Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

5,605
  • Verschill

    -0,015 -0,27%
  • Volume

    375.660 Gem. (3M) 302,1K
  • Bied

    5,560  
  • Laat

    5,780  
+ Toevoegen aan watchlist

TomTom Juuni 2017

3.395 Posts
Pagina: «« 1 ... 135 136 137 138 139 ... 170 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Eurio1 27 juni 2017 09:27
    Vraag me af hoe het komt dat we continue naar beneden gaan, terwijl er toch meer mensen zijn met inzichten zoals jij ze hebt. Die zouden toch moeten instappen? Daarnaast valt me op dat je je berichten steeds meer post als een zekerheid, terwijl je enige tijd geleden meer een mening/persoonlijke ventileerde. Zie ik die nuance goed?

    quote:

    W schreef op 27 juni 2017 08:01:

    het probleem is en blijft bij TT, de bezittende en uitvoerende samenstelling van Founders/Managers/grootaandeelhouders, deze combinatie is funest en een beursnotering onwaardig, het is gewoon een private company met een beursnotering.
    het hele gedrag en houding naar derden, de samenstelling van de Managers op basis van gunning eerder dan de juiste man voor de juiste job, het rapporteren, de manier van hoe ze met cijfers omgaan
    ABN berekende ooit dat de wpa net zo makkelijk 20ct hoger kan liggen als je wat meer afschrijft over de looptijd dan de meeste kosten upfront neemt

    alles bij TT draait maar om één ding het bedrijf zo waardevol te maken tot het moment dat de grootaandeelhouders beslissen nu moet die waarde eruit komen, want nu is het tijd om te cashen en deze info is slechts beschikbaar voor een paar en dat brengt deze enorme onzekerheid in het aandeel, het is geen handel - het is een loterij

    TT kan daarom ook geen rally vasthouden en geen echte trend laten zien, grote Kopers bij Fondsen laten het liggen die hebben geen boodschap aan , eens komt het er wel uit, die willen of het in de cijfers zien of een houdbaarheidsdatum dat er wat gebeurt

    maar .. er komt verandering, dit is niet langer geaccepteerd, dus of de hakbijl door het bestuur, of verandering van structuur, of performen...

    nu moet je echt doorbijten en blijven zitten, hoe pijnlijk en frustrerend ook, want ook al wil het tuig bij TT zelf niet veranderen, dan doet men het voor ze.

    jaar vd waarheid voor TT en HG, en als HG slim is komt die een van de komende kwartalen met een winstverhoging voor prognose naar bvb 35 ct wpa, nog niks , maar wel goed voor een koersexplosie naar 12 einde jaar.

    op ijs met je positie en gooi je voor nu op vliegers aan de beurs.

  2. [verwijderd] 27 juni 2017 09:28
    quote:

    dipity schreef op 27 juni 2017 09:26:

    Persbericht Volvo en Nvidia is prima nieuws voor TomTom, die immers de deals met beiden al heeft voor de maps plus services.
    ik denk ook dat dit geen slecht nieuws is.
  3. [verwijderd] 27 juni 2017 09:32
    Wat moeten van de vetgedrukte alinea maken? Dit is het persbericht van de website van Autoliv. Ik ken Autoliv niet goed, maar het lijkt mij een concurrent van Bosch?

    Autoliv and Volvo Cars to team up with NVIDIA to develop advanced systems for self-driving cars
    (Stockholm, Sweden, June 27, 2017) – Autoliv, Inc. (NYSE: ALV and SSE: ALIVsdb), the worldwide leader in automotive safety systems, Volvo Cars, the premium car maker, and NVIDIA, the AI and visual computing technology company, are teaming up to develop advanced systems and software for self-driving cars.

    Autoliv and Volvo Car Corporation, with Zenuity, a newly-formed automotive software development joint venture equally owned by Autoliv and Volvo Car Corporation, will work together with NVIDIA to develop next generation self-driving car technologies, with a target to bring level 4 autonomous driving to the market by 2021.

    As part of the agreement Autoliv, Volvo, and Zenuity will use NVIDIA’s AI car computing platform as the foundation for their own advanced software development, bringing together two of the most respected companies in automotive safety with one of the world’s leading artificial intelligence companies.

    Jan Carlson, Chairman, President and CEO of Autoliv, said: “We now have full access to the leading computing platform for autonomous driving. Autoliv, Volvo Cars and NVIDIA share the same vision for safe, autonomous driving. This cooperation will further advance our leading ADAS and autonomous driving product and solution offerings to the market.”

    “This cooperation with NVIDIA places Volvo, Autoliv and Zenuity at the forefront of the fast moving market to develop next generation autonomous driving capabilities and will speed up the development of Volvo’s own commercially available autonomous drive cars,” said Håkan Samuelsson, President and Chief Executive of Volvo Cars.

    Jensen Huang, Chief Executive of NVIDIA, said: “Artificial intelligence is the essential tool for solving the incredibly demanding challenge of autonomous driving. We are building on our earlier collaboration with Volvo to create production ready vehicles that will make driving safer, lead to greener cities and reduce congestion on our roads.”

    Autoliv, Volvo Car Corporation, Zenuity, and NVIDIA will work together to develop systems that can utilize deep learning -- a form of artificial intelligence -- to recognize objects in their environment, anticipate potential threats and navigate safely.

    These systems can compare real-time situational awareness with a known high-definition map, enabling them to plan a safe route and drive precisely along it, adjusting to ever-changing circumstances. They also perform other critical functions such as stitching camera inputs to create a complete surround-view of the car.

    The cooperation with NVIDIA will complement Zenuity’s existing mission to provide Autoliv autonomous vehicle related software to third party OEMs using Autoliv’s established and broad sales, marketing and distribution network and to provide Volvo Car Corporation with self-driving software for its own vehicles.

    www.autoliv.com/NewsRoom/Pages/PressR...
  4. [verwijderd] 27 juni 2017 09:32
    quote:

    Sunshine Band schreef op 27 juni 2017 09:30:

    Is er een belangrijke turbo uitgeploft?
    Daar dacht ik ook aan, zeker gezien het lege boekje....bizar dat dit allemaal mag en kan....
  5. [verwijderd] 27 juni 2017 09:34
    [quote alias=vCalker id=10119935 date=201706270932]
    Wat moeten van de vetgedrukte alinea maken? Dit is het persbericht van de website van Autoliv. Ik ken Autoliv niet goed, maar het lijkt mij een concurrent van Bosch?

    Autoliv and Volvo Cars to team up with NVIDIA to develop advanced systems for self-driving cars
    (Stockholm, Sweden, June 27, 2017) – Autoliv, Inc. (NYSE: ALV and SSE: ALIVsdb), the worldwide leader in automotive safety systems, Volvo Cars, the premium car maker, and NVIDIA, the AI and visual computing technology company, are teaming up to develop advanced systems and software for self-driving cars.

    Autoliv and Volvo Car Corporation, with Zenuity, a newly-formed automotive software development joint venture equally owned by Autoliv and Volvo Car Corporation, will work together with NVIDIA to develop next generation self-driving car technologies, with a target to bring level 4 autonomous driving to the market by 2021.

    As part of the agreement Autoliv, Volvo, and Zenuity will use NVIDIA’s AI car computing platform as the foundation for their own advanced software development, bringing together two of the most respected companies in automotive safety with one of the world’s leading artificial intelligence companies.

    Jan Carlson, Chairman, President and CEO of Autoliv, said: “We now have full access to the leading computing platform for autonomous driving. Autoliv, Volvo Cars and NVIDIA share the same vision for safe, autonomous driving. This cooperation will further advance our leading ADAS and autonomous driving product and solution offerings to the market.”

    “This cooperation with NVIDIA places Volvo, Autoliv and Zenuity at the forefront of the fast moving market to develop next generation autonomous driving capabilities and will speed up the development of Volvo’s own commercially available autonomous drive cars,” said Håkan Samuelsson, President and Chief Executive of Volvo Cars.

    Jensen Huang, Chief Executive of NVIDIA, said: “Artificial intelligence is the essential tool for solving the incredibly demanding challenge of autonomous driving. We are building on our earlier collaboration with Volvo to create production ready vehicles that will make driving safer, lead to greener cities and reduce congestion on our roads.”

    Autoliv, Volvo Car Corporation, Zenuity, and NVIDIA will work together to develop systems that can utilize deep learning -- a form of artificial intelligence -- to recognize objects in their environment, anticipate potential threats and navigate safely.

    These systems can compare real-time situational awareness with a known high-definition map, enabling them to plan a safe route and drive precisely along it, adjusting to ever-changing circumstances. They also perform other critical functions such as stitching camera inputs to create a complete surround-view of the car.

    The cooperation with NVIDIA will complement Zenuity’s existing mission to provide Autoliv autonomous vehicle related software to third party OEMs using Autoliv’s established and broad sales, marketing and distribution network and to provide Volvo Car Corporation with self-driving software for its own vehicles.

    Even die lange link weghalen...alles wordt klein nu
  6. Eurio1 27 juni 2017 09:39
    quote:

    moneymaker_BX schreef op 27 juni 2017 09:19:

    Wat een DRAMAAANDEEL en DRAMAMANAGEMENT
    ze gaan overal naastpissen
    Is de monteur al bij je langs geweest?
  7. [verwijderd] 27 juni 2017 09:41
    quote:

    Eurio schreef op 27 juni 2017 09:27:

    Vraag me af hoe het komt dat we continue naar beneden gaan, terwijl er toch meer mensen zijn met inzichten zoals jij ze hebt. Die zouden toch moeten instappen? Daarnaast valt me op dat je je berichten steeds meer post als een zekerheid, terwijl je enige tijd geleden meer een mening/persoonlijke ventileerde. Zie ik die nuance goed?

    [...]
    zekerheid bestaat enkel bij hen die tot de 'inner-circle' bij TT horen, die krijgen alle relevante informatie te horen, de rest moet het doen van wat er via cc en presentaties vrijkomt welke analisten bereid zijn te delen

    we weten dat de roadshows op zich nu ook meer als een verplichting aanvoelen dan dat er echt wat nieuws te melden is

    maar de huidige beurswaarde van TT aan 2 miljard dat kan gewoon niet, de conclusie moet dan ook zijn dat TT of van de beurs gaat en verder onder een ander dak, of er komt nieuw kapitaal in de Toko, hoe dan ook in beide gevallen zal de koers substantieel hoger staan dan de 8/9 euro pendel die we thans op het scherm zien.

  8. [verwijderd] 27 juni 2017 09:41
    quote:

    W schreef op 27 juni 2017 08:01:

    het probleem is en blijft bij TT, de bezittende en uitvoerende samenstelling van Founders/Managers/grootaandeelhouders, deze combinatie is funest en een beursnotering onwaardig, het is gewoon een private company met een beursnotering.
    etc etc
    op ijs met je positie en gooi je voor nu op vliegers aan de beurs.

    ik heb regelmatig in TT gehandeld maar hier nooit posts geplaatst. Gewoon omdat ik niet weet hoe het precies zit. Ik denk dat Uw "waarneming" heel aardig in de goede richting wijst van waar de pijn nu feitelijk zit.
    Mijn conclusie: inderdaad leuk voor af en toe een ritje en als je op termijn meer denkt te krijgen: op de plank.
  9. dipity 27 juni 2017 09:41
    Daar staat: de te ontwikkelen systemen communiceren met een 'bekende' HD map. De 'bekende' map is van TomTom, die heeft immers als kaartenmaker de reeds bekend gemaakte deals met Volvo en Nvidia.
  10. [verwijderd] 27 juni 2017 09:42
    quote:

    vCalker schreef op 27 juni 2017 09:32:

    Wat moeten van de vetgedrukte alinea maken? Dit is het persbericht van de website van Autoliv. Ik ken Autoliv niet goed, maar het lijkt mij een concurrent van Bosch?
    Jep, is ook gelijk mijn vraag: hoe verhoudt zich dit tot Bosch? TomTom toch ook met andere partners bezig met RoadDNA? Hoe dwingend is de RRS-samenwerking?
  11. forum rang 6 tatje 27 juni 2017 09:46
    Ondanks dat er op dit forum personen zitten, die alleen maar proberen het bloed onder je nagels vandaan te halen, BEN IK SUPER BLIJ.

    Daar zijn diverse redenen voor !

    1 ervan is, dat hoe je het ook wendt of keert de ONTKNOPING in ( van ) Tom Tom, komt steeds dichterbij.

    En die steeds dichterbij komende ONTKNOPING, zal de waarheid gaan vertellen over de centen die het opbrengt of heeft gekost.

    We zullen zien.

    We kunnen nog 20 Harry Potter boeken voll.llen, ik denk ook dat de waarheid al op dit forum staat, maar wij weten niet, dat dat misschien de waarheid is :-)

    10% aandelen voor algemene doeleinden.
    10% aandelen voor fusies en overnames EN/OF STRATEGISCHE ALLIANTIES.

    En WIJ als aandeelhouder hebben het management van Tom Tom weer toestemming gegeven om eventueel 20% nieuwe aandelen uit te geven, zonder BAVA :-)

    TJA !

    Als iemand mij wil wijsmaken, dat toekenning van personeelsopties en een eventuele deelneming geen baat hebben bij een lage koers, dan lukt dat niet :-)

  12. [verwijderd] 27 juni 2017 09:56
    Ze communiceren bewust niet en daardoor komt er onrust en daardoor dalen we
    De prutsers
    Ik open een draadje en niemand die reageert omdat men te schijterig is om negatief te zijhn over dit drama beleid
3.395 Posts
Pagina: «« 1 ... 135 136 137 138 139 ... 170 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 03 mei

    1. Chinese beurzen gesloten ivm Labor Day
    2. Aperam Q1-cijfers
    3. Bpost Q1-cijfers
    4. Credit Agricole Q1-cijfers
    5. Ontex -Q1-cijfers
    6. Brunel Q1-cijfers
    7. Heijmans €0,89 ex-dividend
    8. VS banengroei en werkloosheid april Banengroei: 243K. Werkloosheid: 3,8%. Uurlonen: +0,3% MoM volitaliteit verwacht
    9. VS inkoopmanagersindex diensten S&P april (def)
    10. VS Inkoopmanagersindex diensten ISM april (def)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht