemrisico's met zich mee, die lijken op die in de bankenwereld voor de kredietcrisis. Daarvoor waarschuwt John Nelson, topman van verzekeraar Lloyd's of Londen, zo schrijft de Financial Times donderdag.

    Nelson wees er op dat er de afgelopen tijd veel geld naar de industrie stroomt van beleggers die door de lage rendementen op de beurzen op zoek zijn naar nieuwe mogelijkheden. Onder meer pensioen- en investeringsfondsen kijken steeds vaker naar de verzekeringswereld. Dat is gunstig, omdat op deze manier de premies laag kunnen worden gehouden. Maar volgens Nelson kan tegelijkertijd het traditionele financieringsmodel worden ondermijnd.

    ,,Wij herinneren ons allemaal nog de systeemproblemen in de bankwereld, waar kapitaal los kwam te staan van de onderliggende transacties'', aldus Nelson. Als verzekeraars risico's niet meer op de juiste manier inschatten, kunnen beleggers flinke verliezen oplopen. Verzekeringen ,,kunnen een gevaarlijke wereld zijn voor mensen die ze niet begrijpen''.
137 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 ... 7 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 26 april

    1. Bank of Japan rentebesluit 0% (onveranderd) volitaliteit verwacht
    2. Corbion Q1-cijfers
    3. Signify Q1-cijfers
    4. IMCD Q1-cijfers
    5. Basic-Fit trading update Q1 en jaarvergadering
    6. Total Energies Q1-cijfers
    7. Beursgang CVC (verwacht)
    8. ABN Amro € 0,89 ex-dividend
    9. ASML €1,75 ex-dividend
    10. Vopak €1,50 ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht