Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Aegon BMG0112X1056

Laatste koers (eur)

5,820
  • Verschill

    +0,092 +1,61%
  • Volume

    5.203.702 Gem. (3M) 6,6M
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ Toevoegen aan watchlist

Aegon maand augustus 2017, op weg naar de cijfers.

2.508 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 126 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Peett 1 augustus 2017 23:39
    quote:

    2012 dewegomhoog schreef op 1 augustus 2017 22:37:

    [...]

    Hij gaf en geeft ook waarschuwing signalen af voor Ing en moet je eens kijken hoe goed Ing het doet.
    Maar hij zet er dan wel bij als Ing toch door de 16 breekt dan kunnen ze naar 20 euro toe.
    Snap jij het nog ???????????
    Eerst continu signalen verspreiden in de media dat Ing hoog staat maar als ze door de 16 breken kunnen ze naar 20????????????????????????
    dinsdag 1 augustus 2017, 22:24
    ING lost obligaties af
    © ANP
    ING lost op 30 september voor 552 miljoen dollar aan obligaties af, zo meldde de bank dinsdag. Omgerekend gaat het om ongeveer 468 miljoen euro.

    De aflossing betreft de zogeheten '8,439 procent non-cumulative guaranteed trust preferred securities'. Volgens ING is de stap in lijn met het streven van de bank om zijn kapitaalstructuur continu te optimaliseren.
  2. [verwijderd] 2 augustus 2017 07:35
    Meer winst en klantengroei bij ING
    10 min geleden

    AMSTERDAM (AFN) - ING is in het tweede kwartaal op een hogere winst uitgekomen dan een jaar geleden. Daarbij zag de bank zijn klantenbestand behoorlijk aandikken.

    ING boekte in het afgelopen kwartaal een nettowinst van 1,37 miljard euro, een stijging van bijna 6 procent. Het onderliggend resultaat voor belastingen bleef nagenoeg onveranderd op krap 2 miljard euro.

    Het financiële concern zag zijn wereldwijde bestand aan particuliere klanten in de eerste zes maanden van dit jaar met 700.000 groeien tot 36,5 miljoen.
  3. forum rang 4 2012 dewegomhoog 2 augustus 2017 08:08
    Goede solide betrouwbare cijfers bij Ing , goed genoeg om door de 16 te breken mag ik hopen.
    Ik wil deze keer ook goede solide cijfers zien bij Aegon en ook een goed verhaal van Wynands.
    Niet zo van kom over 3 maanden maar terug want dan weet ik meer , wat een droplul.
    Sorry ik liet me even gaan
  4. forum rang 5 Louis7 2 augustus 2017 09:21
    quote:

    Eurowin schreef op 2 augustus 2017 09:13:

    Je ziet het bij ING, het is NOOIT goed.......
    Idd ja, zelfs bij een nettowinst van 1,37 miljard in het afgelopen kwartaal!
  5. homesecuur 2 augustus 2017 09:30
    quote:

    Louis7 schreef op 2 augustus 2017 09:21:

    [...]
    Idd ja, zelfs bij een nettowinst van 1,37 miljard in het afgelopen kwartaal!
    De beurs is de weg kwijt.
  6. appiehappie 2 augustus 2017 09:35
    Begint spannend te worden. Zoals eerder geschreven ....de cijfers zijn een non issue..Belangrijker, wat heeft Wijneandts tesamen met het verdere management besloten.. mbt Sol 2 en de DNB perikelen.. uit voorgaande posting begrijp ik dat vele denken dat Wijneandts en de Vereniging het allerbeste voorhebben met Aegon als bedrijf en haar aandeelhouders. Eigenbelang en eigengewin staat bij deze lieden niet voorop..woekerpolissen, mismanagement, foute hedgeconstucties e.d getuigen niet van vakkennis en vakbekwaamheid. Zeker gezien de fantastische resultaten van de concurrenten. Maar goed....de professionals van Aegon hebben er alles voor over om er een stralend, succesvol bedrijf van te maken....toch! P.s. Waarom mag de koers niet omhoog?
  7. ReadArt 2 augustus 2017 09:36
    quote:

    homesecuur schreef op 2 augustus 2017 09:32:

    De v.s doet het goed als wij dicht zijn,record na record.
    Moet je voor de grap eens de VS beurzen genoteerd in Euro's bekijken. Dan is het bepaald geen record.
  8. gerrit 69 2 augustus 2017 10:17
    quote:

    gerrit 69 schreef op 1 augustus 2017 15:18:

    Morgen cijfers van ING en mijn verwachting is dat deze bank de AEX door de 530 trekt.
    Ik ga er dus vanuit dat de weerstand op € 16,00 vrij eenvoudig word overstegen richting € 16,20 want de cijfers zullen gewoon uitstekend zijn.
    Ik heb helaas de plank mis geslagen.
    Mijn verwachting vandaag voor ING is totaal niet uitgekomen.
    Volgende ronde.....
  9. [verwijderd] 2 augustus 2017 10:41
    De dagen na de cijfers van Q1 staan mij nog in het geheugen gegrift, ik neem ook geen enkel risico meer om de boel aan te houden tot en met 10 augustus, voor die tijd er maar even uitstappen, dan zien wij wel weer waar vrindje W mee op de proppen gaat komen.
2.508 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 126 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 29 april

    1. NL producentenvertrouwen april
    2. Philips Q1-cijfers
    3. Umicore Q1-cijfers
    4. Proximus Q1-cijfers
    5. Fra BBP eerste kwartaal (voorlopig)
    6. AkzoNobel €1,54-ex-dividend
    7. Besi €2,15 ex-dividend
    8. Fugro €0,40 ex-dividend
    9. Heineken €1,04 ex-dividend
    10. Vastned €1,28 ex-dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht