Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

5,605
  • Verschill

    -0,015 -0,27%
  • Volume

    375.660 Gem. (3M) 302,1K
  • Bied

    5,560  
  • Laat

    5,780  
+ Toevoegen aan watchlist

Wist u dat.........................?

5.522 Posts
Pagina: «« 1 ... 46 47 48 49 50 ... 277 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Scarlet 14 juni 2011 12:06
    quote:

    *Joris* schreef op 13 juni 2011 19:15:

    www.facebook.com/video/video.php?v=10...

    Video's geplaatst door TomTomUSA

    Anything less is just GPS (heerlijke slogan)

    Quote is goed, alleen het filmpje vind ik wat amateuristisch, had daarvan veel meer verwacht.
    Heb net een 1005 gekocht van de actie met HD dus dat gaat veel beter en actueler werken dan de ingebouwde navi in mijn auto, waar ik bovendien steeds een nieuwe actuele dvd moet kopen die veel duurder zijn dan de updates van TT
  2. forum rang 5 hvasd2 14 juni 2011 12:11
    quote:

    Scarlet schreef op 14 juni 2011 12:06:

    [...]

    Quote is goed, alleen het filmpje vind ik wat amateuristisch, had daarvan veel meer verwacht.
    Heb net een 1005 gekocht van de actie met HD dus dat gaat veel beter en actueler werken dan de ingebouwde navi in mijn auto, waar ik bovendien steeds een nieuwe actuele dvd moet kopen die veel duurder zijn dan de updates van TT
    Dat doen ze express die home movie qualiteit....
  3. Scarlet 14 juni 2011 12:24
    quote:

    hvasd2 schreef op 14 juni 2011 12:11:

    [...]

    Dat doen ze express die home movie qualiteit....
    het filmpje met john cleese is wel een stuk beter, maar waar wordt de link gemaakt met TT ???
  4. Marktman 14 juni 2011 18:36

    FRANKFURT (AFN) - De producent van navigatieapparatuur Garmin neemt de Duitse branchegenoot Navigon over. Dat maakte Garmin dinsdag bekend zonder financiële details te melden.

    Navigon levert navigatietoestellen en navigatieapplicaties voor smartphones. Het bedrijf heeft naar eigen zeggen circa 7 procent van de Europese markt voor navigatieapparaten in handen. De transactie moet nog wel worden goedgekeurd door de autoriteiten.

  5. rjohnson 14 juni 2011 19:16
    TomTom blijft autonoom groeien waar ik meer in geloof. Hun hoofdkantoor is net verplaatst in Amsterdam en ziet er dus uit dat ze meer ruimte nodig hebben voor groei.
  6. de koe 14 juni 2011 19:39
    quote:

    rjohnson schreef op 14 juni 2011 19:16:

    TomTom blijft autonoom groeien waar ik meer in geloof. Hun hoofdkantoor is net verplaatst in Amsterdam en ziet er dus uit dat ze meer ruimte nodig hebben voor groei.
    Ja die 500 man die ze dit jaar aanemen :~)
  7. forum rang 5 hvasd2 14 juni 2011 19:50
    quote:

    rjohnson schreef op 14 juni 2011 19:16:

    TomTom blijft autonoom groeien waar ik meer in geloof. Hun hoofdkantoor is net verplaatst in Amsterdam en ziet er dus uit dat ze meer ruimte nodig hebben voor groei.
    De begane grond van het TT kantoor langs de ij oever is, ik weet niet beter, een grote bende... Alsof ze het niet af willen krijgen. Het ziet er niet uit !
  8. Cu Chulainn 14 juni 2011 21:19
    In het volgende artikel wordt beschreven waarom Navigon juist wel voor Garmin interesstant is en juist niet voor TT

    www.iex.nl/Nieuws/9306494/Navigon-nie...

    1) Garmin heeft een eigen fabriek: een fabriek draait het best methoge aantallen (TT heeft geen eigen fabriek)
    2) Garmin had een laag aandeel van de markt in Duitsland. Met de overname van Nav. kunnen ze hun aandeel verdubbelen naar 40% (TT had al 40%)
    3) Nav. heeft een iphone applicatie en die had Garmin niet (TT wel)
  9. diederique 14 juni 2011 23:15
    goed voorteken?.........

    ........Daarnaast won Best Buy 4,6% nadat het bedrijf beter dan verwachte eerste kwartaalcijfers bekendmaakte. Amerika's grootste retailer op het gebied van electronica bevestigde tevens de verwachtingen voor de omzet en winst over het gehele jaar. .............
  10. GVteD 14 juni 2011 23:25
    op 14 jun 2011

    Tijdens de Automotive Week te Eindhoven hebben negen Nederlandse ondernemingen, verenigd in het platform Strategic Platform For Intelligent Traffic Systems (SPITS), talloze innovaties getoond om autorijden makkelijker, zuiniger en veiliger te maken. Maar ook slimmer. In SPITS heeft Fourtress de combinatie van Auto en OV-informatie in een slim kastje gepresenteerd. Fourtress en 9292 hebben in een TomTom-demo omgeving aangetoond dat Auto en OV informatie uitstekend bij elkaar passen en informatie voor de reiziger onderweg scherp aanvullen. De brug tussen beider content zijn P+R plekken. Naast het steeds presenteren van de meest actuele reistijden op auto en OV vlak worden ook simpel prijsverschillen (auto en OV) en parkeerprijzen getoond. Tijdens de presentatie van de werkende demo werd ook duidelijk dat het OV in deze vorm als een zinvolle aanvulling beschouwd mag worden ter benutting van de huidige infrastructuur. De bedoeling is dat deze nieuwe TomTom-toepassing vanaf 2013 beschikbaar is
  11. Scarlet 15 juni 2011 19:34
    Ik heb er net één gekocht en hij bevalt uitstekend, leuke features, goede aanduiding, perfecte HD traffic. Beter dan de gps die ik in de audi heb !!!!
  12. GVteD 16 juni 2011 21:35
    Navigation finding its way. Weekly Column
    Written By Richard Aucock Published On: Jun 16 2011
    Normally, when cars get old, car makers have to cut prices to keep them ticking over. Runout specials, they’re called, and we’re all familiar with them: the midranking spec with the entry level price tag, all aimed at keeping metal shifting until the next one comes along.

    That’s the odd dichotomy of the runout car. It becomes a deal too good to miss at the time, but it doesn’t take long for it to become one you wish you had done.

    Enter Peugeot, which is taking a slightly different approach. The 207 isn’t on runout yet, but the 208 is waiting in the wings, ready for a possible Frankfurt Motor Show debut and a certain 2012 on sale date. Peugeot’s marketing planners are ensuring the trough-to-peak in the model switchover is kept as flat as possible. It is doing this not by building a runout special, but by tweaking an existing model to become unmissable.

    From this month, the 207 Sportium gets an equipment boost and a wider-ranging choice of engines. 1.4 75 and 95 petrol motors are offered, as well a 1.4 HDi 70 and 1.6 HDi 92: three-door and five-door variants are available too. All except the cheapest 1.4 75 are sub-140g/km, the diesels, which start from £13,095, both offer 110g/km potential.

    Sounds appealing. As does aluminium grille, front fogs, colour-coded body mouldings, dark-tinted rear glass and alloy-effect trim pack for inside. There’s manual air con, electric mirrors, a choice of colours and even a bespoke blue especially for the Sportium. As special editions go, this is a tasty one. But that’s not all.

    Peugeot also throws in a Clarion multi-media unit, which includes European 3D sat nav displayed on a full colour 6.2-inch touchscreen. Yes, sat nav on a supermini – and neatly built-in sat nav at that, thanks to Peugeot integrating it tidily into the dash. In the same sector that has cars boasting either eye-watering optional sat nav (£840 on a Polo? £900 on a MiTo? Big proportion of the list price there…) or no sat nav at all (Ford Fiesta, SEAT Ibiza, Skoda Fabia, hold your hands up), this stands out as being pretty head turning.

    It’s better than just offering guidance, too. The Peugeot system also offers USB and Bluetooth connectivity, fully links with iPhones, and plays DVDs and videos whenever the car is stationary. Drivers are going to fall in love with it, but also stay safe on the move. A real positive employee benefit to match the gadgetry on the boss’s Mercedes – and one tied in with a £13k list price plus a 13% Benefit In Kind rating and the money-saving benefits of full Writing Down Allowance.

    The trend to downsizing simply isn’t going to reverse. Peugeot’s uncommonly well thought out 207 Sportium offers could be yet another car to positively encourage it, particularly for solus fleets already lured in by the new eco-friendly 308 range and the genuinely surprising 508 line-up.

    That’s before the all-new 208 arrives, too. Which arguably gives Peugeot something of a dilemma. Sat nav is becoming a must-have for fleet cars: all those fleet specials I often mention feature it, and an increasing number of fleet car studies is highlighting the time, stress and economic benefits of navigation. Ensure your drivers don’t get lost and wastage plummets.

    Renault has already realised this. The Renault TomTom models are well established, and the Renault Clio TomTom is one of the few superminis to come with full built in navigation as standard. Renault won’t be, ahem, doing a U-turn, and is soon going to be known as a mainstream brand where standard navigation is taken for granted.

    What about Peugeot, though? The 208 is certainly going to look stark if it either only offers navigation as an expensive option, or fails to offer it at all on certain models. As the 308 SR and 508 SR ranges grow, the lack of a 208 SR variant is going to leave fleet managers pretty miffed.

    That’s why I think Peugeot is up to something here. The Clarion navigation is an aftermarket system that’s been neatly integrated into the standard car. Indeed, just like the Renault TomTom system – that’s not a bespoke Renault-developed system, but a really neat conversion that seamlessly adds TomTom into a regular production car.

    Is Peugeot up to something similar? Is this Sportium model the first step in it bolstering its sat nav offer, with affordable aftermarket systems that eliminates the £900 hike demanded by the MiTo and others? So neat is the integration, and so manageable is the price boost (just £350 more than the standard model), I’d almost guarantee Peugeot’s UK technicians are working on something to make sure the 208 doesn’t miss out.

    Even late into its life, Peugeot’s marketing department are honing the 207 to ensure standout market appeal. The Sportium, far from just being a value special, may well be a bellwether for future models: given its strong sales in the UK, the firm could be onto something.

    As for guidance coming to the masses, who’ll be next to jump? Still, see, OE navigation is unavailable on the country’s top-seller, the Ford Fiesta. A facelift is due next year… what are the odds on it finally finding its way onto the Fiesta, then?

  13. Marktman 16 juni 2011 21:57
    Het zou zo mooi zijn, de volgende autodeals: Ford en Peugeot. Mogelijk ook nog Kia. Dan zijn we binnen met omzet en hd traffic. Dan wordt het echt cashen!! Laten we duimen dat dit de deals zijn. Ik heb echter ergens gelezen dat het om kleine deals zou gaan. Waarschijnlijk zijn de hierboven beschreven merken dan te hoog gegrepen.I am currious...
5.522 Posts
Pagina: «« 1 ... 46 47 48 49 50 ... 277 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 03 mei

    1. Chinese beurzen gesloten ivm Labor Day
    2. Aperam Q1-cijfers
    3. Bpost Q1-cijfers
    4. Credit Agricole Q1-cijfers
    5. Ontex -Q1-cijfers
    6. Brunel Q1-cijfers
    7. Heijmans €0,89 ex-dividend
    8. VS banengroei en werkloosheid april Banengroei: 243K. Werkloosheid: 3,8%. Uurlonen: +0,3% MoM volitaliteit verwacht
    9. VS inkoopmanagersindex diensten S&P april (def)
    10. VS Inkoopmanagersindex diensten ISM april (def)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht