Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

JUST EAT TAKEAWAY NL0012015705

Laatste koers (eur)

13,955
  • Verschill

    +0,275 +2,01%
  • Volume

    294.984 Gem. (3M) 2,4M
  • Bied

    13,950  
  • Laat

    13,965  
+ Toevoegen aan watchlist

Just Eat Takeaway 2023

58.668 Posts
Pagina: «« 1 ... 2366 2367 2368 2369 2370 ... 2934 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. The-Boss 27 september 2023 12:02
    quote:

    pakman schreef op 27 september 2023 11:57:

    [...]

    gewoon een voorbeeld 16.000 mensen in de Zorg tegenover 16K in JET wie denk je dat het meeste toevoegd cq WAARDE heeft in de Economie ?
    Serieus? Als je dit echt meent, heb je dringend hulp nodig. Wat een kromme vergelijking zeg. Dan heb je de bezorgers van PostNL ook niet nodig. Buschauffeurs, vrachtwagenchauffeurs en piloten voor internationale cargo zijn ook niet van toegevoegde waarde voor de economie.

    Hoeveel mensen heb jij in dienst? En wat voeg jij toe aan onze economie?
  2. elibar 27 september 2023 12:02
    Niets met recessie te maken ,Jet zal slechte cijfers bekendmaken over het voorbije kwartaal.Grote beleggers weten dit al ,koersdoel is 8 euro.
  3. forum rang 6 pakman 27 september 2023 12:03
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 27 september 2023 12:01:

    [...]

    Er komen nog veel meer faillissementen aan.
    zekers...Payback time Coronasteun en niet iedereen gaat dat doen....
  4. forum rang 5 Arthur Hastings 27 september 2023 12:04
    quote:

    pakman schreef op 27 september 2023 12:00:

    btw Vakantieaanbieder Vacansoleil vraagt uitstel van betaling aan.

    alweer 300 mensen die in de problemen gaan komen

    nos.nl/artikel/2491902-vakantieaanbie...
    Dit is de druppel voor JET. 300 mensen a 1 bestelling per week is toch 1200 orders minder op een kwartaal. Allemaal naar de nooduitgang!
  5. forum rang 6 pakman 27 september 2023 12:06
    quote:

    The-Boss schreef op 27 september 2023 12:02:

    [...]

    Serieus? Als je dit echt meent, heb je dringend hulp nodig. Wat een kromme vergelijking zeg. Dan heb je de bezorgers van PostNL ook niet nodig. Buschauffeurs, vrachtwagenchauffeurs en piloten voor internationale cargo zijn ook niet van toegevoegde waarde voor de economie.

    Hoeveel mensen heb jij in dienst? En wat voeg jij toe aan onze economie?
    serieus ...?en jij noemt je the Boss...ga je nu een pizzabezorger vergelijken met een Bus/vrachtwagen chauff cq piloot met VEEL meer verantwoordelijkheid voor het grootste goed "De Mensch" geen woorden meer voor pff
  6. forum rang 7 wiegveld 27 september 2023 12:07
    JET koers is ondanks zeer positief verhaal van Groen weer helemaal terug bij de uitgang van het putje.
    Gelukkig zijn er nog enkele believers over.
    Q3 cijfers zijn straks van belang maar helemaal de jaarcijfers. Het gaat om cashflow en winst over 3 weken
  7. forum rang 4 Mr_Market 27 september 2023 12:08
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 27 september 2023 12:01:

    [...]

    Er komen nog veel meer faillissementen aan.
    De door coronasteun uitgestelde faillissementen ja. Er is een gemiddelde, die was rond de coronasteun ver beneden dat niveau en wordt nu weer gelijkgetrokken. Je bent een beetje van het niveau juice kanalen tegenwoordig DZR, valt me beetje tegen van je :-))
  8. forum rang 4 Moriarty 27 september 2023 12:10
    quote:

    wiegveld schreef op 27 september 2023 12:07:

    JET koers is ondanks zeer positief verhaal van Groen weer helemaal terug bij de uitgang van het putje.
    Gelukkig zijn er nog enkele believers over.
    Q3 cijfers zijn straks van belang maar helemaal de jaarcijfers. Het gaat om cashflow en winst over 3 weken
    Er gaat nog geen winst zijn en geen positieve cashflow... Het gaat over Adjusted EBITDA... GROOT verschil
  9. Juargo 27 september 2023 12:14
    Koers zal zo wel een richting kiezen. All time low of toch weer naar 12? Moment van de waarheid.
  10. Amsterdammer 27 september 2023 12:21
    quote:

    Juargo schreef op 27 september 2023 12:14:

    Koers zal zo wel een richting kiezen. All time low of toch weer naar 12? Moment van de waarheid.
    Ik had gehoopt naar 12. Staat nu 11.66. Hopelijk herstelt amerika en dat we meeveren vandaag.

    Ik sta ook met m'n poten in de modder. Of poep bij dit aandeel. Hoop dat het verandert en snel.
  11. MokSa 27 september 2023 12:22
    quote:

    pakman schreef op 27 september 2023 11:57:

    [...]

    gewoon een voorbeeld 16.000 mensen in de Zorg tegenover 16K in JET wie denk je dat het meeste toevoegd cq WAARDE heeft in de Economie ?
    Een ding kunnen we wel constateren: jouw toegevoegde waarde met dat gezuig en gesar de hele dag is niets; noppes; nada; niente. Waar haal je de tijd vandaan man? Ben je vroeger zo vreselijk gepest dat je jezelf hier de hele dag loopt te profileren op een hele nare manier? Fijne dag hoor.
  12. Bossie89 27 september 2023 12:26
    N Europa, Uk/Ier & Grubhub houden voor nu, aunz sluiten/verkopen per 1 januari hiermee richten op consolidatie vanmarktaandeel en omzet.

    Feecaps er af en je draait FCF positief over die 3 divisies.

    Alle nabetalingen van Ifood zijn een (eenmalige) meevaller, eventueel nog paar aandeeltjes van terug kopen.
  13. Juargo 27 september 2023 12:28
    quote:

    Amsterdammer schreef op 27 september 2023 12:21:

    [...]

    Ik had gehoopt naar 12. Staat nu 11.66. Hopelijk herstelt amerika en dat we meeveren vandaag.

    Ik sta ook met m'n poten in de modder. Of poep bij dit aandeel. Hoop dat het verandert en snel.
    Ik hoop het ook, maar zelfs bij een positieve Nasdaq kan er bij ons nog een procent vanaf. Ik ga nergens meer van uit.
  14. Juargo 27 september 2023 12:31
    Eind van de dag -5.-6 of -7? En niemand weet waarom. Frustrerend aandeeltje is dit toch.
  15. forum rang 4 Gaston Lagaffe 27 september 2023 12:32
    quote:

    wiegveld schreef op 27 september 2023 12:07:

    JET koers is ondanks zeer positief verhaal van Groen weer helemaal terug bij de uitgang van het putje.
    Gelukkig zijn er nog enkele believers over.
    Q3 cijfers zijn straks van belang maar helemaal de jaarcijfers. Het gaat om cashflow en winst over 3 weken
    Groen heeft in de podcast meermaals verwezen naar de situatie waarin men de Duitse markt veroverde maar de waardering pas later volgde. Ook nu zal JET met cijfers moeten komen welke het verhaal van Groen bevestigen. Probleem blijft dat Groen niet echt geinteresseerd is in de koersontwikkeling (zeker niet op korte termijn). Ik denk dat JET er aanzienlijk beter voor staat dan men denkt maar vrees de vernietigende uitwerking van de huidige stemming ten aanzien van JET. Als dit niet deels bij de trading update Q3 (trading updates heb je eigenlijk weinig aan) gerepareerd wordt, wordt de eerstvolgende kans jaarcijfers 2023 in mei (?) 2024. Het zou een zegen zijn als Groen zich iets meer om de huidige koersontwikkeling zou bekommeren maar .........het zit er niet in. Goede ondernemer maar een ramp voor de beleggers. Dit bedrijf had beter nooit beursgenoteerd kunnen worden. De gevolgde strategie past meer bij PE.
58.668 Posts
Pagina: «« 1 ... 2366 2367 2368 2369 2370 ... 2934 »» | Laatste |Omhoog ↑

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 03 mei

    1. Chinese beurzen gesloten ivm Labor Day
    2. Aperam Q1-cijfers
    3. Bpost Q1-cijfers
    4. Credit Agricole Q1-cijfers
    5. Ontex -Q1-cijfers
    6. Brunel Q1-cijfers
    7. Heijmans €0,89 ex-dividend
    8. VS banengroei en werkloosheid april Banengroei: 243K. Werkloosheid: 3,8%. Uurlonen: +0,3% MoM volitaliteit verwacht
    9. VS inkoopmanagersindex diensten S&P april (def)
    10. VS Inkoopmanagersindex diensten ISM april (def)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht